Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Naturmarketing

50 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Digitális készség, ma annyira szükséges, mint a levegő. A legfontosabb feladatod, hogy magadat és a munkatársaidat is támogasd. Van olyan helyzet, amikor azonnal át kell állni. Azonnal be kell vezetni valami újat. Érdemes elolvasnod, mert a folyamat, része a döntésnek. Döntéseink, pedig…..
Közösségi összefogás is szükséges, a jelenlegi helyzet kezelésére. Készülj fel rá, legyen 3 hónapos vészforgató terved. A koronavírus okozta járvány egy hálózati probléma, tehát hálózati módszertanra és gondolkodásra van szükség ahhoz, hogy a terjedését megjósoljuk és végső soron…..
A kommunikáció az egyik legizgalmasabb terület, hiszen ezen múlik minden. Az is, hogy megértsük egymást, és az is, hogy megmutassuk magunkat. Nemrég elhangzott kérdésként, hogy meddig kell marketingezni? Igen, ez egy valós kérdés, és számtalan válasz lehetséges. Mert attól függ... Egy biztos, amíg…..
NATURMARKETING Te hogy bírod? 2019.08.13 12:58:25
  Amikor az ember arra kíváncsi, hogy vajon egy dolognak van-e „világnapja” – legyen az a fagyi, a víz, az állatok, vagy éppen a tengerészet –, akkor a legegyszerűbb, ha az interneten néz utána. De vajon eszünkbe jut-e, hogy az internetnek is van világnapja, méghozzá éppen a…..
Blogolni csak pontosan, szépen… és bízunk benne, hogy jól dekódolod a reklámok, a könyvek vagy éppen a filmek üzeneteit. Számunkra ismeretlen emberek böngészhetik a sorainkat, köztük felnőttek, fiatalok és gyerekek is. Minden mondattal, amit leírunk, minden gondolattal, amit…..
NATURMARKETING Micsoda stressz 2019.04.11 14:54:04
A vállalkozás stressz. Ez egyszerűen kijelenthető, és milyen könnyű a stresszre fogni mindent, ugye? Életbe lép a "Fogd rá a nyuszira" effektus, és máris nem Te vagy a felelős. Pedig ipiapacs, Te vagy a fogó! Te tartod kezedben az életedet, és nem más. Neked kell kézbe fogni az összes feladatot,…..
Mindenkinek szüksége van marketing tevékenységre vagy PR-re vagy salesre vagy valamire, amivel sikerre viheti a cégét. Legfontosabb az ötlet, de egy jó név (brand) és egy jól megválasztott stratégia nélkül, nehezen lehet láthatóvá tenni egy új megoldást, lehetőséget, szolgáltatást vagy terméket.…..
NATURMARKETING Vihar az irodában 2019.03.18 07:30:00
Egy ilyen egyszerű kérdés eldöntése, mint az, hogy „Mi legyen a következő bejegyzés témája?” komoly vitát válthat ki a csapat tagjai között, amikor más-más korosztályt képviselünk, eltérő az érdeklődési körünk, vannak köztünk lányok és fiúk, és persze vannak a családosok és a szinglik… Az utóbbi…..
Ezúttal nem a népszerű horror film ihletett meg bennünket, hanem arról szeretnénk beszámolni, hogy mi történt a csapattal az év legrövidebb havában. Bár néha velünk is előfordul, hogy egy-egy hosszúra sikerült nap után zombinak érezzük magunkat, de elég visszagondolni arra, hogy mit sikerült…..
Egy vállalatfejlesztő és egy online marketing ügynökség fúziója A csapattagok magukkal hozták a tapasztalataikat, tudásukat és lelkesedésüket. Kiegészítik egymást, hogy együtt többet tudjanak nyújtani az ügyfeleknek, mint külön-külön tennék. Egy jó ötlet vagy gyakorlat…..
Nem mindegy, hogyan mondod el azt, hogy fantasztikus vagy. “Fantasztikus vagyok az ágyban.” Ez a Direct Marketing. “Ő fantasztikus az ágyban.” Ez a Reklám. A végére kiderülnek azok a nüansznyi különbségek, amelyek megkülönböztetik a megfelelő marketing eszköz…..
Sikeres recept nincs, de mégis sokszor sikeres lesz egy-egy jól választott név. Több összetevőből áll egy ilyen eldöntendő kérdés, ezért sokféle szempontot kell és érdemes figyelembe venni. Amennyiben abból indulunk ki, hogy a név kötelez, akkor máris érthető, hogy nem lesz elég feltenni egy…..
Noha mi is nagy rajongói vagyunk a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámjainak, úgy gondoltuk, akadnak még más versenyzők is, akik az ünnep üzenetét próbálták megfogni egy eredetibb módon. Közülük válogattunk most Nektek egy csokorral, őket nézve megjön a várva-várt hangulat is. A mobilod…..
A Facebook oldal kezelése ma már külön terület a marketingen belül, annyira megkerülhetetlenné vált a legnépszerűbb közösségi oldal. Amelyik cég nincs fenn a Facebookon, az nem is létezik, szinte a leggyakrabban hallott mondás. Hogyha pedig megkerülni nem tudjuk, csináljuk nagyon jól, így…..