Regisztráció Blogot indítok
Adatok
k.hedvig

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jó lenne, ha a vezetők érzékenyebbek lennének a problémákra, és tudnának normálisan kommunikálni az emberekkel Kedves praxis blog olvasók! Gondoltam megosztom veletek én is a történetemet. Előre bocsátom, hogy alapjába véve türelmes ember vagyok, de ami sok az…..
k.hedvig 2016.01.11 13:50:32
Sok mindenben egyet lehet érteni a cikk írójával, a kórházban valóban vannak problémák.
Másrészről, nem tudom megérteni, ha el van mondva Önnek, mint beteg, hogy 11 órától van leletkiadás, akkor miért kell oda menni másfél órával előtte? Ki van plakátozva nem is egy helyen az épület, elmondják, ahol a vért veszik. Kérdem én, ennyit nem lehet felfogni? Én, mint beteg megértettem, felfogtam és nem is megyek oda 11 óra előtt.
Az meg, hogy 18-ig adják a leletet? Mit gondol másnak nincsen családja? Ha esetleg besegítene a leletosztásba, legyen már kedves és jelezze a kórháznak, biztos örömmel vennék jelentkezését.
A másik... mi olyan nehéz abban, hogy megnyomja a sorszámhúzó gépet? Máshol is ilyen rendszer működik, azokról is írt egy ilyen lehúzó cikket?
Rákérdeztem amikor bent voltam nemrég a kórházban, hogy miért van kint a kordon. A válasz igen egyszerű. A legtöbb beteg sajnos nem tudja megérteni, hogy az ajtón kívül kell várakozni, a kinti kivetítőt kell figyelni. Szépen beállnak az ajtó elé, ami folyamatosan kinyílik, a hangzavar bemegy, nem tudják rendesen végezni a munkájukat. (Itt meg kell említenem, hogy a fotocellás ajtó valóban nem a legjobb ötlet ennél a helységnél)
Végül, azért azt is megemlíteném, hogy nem minden az ott dolgozók hibája. Lekezelően beszéltek Önnel? Gondolom nagyon kedves, jóindulatú volt, ahogy azt a cikk olvasása közben is le lehet szűrni.