Adatok
CoutureHoney
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rendelés külföldről - ALIEXPRESS rendelés kezdőknek magyarul
További hasonló posztok (rendelés külföldről):ÁFA-VÁM határok: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol1reszSzállítási idők: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol2reszVámolási folyamat:…..
Olvasod a blogot, de van olyan kérdésed, amire még nem kaptad meg a választ? Nosza, tedd fel a kérdést, és én megpróbálok válaszolni rá! Vagy kommentben, vagy akár egy teljes bejegyzésben!
Kérdésre tehát fel!
Üdv,
Macska-fogó
LEGYÉL PÁRTFOGÓ! Kérlek, ha tetszett egy cikk, vagy rendszeresen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Imádom a blogot, nagyon sokat segít <3 Most kezdtem el Ali-zni, de gondom akadt az egyik rendelésnél:
sminket rendeltem sacc 3,75 euro értékben, de hibásan jött le, teljesen szétfolyt az egész. Írtam az eladónak, aki válaszolt, kért képeket meg adatokat, megadtam neki - mire eltűnt tíz napra. Indítottam egy Dispute-ot, mire pár nap múlva kaptam egy emailt, hogy legyen szíves állítsam át, hogy "I haven’t receive the parcel”, ő tudomásul vette (I’ll accept the dispute soon and full refund to you after that, OK? ) viszont a termék ugye lejött, hibásan, még le is fotóztam, a dispute-ba is feltöltöttem a képeket...
Aztán láttam hogy a dispute folyamatában az eladó ezt írta:
Seller made a new proposal
Proposal:
Refund Only EUR € 0,00
Comments:
we have checked it before we send it out
Ebben az esetben mi a teendő? Állítsam át a dispute-ot (ha igen, hol?), vagy hagyjam hogy menjen tovább, elvégre nekem mást mondott és a vitában is mást írt... előre is köszönöm :/