Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Agicer

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pillanatok alatt eltűnik egy lábas forró víz a farkasordító orosz hidegben. Az interneten terjedő videón végigkövethetjük, amint a panelház emeletéről kizuhanó folyadék még a levegőben kicsapódik és köddé válik. Az orosz telekről már számos legenda született.…..
KLA azelőtt írta alá az átvételi ívet, hogy megnézte volna, mit kapott az önkormányzattól a borítékban, így most 5800 forinttal kevesebb Erzsébet-utalványt kapott. Gyanítom nem vagyok egyedül a következő problémával és szeretném felhívni a figyelmet néhány érdekességre…..
Agicer 2012.12.14 09:23:54
Tolmácsolnám a poszt-toló üzenetét:

"Először is köszönöm a nyilvánosságot!

Az ügyet részemről lezártnak tekintem, mert csak az, hogy a posztban leírtakat kiderítsem, az 1-2 ezer Ft-s telefonszámlába kerül(t). A postát képtelenség elérni telefonon, mert 10 perc zenehallgatás után rájöttem, hogy minden valószínűség szerint nekik is "titkos szerződésük" van (mint minden nagyobb multinak) a Telekommal. Személyesen egészségügyi okokból nem tudok intézkedni.

Sok tippet kaptam, a legtöbben azt "nehezményezték", hogy nem bontottam fel a levelet rögtön ha már egyszer utalvány van benne. Igen, ezt elismertem, hogy hibáztam. Viszont éves szinten 15-20 hasonló ajánlott, vagy tértivevényes levelet kapok, és egyikre sincs (mint ahogy erre sem volt) ráírva, vagy akár csak utalás sem volt rajta, hogy utalvány vagy mi van benne. És igen a postások harapnak, ha feltartjuk őket, ez érthető.

A másik ötlet, hogy a sorszámok, meg a fedlap. Az önkormányzatnál azt tanácsolták, hogy várjunk még vele pár napot, egy hetet, hátha megérkezik, de mivel szükség volt rá, elköltöttem a már kiutalt utalványokat. Itt megjegyezném, hogy korábban rengetegen felháborodtak, hogy csak erre, csak arra jó. Érdekes módon nálam nem volt kifogás, hogy mit vettem rajta. (Ha már egyszer "ajándék" akkor felőlem lehetne csak rizsre, tésztára, vagy lisztre, stb. költeni. Sőt, az se okozna problémát, ha konkrétan az ún. jegyrendszer módon, hús, liszt, kenyér, stb. kerülne kiosztásra) A "fedlapot", az egyiket én, a másikat a pénztáros (mivel csak kettő volt) kidobta. Ami feltűnt, hogy az utalványokat nem egyenként húzták be vonalkód szerint, hanem az összeset egy "mintáról" olvasta be a pénztáros a kézi lehúzóval. Szóval itt már megbukott az, hogy nyomon lehetne követni azokat. És végül nem állítom 100%, hogy lenyúlták, mert bármi is történhetett, még akár az is, hogy beesett két íróasztal közé... És ha valamilyen csoda folytán mégis előkerülne, valószínűleg ez lesz a magyarázat rá.

Az önkormányzat a maximálisan segített, még a polgármesteri hivatalban is teljes mértékben segítőkészek voltak, mindent megtettek és elmagyaráztak. Viszont a postával jelen helyzetemben csak szélmalomharcot vívnék.

Üdv: KLA"
Én soha nem szégyelltem, hogy mim van, dolgozom keményen, abban a miliőben nőttem fel, hogy a munka nem szégyen, a munka eredményét se kell szégyellni, az ember kaparjon, gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára. Aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér. Aki nem vitte…..
A Magyar Rádió tegnap délutáni Jelenlét és a Roma közélet műsorában, című műsorában hangzott el egy 10 perces riport Gyöngyöspatáról, ebből szemezgetünk mondatokat. A helyi cigány vezetők felajánlották, hogy együtt vonulnának a Gárdával, de ezt a Gárdisták…..
Agicer 2011.03.13 20:46:46
@kamuszutra:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Náci_kártya
Naiv ügyfél óvatosan rendelt virágot barátnőjének, a spórolásnak aztán küzdelmes szállítás lett a vége:Ugy alakult, h a Valentin napot a baratnom Budapesten, en pedig kulfoldon toltottem, ezert kulhonbol a hetvegen bankkartyas fizetessel rendeltem neki egy csokrot kiszallitassal a…..
Agicer 2011.02.16 08:32:16
Az ember a legtöbbször annyit mond neki, hogy "honnan tudják a számomat", aztán lecsapja, de nagyon ritkán gondol bele, hogy milyen lehet a XXI. század piócája, a telemarketinges élete. L. most elmeséli, neki milyen volt a 2f-nél. Sejtették például, hogy az ember, aki a…..
Agicer 2010.11.12 10:40:04
@elmeboy:
Remélem nem pécsi voltál, én nem az én pénzemet (mint hirdető) raktad el, mert emiatt majdnem bíróságra mentem, de végül is elfelejtődött a dolog (gondolom rájöttek, hogy ki volt az a f@sz, aki lenyúlta a pénzt és utánanéztek, hogy kinek a pénzét vihette el). Nem 5 ezer forintról volt szó. Úgy volt, hogy odaadtam a pénzt, a hirdetésre a kötéskor, mert akkor ugye jön x% kedvezmény (ahogy az előző 5-6 évben rendszeresen, amíg a normális soproni tulajdonos volt). 2 azaz két év múlva meg jött az adósságbehajtótól a levél, hogy fizessek ki közel 100 ezer ft-t a tőkét a kamatait, meg a behajtás költségeit.
2 év alatt elkeveredtek a papírok, amin aláírás volt, hogy átvette az üzletkötő a pénzt, de az előző üzletkötő is aki még akkor ott volt, tanúsíthatta, hogy nem volt tartozásom, és az utána lévő is, mert eleve NEM kötöttek volna velem újabb 3-4 szerződést, amíg a problémás 2 évvel azelőtti hirdetését nem rendezem (fél éves ciklusban volt szerződéskötés). Úgyhogy ecsém ,jobb ha csendben maradtál volna, mert akkor nem derül ki mekkora tukó is vagy. Egyébként a mostani kiosokos egy nagy ratyi. Nem is terjesztik rendesen, drága is. Szépen tönkretették. Sajnálom, mert a munkáim 90%-a az első 5-6 évben (96-97-ben jelent meg talán?) onnan volt.
Agicer 2010.11.14 22:02:08
@elmeboy: Nem is azzal volt baj, hogy megjelent-e vagy nem, de rajtam próbálták behajtani azt a pénzt, amit lenyúltak.
Amolyan bepróbálkozás lehetett 2 év után és majdnem meg is vezettek, csak épp kértem, hogy küldjék már el a dokumentumokat, a belső használatú megrendelőt(!), fizetési felszólításokat stb.stb. És itt már el is akadtak az üggyel. Jött a duma, hogy az iroda Pesten ahol a papírok vannak, be van zárva, nincs ember ott, mert költözés alatt vannak, meg aztán hogy kamionon van, megy Kecskemétre, pakolás alatt ... De biztos volt olyan, aki simán kifizette még egyszer... Szóval akkor kit is károsítottál meg??
Közvetlenül a céget, de közvetve jó pár jóhiszemű hirdetőt. Hidd el, ha jól ment volna a taliga akkor amikor bekérték a pénzt, nagyon nem néztem volna utána, hogy most mi a helyzet, de épp akkor nagyon hiányzott volna az a 80-90 ezer forint és felforgattam érte a lakást, és felhívtam 2 üzletkötőt is, hogy megerősítsenek abban, hogy ez egy kicsit büdös. Igen én voltam a hülye, hogy nem tartom meg a papírokat, de a fene gondolta volna, hogy 7-8 év üzleti kapcsolat után ez történhet... Ez amolyan saját kárán... Azóta még felkutattam és páncélszekrényben tartom egy 2002-ben lejárt mobil lízing 100-ft-os maradványérték befizetést igazoló csekk véget is...
T.B. kétszer maradt pénz nélkül vásárlás közben, amikor a Budapest Banknál rendszerhiba lépett fel. Megunta:Kb. 2 honapja történt, hogy kártyámmal fizetni szerettem volna az egyik áruházban, azonban a tranzakciót elutasította a pénztárnál lévő terminál. Elég kinos, volt a…..
w Amilyen az adjonisten 2009.07.05 18:45:00
Amikor Orbán Viktort eddig ismertté vált legőszintébb pillanatában arról kérdezték, hogyan oldaná meg a Gárda-problémát, ismertette programját – lám, van neki! –, amelynek két meghatározó eleme a pofon és a hazazavarás. Orbán ezt ráadásul Horthy Miklóstól…..
Sajnos mégsem egy új kampányfianszírozási megoldást láthattunk az MSZP-től, amikor EP-s kampányfilmjeibe Kia Rio-autóreklámot integrált. A Kia közleménye szerint a szpotok őket is váratlanul érték, de ennek ellenére sem fognak pártokat pénzelni: 2009. május 25. – A Kia…..
Az Indesit Company Marketing Osztálya válaszolt MikroPit panaszára, akit lebeszélt az ügyfélszolgálatos az Indesit termék vásárlásáról. A lenti levélben mintha az állna, hogy  ilyet a kolléga nem tehetett, mivel folyamatos képzés alatt áll és felveszik a beszélgetéseket…..
Nekünk Commodore 64-ünk volt, azt hiszem Ausztriából hozták a szüleim. A kazettás verzió volt, és nagyon irigyeltem azokat a barátaimat, akiknek floppyjuk is volt. Volt egy úgynevezett Turbó kiegészítője is, ezzel gyorsabb volt. Először a kicsi fekete-fehér Junoszty tévén…..
Új sorozatot indunk a blogon, mindenféle réges-régi kütyüt/műszaki terméket elevenítünk fel. Az első posztban a tévékről lesz szó.Mint sokunknak ebben az országban, az első tévénk (illetve szüleimé) egy Junoszty volt. Ha jól emlékszem, barna színű, nagyon pici (mint az…..
A Homár, mint a véleményszabadság és a szabadpiac szélsőséges híve, csak ünnepelni tud, amikor azt látja, hogy amikor a rajongók nem látják őket, már a magyar net kajmánozós-zsidófaló szelete is pont olyan jólfésült kapitalista, mint azok, akik ezt be is merik vallani. Alant…..
Agicer 2009.03.23 15:09:42
Maxi hiába fizetett 19 (és ugye nem 20) szál cigiért, a West azzal vigyáz az egészségére, hogy a cigik  felébe kevesebb dohányt pakol. Vagy a másik felébe rövidebb füstszűrőt? Tudom, hogy a dohányzás súlyosan károsítja az egészséget (rákot, halált, impotenciát…..
A jelek szerint nem egyedi esetről kaptunk jelentést 3 hete, amikor úgy tűnt, a T-csoport hardvertelepítő munkatársai szándékosan szabotálják a munkát, illetve az ingyenes modemcsere helyett a Szuperszervíz fizetős szolgáltatását nyomatják. Lall egy wifi router boldog tulajdonosa…..
Agicer 2008.03.06 00:08:41
talán off, de kicsit ide tartozik.
több mint 10 éve van ilyen olyan internetem 90%-ban sajnos matavnet/axelero/t-online (eleinte nem volt más). Első ADSL csomag: anno nem tudom mikor, kaptam hozzá egy siemens modemet+szürő (méretes jószágok voltak) 2007 karácsonyán balga módon áramtalanítottam (addig csak az áramszolgáltató tette néha-néha 1-2 órára, ha kicsit jobban fújt a szél... igen légvezeték és légkábel van errefelé) Mikor visszakapcsolnám, akkor se kép se hang. Ez nem is lenne probléma, mert vagy 3-4 évet lehúzott hiba nélkül, és vagy 2x le is esett takaritások alkalmával. Mivel egyéb elfoglaltságom volt, az asszonyt küldtem el venni egy új modemet. Kezébe nyomtam a régit, és mondtam, hogy ha ott van ahol adják a modemet (T-pont, csakhogy nehogy véletlenül valami kínai vackot adjanak, megjegyzem azt adtak), hívjanak fel ha valami nem tiszta. 2x hívtak... megbeszéltük. A második hívásnál direkt rákérdeztem, hogy mintha a központban valamit át kellene állítani mert egy ismerösömtől olyat hallottam, hogy ezeket a fajta modemeket bizony át kell (portokat átprogramozni vagy mi). Nem, nyugodjak meg, ezek újak, nem kell semmit állítani, menni fog... Meglepő módon nem müködött. Most már én mentem be a T-pontba, mert szemléltetnem kellett , hogy mit szeretnék. A lényeg az, hogy a szervizesek néztek bután, telefonáltak jobbra balra, mire kiderült, hogy nekem volt igazam, tényleg át kellene programozni azokat a portokat... Ez este 6-7 között lehetett, nem reménykedtem, hogy még aznap meglesz, de sikerült nekik. Itt jön a kapcsolódási pont: akkor a szuperszervizt hívták tanácsért(nem én hanem a szervizesek)! Aggódtam is egy kicsit, hogy esetleg mivel az adsl számfüggő, esetleg a telefon vagy az internetszámlámhoz hozzácsapják a "hibaelhárítás" díját. De szerencsére ez nem történt meg. Ja és tudom sikeres ember nem lehetek, ha T betüs valamely szolgáltatásom.
Mennyire naiv az az ügyfél, aki hagyja, hogy a szakemberek javítás gyanánt leolvasszák a hűtőgépét? Bizony, hájtek "no frost" eszköz is meg tud hibásodni, a leolvasztás pedig az ellen nem véd:Elromlott a no frost hűtőm, 7 után. Egyszerűen elfelejt hűteni. Aminek lett is…..
Agicer 2008.02.29 21:22:16
További észrevételek:

Telefonos távdiagnózis: Vagy lusta a szerelő (cégnél alkalmazott, vagy szimplán hülye, de akkor hamar éhen hal) vagy tényleg elég gáz a hűtő, bár ez utóbbi kétséges a tapasztalatok alapján. Főleg ha lehet hozzá alkatrészt szerezni... meg kell csinálni, persze ha megéri.(80 ezres hűtőnél nyilván nem éri meg 40 ezret rákölteni) Az hogy utána ez meg az megy tönkre, azt nem értem, mert a hűtők elég egyszerű szerkenytűk. Egy javításnak, ha szakszerű, nem feltételen velejárója, hogy utána 1-2 évente kell javítgatni.

Hogy 8 ezer volt egy leolvasztás az egy dolog. Az ügyfél ezt látja, hogy leolvaszják. Az viszont a szerviz sara, hogy amit csináltak vele, nem lett jó. Általában egy jegesedésnek oka van, amit nagyrészt leolvaszát után egyszerűen lehet orvosolni. Amennyiben ez nem sikerült (nem találták meg az okát, vagy csak azt hitték de tévedtek) akkor természetesen vállalniuk kellett volna a következményeket. De itt üt vissza, hogy alkalmazottak...
Sz@rnak bele az egészbe. Ezért én ha hívok szerelőt, véletlenül se céget keresek fel, hanem maszek iparost, lehetőleg olyat akit ajánlottak. Ha kell körbekérdezek az ismerősök között, rászánok 1-2 órát.

A mostani hűtőkben (de régiekben sem nagyon volt már) nem amonia van, hanem izobután ill freon a 90-es évek elöttiekben utána is freon, csak klórmnentes. Véleményem szerint azért mondják a fuvarosok, meg az eladók, hogy min 24 óra, hogy a három napos cseréből máris elmegy 1 nap azzal hogy csak ott állt... :) a második napon úgysem veszed észre... úgyis kell még idő amig lehűt. A harmadik napon kezdesz gyanakodni, de a 4. napon amikor bizonyossá válik, hogy rossz, akkor meg már nem az üzlet sara...


Fejreállítás: Anno a fűtőpatronos, ammonias hűtőket szokták, de sajnos az is tévhit, bár néha bevállt. Mégpedig a buborékszivattyó szokott eltömődni... De inkább rázogatni, rázni kellene, mert van egy tartály a rendszer alján, és abban az évtizedes (mert ezek a hűtők akár 20-30 évet is ledolgoztak) szutyok összegyűlik és ha fejreállítják, nagy eséllyel visszakerül a rendszerbe az egész, esetleg egy része. bár ha nem jó a hűtő, akkor sem veszit semmit vele, de ha jó lett volna (pl. türelmetlen, esetleg nem volt szintben!) akkor valszeg többet nem lesz jó...
Az okosok szerint Magyarországon nem érdemes lcd-monitort venni, mert ide csak a kézzel szelektált szarokat hozzák. Nem tudni olvasónk esetében ez történt-e, mindenesetre a szürkeimportált Samsung monitor semmivel sem jobb az itthon hivatalosan forgalmazottnál, sőt, még a központi…..
Agicer 2008.02.19 15:09:55
2-3 éve még szuper volt a Samsung szervizhálózat, dolgoztam is nekik néha-néha, de voltak átszervezések, meg kavarások stb. azóta egy k@ki. 2007. Szept. metro LCD tv-t vettem, nem volt benne a dobozban/on a garancialevél. Jeleztem az ügyfélszolgálaton, felvették, iktatták, korrekten jártak el. Majd értesítenek... Azóta 2x telefonáltam és 3x személyesen voltam bent érte. Semmi. Elküldték a Samsung felé az igényt, és ennyi. Off a legutóbbi "látogatásomkor" a Metró ügyfélszolgálatánál az Úr az elvárhatónál is tökéletesebb módon és hangnemben kezelte a problémámat. Ritkaság és ezért ezt meg is jegyezném. On
Régebben azonnal megcsinálták a készülékeket itt a helyszínen, most meg elviszik. Vagy hoznak cserét vagy nem (nagy háztartási gépekről beszélek) és több nap mire elkészül.