Csikós Zsolt

Csikós Zsolt

Aktivitások

Belsőség Rómába, ezzel? Ó, dehogy, épp szívok 2014.04.20 06:43:06

Az egésznek az okozója Lacus barátom, aki megdobott egy levéllel valamikor január végén. Mert mint minden, a végén beláthatatlan következményekkel járó projekt az életemben, ez is ilyen ártatlanul kezdődött, hadd idézzem: „ha már azért vettem motort, hogy együtt menjünk…..

Csikós Zsolt 2014.04.22 00:01:30
@zöldi:
Naja, látod a lényeget: kísérletezett a Fiat ezzel a konstrukcióval vagy 17 évig meg még utána is a Polskiban jó párral tovább, de kivétel nélkül mindnek szétpusztult felfelé a Dolomitokban a blokkja. Meg a Tatrában is. A hegyek aljában volt a bontó mindenütt, ott porladt el mind, de ez már az akkori folklór. Ezért most már nem gyártják egyiket se.
Csikós Zsolt 2014.04.22 23:53:56
@grease monkey:

Földrajzból kissé gyenge vagy, de ez nem a jegyosztás helye. Arrafelé nincsenek 2000 méteres hágók, bár úgy látom, szívesen küldenél ilyenre, hogy igazad legyen. Zágráb-Ljubljana-Trieszt-Modena-Pisa-Róma-Gubbio-Velence-Ljubljana-Zágráb: csak ha nem tudtad volna magadtól kirakni a legrövidebb útvonalat és kell a segítség.

Egyébként ha fizeted, elmegyek egy 2000 méteres hágóra is, aztán meglátjuk.

Még egyébként: látszik, hogy semmit nem olvastál a bianchis cikkekből - kb. 24 lóerőből gazdálkodom, tuningmotorom van. Esetleg jó magyar szokás szerint egyszerűbb volt az igazad felé csúsztatni bármit, amit leírva láttál valaha, mert úgy nagyon hímerős.

Így is, úgy is, két helyen már tényszerűen elvéreztél, pedig eddig csak betűk voltak. Én meg írom, ami történik. Utóbbiban jobban hiszek.
Csikós Zsolt 2014.04.23 22:44:21
@grease monkey:

Megint segítek földrajzból: azért írtam a Dolomitokat, mert Olaszországban ott vannak csak 2000 méteres hágók. Mi meg nem arra megyünk, mert... miért is kéne arra menni?

Kiszopok, kiszopok, örülök, hogy ennek örülsz, az én boldogságom is, ha egy embertársam a káromra jól érzi magát.

Nem az útdíj miatt nem megyek hágókra, hanem mert még mindig nem értem, miért kellene a hágók felé mennem. Persze lehet Olaszországba Észak-Svájcon át is menni, csak nem logikus, mikor a legrövidebb út Trieszt felé vezet.

Kikerülöm én még az utakat is, köszi a tanácsot.
Belsőség Ilyet még nem láttál 2014.04.14 17:04:09

A Jalopnikon futottam bele Raphael Orlove kis posztjába, melybe minden idők legritkább burnout-videóját ágyazta be.Mond valamit, bár számomra ez nem akkor durranás, mert két autó- és motorbuzi nagybácsival a családban azért előfordult egy-egy gavallérrajt a 613-as krómkával, amit…..

Csikós Zsolt 2014.04.14 21:32:28
Nem a V8-tól van a lóerő és a nyomaték. Attól semmi sincs, csak spéci hang, több henger egyáltalán nem vezet több lóerőhöz.

A motor meg V8-as viszonylatban kifejezetten kicsi volt, ekkorában még sima négyhengereseket is gyártottak és -tanak. :-) Nem volt az olyan kis teljesítmény akkor, amikor 50 LE/l volt az átlagautó fajlagos teljesítménye, a szoci típusok közül soké meg még az alatt is.
A sebesség oltára Bent az olajszivattyú, jöhet az indítás 2014.03.30 07:20:19

Legutóbb valahol ott ejtettük le a Morini-krimi sistergően izgalmas cselekményfonalát az olajos garázspadlóra, hogy különleges mélyfúró eszközökkel sikerült az internet bugyraiból kitúrnom a motorkához az egyetlen megfizethető árú olajszivattyút - a réginek ugyanis a belseje…..

Csikós Zsolt 2014.03.30 10:23:23
@Tomchy:

Leszedtem!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz