Csikós Zsolt

Csikós Zsolt

Aktivitások

Belsőség Ha nem hiszed, hogy az átkosban is volt élet 2015.04.23 10:21:56

...ha szétdriftelted az agyad a Faluvégi Faroláson, ha zsong a fejed az Oldtimer Premier megszámlálhatatlan mennyiségű, zagyva, régi autójától ... vagy ha egyszerűen csak nyugalomra, biztos pontokra, igazi, belülről feltörő, zsebkendőbe fújós nosztalgiázásra vágysz, most…..

Belsőség Ponton-sztori – az újabb szopóroller 2015.04.05 06:56:01

2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..

Csikós Zsolt 2015.04.06 22:33:07
@immortalis:
Hm, olyan 3-800-ra tippelem, már van új fejlemény, de arról a következő posztban. Valószínűleg jobb lesz, de nem hiszem, hogy a végére érünk a dolgoknak, a 30 évnyi tapasztalatom ezekkel az öreg szarokkal legalábbis ezt súgja nekem. Tartok még puskaport a spájzban, just in case...
Csikós Zsolt 2015.04.06 22:37:30
@fkx:
Egy pillanatig nem rád gondoltam, nem tudom, honnan értetted úgy, de ha véletlenül úgy tűnt, csak véletlen volt :-)
Csikós Zsolt 2015.04.07 21:25:14
@gigabursch:
Igen, láttam én is, sőt, ha elmesélhetném... De nem mesélhetem.

Ez nem úgy volt vízkáros, csak korrodált. Látható gördülés nincs a hajtórudakon, de majd azért még meglátjuk. Ennél az autónál már semmiben sem merek bizakodni.

@Peter Csongradi:
Igen, de közben van egy pár öreg járgányom - Kawa, Bianchi, az állólámpások (Bazeg, Foltos, Szent Szobor), amelyekkel viszont öröm járni, nem is keveset, sokszor külföldre, napi használatban is. A mérleg az én fejemben nagyon is pozitívba billen. De tény - ez egy rizikós műfaj...
A sebesség oltára Ezt szereltem egész télen 2015.03.15 08:30:08

Pontonban turkálni? Piha. Steyr-Puch-alkatrészeket homokfúvatni, alapozni, festegetni? Mit képzelsz... Szent Szobrot polírozni végtelen türelemmel? Dehogyis, ugyan már. Mert még a legnyitottabb házasságokban is eljön a pillanat, amikor a faszi egy kicsit nem az újabb numerákkal és a…..

Csikós Zsolt 2015.03.16 15:36:33
@Jermann Kálmán:
Szia Jack, rég hallottam felőled! Megint itt az AAA köztünk, emlékszel, milyen jó kis cikket nyomtál belőle?

@karlmann:
A negyedik olajcsere után most is tele van az olajteknő alja valami sűrű trutyival. Pedig ez egy fémtisztán feltett olajteknő volt, az olaj maga nem látott többet 800 km használatnál... Szerinted volt benne valami svéd kompresszió-viszkozitásjavító mutymuruty, vagy sem? :-)
Csikós Zsolt 2015.03.20 20:38:24
@dhrbikes:
Az a Spacy-be megy :-) A Ponton most újabb kölcsönök után kiált családi körben... Az alapjárattal várj, amíg kicsit ment a moci, mert állás után idő kell neki, mire beáll jól. De vigyázz, a fogyasztásmérő nem lineáris.

@Cymantrene:
Azt végül nem írtam meg, hogy beletettem egy függesztett (asszem Majesty) benzincsapot, rejtve, és megkerültem a kínai utángyártottat? Mindegy, szóval ez történt. A kínai csap ugyanis nem bírja az etanolos benzint és vagy ereszteni kezd, vagy épp ellenkezőleg, nem ereszt. Persze ettől meg lehet, hogy török.
Csikós Zsolt 2015.03.22 21:56:54
@dhrbikes:
Akkor csak halkan merem mondani: eltaláltam a szívató beállítását - annak ugyanis van valami tudományos módszere, de én úgy csináltam, hogy a zsírpatron ferde éke épp elérje az elzárórudat hidegen, gondoltam, melegen akkor pont becsukja.

Viszont ha így van, akkor kb. 1 hét használat után állítsatok alapjáratot, ezen a képen:
galeria.totalbike.hu/blogok/2014/10/09/suzuki_gemma_questo_fogyasztascsokkenes/28

Látod a réz csavart a súber tövénél az öntvényben? Azt kell tekerni, felhúzod a gázt, negyedet tekersz, visszaengeded, de csak, ha teljesen bemelegedett a motor! Ugyan kereszthornyosnak néz ki, de valójában ha jól emlékszem, két lapos horony van benne, tehát lapos és baromi hosszú csavarhúzóval kintről is tudjátok tekerni, van egy pici luk erre a burkolaton :-)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz