Csikós Zsolt

Csikós Zsolt

Aktivitások

Belsőség Megjöttünk, letudtuk a 3200 km-t 2014.08.17 07:22:48

A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..

Csikós Zsolt 2014.08.17 20:41:16
@Tapmancs:
De, valószínű, csak nem bírok megjegyezni számokat. Egyike (a sok közül) a régi hibáimnak.

@dr.oid:
Droid úr, Droid úr, ne pazarold a tehetséged, elkopsz még a végén :-DDDDDD

@C30:
Valami Greenwash cucc, ilyen űrcucc, egy flakonnal kb. 10-szer le tudod mosni, én asszem ilyen 5000 körül veszem. Utána egy hónap nyugi, vízlepergés, nem kell hozzá slag, nem karcol, csak jó mikroszálast kell használni. És az a szívás a bogártetemekkel - szinte elmarad. Bárhová magaddal viszed, és 8 perc alatt csilivili az autód, nem kell mosót keresni.

@intubátor:
De mennyi idős volt a túra idején az autó? Asse mind1 :-)
Csikós Zsolt 2014.08.17 20:47:04
@dr.oid:
Istenem, most fel is olvastam a családnak itt Balcsin. Hat ember visítása verte fel a nyugodt, bulizásra készülődő elmélyült szomszédságot.

Jólesik ez egy Kareszéknál lenyomott hűtőcsere után, vaj a fülnek, vagy mi.
Csikós Zsolt 2014.08.22 15:58:21
@Hurri Kán:
Dehogy, se idő, se lehetőség.

@protézisesh:
Nem, az egy Trabant p50 Universal. Nem látod, mennyivel nagyobb? ( :-DDDD )

A Bianchi nálam lett kétszínű, eredetileg sima vkék volt.
TComment Autóink gyarapodása – jó ez vagy rossz? 2014.08.13 06:53:33

Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Csikós Zsolt 2014.08.14 07:58:54
@Hurri Kán:
Ja, az új Golf, Passat sem az előző folytatása (az új Passatról még csak azt tudni, hogy a Golf-vonalat viszi tovább az MQB-platformmal). Ez az MQB-platform az egyik legzseniálisabb dolog ma az autóiparban, melegen hengerlik a lemezeket sajtolás közben, hogy tömörödjenek, ezáltal nagyobb legyen a merevségük. Értsd: olcsón kapod a nagyszilárdságú acélt, amit más márkák zokogva fizetnek ki, ez márpedig kell ahhoz, hogy ne ólomnehéz legyen az autó, mint pl. az Opelek manapság. Ne a felszínből ítélj, olvasd a cikkeinket, néha van ám bennük okosság, és akkor tudnád, hogy nem a levegőbe beszélünk, nálunk kevesebb a vélemény és több minden mögött van konkrét alap.
Csikós Zsolt 2014.08.14 08:04:18
@geegee.:
341 cm hosszú, 875 kiló, egyliteres, háromhengeres szívó benzines hajtja. Nemhogy kiskocsi volt, hanem már a törpeautó mérethez közelít. Hogy széles és magas? Nem aszerint mennek a kategóriák. Mert kategorizálni sajnos muszáj, még az angolok is egyre inkább használják ezt a módszert, mert nem tudod összehasonlítani a mit kapsz mennyiért cikkekben. A kategória meg nem attól függ, minek nézzük az autót (ez amatőrség), hanem hogy hova sorolja a gyártó. Néha elrontják: a Fiat pl. sokáig küzdött azzal, hogy a Mareát eladják középkategóriásnak - hát összehasonlítottuk a Mondeóval és lebőgött. Ennyi.
Csikós Zsolt 2014.08.14 08:08:09
@geegee.:
Itt sem kell véleményre hagyatkozni, van google, onnan pedig máris tudunk adatokat:

index.hu/chart/2010/10/26/benzinar_es_inflacio/
Belsőség Ha lemaradsz, kimaradsz 2014.08.04 14:28:10

Alig pár nappal a rendezvény előtt kezdenek felpörögni a XI. Belsőség-találkozó körüli dolgok. Ez egy pár hasznos infót tartalmazó posztocska, megelőzendő a sok kérdést. Ja, hogy nem tudod, mi ez? Itt elolvashatod, de röviden csak annyit: ez az a hétvége, ahol együtt…..

Csikós Zsolt 2014.08.07 23:33:38
Na, leér a Bianchi? Most légtelenítettünk épp a Katival, benn az új kerékcsapágy is. Kicsit lent fog, de lehet, hogy csak elszoktam.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz