Csikós Zsolt

Csikós Zsolt

Aktivitások

Belsőség A Szobor... valójában egy roncs? 2014.08.30 06:44:03

Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..

Csikós Zsolt 2014.08.30 13:02:22
@Sinistroll:
Igazából nincs nagyon védekező komment, ha megfigyeled :-)
Csikós Zsolt 2014.08.30 20:26:11
@jk88:
Te meg nyilván munkanélküli vagy. Vagy ingyenélő. Én dolgozom, elég sokat, tehát időm van a legkevesebb, ami van, azt megpróbálom a családomnak fenntartani, nem az idegeimet rongálni a különféle szervekkel, inkább pénzt adok annak, aki hajlandó a sajátját tönkretenni helyettem. Ez néha nem jön be.

@L 300:
Egy kiváló fotelfizikus művét olvashatták.

@Gajdos Jr.:
Létezik. Az összes többi újságnál. Ha nem érdekel ez, menj oda olvasni, a TC a kivétel.

@C1_rider:
Tanulj, szerezz diplomát, dolgozz, spórolj, ne válj el, ne szórd el, ne idd el, hajtsd le magadról a menetet néhány évtizeden át, maradj közben tisztességes, legyen a stressztől sarokviszketésed, aztán meglesz. Nekem se ajándékba adták 18 éves koromban.
Csikós Zsolt 2014.08.30 20:33:49
@finom szaftos oldalas:
Nincs ilyen ember. Ismerek a körben néhány egyént, gondolhatod, de ez csiki-csuki :-)

@Antony Mann:
Igen, csak ott a bibi, hogy ez nem NKH-s helyen vizsgázott, pedig csak olyan helyen adhatnak OT-t. Tehát azt a vizsgát így is, úgy is pótolni kéne, mai dátummal. Ahhoz meg kellene egy 60 napos veteránvizsga.

@jogtörpe:
Én is így voltam egész nyáron. De aztán úgy döntöttem - az autónak még fűtött garázsban, felbakolva is rosszat tesz, de nagyon, ha áll. Így meg nem lehet még megtornáztatni sem. Beadtam a derekamat.
Belsőség Megjöttünk, letudtuk a 3200 km-t 2014.08.17 07:22:48

A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..

Csikós Zsolt 2014.08.17 20:41:16
@Tapmancs:
De, valószínű, csak nem bírok megjegyezni számokat. Egyike (a sok közül) a régi hibáimnak.

@dr.oid:
Droid úr, Droid úr, ne pazarold a tehetséged, elkopsz még a végén :-DDDDDD

@C30:
Valami Greenwash cucc, ilyen űrcucc, egy flakonnal kb. 10-szer le tudod mosni, én asszem ilyen 5000 körül veszem. Utána egy hónap nyugi, vízlepergés, nem kell hozzá slag, nem karcol, csak jó mikroszálast kell használni. És az a szívás a bogártetemekkel - szinte elmarad. Bárhová magaddal viszed, és 8 perc alatt csilivili az autód, nem kell mosót keresni.

@intubátor:
De mennyi idős volt a túra idején az autó? Asse mind1 :-)
Csikós Zsolt 2014.08.17 20:47:04
@dr.oid:
Istenem, most fel is olvastam a családnak itt Balcsin. Hat ember visítása verte fel a nyugodt, bulizásra készülődő elmélyült szomszédságot.

Jólesik ez egy Kareszéknál lenyomott hűtőcsere után, vaj a fülnek, vagy mi.
Csikós Zsolt 2014.08.22 15:58:21
@Hurri Kán:
Dehogy, se idő, se lehetőség.

@protézisesh:
Nem, az egy Trabant p50 Universal. Nem látod, mennyivel nagyobb? ( :-DDDD )

A Bianchi nálam lett kétszínű, eredetileg sima vkék volt.
TComment Autóink gyarapodása – jó ez vagy rossz? 2014.08.13 06:53:33

Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Csikós Zsolt 2014.08.14 07:58:54
@Hurri Kán:
Ja, az új Golf, Passat sem az előző folytatása (az új Passatról még csak azt tudni, hogy a Golf-vonalat viszi tovább az MQB-platformmal). Ez az MQB-platform az egyik legzseniálisabb dolog ma az autóiparban, melegen hengerlik a lemezeket sajtolás közben, hogy tömörödjenek, ezáltal nagyobb legyen a merevségük. Értsd: olcsón kapod a nagyszilárdságú acélt, amit más márkák zokogva fizetnek ki, ez márpedig kell ahhoz, hogy ne ólomnehéz legyen az autó, mint pl. az Opelek manapság. Ne a felszínből ítélj, olvasd a cikkeinket, néha van ám bennük okosság, és akkor tudnád, hogy nem a levegőbe beszélünk, nálunk kevesebb a vélemény és több minden mögött van konkrét alap.
Csikós Zsolt 2014.08.14 08:04:18
@geegee.:
341 cm hosszú, 875 kiló, egyliteres, háromhengeres szívó benzines hajtja. Nemhogy kiskocsi volt, hanem már a törpeautó mérethez közelít. Hogy széles és magas? Nem aszerint mennek a kategóriák. Mert kategorizálni sajnos muszáj, még az angolok is egyre inkább használják ezt a módszert, mert nem tudod összehasonlítani a mit kapsz mennyiért cikkekben. A kategória meg nem attól függ, minek nézzük az autót (ez amatőrség), hanem hogy hova sorolja a gyártó. Néha elrontják: a Fiat pl. sokáig küzdött azzal, hogy a Mareát eladják középkategóriásnak - hát összehasonlítottuk a Mondeóval és lebőgött. Ennyi.
Csikós Zsolt 2014.08.14 08:08:09
@geegee.:
Itt sem kell véleményre hagyatkozni, van google, onnan pedig máris tudunk adatokat:

index.hu/chart/2010/10/26/benzinar_es_inflacio/
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz