Csikós Zsolt

Csikós Zsolt

Aktivitások

Belsőség A Pherson - az Mc vagy Mac? 2015.01.28 11:15:25

McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül... Oké, aki egyáltalán foglalkozott fenti néggyel írásban, azért tudja, hogyan kell legalább azokat leírni, de a McPherson-MacPherson zűrzavar a magyar…..

Csikós Zsolt 2015.01.28 23:45:37
@8jk8:
Az én címem eredetileg "A Pherson az Mc vagy Mac?" volt. Csak a címlapos látta, hogy arra senki nem kattint. Így meg elég sokan. Ez van, az újságcsinálás is egy szakma.

Amúgy meg a ledes izzó az hol izzik? A nyelv nem okvetlenül követi a mérnöki definíciókat, jól meg is őrülne mindenki, egy adag logikátlanság belefér. Csak ha nem muszáj, nem kell újakat gyártani.

Kedvencem a Forma-1, ami abszolút hungaricum és semmi értelme, legalábbis logikailag, hiszen egy versenyformulát (ami szerint az autókat építik és díjazzák) takar, nem formát... Ettől még Forma-1-et írok, mert sok lúd disznót győz alapon ez terjedt el a nyelvben, és már én csinálok hülyét magamból, ha nem. No meg a szabályzott, illetve háromutas katalizátor - csupa-csupa logikai és fordítási hiba. Alvázszám? Az is elég jó. Wartburgnak volt utoljára olyan meg a teherautóknak.
Belsőség Hogy van a Ponton?
Sehogy. Pedig küzdök
2015.01.25 07:08:09

Most nézem, több mint egy év eltelt azóta, hogy Dezsőről írtam e hasábokon. Kérem, ne vessenek meg, ne higgyék, hogy eladtam az autót, begyávultam, kivéreztem, mert még tart az elszántságom, de ez most a két lépés előre, két lépés hátra időszaka, számolatlanul fogynak a…..

Csikós Zsolt 2015.01.26 08:30:08
@moltam4300:
Igen, ez a 220-asé, abban olajos van. A másik ábra is a 220-as motoré, az más konstrukció. Sajna.
Csikós Zsolt 2015.01.26 17:12:35
@gigabursch:
Levettem, hiszen az olajszivattyút ellenőriztem, a tömítést legyártottam hozzá, cseréltem kartert, ez volt is valamelyik posztban, nem kellett olvasnod, nehogy félreértsd, csak afféle önigazolásként mondom :-)

És most, a helyén megbontani alulról a motort kvázi lehetetlen, közvetlenül alatta van a segédkeret, a kettő között van talán két centi. A motor meg felfelé nem emelhető a kis hely miatt a tűzfal felé, kizárólag lefelé, a komplett futóművel vehető ki. Szerencsére azt talán nem kell.

De ami ott lent történik, az nem hat ki a motor fejére, legalábbis így nem. Zörgés, olajnyomás-vesztés, ilyenek lehetnek, de kihagyó gyújtás nem...

@karlmann:
Morogva meg akar halni. Próbáltam a szívatót, hiszen a kezem ügyében van... :-)

@gabos666:
Persze, az mbzponton.org a pontonos Biblia, de nagyon hullámzó az infóminőség, van, amit csodálatos pontossággal tárgyal (sok), van, amit felületesen, tudni kell használni. A könyvek kicsit egyenletesebbek, van belőlük három.
Csikós Zsolt 2015.01.27 13:27:01
@gigabursch:
Legközelebbi Belsőség-tali? :-)
Belsőség Erre vertük mind 2015.01.22 21:56:33

A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8 előtt tesztautó még nem váltott ki ilyen nagy érdeklődést a kollektívából és közvetlen környezetéből. Ezt nem én mondom, hanem a veteránok. Van mifelénk egy eufémizmus…..

Csikós Zsolt 2015.01.23 17:18:41
@pajaci:
Hm, 12 ezer forint alatt nem találtam Ericsson sk17i-t. Ismered a fogalmat, hogy spontán videó? Nem szerveztük, csak volt öt perc szünet, összenéztünk, felálltunk az íróasztal mellőle, elmentünk egy négy kilométeres kanyarra, és ha már, akkor lenyomtuk a gombot a telefonon. Az ilyen lesz.

@Carlos13:
Képzeld, mi is először ültünk benne, nem szerveztük meg, nem olvastunk utána. Vedd úgy, hogy ez a 14 éves szüzek élménybeszámolója, miután megnézték életük első pornófilmjét.
Csikós Zsolt 2015.01.23 17:20:31
@SupaCow:
Nem is látszott az autón, csak a reccsenést hallottuk. Én is csináltam már hasonlót kis híján egy MG TF-fel. Kis sebességgel, száraz időben, engem lepett meg a legjobban. Csak ott nem volt szegély és betonfal, csak föld.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz