Csikós Zsolt

Csikós Zsolt

Aktivitások

Belsőség Így nem szabad autót venni 2015.02.21 06:29:37

Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..

Csikós Zsolt 2015.02.21 08:50:44
Kösz Bandi, én meg megtudtam, hogy az immúnis hosszú ú. Már majdnem javítottam, de a te cikkedbe csak reszkető kézzel nyúlok bele, ezért előbb kitúrtam a net bugyraiból - mind rövid, csak ez az egy változata nem :-)
Belsőség Ezek közt lesz a nyertes '15-re 2015.02.19 20:38:58

Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek,…..

Csikós Zsolt 2015.02.20 08:26:17
@Ződ2000:
Csakhogy itt nem érzelemből választunk. Lehet benne valamennyi, de nem sok :-)

@CSÖRR-CSI££:
TavalyELŐTT volt a Golf, tavaly a 308. Sajnos az van, ha fejlesztesz mint állat, észnél vagy, te diktálod az iramot, akkor nehéz lemaradnod. Ez a helyzet.

@klarky:
Látod, ha az emberek veszik, neked nem tetszik, akkor megvan a válasz. Az én Év Autójám amúgy a Macan lenne, de az már kiesett.

@Rot:
Nem rosszakat ír, hanem rossz. Szinte mindent kispóroltak belőle, ami a XXI. században alap: osztva dönthető támla (nem bírod egyedül leborítani emiatt, csak trükkel), napfénytető-roló, kormány tengelyirányú állítása, fordszámmérő, övmagasság-állítás, kapaszkodó... És közben ráz, zörög és ügyetlen a legtöbb verzió hajtáslánca.

@Naezatutti?!:
A Mondeo egy káosz, a Passat részletesen végigvitt, egységes gondolat, csodálkozom, hogy nem veszed észre, láttad már ezeket élőben?

@karlmann:
Igen, de ne feledd, hogy a költség relatív, ami nekünk drága, az a zsűritagok többségének kézzelfogható valóság. Tehát: míg én és a Gajdán mondjuk, talán ötévesen, megszakadva tudnánk venni egyet, de az már komoly teher lenne, addig egy német, svéd, francia zsűritag simán bemegy a szalonba és megrendeli, most, méghozzá nem az alapmodellt. Tudom, mert amikor megmutatom a kollégának a Pontont, amibe beledöglötem, bár ezt nem mondom neki, erre ő megmutatja az Aston DB5-ösét (l. Goldfinger), most történt épp...

@mi legyen a nick?:
Cactusban nincs merészség, csak formailag, de ez nem egy divatverseny, azt máshol tartják. Egy régi alap, ráadásul nem is C4-es, hanem C3-as (tehát csalás is van a dologban), elhagyott, a XXI. században már rég (tizen-huszon-harminconéve meglevő, illetve kötelező) felszerelések. Mintha egy ötvenéves plasztikai sebészi remekművel indulnál a 18 évesek szépségversenyén - egy átverés. Én is imádom a formáját, a belsejét, ne értsd félre, de az itt nagyjából az utolsó utáni szempont. A forma szeretetét a vevő dönti el, millió és egy autó volt, amit vittek, mint a cukrot, mert bár szar volt, mint a bűn, a kinézete eladta.

@karlmann:
A Twingóval két baj van: már most félévkor frissíteni fogják az áttételezését (mi ez, ha nem tákolás?), mert a 70 lóerős bevallottan pocsék lett, a másik, hogy drága. Mert nem az a baj a COTY-értékelésben, hogy abszolút értékben sokba kerül valami. A pontozási irányzatban az ár/érték arány szerepel, tehát ha valami tízmillióba kerül, de 300-at megy, 5-öt eszik és az önparkoló rendszertől lefelé minden extra megvan benne, az olcsó - ezt nagyon nehezen fogja fel a magyar olvasók közül a többség.
Csikós Zsolt 2015.02.20 21:34:03
@Rot:
Ez nekem is fura. Sőt, fáj is :-)

@Csalfa Romeo:
Igen, a Kia lassan kaphatna egyet, én reménykedtem kicsit, hogy a Soul bekerül, de sokak szerint nem elég nagy a változás. Pedig óriási. Hiszen másik autó. Ennek ellenére én sem írtam be a hét közé, annyira marginális modell.
Belsőség Csiklandozd a tudatalattid! 2015.02.12 06:22:14

Olvasónk és több Totalcar-cikkhez is autókat adó barátunk (Matra M530 LX, Opel Olympia Rekord, NSU Ro 80, Talbot-Matra Rancho), Kemény Attila most nem restaurátorként, hanem egy eldugott, ám annál érdekesebb francia autómúzeumhoz vezető túra főszereplőjeként jelentkezett.…..

Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz