Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BalázsV

16 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Talán Donald Trump 2016-os győzelme okozott utoljára akkora meglepetést, mint az április 8-ai magyar országgyűlési választások végeredménye. A Fidesz győzelme egy percig sem volt kérdéses, a mértéke azonban láthatóan még a kormánypárti politikusokat is váratlanul érte. Ebben a cikkben a harmadik…..
2015-ben alapította meg tartalommarketing-tagozatát a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A piacedukációs célból létrejött tagozat eddigi elnöke, Juhász György elfoglaltságai miatt kérte új elnöke választását. A tagozat egyhangúlag szavazta meg Sipos Zoltánt, a Kreatív Kontroll Kft. stratégiai…..
Nagy elvárásokkal ülünk az Ecommerce Expo 2017-en. Egyrészt a T&C2017 magasra tette a lécet, másrészt tavaly is jól sikerült Zajdó Csabiéknak az Expo. Az MC-d a napra Balázs, a nap süt, az Expo pedig Ecommerce (írhatnók így: E-commerce). No nézzük a menüt...
Hadd meséljek arról, hogy én hogyan állok az értékesítéshez. Amikor beszélek egy ügyféllel… vagy egy értékesítési szövegünkkel megspékelt landingünk fut… ...akkor ott duruzsol az agyamban a vágy:..
Marketingvágtázik a szakma, berobbantjuk a percről percrét a 27. Marketing Konferenciáról, én a plenáris termet fogom közvetíteni, Viktor a tartalommarketing-termet és a digital hack termet fogja. Olvasd Viktor közvetítését is. A 2 napos konferencia programját itt érheted el. Kreatív Kontroll in…..
Megnézzük, hogy hol tart a marketingautomatizáció! Ha jól számolom, akkor az 5. e-mail marketing konferencián ülünk a Hotel Gellértben. Friss esettanulmányokkal csábítanak, előad Nebojsa, Sipos Zoltán, Györke-Szász Kata, az OMA, jönnek a NAIH-tól, lesznek jogászok, szóval igazi e-mailes…..
Tudtad, hogy Böjte Csabánál egy árvagyermek havi ellátása (étkeztetés, ruháztatás) kb. 10–15 000 Ft-ba kerül? Ezért most „1 megrendelés = 1 gyermek havi ellátása” akciót indítunk szeptember 29-ig. 4 szolgáltatásunknál minden egyes megrendelésed után 15 000 Ft-ot átutalunk Böjte Csaba…..
Érdekelt minket, hogy a nyertes blogok mögött milyen stratégia van, és hogyan tudnak hétről hétre új cikkeket írni úgy, hogy valójában az újságírás, blogolás és kiadói tevékenység nem a főtevékenységük. Kérdéseinkre Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing- és kommunikációs igazgatója…..
Sipos Zolit a Transpack logisztikai magazin kérdezte márkaépítésről, arculatról, kommunikációról, pozicionálásról, tehát a mindennapi munkánkról. Szerintem ez izgalmas, ezért olvasd el az interjú változatlan utánközlését...
Kíváncsi vagy, hogy mi mindent olvashatsz a napokon belül megjelenő Kontent magazinban? Elég erős anyagot állítottunk össze, így hagyom, hogy a témák beszéljenek helyettem...
Biztos észrevetted már, hogy sokkal hatékonyabban, jobban és gyorsabban írsz, ha közben nem ugrálsz a böngésződ és a szövegszerkesztőd között. És azt is tudod, hogy a multitasking egy mítosz: igen, csinálhatsz egyszerre 2-4 dolgot külön, de mindegyik teendőddel lassabban fogsz haladni, mintha…..
"2016 legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye", olvasom az EcomExpo oldalán. Az ilyesminek nem tud ellenállni a marketinges szív, ezért Kreatív Kontroll in da house. Rendületlenül hiszek abban, hogy ezek a közvetítések jók és építik a szakmát, az előadóknak és a konferenciáknak pedig plusz publicitást…..
Ákos interjúrészlete nagyot szólt, az indulatok elharapództak, a Telekom kiszállt a szponzorációból a koncert napján. Hogyan kellett volna ezt kezelni? Az ominózus interjúrészlet: - A nőknek nem az a dolguk, hogy ugyanannyi pénzt keressenek, mint a férfiak. Én így érzem.  -…..
BalázsV 2015.12.18 14:00:15
@agtalpai: A karaván halad. Mindkettő üzlet, a Telekom értékrend miatt szállt ki az egyikből. Nem vagyok naiv, tudom, hogy az állami dolgokból ők nem hátrálnának ki, mert az közvetlen, és nem közvetett pénz, meg persze nagyobb.

@Nzoltan: Én mondjuk álmomban sem gondoltam, hogy az állam ebbe belép.

@Diadi: Minden marketinges hazudik, a véleménynyilvánításnál elsősorban az interjúra gondoltam. Levághatod a véleményem, de a szereplőktől teljesen függetlenül mondom, hogy

A) Telekom azzal és akkor bont szerződést, akivel és amikor akar
B) Ahogy intézték, az csúnya

Szerződést nem látva mondom, hogy lehet, hogy ahhoz is joguk volt. Mindenesetre ha bármely alvállalkozónk (vagy mi egy alvállalkozónkkal) intéznénk ezt így, arra is azt mondanám, hogy csúnya, korábbi partnereket így nem szívatunk.
BalázsV 2015.12.17 18:03:02
@randomgenerator: @Vajk a Vitéz Várjobbágy: engem érdekel a legkevésbé, hogy hány nő dolgozik a Telekomban, illetve a menedzsmentjében, nem az én gumicicám a női kvóta, csak épp próbálom kitalálni, hogy vajon mikor számít és mikor nem számít.
BalázsV 2015.12.18 00:43:35
@agtalpai: a jó szponzoráció is megtérül, ez nem jótékonykodás, mellesleg tudtommal értékrendek nem egyeznek és emiatt bontottak szerződést, tehát.

@Sir Galahad: körülbelül így, igen. érdekes, hogy oldaltól függően

A) Telekom jól tette, állam hogy képzeli
B) Telekom hogy képzeli, állam jól tette

@bértrollbosszantó_kovi1970: nem elhallgattam, hanem leszarom

@Démétér: majd bővítem, ha lesz 5 szabad percem.

@Diadi: tökéletesen irreleváns, hogy melyik oldalon állok vagy nem állok. persze tudom, hogy Magyarországon ez az oldalazás a hobbi, de remélhetőleg majd kinövi mindenki

@blaubner: reklámszövegíró. magyarul nem válságkommunikációs szakember, igen

@Lámlenge: mondjuk az lenne a legjobb ország, ahol nem 4-8 évente változik a fősodor és a 2 egymást kölcsönösen utáló oldal, hanem van mondjuk úgynevezett társadalom. egyébként az átlagmarketinges kompetenciáját mesterlövészi pontossággal írtad le

@akut schizo effektív pszichózis: szerintem a Star Wars-premierről ;(

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: esetleg egy csík kólával
Megesik, hogy a reklámügynökség egy kicsit... vagy nagyon... túltolja. Az adott hirdetés brutális, szexista, undorító, megdöbbentő vagy valami más okból felháborító. De van olyan is, hogy objektíven semmi gond a hirdetéssel, és azt érzed, hogy „ennek bele kellene férnie”…..
Vannak kihagyhatatlan marketingrendezvények, és a 26. Országos Marketing Konferencia ilyen. Főleg azért, mert a Magyar Marketing Szövetség rendezi. So szakma, very rendezvény, úgyhogy kivezényeltük a Kreatív Kontrollt standdal, Kontenttel és mindennel. Közvetít: KK Balázs A…..
A www.areklamhasznos.hu oldal állításait fogjuk mondatról mondatra elemezni. De előtte nézzük az oldal technikai részét: Az oldal nem reszponzív. 2015-öt írunk és már rangsorolási szempontnak számít. Rossz látogatói élményt ad. Alig tudom elolvasni a szöveget, mert a…..
BalázsV 2015.05.29 21:00:22
@különvélemény2: Az ideális világban ez működhetne így. A jelenlegi világban pedig önként és dalolva kifizeted a magasabb árat a jobban márkázott termékért, mert értékesebbnek látod. A brand és minden hozzákapcsolt érték meg életérzés meg egyéb nagyrészt a te fejedben létezik, az objektív része pár tucat arculati elem meg a lefuttatott reklámok. Egy szóval sem mondtam amúgy, hogy ez jól van-e így vagy sem.

A mesterségesen létrehozott hiánynak semmi köze a kommunista hiánygazdasághoz. Ha iszonyatosan drágán akarok eladni egy sportkocsit, akkor készítek belőle 80 darabot, 80 sejk pedig boldogan megveszi, te pedig lehúzásnak tartod, amihez jogod van. Mondom, az érték plasztikus, és ha megveszel valamit, azzal igazolod az árát.
BalázsV 2015.05.29 21:33:19
@különvélemény2: presztízsköltés, ott nem számít az, hogy jó vétel-e vagy sem. Sőt, az ideális státuszszimbólum az, ami tökéletesen funkciótlan pénzégetés, pl.: golfpálya úgy, hogy nem szoktál golfozni.

Hát alapíts erre vállalkozást, csinálj prémium termékeket. Komolyan a leghálásabb piac az, ahol a fogyasztók nem árérzékenyek.
BalázsV 2015.05.29 22:18:17
@különvélemény2: Pont az a lényeg, hogy olyat csinálj, amiben hiszel. Megtalálod az ideát, építesz köré egy terméket (üzleti tervvel és mindennel), itthoni kollégákat keresel, kézzel készített nemtudommi minőségi anyagokból (itthoni beszállító) gyönyörű dizájnnal és csomagolással (itthon szakemberek), majd úgy pozicionálod, hogy ez azért nem óccsófos, mert megfizeted a munkatársakat, minőségi az anyag, etikusan készült (nem Indiában), környezetbarát (drágább tudomisén csomagolás, de megváltod a karbonlábnyomodat), van sok-sok hozzáadott érték, ezért drágább. Megtalálod rá azokat a szegmenseket, akik egyrészt meg tudják fizetni, másrészt szeretik a minőséget.

Olyan a vállalkozás és a marketing, amilyenné az emberek teszik. Ezek nem az ördög játékszerei (a reklám sem az), csak hát hogyan használjuk.

E cikkben is olvashattad a véleményem a marketingesek és reklámosok felelősségéről. Félreérthetően tömör volt az előző hozzászólásom, de én leszek az utolsó ember, aki etikátlan dologra bátorítana téged.