Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Altrix

0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hogy lehet, hogy egy héten belül háromszor van műszakimeghibásodás egy szerelvénynél? hmmm Tisztelt MÁV-Start! P, egy fizető utas vagyok, és szeretnék panasszal élni a folyamatos késések miatt. Március 11-én 10 percet, március 12-én közel 50 percet, március 13-án pedig 30…..
Altrix 2008.03.18 08:37:43
kepfeltoltes.hu/view/080318/70_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/080318/80_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/080318/100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/080318/120_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tehát ahogy ígértem. A fenti linkeken megtekinthető út-idő grafikonon, mennyi vonat közlekedik reggelente a 70-80-100-120-as vonalakon. A Keletibe tehát a 80-120-as együttvéve, plusz az 1-30-40-esről is jó néhány, a Nyugatiba 70-71-100-140 együtt.
A szolgálati és tehervonatok a grafikonon nincsenek rajta, ez még hozzájön.
Laikusnak ezen ábrák valószínű nem sokat mondanak. Legyen ez az érdeklődőknek egy kicsit más szemmel rátekintés a szakmára.
Nem tudjuk pontosan mi történt, csak annyit, amennyit megírt Mihály. De utánanézünk, lehetett ugyanis két gyakorlaton lévő diák is akár... De ez majd kiderül úgyis. Ha nem így volt és indokolatlan volt más személyek ott léte, akkor igenis tessék felelősségrevonni.Tisztelt…..
Ashi Valkoinen újabb beszámolót küldött, amely szokás szerint részletes, de most rávilágít egy-két tévhitre. Akkor egy újabb összefoglaló. Ezúttal nem konkrét példákkal, nem egzakt hibákat és pozitívumokat keresve. Ezúttal a vasúton szolgálókkal beszélgettem, hogy ők…..
Azt tudjuk, hogy probléma esetén megy az aktatologatás, de azért jó lenne, ha a MÁV IK végre összekapná magát. Bármikor ha a Nyugatiban jártam felfigyeltem egy dolgora: a csarnokban a 10-11-es vágányok között van egy akna, amiből kilóg egy cső (olyan csatlakozóval mint a vagonok…..
Teljesen össze vagyok zavarodva. Ugyanis a MÁV kommunikációjával is megosztottam azon észrevételeimet, amelyeket a Kötött pálya olvasóival. Hogy tudniillik szerintem Csontos Endre azon megállapítása, hogy január 2-án „szakmailag korrekt döntést” hoztak ellentmond a MÁV…..
Talán már sokan szívesen elfelejtenék a január 2-i eseményeket, amikor sorozatos szakmai hibák nyomán teljesen összeomlott a vasúti közlekedés a főváros környékén. Én azonban még nem üríteném agyunkból a hófrászt, már csak azért sem, mert még nem értesültünk a MÁV-os…..
Egy rákos lány naplója Cigaretta 2008.02.04 09:01:43
Nagy fába vágom a fejszém a mai nappal. Úgy döntöttem, lerakom a cigit. Hetek, sőt évek óta készülök rá, de nem húzhatom tovább. Volt már eddig több próbálkozásom, 3-4 napnál tovább sosem bírtam.15 éves korom óta intenzíven dohányzom, nem keveset, és nem gyenge…..
Amikor a Kerepesi úton azon gondolkodnak mit csináljanak... Áááááá ez fáj, legalább az Direkt ne mondana bullshitet.... Bár a jogosítványos dolgot nem értem. De a két kalauz megérdemli, hogy dícséretben részesüljenek! Javaslom a MÁV-Start vezetésnek a dolog megfontolását.…..
Igen, még mindig a 0102-es hófrász. A budapesti elővárosi forgalomban nem közlekedő több száz vonat, a teljes káosz nyomán kitört botrány után már az első napokban úgy nyilatkoztak a MÁV vezetői, és kommunikátorai, hogy „minden szabályt betartottak”, sőt…..
Logisztika! Éljen. Az a kedves forgalomirányító, aki ezt kitalálta biztos még a jó öreg sörös, virslis, felvonulós időkből maradt vissza.Szia!Péntek délután a 16.25-ös Győrig közlekedő elővárosi személyvonattal szerettem volna hazajönni. Amúgy is egy kritikus időszak, a…..