Regisztráció Blogot indítok
Adatok
chili wili

0 bejegyzést írt és 204 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
Egy gyógyszertári vásárlás után vannak dolgok, amikre különösen nem számítunk. Például, hogy az ott vett terméknek nem mi vagyunk az első használói. Olvasónk egy vércukorszintmérő esetében találkozott a jelenséggel, ráadásul a patikába visszatérve még magyarázat és felháborodás is fogadta, a pénzét…..
Norbert nagyon bízott a gyártó szép szavában, ezért elég csalódott, hogy az új Asus laptopot másfél év alatt ötször kellett szervizbe küldenie. Végül az elállás mellett döntött, de tavaly november óta nem kapta vissza a laptop árát. Kérdés: mit tehetünk, ha a munkaeszközünk az, ami ilyen sokáig…..
Ahhoz, hogy később elkerüljünk egy csomó kellemetlenséget, egy csomag átvételénél érdemes megnézni a kiszállított terméket, hogy egyben és épségben megérkezett, vagy sem. Ám vannak helyzetek, amikor ez macerás, időigényes és nincs is rá lehetőségünk. Ilyen helyzetbe került Richárd is, aki egy…..
via GIPHY Zsófi tollkabátja úgy eresztette magából a pihéket, mintha a kabát alatt folyamatos párnacsata zajlott volna. Akinek már volt ilyen, az tudja, hogy egy-egy toll néha normális, de itt nem csak ennyiről volt szó, úgyhogy Zsófi tudatos vásárlóként visszavitte a kabátot és kérte a minőség…..
chili wili 2020.02.13 16:32:06
Egy már lezongorázott ügy, amiben a panaszosok kérelmét elutasította a békéltető testület, mégis érdemes foglalkozni vele. Levélírónk 2019 júliusi horvátországi nyaralása nem sikerült túl jól: az erdőtűz miatti korlátozásnak köszönhetően nem volt víz a szállodában, ami a szerződés szerint vis…..
Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, nem is vették vissza, úgyhogy megkezdődött a garanciális javítás…..
chili wili 2020.01.24 11:27:48
@vanRob: nem is a hibás óra miatt írtam, hanem az ügykezelés miatt.
via GIPHY Hogy lehet eldönteni, hogy az üzlet ügyfélszolgálatosa milyen bankjegyeket adott át a vásárlónak? Hát ott van a biztonsági kamera felvétele, nézzük meg! Na de mi van akkor, ha nincs kamera? És ha mégis van, de nem látszik rajta? És ha na jó, igazából van és látszik is, de nem mutatjuk…..
chili wili 2020.01.20 16:47:20
@Egri2: PONTOSAN.
Balázs cipőjének talpáról kisebb darabok távoztak, ami egy 2 hónapos, teremben használt cipőnél elég korainak tűnik. Ám hiába küldte vissza a cipőt a kereskedőnek, az lefagyott a feladattól és lassan 2 hónapja nem tudja megoldani a problémát. Vásároltam egy cipőt a grosbasket.hu webáruházban…..
chili wili 2019.12.21 08:43:15
@Brokkoládé: szerintem márkától függetlenül jogos elvárás (meg ugye jogszabály is van róla és az sem köti ki, hogy csak bizonyos márkákra vonatkozik a követelmény), hogy a cipő rendeltetésszerű használat mellett ne darabolódjon fel. Fake ide vagy oda.
Levélírónkat  októberi Gearbestes, kínai webáruházas posztunk ihlette írásra. Slágvortokban előadott sztorija szerinte ékes bizonyítéka annak, hogy a Paypal sem véd meg olykor. Szerintünk emellett újabb tanulságos történet arról is, hogy az olcsóság árát gyakran a sok órás ügyintézésben, a hetekig…..
via GIPHY Ezen a borongós novemberi csütörtökön olvasónk levele gondoskodik az elmélyülő letargiánkról. Vannak azok a történetek, amiknél nincs mit tenni. Hiába csinált mindent jól (jó, a bőrönd méret kicsit necc, de ezt meg ismerjük), hiába tett meg mindent, amit lehetett, végül ott áll egy halom…..
chili wili 2019.11.22 09:31:44
@onlajnok: ez nem az elalvás a váróban kategória, te is tudod. Nézz utána. Ha időben megjelensz és rajtad kívülálló okból nem jutsz fel a gépre, az denied boarding (ebben az esetben az "operational reason" vonatkozik, mert a légitársaság saját eljárásának a lassúsága miatt késte le szegény a gépet).
chili wili 2019.11.22 09:36:23
@onlajnok: hanem az alvállalkozójuk. Akikért jogilag a légitársasag felel. Az utas a légitársasággal szerződött. Utólag a wizz behajthatja az összeget az alvállalkozón, de az más tészta
chili wili 2019.11.25 06:05:48
@Pity_GG: nagyon nem okés, jár neked nemcsak a jegy ára vissza, de a kártérítés is. Google: eu passenger rights denied boarding.
Olvasónk a megszokott márkájú öblítőjébe csalódott akkorát, hogy a gyártót is megkereste a problémával. Ugyan a mosógép, a mosógép aktuális a tisztasága, a program, a hőmérséklet mind mind befolyásolja az illat erősségét, ha semmit nem érezni a ruhán, az valóban nem indokolt. Az erről folytatott…..
chili wili 2019.11.04 11:06:34
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
via GIPHY A futár is ember. Ez egy nehéz nap volt, sok csomag, kilométerek, dugó, türelmetlen ügyfelek, ez meg itt folyamatosan hívogat? Hát kiszakadt belőle, na. Tamás meg hiába várta a csomagját, az csak nem akart megérkezni. Az Express One futárszolgálatnak küldött panaszlevele következik,…..
chili wili 2019.09.27 15:09:23
@Snagal: az megengedett, mert nem rögzít. A GDPR óta közterületet magánkamerával nem figyelgetünk, olyannyira nem, hogy a kaput megfihyelő kamera látószöge nem lóghat ki az utcára.
Aki már egyszer az életben járkált idegesen körbe-körbe valahol égnek bökött mobillal azért, hogy végre megfelelő térerőhöz vagy adatforgalomhoz jusson, az biztosan mélyen együtt fog érezni Györggyel. Szegény, egy megbízható szolgáltatás szeretett volna kapni, de helyette egy összetett, hálózatok…..
Ha egy drága holmit vásárolunk, különösen szeretjük tudni, hogy valóban azt kapjuk e a pénzünkért, amiért fizettünk. Vásárlónkat nem hagyja nyugodni, miért hiányzik a megszokott felszerelés a felsőről, a boltban viszont hiába kérdezte és utólag sem kap választ. A napokban anyukám vásárolt egy…..
chili wili 2019.08.23 13:18:55
A budapesti Árkád van graaf alkalmazottai sajnos csapnivaló színvonalon dolgoznak. 2,5 éve vettem ott 2 meregdrága kabátot és 2 meregdrága inget, ezeket ugye nem vihetem magam a kasszához, hanem a kiszolgáló küldi le, ráragasztva a sajat kódját, mert ez után kapja ugye a jutalékot. (Azt nem is említem, hogy amikor kértem a kabátból egy M-est és egy L-est, ugyanez a kiszolgáló visszakérdezett, hogy de ugye biztos megveszem mindkettőt, nem csak szórakozni akarok vele.) Szóval a két inget, amit leküldött, a pénztárban álló másik tehetség ELADTA MÁSNAK. Erre persze mi jöttünk rá a pénztárban árválkodó hasonlóan kinéző, de sokkal silányabb minősegű ingeket látva. Ők kategorikusan tagadtak, és minket intettek csendre, amikor megjegyeztük, hogy ez igy nem teljesen oké.
Egy későbbi alkalommal a kinézett ruhának az övbújtatója ki volt tépődve a varrásból és kértem, adjanak egy másikat. Erre az üzletvezetőnek kinéző hölgy (a kabátos esetnél is ő volt a legdominánsabb) közölte, hogy mert a vevők úgy próbálják a ruhákat, mint a vadbarom és ezzel kiszakítják a bújtatót. Kérdeztem, hogy és akkor most szerinte nekem meg kéne vennem egy szakadt ruhát? Erre az volt a válasz, hogy ezt nagyon egyszerű megvarrni, nézze, így meg igy, és amikor mondtam, hogy nagyszerű, akkor én itt várok, amíg végez vele, szóhoz sem jutott.
Prémium márka, magyarosch kiszolgálás :(
chili wili 2019.08.24 08:14:18
@reunalla: nem, azt nem tudják megtenni, mert azt a vonalkódot kell leolvasniuk, ami a terméken van. De sajnos az ingből nem volt több, ezért ing bélkül jötten ji a boltból. Azt gindilim, hogy ilyen árak mellett nem lenne szabad ennek megtörténnie. Nem beszélve a bunkó stíkusról.
A repülőgépek vészkijárata melletti üléseken 18 éves kor alatti utas nem ülhet, ez minden gépen így van. De tegyük fel, hogy erre nem gondolsz, amikor online megveszed a jegyeket. És? Majd a rendszer úgyis szól, ha valami nem stimmel, igaz? Na, a kiwi.hu rendszere nem, bár születési dátummal kellett…..
Mi van akkor, ha a szolgáltató azt mondja, megszűnik a tarifacsomag, amit épp használunk és felajánlj egy másikat. A naiv ügyfél feltételezheti, hogy a meglévőhöz hasonlót kínál, az alapos és felkészült ügyfél pedig utánajár az új tartifacsomagnak és feltételeinek. 2019 május 17.én A felhívott…..
chili wili 2019.08.10 13:34:18
@balinlinlin: meg is érdemelné, ezért a posztért már a hosszúsága miatt is büntetés járna.
Attilláék nagy útra készültek, mindent jól kitaláltak, és még itthonról, a Wizzair oldalán béreltek autót Los Angeles-be az AVIS-nál. Végül egy igazi ügyfélszolgálatos bénázásba botlottak, ráadásul május óta nem is reagálnak az utólag is benyújtott panaszra. Jó sokat buktak a sztorin, aztán…..
chili wili 2019.07.31 17:59:03
@ekat: ehhez külön gratulálok, vonattan a Pen station-ön keresztül, (onnan Path-tel) JFK-Jersey City 1 óra és 30 USD, taxival 2 óra és 200 USD ;-)
via GIPHY Mivel Gábor évek óta minden nap vonatozik, örömmel költ többet azért, hogy az IC első osztályán utazhasson. De amióta a metrófelújítás miatt a a MÁV megnyitotta az IC-t is a Budapest bérletesek előtt, úgy érzi, hogy nem azt kapja a pénzéért, amit eddig. Nem azzal van baja, hogy a MÁV…..
chili wili 2019.07.16 21:37:37
@Macropus Rufus: meglepődnél, ha utánanéznél, hogy repülőgépjáratokon azonos kategóriában mekkora szórások vannak, attól függően, hogy ki hol/hogyan vette meg a jegyet. Ugyanez a szállodáknál: saját weboldal vs booking.com vs utazási iroda. És ugyanazt a szolgáltatást kapod. És akkor a nászutasok, szimpatikus családok, hangosan reklamálók ingyen upgrade-jét, ami bevett gyakorlat, nem is említem.
chili wili 2019.07.16 21:39:37
@kiskutyauto: :-)))))
Tavaly júniusban Sanyit (és a többi 250 utast) rendesen megszívatta a LOT, amikor a frissen indított New York - Budapest közvetlen járata némi kifutópálya széli ácsorgás után sem indult el. A légitársaság fapadosokat megszégyenítő eljárással kezelte a helyzetet, de a talpraesett, jó fej utasuknak…..
chili wili 2019.07.09 17:21:41
@Darth Revan: Norwegiannel nekünk volt költségtérítéses ügyünk, azonnal fizettek.
Sanyi szerencsére nem épp hetekig nyaralt, vagy dobta ki olvasatlanul a cetlit, ami az ajtajában várta. Egyébként feltörte volna a végrehajtó anélkül, hogy ellenőrzi a tulajdoni viszonyokat? Kérdéseinket feltettük volna a végrehajtó cégnek is, hogy mégis ilyen esetben mi a…..
chili wili 2019.07.03 18:36:36
@Snagal: a végrehajtói kézbesítés lényege pont az, hogy nem lehet kibújni alóla "nem vagyok itthon" kifogással, igaz, ez így nagyon szabálytalan. Mi pont egy ilyen ügynek vagyunk a másik oldalán, mi követeljük a pénzt. Ilyenkor a végrehajtónak kötelessége meggyőződni a tulajdonviszonyokról, mielőtt heves fenyegetőzésbe kezd.
chili wili 2019.07.03 18:39:51
@juhaszvik1: nem elég, ha telefonál. Legyen nyoma. Minimum tertivevényes levél, de inkább 2 tanúval megjelenni személyesen. Telefonáltam én már az illetékhivatalnak, hogy hiába kérnek tőlem lakásvásátlásibilletéket, amikor nem vettem lakást. Sikerült eljutni mégis a fizetésletiltásig. Igaz, amit utána kaptak, azt sokáig nem feledték, de akkor is, nem êri meg az idegeskedést.
Szegény jó Péter, már a kezében érezhette a csomagját, de hiába. A kézbesítő valahová úgy elkeverte a megrendelt cuccot, hogy hiába a segítőkész alkalmazottak, Péter a hajára is kenheti őket, a csomagját nem találja senki. Viszont annyi jó hírünk van, hogy kártérítési igényt lehet érvényesíteni, az…..
chili wili 2019.05.15 11:44:33
@FDToth: nincs kedved néha átolvasni a kommentedet küldés előtt?