Regisztráció Blogot indítok
Adatok
KaTe

0 bejegyzést írt és 1424 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
Névvel visszaélni egyszerű átverésnek tűnik. Végy egy megtalálható, ismert webshopot, kicsit alakítsd át a nevét, esetleg rakd bele az ÁSZF-be az eredeti céget és már várhatod is az eltévedt vásárlókat. Ez történt a Prime Home bútorbolt esetében is, akik először meglepődtek a vásárlók…..
KaTe 2020.04.23 12:09:35
Olvasónk egy olyan parfümös csalásba futott bele, ami azt mondja, hogy ők azért nem csaltak, mert előre szóltak, hogy csalni fognak. Szimpatikus üzleti modell. A Premium Perfume Shop márkás parfümöket kínál kedvező áron, mármint ezt állítja magáról, ami eleve hogyan lehetséges, ugye. Már a kezdő…..
Olvasónk úgy érzi, jogos elvárás egy villanyborotvától, hogy ha borotválkoznak vele, attól ne menjen tönkre. De sajnos az eMAG szerint éppen ez történt: a javítást és cserét azzal az indokkal utasították el, hogy a nem megfelelő használat következtében ment tönkre a egy hónapja használt Philips…..
via GIPHY Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a helyzet attól sem lett volna jobb. A 72 órák újra és újra…..
Azért az megnyugtató, hogy vannak jelenségek, amiket egy világjárvány sem tud eltörölni. Ilyen a tévesen kiírt ár, na meg probléma idegesítő kezelése. Olvasónk a 48 darabos, citrom illatú Finish mosogatógép tablettát szerette volna megvenni a termék alatt feltüntetett 2399 Ft-os áron, ám a…..
KaTe 2020.04.01 09:19:07
@junkie002: Régebben járt nálunk egy mosogatógépszerelő miután a Bosch másfél évvel a vásárlás után többé nem jelezte a só utántöltést. Kérdezte a szaki, hogy milyen tablettát használunk. Csakis a legjobb 3in1 cuccost és még teszünk hozzá sót is hogy szépen ragyogjon. A szaki szerint a túlzott sóadagolás nem éppen segíti a mosogatógép élettartamának kitolását, így két lehetőséget javasolt: Vagy vegyünk sima kapszulát és adagoljuk külön a sót és az öblítőt, vagy vegyünk 3in1 kapszulát, de hozzá semmi mást ne adagoljunk. Figyelni kell a mennyisége. Lehet, hogy a pohár nem fog csillogni-villogni, viszont a gép nagyon is meghálálja. Hozzáteszem, nekem vannak kétségeim ezekkel a 3in1 kapszulákkal, elvégre honnan tudja a gyártó, hogy egy 9 terítékes és egy 12-15 terítékes mosogatógép mennyi vizet használ, ergo mekkora koncentrátum lesz az adott mosó-öblítőszernek illetve sónak az adott gépben. A mosógépnél ugyanez. Tök kényelmesek ezek a kapszulák, de abban azért nem vagyok biztos, hogy az egészségre gyakorolt hatásuk a hagyományos kézi adagoláshoz képest mennyivel jobb, vagy rosszabb, hiszen ugyanaz a mennyiséget egy 45 perces 40 literes gyorsprogramban és egy 120 perces 80 literes programban aligha lehetne alkalmazni...
via GIPHY Na jó. A Homár járványos különkiadása folytatódik, ma remegő ollókkal írjuk le, hogy 2020.03.18-án Budapesten a Lux Magyarország házhoz megy (HAHA) az idős vásárlókhoz (HA!) azért, hogy bemutassa nekik a vírus elleni védelmet nyújtó (HAHAHA) légtisztító berendezést. Ha valaki hallott…..
KaTe 2020.03.19 16:48:34
@ekat: Édesapám egyszer mondta nekem, hogy ha idős korára meghülyül, akkor inkább főbe lövi magát. Hát ezen már túl vagyunk, mégse tette. Szerinte minden rendben van azzal ahogy és amit csinál.
Erről ennyit.
Mindenki nehéz helyzetbe került, ez nem kérdés, de az egész biztos, hogy a turizmusból élők most rendesen és joggal pánikolnak. Nem könnyű jól dönteni és jól kezelni az olyan helyzeteket sem, amivel H. és családja szembesült. A debreceni apartman tulajdonosa (így március 17-én, amikor a helyzet már…..
A Homár elég sokszor felhúzta már magát az elmúlt 15 évben, hiszen volt mint. Inkorrekt kereskedők, csalók, ügyfelet hülyének néző szolgáltatók, büdös hús, kis faszenes, volt itt már minden. Olyan helyzet, mint a jelenlegi viszont még sosem. A járvány pedig úgy látszik, hogy a pénzéhes, nyerészkedő…..
KaTe 2020.03.16 14:12:28
@Antalbaba: A semminél azért többet ér ha rendszeresen cseréled és fertőtleníted, az már más kérdés, hogy ilyet otthon is meg tudsz varrni valamilyen leselejtezett textilanyagból.
KaTe 2020.03.16 15:50:34
@Cateran: És azt honnan tudod, hogy te fertőzött vagy -e? Én inkább felveszem, abból baj nem lehet.
KaTe 2020.03.16 16:05:08
@juhaszvik1: Ezt a sima zöld maszkot amit a legtöbb emberen látsz otthoni textilből is meg lehet varrni. 3-4 óránként cseréled, este forró vízben fertőtleníted. Nem lehetetlen feladat.
András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, mindenki boldog volt. Ám a következő nyaraláson beütött az,…..
László nem most kezdte: már hat éve fizet a saját bankszámlájáról egy olyan villanyszámlát, ami nem az ő nevén van. Ez eddig nem is okozott gondot, ám most az Elmű rosszul állított ki egy számlát, ezért vissza kéne utalnia a befizetett pénzt. És mint kiderült, ez nem megy egyszerűen, ráadásul a…..
  György 2019 novemberében vett Samsung tévéje nem éppen úgy muzsikál, ahogy arról az ígéretek szólnak. Nem elég, hogy a Bluetooth, illetve a WiFi vezérlés meghibásodott, a rossz élményhez nagyban hozzájárul az ügyfélszolgálattal és a szervizzel folytatott harc, ami nagyon kimerítőnek és…..
KaTe 2020.03.09 14:20:18
@Terézágyú: Nem értem az összefüggést. A tévé nem vált ki semmilyen más funkciót, míg egy okostelefonnal tudsz fényképezni, navigálni, vagy pl. világítani. Csak 3 funkciót soroltam fel, ami 3 külön gépet helyettesít, ráadásul mindezt úgy, hogy nem kell mindegyiket magadnál tartanod. Az egybeépített fénymásoló/printer/szkenner pedig még mindig jobb, mintha 3 külön gépet kellene megvenned, amiből lehet, hogy kettőt csak évente 2x használsz, míg a harmadikra minden nap szükséged van. Csak emiatt te külön megvennéd mind? És ha a hűtőd, mosógéped, tűzhelyed, mikród hibásodik meg az nem fájdalmas? Pedig azok csak egy funkciót látnak el és ugyanúgy hetekbe is telhet, mire javítják. (volt már poszt itt a homáron is) Na azt mivel váltod ki?
KaTe 2020.03.09 19:26:52
@ekat: Sose értettem mi olyan nagy csoda a chromecastban. Egy youtube videot akartam okostelefonról lejátszani a tévén, de miután megláttam a minőséget, illetve legalább kétszer megakadt lejátszás során (5ghz hálózaton) visszacsomagoltam és elálltam a vásárlástól.
Ugye megvan még az RBX.hu? A januárban megírt maratoni szervizelés közben felszívódott fejhallgató esete nagyon szépen zárult, de most megint előkerült a cég, egy szomorúbb helyzet kapcsán. Olvasónk cége az RBX.hu-tól decemberben vásárolt, előre fizetett, majd várt. Mivel a rendelésének csak egy…..
KaTe 2020.03.06 13:32:02
@hátezmilegyen: Én még olyan műszaki cikket forgalmazó bolttal nem találkoztam, ahol céges vásárlásnál nem adtak volna a számla mellé jótállási jegyet is. Az eladó dönthet úgy, hogy a kötelező jótállást kiegészíti, vagy kiterjeszti, szóval azt javaslom, hogy olyan helyen kell vásárolni, ahol ez nem jelent problémát.

Céges vásárlásnál is van egy év kellékszavatosság, igaz, itt a bizonyítás már a vevő terhe.

Ha cégek is részesednének a csak a fogyasztóknak járó előnyökből, az komoly áremelkedést eredményezne a legtöbb tartós fogyasztási cikknél. Nem muszáj nyerned pl. az áfán, megveheted magánszemélyként is a laptopot, kapsz rá jótállást, meg elállási jogot, ha neked így jobban megéri.
Tamás márciusi utazását egy hirtelen jött lehetőség miatt pár hónappal az indulás előtt lemondta. A lehetőség egy műtéti időpont volt, amire régóta várt és ismerve az ilyen listákat, teljesen érhető, ha inkább a gyógyulás mellett döntött. Mivel volt stornóbiztosítása, úgy gondolta, egyszerűen…..
KaTe 2020.03.04 16:48:49
@juhaszvik1: Például úgy, hogy a levelét nem az "utazom.com"-ot üzemeltető utazási irodának, hanem az Aegon Magyarország Biztosító Zrt.-nek címezte, ahol nyilvánvalóan csak a biztosítással összefüggésben felmerülő kártérítési igény lett elbírálva. Előfordulhat, hogy az utazási iroda a mai napig nem értesült a posztoló "problémájáról"...
KaTe 2020.03.04 23:02:24
@FDToth: "Postai level: sztem az email mar boven megfelelo lenne, nagyon ritak h nem er celba, ilyenrol nem is tudok. "

Ha email-t írok, akkor kapok egy automatikus válaszüzenetet a szolgáltatótól, hogy a panaszom/emailem rögzítették, rövidesen felveszik velem a kapcsolatot és / vagy legkésőbb X napon belül válaszolnak. Ha X napon belül nem válaszolnak, akkor értelemszerűen érdeklődöm, személyesen vagy telefonon.

@Utazo78: Nekem nem jön ki a matek. Miért nem mondtad vissza az utazást akkor, amikor kiderült, hogy megvan az operáció fix időpontja? A maradék összegért meg hadakozhattál volna a biztosítóval...
KaTe 2020.03.05 15:26:44
@FDToth: "A másik, hogy a fogyasztó hibázik, már söprik is le, ha a vállakozás, akkor elég nehéz elérni, hogy a fogyasztónak legyen igaza."

- Egy vállalkozás felel a teljesítés minden folyamatáért. Emiatt több is a hibalehetőség benne. A vállalkozó önmagát védi a több ezer karakteres aszf elfogadtatásával. Ezzel szemben a fogyasztónak sokkal nagyobb mozgástere van, pl. dönthet úgy, hogy nem él az adott szolgáltatással. Nem arra gondolok, amikor apróbetűs részben próbálják elfedni a szerződés lényeges elemeit, hanem amikor a kedves ügyfél arra sem veszi a fáradtságot, hogy legalább a szerződés lényeges pontjait elolvassa. Persze ha utólag kiderül, hogy emiatt nem kapja vissza a pénzét, akkor egyből beindul a kiskapuk keresgélése, holott csak simán nem volt annyira fontos a saját pénze, hogy legalább a biztosítási feltételek első 2 oldalát átfussa.
Ahhoz, hogy később elkerüljünk egy csomó kellemetlenséget, egy csomag átvételénél érdemes megnézni a kiszállított terméket, hogy egyben és épségben megérkezett, vagy sem. Ám vannak helyzetek, amikor ez macerás, időigényes és nincs is rá lehetőségünk. Ilyen helyzetbe került Richárd is, aki egy…..
KaTe 2020.02.21 16:00:45
@Szubrina: "Még a rendőrség se fogadja el a fedélzeti kamerák felvételeit sem, mert nem hitelesített kamerával vetted fel, bizonyítékként nem szolgál."

- Ezt szerintem nagyon rosszul gondolod. Ha adott két ellentétes vélemény és nincsenek tanuk, vagy egyéb bizonyíték, ami igazolná valamelyik fél állítását, akkor elhiheted, hogy nagyon is számítani fog az a kamerafelvétel, ráadásul ezzel kb. azt mondod, hogy az összes fixen telepített, rögzítős kamera, legyen az ipari, vagy magán, nem bizonyíthat semmit, hiszen nem hitelesített.

"Február 10-én megkaptam a cégtől az állásfoglalást, hogy a merevlemez fizikai sérült."
- Alighanem komoly nyomozói munka lehetett megállapítani, hogy a merevlemez valóban fizikailag sérült. Már csak az a kérdés, hogy a merevlemez mikor sérült meg, mert aligha fogják tudni igazolni a felek, hogy az még az eladónál történt, vagy a vásárlás után, kivéve, ha készítettek felvételt a feladás előtti, vagy a kézbesítés utáni állapotról. A futárnak ehhez a történethez megint csak semmi köze, mivel neki csak odáig terjed a felelőssége, hogy a doboz sértetlenül és időben célba érjen. Azt gondolom, hogy ebben az esetben elsősorban a vásárló érdeke, hogy a kicsomagolás előtt valamilyen formában bizonyítéka legyen, elvégre amikor bolti átvétel van, akkor is a vásárló érdeke, hogy ellenőrizze a termék épségét. Lehet, hogy kényelmetlen, az is lehet, hogy 100 rendelésből csak egyszer találkozik sérült termékkel, de ha az pont egy több (tíz)ezer forintos tétel, akkor máris megérte dokumentálni a kicsomagolásokat.
Edina egy félresikerült szervizelés után döntött úgy, hogy egy másik céggel ellenőrizteti a javítást, de ismét nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerette volna. A telefont bevizsgálták, aztán meg is javították, jó pénzért. A végeredmény egy működő telefon, a kényszerszervizelés viszont nem tűnik túl…..
Kriszta meglepődve látta, hogy hiába járt le a Fundamenta futamideje, a csoportos beszedési megbízás a szerződött 49 hónap után is pörgött tovább. A plusz két hónap után is csak azért tudta leállítani, mert utánanézett a banki utalásainak. Most attól fél, hogy mivel ez szerződésen kívüli összegnek…..
KaTe 2020.02.14 16:40:55
Krisztina nagyon boldog, hogy nem fizetett előre a kanapéért, ami raktáron van, vagyis gyártják, vagyis hamarosan szállítják, vagyis ki tudja mi van vele. A képen szereplő RAKTÁRON, MAX 1 HÉT! felirat megtévesztés szagú, de láttunk már sok ilyet. Krisztina viszont éppen a gyors szállítás miatt…..
KaTe 2020.02.11 12:01:32
@onlajnok: Nem gyártanak azok semmit, max. rendelik valami EU nagykerből.

Mellesleg, az igénytelen weboldal mindent elárul a cégről.
Egy már lezongorázott ügy, amiben a panaszosok kérelmét elutasította a békéltető testület, mégis érdemes foglalkozni vele. Levélírónk 2019 júliusi horvátországi nyaralása nem sikerült túl jól: az erdőtűz miatti korlátozásnak köszönhetően nem volt víz a szállodában, ami a szerződés szerint vis…..
KaTe 2020.02.06 13:59:40
"– de még azt sem intézték el, hogy legalább néhány utast leköltöztessenek oda, a szabad szobákba…. "
- Na posztoló, itt derült ki, hogy zéró jogérzéked van. Szóval szerinted aki erőszakosabb/hangosabb, az vigye a "fullos" szobákat? Esetleg sorsolják ki őket? :D Ebben az esetben tényleg jogos lenne a reklamáció, hiszen valaki kapott csereszobát, más meg nem.

Az erdőtűz nem előre látható esemény. Az sem előre látható hogy ennek következtében a vízszolgáltatás korlátozott lesz, vagy szünetelni fog. Szóval az a helyzet, hogy a kedves posztoló hiába bújja az előző évek tűzeseteit, ha azok nem minden esetben járnak (teljes vagy részleges) vízkimaradással. Tehát az, hogy nincs víz a szállodában és ennek oka a tűz, az bizony vis maior helyzet. (Hiszen nem minden erdőtűz jelent automatikus vízhiányt)

Az már egy másik kérdés, hogy ezt a helyzetet az utazásszervező hogyan kezelte. Ha az egész környéken nem volt víz, akkor bizony kaparhatja a posztoló a falat, de akkor se fognak tudni neki vizet szerezni a zuhanyzáshoz. Ha az alsó emelet(ek)en volt víz, akkor az a szálloda rugalmatlansága, hogy az egyik szobában nem alakított ki egy "ideiglenes zuhanyzót" a társaságnak. Kérdés, hogy erre volt -e kötelezettsége, vagy ez csak simán az "így jártál" esete.

"További érdekes pénzügyi eljárás volt az utazási iroda részéről, hogy az út alatt beszedtek még 500 kuna készpénzt, "
- A szerződésben szerepelt? Nyomjátok fel őket a NAV-nál, hogy nem kaptatok számlát/nyugtát.
Ha vállalkozó vagy és az egyetlen laptopod a munkaeszközöd, akkor nem csak bosszantó az az időhúzás, amit az iSTYLE csinál Fannival, de bevételkiesést is jelent. Az egy hetesre ígért szervizelés egy hónapja húzódik, pedig a fogyasztóvédelmi törvény elég egyértelműen leírja, hogy: "A jogszabály…..
KaTe 2020.02.05 17:47:56
1. A posztoló nem azt írta, hogy a szerviz töketlensége ellehetetlenítette a munkáját, hanem hogy LASSÍTJA. Ezek szerint van egy B eszköze, amin közben tud dolgozni, de ettől függetlenül a FŐ munkaeszközének hiánya NEHEZÍTI a munkája elvégzését. Szóval attól, hogy valaki "szabadúszó" még nem komplett idióta.

@peppe83: Oké. Fizesd. A 98 100 forintos nyugdíjalap is biztosan remekül hangzik. Ha esetleg betegszabadságra, vagy később nyugdíjba mennél jól jön majd az ebből számított pénz. Családi és egyéb adókedvezményekben se nagyon gondolkodj. Ja és szabadságra se akarj menni.
Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, nem is vették vissza, úgyhogy megkezdődött a garanciális javítás…..