Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kamionmentés

0 bejegyzést írt és 290 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Drukkolunk neki 2014.12.03 11:33:48
Mert jó fej srác és menjen bármilyen szarul is a szekér, azért a Ferrariért versenyezni mindenki szeretne legalább egyszer. Reméljük, Marchionne pénze és Vettel akarata meghozza az eredményeket. ..
Szezonnyitó műsorunk kicsattan a nyomatéktól és a hatalmas erőtől. Titkos receptek Ingolstadból és csoda Maranellóból...
kamionmentés 2014.11.07 11:58:11
Az imént néztem végig, ahogy három technodzsekis közteres megvág egy 206-ost. A tábla szerint (ami olyan magasan van, hogy csak létráról látni) 20 méteren belül tilos megállni. A galád törvénysértő egy egész vonóhorognyit és fél lökhárítónyit belóg a tiltott övezetbe,…..
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
TComment Hol trafizzunk? 2013.12.11 06:01:05
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Aki olvassa a Lángoló Gitárokat vagy az Indexet, nézi a Facebookunkat, plusz még a Tankcsapda oldalaival is tisztában van, annak nyilvánvaló, hogy nem felhőtlen a blog és a debreceni zenekar viszonya. Az utóbbi időben a helyzet már odáig fajult, hogy jobbnak láttuk, ha leülünk velük beszélgetni a…..
kamionmentés 2013.07.19 20:16:18
@Puch Cavette:
Tizenöt-húsz evvel ezelőtt te sem így gondolkodtal, fogalmaztal, éreztel, mint most. Ezért Ok elítélendőek?
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nem válik az ember mindennap COTY-taggá, most ketten vagyunk ilyenek Magyarországról. Az biztos, hogy furcsa perspektívák bontakoznak ki a láthatáron. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ki ne hallotta volna az apjától ezt az örök érvényű mondást? Nem biztos, hogy mindenki azonnal megértette, miről is szól ez a tömör életbölcsesség. Nekik mutatnék egy példát, egy egészen plasztikusat.A szerkesztőségi levelezőlista komoly fertő. Gyakran tűnnek fel levelek,…..
Azért csaptam le rá, mert a maga érdektelenségében jó autónak tűnt. Az érdektelenség stimmel is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés 2012.05.13 09:14:33
@subvoice:

Érdekes ez a váltógomb téma. A 2009-es zsírúj L200-asok váltógombja (bőr) már egy év alatt úgy megkopik, hogy gyakorlatilag olvashatatlan a belenyomott váltási séma. És ez típushiba. Aki nem cserélteti ki időben, az ráfarag mert legalább +100 ekm-t fognak feltételezni a verdájáról...

A kormány ugyan ilyen bőrrel van bevonva. 30 eKm-nél már olyan fényes, hogy fésülködni lehet benne...
TComment Spárta győzött 2012.05.07 06:00:00
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés 2012.05.07 12:20:05
@huangati:
Most van a lagunámban 255 eKm (6,5 éves. Egy év múlva szólok. ;)

Egyébként ezt sosem értettem. A VW jó autó marad, hiába van az új kasztnis Passatoknak minden baja, a franciák meg jusztse fognak jó autót gyártani?
kamionmentés 2012.05.07 14:35:35
@huangati:
Hitvitába velem nehéz bonyolódni, márcsak a "márkahűségtelenségem" miatt is. Egyszerűen csak nem értem, hogy miért zsigerből szar valami.

Az ADAC statisztikákról igazán csak erről a fórumról vannak infóim, én nem ülök le órák hosszat elemezgetni őket, ezért nem tudom, hogy pl. azt nézik-e, hogy ami elromlik, annak a javítása mennyibe kerül...

Azt nem vitatom, hogy egy német prémium (nekem már egy VW Passat is az) ne lenne jobban összerakva, de az autó árában nem feltétlenül tükkröződik a minőség mértéke. Azaz, csak azért, mert valami kétszer olyan drága, nem kétszer olyan jó.
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés 2012.03.29 19:38:43
@MaCS_70:
Igaz, hogy én teherautó márkaszerviz vezetője voltam és onnan van tapasztalat, de azért nem ég és föld a kettő...

Anglia:
Ügyfél kimegy, verda elromlik, mi fizetési garanciát vállalunk.
Kérem a kintiek, hogy állapítsák meg a hibát és küldjenek árajánlatot. (Akkor nálunk kb. 7.000. Ft volt az óradíj, ott 29.000.-....)
Nem győz meg arról az árajánlat, hogy ez tényleg megszüntetné-e a hibát, ezért nem fogadom el. De van egy minimum, ameddig elmehetnek, ilyen ez a fizetési garancia...
3 nap alatt a kismillió indítással tönkretettek 2 akkumlátort és a végén kiszámláztak 4 napi tárolási díjat + a két kicserél akksit, meg az addigi, semmiresemjó munkát. A kamion ugyan ott tart, mint legelején.
OK, faszfejek, akkor most hazahozatom a költségetekre. (Kurvanagy cirkusz lett belőle a két ország gtenerál importőrei közt.)
Kamiont hazahozzák a telephelyünkre, majd 1(!!!!) óra múlva saját "lábán" távozik a műhelyünkből.

Szóval: kismillió külföldi példát lehet hozni a faszságokról..
kamionmentés 2012.03.29 19:48:09
@V12 Power:
Mondjuk keres a márkaszerviz az alkatrészen 50%-ot (az én tapasztalataim szerint amúgy: nem)
Mikor fogjátok már ebből levonni az ÖSSZES költséget?
Fától az erdőt?
Számos okunk lehet rá, hogy tönkre akarjuk tenni az autónkat. Sok a pénzünk és költeni akarjuk, emberbaráti szeretetből támogatjuk a szerelőnket, be akarjuk a lízingcégnek bizonyítani, hogy csereérett, és millió más. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A Carrera nem kicsinyeskedik, ha a nürnbergi Spielwarenmesse-ről van szó. Minden évben övék az egyik legnagyobb stand a kiállításon, és mindig igyekeznek odaparkoltatni magukhoz valami érdekességet. Tavaly egy Ferrari 5999XX állt náluk, idén pedig egy R18-as Audival vonták magukra a…..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés 2012.03.12 12:03:14
@deak.atti:

A legnagyobb baj az, hogy Micike tudja a levél szerint, hogy ott 70-es táblák vannak, de azért 50-nel lehet csak menni szerinte.
Legalább is, zanzásítva nekem ez jön le...
Ötven milliárd forint két autóért, amiket egy év múlva ki lehet dobni. Formula-1 testközelből: gyárlátogatás Williamséknél. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Alkotmányellenes a tavaly nyári jogszabály-módosítás, szinte betarthatatlan a törvény és indokolatlan a 800 ezres bírság. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
...hanem ami 1:50 és 2:10 között a háttérben fordul. (videó: motorauthority.com) Mert az bizony az i8, amely piszok jól néz ki. Persze a tanulmányautóhoz képest megváltozott, nem is keveset, de BMW-nek lambó-gullwing hibridajtó még nem állt ilyen jól. Kérjük. ..
kamionmentés 2012.02.20 19:23:08
@chr:
A nagy dobásra a biztosítók részéről is kíváncsi vagyok. Egy KGFB / CASCO netes kalkulációnál....
:P