Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Adverticum AdServer

29 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
IAB Hungary felmérés: Total Video 2022 A Nielsen legfrissebb felmérése alapján a magyar lakosság közel öt órát tölt tévézéssel naponta. Ez azonban már nem a hagyományos tévézésre vonatkozik csak, hiszen egyre több újabb platform áll rendelkezésre. Ennek nyomán döntött úgy az IAB Hungary Videó…..
Május végén tartották a digitális reklámpiac legnagyobb európai seregszemléjét, az IAB Interact konferenciáját. Ahogy minden évben, ezúttal is várhattunk még nem publikált kutatási adatokat a szervezettől, akik az eseményen fedték fel részletesen, milyen változások voltak az elmúlt egy évben a…..
Az IAB Europe évről évre feltérképezi a digitális videós hirdetési piacot. A kutatás során vizsgálják, mi zajlik aktuálisan a területen, illetve az elkövetkezendő időszakra vonatkozó becslések sem maradhatnak el. A The State of Online Video Advertising in Europe névre keresztelt felmérés legfrissebb…..
Az IAB Hungary közzétette a várva várt mutatóit a digitális reklámpiac vonatkozásában. Az eredményeken túl az idei várakozások is előtérbe kerültek a legutóbbi IAB Cafén: ezekből szemezgettünk nektek...
Az Európai Bizottság egy javaslatcsomagot állított össze még idén áprilisban, amelyben többek között a célzott online hirdetésekhez kapcsolódóan fogalmaztak meg lépéseket. Erre válaszul most egy edukációs kampányt indított az IAB Europe. De miről is van szó egészen pontosan?..
A célközönség megszólítása korántsem egyszerű feladat. A különféle tartalomszolgáltatók oldalain a hirdetők szeretnék a leginkább testreszabni az adott reklámot, de ez nem mindig olyan könnyű, mint amilyennek látszik. Egy általános hirdetés a legtöbb célcsoporthoz jól passzolhat, de pont ezért…..
Az IAB Hungary közzétette legfrissebb, hazai reklámpiaci adatait, és ezúttal – a tavalyihoz hasonlóan – egy online IAB Café keretében publikálta a 2020-es Adex mutatókat. Az elmúlt év számai mellett azonban az idei várakozásokról is beszéltek a szakemberek...
A 2020-as év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott, de mindezek ellenére sikerrel zártuk az elmúlt esztendőt is. Év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás, mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó…..
Az Adverticum hivatalosan is bevezette a Header Bidding használatát lehetővé tévő megoldását, amely az EasyBID nevet kapta. Ahogy a szolgáltatás elnevezése is sugallja, az AdServer felhasználók mostantól még egyszerűbben, több SSP szolgáltatót is megversenyeztetve, együtt kezelhetik direkt…..
Sok korábbi írásunk szólt már a programmatic piac működéséről, de hiába foglalkozunk és sok esetben dolgozunk is vele már több éve, még mindig rengeteg lehetőséget rejt, amelyek arra várnak, hogy tanulással kiaknázzuk őket. Ebben a bejegyzésben a licitálás menetével, azon belül is a licitálás…..
Mi a helyzet a videohirdetések terén? Hogy állunk 2020-ban? Az IAB Europe felmérése pontosan ezt vizsgálta. Ezeket az adatokat hoztuk most el nektek. Az IAB Europe 2016 óta minden évben kérdőíves felmérésben vizsgálja a digitális videohirdetésekhez való viszonyulásokat, változásokat. Idén sem volt…..
A videohirdetéseknek kedvez a megváltozott élethelyzetünk Bár a koronavírus gyökeresen felforgatta nemcsak az életünket, de a hirdetési piacot is, afelől nincs kétség, hogy most, az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan egyre több tartalmat fogyasztanak az emberek, beleértve a videókat is. Így talán…..
Szép lassan átléptünk a 2020-as esztendőbe. Már javában zajlik a munka, de vajon egyértelmű-e mindenki számára, pontosan milyen trendek, irányok lesznek meghatározóak az idei évben a hirdetési piacon? Erről kérdeztük Szutor Ferencet, az Adverticum vezérigazgató-helyettesét...
Az Adverticum support csapata kapta meg idén a legjobb ügyfélszolgálatnak járó elismerést az Internet Hungaryn. Örültünk és büszkék voltunk, hiszen végre sikerült megmutatnunk a támogató csapatunk erejét. A díj valóban nagy elismerés, de hogy mi rejlik az Adverticum support csapata mögött, azt…..
Egy kampánymenedzser szemüvegén keresztül egy hirdetési kampány Ami a digitális hirdetési piac szereplőinek egy zóna, bannerhely, hirdetés, az egy kampánymenedzsernek egészen mást jelent. De mitől több, amit és ahogyan csinálja? Erre a kérdésre kerestük a választ...
Az IAB Europe időről időre közzéteszi digitális videohirdetésekre fókuszáló jelentését, melyben az ilyen típusú reklámokkal kapcsolatos attitűdöket vizsgálják. A tavalyi adatokat és az idei Interact konferencián publikált 2018-as AdEx Benchmark eredményeket vettük jobban szemügyre, amely az európai…..
Idén tovább folytatódik az adatpiac növekedése. Az OnAudience legfrissebb jelentése szerint a globális adatpiac mérete idén elérheti a 26 milliárd dollárt. Ez a terület jelenleg dinamikusan fejlődő szegmensnek számít, világszinten kétszámjegyű növekedéssel számolhatunk. Mindez szorosan kapcsolatban…..
A videohirdetések a cross-screen kampánystratégia szerves részét képezik Az IAB Europe április 17-én publikálta legújabb jelentését, amely a digitális videóhoz való viszonyulást vizsgálta és egyben képet ad a jövőbeni trendekről is.  A szervezet legfrissebb felmérése szerint a cross-screen…..
Az idei Evolution konferencián a 2018-as digitális reklámpiaci mutatók mellett a 2019-es várakozásokról is beszámolt az IAB Hungary. A szervezet közzétette hivatalos mutatóit, mely az idei évre is növekedéssel kecsegtet...
Decemberben indult el tesztüzemben az Adverticum új szolgáltatása, januártól pedig már széles körben elérhető a DataMe DMP Adatok névre keresztelt célzási megoldás. Ez többek között azoknak a tartalomszolgáltatóknak segítség, akik nem rendelkeznek saját adatbázissal, hiszen számukra is lehetőség…..
Az IAB Europe kiadta a legfrissebb AdEx Benchmark jelentését 2018 első félévére vonatkozóan, amely az európai hirdetési piacról szolgáltat mélyrehatóbb képet – összesen 27 ország bevonásával. A ropogós adatok számos tekintetben vizsgálják a digitális reklámszegmenst...
Növekedés: ha egy szóval kellene összefoglalnunk az iAB Adex 2017-es, digitális reklámköltésről szóló kutatását, így jellemeznénk. A 27 európai országot vizsgáló kutatásban nemcsak a reklámpiac helyzetét ismerhetjük meg, de az egyes reklám-kategóriák alakulásáról is pontos képet kaphatunk.  ..
Kiválóan alkalmasak a figyelem felkeltésére, a márkaismertség építésére és a felhasználókkal való kapcsolattartása: a digitális videohirdetések népszerűsége töretlen. Nem véletlen, hogy az elmúlt években, folyamatosan két számjegyű növekedést könyvelhetett e,l a digitális videohirdetések piaca,…..
Milyen változásokat hoz? Február 15-étől igen fontos változás történik az online hirdetések piacán, köszönhetően a Google döntésének. Az amerikai vállalat ugyanis ezen a napon kapcsolja be a Chrome internetes böngészőben lévő reklámblokkoló funkciót. A közelmúltban sok kérdés merült fel ezzel…..
Ezt hozza az adatvezérelt marketing! A technológia és vele együtt a marketing fejlődésének köszönhetően mára minden korábbinál több lehetősége van egy vállalkozásnak arra, hogy célba juttassa üzenetét. Mindez nem véletlen, hiszen a digitalizáció, ezzel együtt pedig az okostelefonok, táblagépek és…..