Regisztráció Blogot indítok
Adatok
431371

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A "régiképes" válogatásaim elsősorban Budapestről szoktak szólni, de nem túlzásba vitt lokálpatriotizmusból kifolyólag, hanem mert a külföldi fotósok legtöbbször a fővárost keresték fel. Persze néha felbukkannak képek például Szegedről, de az ilyesmi kivételnek számít. Most egy ilyen kivétel…..
HamPLÓ Északi parti felhozatal 2017.08.20 07:00:00
A múltkori osztrák, illetve az azelőtti szlovákiai kirándulás után evezzünk hazai vizekre, konkrétan a magyar tengerhez. Ugyan amióta kitört a nyár, nem jártam ott, de tavasszal és nyár elején azért kicsit meglestem az északi partot - naná, hogy vonatok miatt. De persze nem csak a Szergejre és a…..
431371 2017.09.14 17:11:45
@KissGecihuszár: A mondandód 7. sorábah a "secko jedno" kifejezés mi akar lenni?
Általánosságban... Bár a budapesti villamoshálózat problémáin sokat segítenének az első posztunkban javasolt gyorsítási intézkedések, magának a vonalhálózatnak a fejlesztésével is foglalkozni kell, mert komoly bajok vannak. A legnagyobb gond a belvárosi gerincvonalak (Rákóczi út, Bajcsy-Zsilinszky…..
431371 2017.03.10 16:28:03
@Duplaxiii: A translohrt el kell felejteni, még nem igazán a közeljövö tömeggyártású járműve. ( alig telik el nap, hogy ne lenne vele probléma - így vélekedik a mestrei dígó cimborám) Nem csak a translohrpályáját használhatják az autók de a villamosét is. De a tömegközlekedési járműveket ne zavarja a közút forgalma. Aki dugóban szeretne létezni, az üljön autóba, a villamos pedig akadály nélkül haladjon. Miért a villamos a megoldás: mert szélességében már nem növelhetőek a buszok és a trolik, de hosszúságukban sem sokat. És még egy jó ideig nem fogunk látni 50-60-70 méter hosszú csukl
ós trolikat, vagy 3-as szerelvénynek összekapcsolt csuklós buszt Még a duplacsuklós 3 részes sem túl gyakori jelenség. (stb.)
Új útibeszámoló-sorozatunkban már hoztunk néhány indokot arra, hogy Bulgáriában járva ne csak a tengerpartot keressük fel, és azt is megtudhatták olvasóink, hogy a legtöbb vonatot és azok legérdekesebb járműveit is fővárosban, Szófiában lehet megtalálni. Akinek viszont a…..
2010 végén felkapták a fejüket az új villamosok gyártása iránt érdeklődők. A Helsinkiben kiírt villamostendert ugyanis a helyi finn Transtech cég nyerte, olyan villamosgyártásban nemzetközi szinten jelzett cégeket maga mögé utasítva, mint a Bombardier, a CAF, a Skoda, vagy a…..
A The Voice indulásának másnapján mutatkozott be a mesterségesen keltett bulvárhisztériának (Jimmy fiaKrisztián és Csobot Adél továbbjuttatása) köszönhetően eddig kétmilliós nézettséget hozó X-Faktor első idei élő adása. Az RTL Klub vélhetően azt szerette volna, hogy a 12…..
Amikor a Brawa bejelentette a halberstadti kocsiját, mindenki megörült az N-es táborban - DR, DB gyűjtők, és a magyar modellezők is - hiszen a MÁV és Gysev színeiben is futnak ilyen kocsik. A Brawa-t mindenki úgy ismeri, hogy nem repül rá minden témára, de aminek nekiáll, azt…..