Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gixef

20 bejegyzést írt és 257 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kérdés a BKV-nál uralkodó állapotokat ismerve már eleve tragikomikus. A pro és a kontra érveket sorba véve tekintsük át mi történt. ProPro 1, A Fővárosi Közgyűlés korábban engedélyt adott a buszágazat 66 százalékának kiszervezésére. Ehhez képest most politikai vihart…..
Gixef 2012.10.18 08:32:58
@skovalsky: Nem rinyáról van szó, nekem jó így, ahogy van, különben valóban elköltöznék. A nagypofájú fővárosiakról van szó, arra reagáltunk. Nem kell fikázni a pesti tömegközlekedést, mert összetehetik a pestiek a kezüket, hogy olyan, amilyen, nem pedig a vidéket fikázni. Ez a lényeg.
Gixef 2012.10.18 09:20:03
@Pepejoe: Sehol nem fizetik a helyi közlekedést. A napi 2x23 km-emből csak 2x10-et fizetnek, mert annyi a távolság táblától tábláig. Lehetett volna Budapest világváros, de tényleg, ott nőttem fel ugyanis. Gyakran kell odamennem és csak keserűen nézem, mivé vált (válik), szomorúan konstatálom, hogy még egy ekkora, alapjában véve gyönyörű várost is fel lehet áldozni a degenerált vezetés és a pénzügyi sakálok oltárán. Hiába a sok építkezés, Budapestet mégis rombolják folyamatosan. Ha nem így lenne, ez a poszt sem jött volna létre.
Gixef 2012.10.18 11:11:06
@Pekkarin: Ha kemény lennék, már nem élnél. :) Vitézy meg Budapestnek kell, nem a vidéknek, úgyhogy nekem nem releváns, bár úgy gondolom, hogy egy semmirekellő nyálas köcsög helyett egy keménykezű szakemberrel többre menne a fővros is, meg a BKK/BKV is. Viszont veled csak sűrűbben vannak, többen nem.
Úgy tűnik, a motorépítők ráálltak a bajorokra, hétről-hétre szebb járműveket készítenek a bokszer és soros modellekből egyaránt. A jövő slágere a K75 – mi már most szólunk –, de a jelen kedvence a szép léghűtéses kéthengeres. Néhány évtizede még csak…..
Gixef 2012.10.11 10:27:28
Michael Schumacher rajongóinak nagyobbik része meg van győződve arról, hogy kedvencükkel kicseszett a Mercedes. A higgadtabbak szerint Schumacher eredményei a fizetéséhez képest nem voltak elég jók a Mercedesnek. Félő azonban, hogy szembe kell nézni azzal a verzióval, miszerint…..
Gixef 2012.10.04 14:17:01
@TheElf: Tréfás srác vagy, csupa feltételezésekből tényeket szeretnél gyártani. Az állóra fékezős esetnél, amikor átadta a díjat Barichellonak, akkor meg már konkrétan VB volt egyéniben is, meg a Ferrari csapatban is. Szerencsétlen.

Az a baj a Sumák fanokkal, mint ami a Lopcsány fanokkal is. A kib@szott kettős mérce.
Gixef 2012.10.04 14:24:50
@mennyi?husz!: Prost-ot nem kell bemutatni, esküdt ellenségek voltak Sennával, és bár Senna sem volt ma született bárány, tény, hogy Prost nem tudta felemelt fővel viselni a nyomást és a vereséget, de még csak a vereséggel való fenyegetettséget sem.

Csak hogy én nem Prost-ról nyilatkoztam, hanem Sumákól és attól függetlenül, hogy Prost mennyire volt simlis, még nem változik a véleményem Sumákról.
Több indokom is van, miért kell ezt végignézni. 1. Ha szereted a formás nőket, megkapod. 2. Ha csak gumival szereted az idegen csajokat, megkapod. 3. Ha kutyába veszed a nőket, megkapod. 4. Ha csak a motorok érdekelnek és a nőktől csak reggelit szeretnél, megkapod...
Gixef 2012.09.12 14:04:52
Ide sem kell különösebb elemzés, hacsak nem az, hogy kezd kikristályosodni sok minden, de erről majd egy hamarosan megjelenő posztban szólunk részletesen. A lényeg most az, hogy a Totalbike főszerkesztője, Zirig Árpád ismét (utóbbi zsinórban harmadszor) alulmúlt bármilyen…..
Lambdaszonda #15: Rendhagyó... 2012.08.17 22:22:17
Rendhagyó, mert csak a linket tesszük közzé, kommentárt nem. Minek, a "cikk" önmagáért beszél. Meg a kommentek is (míg le nem tiltják). http://totalbike.hu/hirek/2012/08/17/szopni_jarnak_a_facebookra/#comments..
Gixef 2012.08.27 01:03:54
@Katana750: Ó, hát a Benelli az már nekem kuriózum. Bár tény, hogy én a teljes idomos gépekhez vonzódom leginkább. Ezért is vettem Katanát, nem pedig pl. Banditot. De azért a Sei 900... Hát odab@sz, el kell ismernem és valószínűleg én sem tiltakoznék, ha rá kéne ülnöm.
Gixef 2012.08.28 11:08:03
@Katana750: Ha el kell rugaszkodni a racionalitástól, akkor inkább Gold Wing... :)
Az minden tekintetben el van rugaszkodva, bár a Horex-hez képest tucat termék, valóban. :D
Péntek délután váratlan sajtóközleménnyel lepett meg minket az NFM, amelyben a KRESZ módosításáról számolnak be. Lényegében négy ponton változik a szabálygyűjtemény: a saját ingatlan előtt parkolás, a lézerblokkolók, radartetektorok használata, a mentősáv és az…..
Gixef 2012.08.24 17:00:12
Mi tagadást, kicsit megdöbbenve olvastuk a Magyar Kerékpárosklub tanácsait, különösen a buszsofőr-bringás szemkontaktus-teremtése nyerte el tetszésünket, pláne, ha egy busz jobbról előz egy bringást a buszsávban, ahol - véleményünk szerint - semmi keresnivalója nincs. Ennek…..
Gixef 2012.08.14 20:37:50
@bm613: Megtennéd, hogy beidézed a vonatkozó rendelkezést? :)
Gixef 2012.08.15 20:41:58
@Perillustris: Mire gondolsz?
A venezuelai autóversenyző a minap bebizonyította, hogy nem csak az F1-es versenyeken kiszámíthatatlan. A minap egy bemutatón mutatott be egy érthetetlen manővert. És ez a srác futamot tudott nyerni a mai formaegyben?! Ugyanez máshonnan: ..
Gixef 2012.08.14 16:10:36
Nemrég emlegettük, hogy a Chevrolet megy, és a Honda jön. A lényeg: Tiago Monteiro már idén versenyez Suzukában, Sanghajban és Makaóban. (Hát ezért nem kapta meg az új motort a Seatba...) Gabriele Tarquini segíti a Honda Racing Team JAS fejlesztési munkáját Mindketten az…..
Gixef 2012.07.18 20:00:09
@ommm: Linket pls, szájkaratéból kinőttünk már. :)
Gixef 2012.07.19 09:47:31
@ommm: Nem vagyok a drága barátod egyrészt, másrészt meg látom, hogy mégiscsak szájkarate. Lesz@rom, hogy az ismerőseid mit mondanak. Zengő Zoli mondott neked ilyet? Mert nekem nem. Érted, vagy lefordítsam?
Nincs ORB-futam Rallye Dream fotópályázat nélkül. Lőj három képet, töltsd fel a facebookos oldalunkon található applikáción keresztül! A közönségszavazatok alapján a tíz legjobb között ajándékokat sorsolunk ki, emellett pedig a Rallye Évkönyv zsűrije szakmai I. díjat is…..
Lambdaszonda #14: Ez biza' jó 2012.07.09 14:18:00
Nyilván egy alapjában véve pozitív hangvételű cikket nem kezdhetnénk úgy, hogy Bende Tibortól (aki tinédzseres  myvip stílusban Tibby-nek szólíttatja magát - hja, könnyű az örökifjúknak) nem szoktunk meg jó cikkeket. Emlékezetes az olvasóközönség köreiben is…..
Gixef 2012.07.13 21:31:37
@Katana750: Szívesen veszem, ha kifejted a véleményed akkor is, ha az nem hízelgő. :)
Gixef 2012.07.14 20:58:26
@Katana750: Akkor nem vagy félreértve, mert nem vettem magamra. :) Az italomániádat meg tudom érteni, nekem is van olyanom egy kicsi, több olasz verdám is volt, köztük életem legjobbja, egy HF Integrale.
A motorom pedig... ha elolvasod a népítéletet, amit írtam róla, tudni fogod. :)

nepitelet.hu/motorok/suzuki/mozdonyallat/

A kritikáim esetén egyáltalán nem nézem, hogy milyen autóról szól, csakis magát az írást. :)
A kékek beköszöntek a WTCC-be, megmutatták, hogyan kell ezt nagyban játszani, és hazamennek. Jöttek, "leuralták" a sportot, az idei bajnokságban sem tudja tartani velük a lépést, most mégis arról írnak hogy kiszállnak. Persze, ezt a szezont még végignyomják, de 2013-ban…..
Gixef 2012.07.05 15:41:09
@Katana750: Azt én sem bánnám, Huffy viszont épp ellenkezőleg. Remélem, neki valami jó helye lesz.
Gixef 2012.07.10 09:06:11
@w a s d: Hajjaj, most megfogtál... ;)
Érdekes képeket kaptunk barátunktól; nem gondoltuk volna, hogy a termoplaszt, vagyis a hőre lágyuló műanyagból készülő külső héjak ennyire nem bírják a meleget. A lidlis márkaként ismert B-Square bukó hamar feladta: a nyári napon maradt az autóba zárva – nagyjából hetven…..
Gixef 2012.07.06 21:06:34
@Vu, de ja vu: Ennyire nem értek hozzá, de azt tudom mondani, hogy amikor arcpárnát cseréltem a sisakban, mikor megvettem (szorított, ki kellett cserélnem a vékonyabb párnákra), akkor láttam, hogy a hungarocell szerű anyag és a külső héj között minimális rés volt csak. Nem értem, mi történhetett a posztban szereplő sisakkal, de hogy nem az történt, mint ami le van írva, azt majdnem biztosra veszem.
Gixef 2012.07.10 09:02:54
@Vu, de ja vu: De legalább teszteltünk és nem csak szájkaratéztunk. Ez is valami. :)
Gixef 2012.07.10 09:03:48
@labi: 270. :D
Pompás mókát eszelt ki David és Billy Werth: a kaszkadőrbemutatókkal foglalkozó testvérpár felrakott egy-egy kamerát, majd közel mentek egymáshoz. A dolgokat az tette fűszeressé, hogy az egyik motorral, a másik repülőgéppel közelített. Bátrak és bolondok... ..
Gixef 2012.07.09 13:08:46
Szemre nem rossz, de a kesztyű minősége használat közben mutatja meg magátPapp Tibi megmondta, szart csak olcsón vegyünk – a lidlis motoros kesztyűért annyira keveset kértek, hogy az árára sem emlékeztem, guglival kellett kikeresnem. 5999 forint; a kérdés, megér…..
Gixef 2012.07.06 13:51:27
@Plumper: Egyetértek, az borzalom.
A Horexnél nem nagyon értenek a marketinghez. Ha mégis, akkor mi a magyarázat arra, hogy a legalább öt éve farigcsált, szük hengerszögű V6-os motorral épített VR6 Roadsternek ilyen ostoba reklámfilmet forgattak?  Most, hogy az 1218 köbcentis naked bike tényleg elkészült, igazán…..
Gixef 2012.06.26 20:23:29
@szmoker (Homo Trollicus): Pubi? nem a családoddal beszélsz ám, pajtás! Egy dolog véleményt mondani és másik dolog öncélúan fikázni. Zách mester fikázott. Fikázni (és pubizni) már oviban is ciki volt ám...
Gixef 2012.06.27 08:02:50
@Suraki: Mint ahogy a te kötözködésed is, ugye?
Gixef 2012.07.01 19:33:16
@baowah: Buta fiú. :)
Sipossal éppen valahova siettünk a Los Angelest behálózó ötsávos utak valamelyikén, mikor egy furcsa motoros bandába botlottunk. Természetesen épp késésben voltunk, de mégsem előztük meg őket. Vigyorogva beálltunk melléjük, mert például az M7-esen valahogy ritkán futunk bele…..
Gixef 2012.06.27 11:49:43
@Breacher: Nocsak. Miről szól az MC?
Gixef 2012.07.01 19:31:15
@Breacher: Ne térj ki, válaszolj. Vagy ha nem, akkor minek szóltál hozzám? :)
Gixef 2012.07.01 19:31:52
@Szittya75: Szóval te sem tudod, csak okoskodni próbálsz...
Nagyon nehéz őket megfogni, mondja a szakértő és mi értjük. Aki ma ötven köbcentis motorral vagy robogóval szabálytalanul közlekedik, nem kell tartania az utólagos bírságtól, ha nagy a forgalom, még a rendőrök elöl is megléphet. Az Országos Rendőr-főkapitányság,…..
Gixef 2012.06.26 16:28:47
@MaCS_70: Nem. Ismerni kéne azokat a törvényszerűségeket, amelyek érvényesek. Az orvos és az ápolónő bérét (előbbinek a hálapénzt) így is, úgy is ki kell fizetni. Ezt tehát kivehetjük az extra költségekből. A kötszert, egyebeket nem utólag rendelik meg, hanem előre (nem fogyás, hanem normatíva szerint). Ha nem használják fel, akkor egy idő után kuka, tehát azt is mindenképp ki kell fizetni. Mi is marad? Esetleg a táppénz. Ha egy motoros baleset áldozata úgy megsérül, hogy 15 napnál tovább tart, ami után az államtól kapja a táppénzt (az első 15 nap betegszabadság és a munkáltató fizeti), akkor többségében a védőruházat sem óvta volna meg olyan mértékben, hogy 15 nap alá menjen a felépülésének ideje.

Ellenben egy ilyen törvény ill. jogszabály bevezetésének, ellenőrzésének és szükség szerint szankcionálásának költségét miért nem nézed? Parlamenti urak előterjesztenek, tárgyalnak, társadalmi vitára bocsátják, elutasítják, felülvizsgálatra küldik, bizottságok vitáznak, szavaznak, jogszabályt alkotnak, kiadják, rendőrség figyel, megállít, adminisztrál, bírságol, holott a parlamentben és a rendőrségnél is lenne fontosabb dolog.

Szóval lekapcsolod magad után a villanyt, hogy spórolj 100 forintot, de arra nem gondolsz, hogy minden újboli felkapcsolásnál a névleges fogyasztása többszörösét veszi fel, meg a sok kapcsolgatástól az élettartama a felére csökken. Így aztán amikor kiég és vehetsz másikat, nem számolsz utána, hogy lehet, hogy buktál a spóroláson. Érted, hogy mire szeretnék kilyukadni? Nem az a bajom, ha az embereket rá akarjuk venni arra, hogy motorozzanak biztonságosabban, hanem hogy a TB "többlet-terhelésével" indokolni ezt, nagyon demagóg és még csak alapja sincs.
Gixef 2012.06.26 16:39:11
@Ken Adams79: Ne kapd fel a vizet. A cikk csak néhány kommentre volt érdemes, majd kifulladt a téma. Mi azonban szeretünk beszélgetni, így továbbszőttük a történetet, hogy legyen miről beszélni. :)
Gixef 2012.06.26 20:26:37
@MaCS_70: Mégsem ismered elég jól. :)
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni. Szívemen viselem lelki békéjét, és ha az nyugtatja meg, hogy van nála…..
Gixef 2012.06.26 15:28:20
@prokee: Őszinte leszek: Te nem balek vagy, hanem hülye. Méghozzá abból a fajtából, akit bármikor meghívok egy sörre...
Kedves olvasók, a tegnap este publikált, a Totalcar által lehozott taxis cikk kritikáját eltávolítottuk. Nem annyira szégyen elismerni - s most megtesszük -, hogy az első olvasatra öncélúnak tűnő gizdáskodás és sok esetben plebej szóhasználat épp a téma súlyát volt hivatott…..
Gixef 2012.06.21 12:35:53
@Katana750: Nálam is rendben van Guld Peti, kicsit talán szűkszavúak az írásai. Ereszthetné bővebb lére is, viszont nem tudjuk, mekkora terjedelmet engedélyez neki a főszerkesztő (Zirig).
Mindenkinek van egy álma... szólt valaha a sláger, melynek további mondanivalója lényegtelen a mi szempontukból. Ám valóban, mindenkinek legalább egy álma van. Nekem például több is, ezek közül az egyik, hogy a média - főleg az online - lefelé ívelő színvonala egyszer megáll…..
Gixef 2012.04.26 19:30:25
@AutoTimes: Köszönöm a jókívánságot. :) Igyekezni fogok, hogy soha ne tévesszük szem elől, miért is indult ez a blog.

Van-e piac autós magazinra? Nagyon jól kell csinálni, és akkor egész biztosan van. :) Szerintem az pedig nem pénz kérdés.
Gixef 2012.06.19 18:14:40
@Katana750: Remélem, hogy az időd, amit az olvasásra szánsz majd, nem lesz elfecsérelt. :) majd belehúzok. :D
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
Gixef 2012.06.19 09:41:32
@Winkler Róbert: Jól döntöttél. lassan 3 éve nyomom LPG-vel (Molnár autógáz, Páhi - Zavoli rendszer). Nagyon-nagyon elégedett leszel. Nekem úgy 10 hónap alatt visszahozta az árát, pedig nem Tehénnel nyomom (egyelőre), hanem sima személyautóval. :)
Gixef 2012.06.19 09:44:24
@PITTA: Kicsit el vannak tévedve (illetve el vannak avulva) a szabályok a mélygarázsos/parkolóházas tiltással.
Belsőség Aki mindent bevállal 2012.06.18 18:07:00
Rózsa Zoli olvasónk csőre töltött telefonnal (vagy fényképezőgéppel) járja a világot és jól teszi: csodát talált. Én percekig nevettem rajta, de volt, aki sápítozott, pedig valójában csak egy oltári jó - valószínűleg szükség szülte - poén lehet ez a mesterember-pickup.…..
Mit lehet mondani egy 24 éves srác halálakor? Azt, hogy a halálos baleset benne van a ralisportban? Vagy azt, hogy sajnos a navigátorokat gyakrabban érheti ilyen baleset, ahogyan 2005-ben Michael Parkot is? Bocs, de ezt akkor sem lehet így megközelíteni, ha azt az IRC manager Jean-Pierre…..
Gixef 2012.06.18 09:26:18
@Nancsi: Azért a pályaversenyzést összehozni az "utcai" versenyzéssel, kicsit erős. Ez olyan, mintha a MAN TT-t egy lapra tennéd a MOTO GP-vel. E két versenyben is csupán annyi a közös, hogy motorokkal versenyeznek. Semmi más.

Sokszor, sok helyen megbeszéltük, hogy a technikai sportok bizony veszélyesek. Amikor egy pilóta (és persze ahol van, ott a navigátor is) beül az autóba, tudatában van annak, hogy lehet, hogy az utolsó versenye. Aztán hozhatnánk rakás példát arra, hogy amikor a kaszás csak épphogy mellé suhintott egy balesetnél, a versenyzőket még sántán, félig bénán - tehát felépülőfélben - is úgy kell visszafogni, hogy ne menjenek még vissza, épüljenek fel rendesen.

Nyugodjék békében Gareth Roberts.