Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MilleMiglia

0 bejegyzést írt és 71 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mennyivel egy őszintébb, vadabb, őrültebb világ volt az! De mindenben. És bizony, akárhogy is nézzük, jobb és vidámabb is volt. Manapság milyen zenék mennek a rádióban, a tévében, az interneten? Negyedórás sztárok, tehetségtelenség-kutatók bábjai, Fluor Tomi, Kis Jimmy, SP…..
Amikor az első Moszkvai Autószalonról még odakint írt posztomban megpróbáltam összegezni az első benyomásaimat erről a városról, csak enyhe, rettegéssel vegyes hüledezést éreztem. Igaz, az estély és a színhely csodás volt, de az, hogy a reptértől a belvárosi Intercontinental…..
MilleMiglia 2012.09.04 19:17:33
@Dövan: "Az a papír nem lesz jó. Nem hologramos.":)
Hirtelen nem is tudom, létezik-e a blog.hu keretein belül olyan blog, amelyik ilyen ki- és összetartó olvasóközönséggel rendelkezik. Ráadásul olyannal, amelyik nem rest vállalni arcát-hangját (sőt, hajnaltájt egyéb aljasságokat is) most már tradicionálisnak mondható éves…..
MilleMiglia 2012.07.08 09:18:35
@pet77: "A közeli Szögliget sem rossz hely, (igazi gyöngyszem a majdnem kivétel nélkül korhű házaival) a felette tornyosuló szádvár várrommal és az onnan nyíló kilátással mindenképp érdemes megismerkedni..." A térségben kivételes módon újmagyarok nélkül... Jöhet a moderálás.
MilleMiglia 2012.06.13 07:24:58
@kzolika: A tesztben a Dacia is dízel volt, viszont az adott összegért egyik sem, a cee'd 1.4-es benzines. Más: Fiat Qubo 3.5-től van sajnos nem fér bele.
Gyuri autója azonnal az érdeklődés középpontjába került, ahogy megláttuk a képeket. Nem volt egyértelmű a szerkesztőség álláspontja, hiszen volt, akinek tetszett, volt, aki rondának látta, de a befektetett munka alapján mindenképpen megérdemelte, hogy díjazzuk. Hiszen a…..
  Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
MilleMiglia 2012.05.13 20:09:33
Ezt akkor láttam be, amikor a mérnök felkapott egy levegőrostélyt. „Érzik? Kis éle van a rácsoknak. Megvizsgáltuk elektronmikroszkóppal.” Szemében szenvedélyes tűz lángolt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.04.27 07:40:13
@vidéki suzukis: Bajorok. Milyen működési elvű autómata? Milyen autóban? Garantált 170 ezer? Milyen karbantartást kapott? Egyáltalán mennyire hiteles ez az információ? Abszolút előfordulhat, csak a körülmények fontosak.
TComment 250, kis fordulaton 2012.04.25 06:10:00
420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.04.25 09:24:20
@Plumper: Látod milyen szép a szabadon konfigurálhatóság. Konfigurálhatsz magadnak egy full alap A5 Sportback-et, nem metál fénnyel, szövetüléssel 16-os kerekekkel.:)
MilleMiglia 2012.04.25 13:00:10
@ratsche: Vigyázz, mert az extrák extraprofitja kb. az új "tervezett avultatás".
És valóban nem tudnád eladni, de egy ilyen felvetésre, szerintem ez egy megfelelően kevéssé bántó mindamellett igaz válasz volt;)
MilleMiglia 2012.04.25 15:47:55
@salvadorlynx: Az a nagy büdös helyzet, hogy egy motor tervezésénél nem a maximális teljesítmény az egyetlen szempont. Van egy halom kötöttség meg egy baromi bonyolult tervezési célegyüttes. Ezen keresnek egy optimumot.
A tisztelt vevő egy egész autót vesz, amelynek 1 mégha a legfontosabb része is a motor. A motornak meg 1 paramétere az idő (5-10-15%-ban használt) max. teljesítmény.
Amúgy nagy hülyeség azt hinni, hogy az Audi nem tud "leg-" motort csinálni, ha az a cél. Legerősebb dízelmotor, pl. A TT-RS literteljesítménye 145 LE is igencsak jó normál autók között.
A legszebb pedig: az M3 közvetlen konkurense az RS5 450 LE, hangyányit nagyobb literteljesítmény. Nyilván a következő M3 meg az egyik legnagyobb teljesítményű feltöltött 6 hengeres lesz.
gonosz: Miért van olyan érzésem, hogy úgyis feleslegesen magyarázok....
Itt a legnagyobb Chevy, amit idehaza megvehetünk. Dupla kipufogó, Camaro-lámpák és egy legendás név. És valójában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.04.23 09:40:31
@Shadowbull: Annak riposztolni, aki robbanómotort ír...
TComment Ilyet se látsz sokat 2012.04.21 06:15:00
1967-ben a világ döbbenten cövekelt le előtte, mert még csak hasonló autó se létezett akkor. Aztán jött a tragédia. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment Simán bevállalnám 2012.04.17 06:10:00
Kicsit puritán, csomagtér alig, de akkor is ez a legkívánatosabb Suzuki. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belsőség Kínában csak nézek 2012.04.10 09:00:00
Kína a kifogyhatatlan élmények tárháza. Mindegy hányszor, mindegy ki van ott, mindig képes újat mutatni az autós embernek. Ezúttal Svéd olvasónk küldött egy érdekes, képes beszámolót. Úgy alakult, hogy két hetet Kínában  - vidéken - töltöttem anyóséknál.  A…..
MilleMiglia 2012.04.10 18:36:51
@Luxusmoszkvicsslusszkulcs: Kb. igen, de azért ez "Jön a kínai, bemegy az autószalonba, vesz 3 Passatot, 3 Golfot, meg 3 Tourant. Aztán bérel pár konténert, bepakolja a kocsikat, hazaviszi, atomjaira szedi, otthon meg lemásolja és gyártja." eléggé Móricka elképzeli kategória.
TComment Merci akarok lenni 2012.04.02 06:05:00
Veszített sportosságából a Hármas BMW? Elég lehet 8,5 liter városban egy 245 lóerős, benzines turbómotornak? És vajon hány kamera kell az ideális autóba? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.04.03 09:13:57
@dr. Szabványok: "Lesz még 600ccm-s olcsó BMW kiskocsi, amit Kínába gyártanak milliószám! Megveszik az emblémát és mire elkopik a hírnév, megtérült." Emeletes baromság, BMW márkanév alatt meg pláne.
MilleMiglia 2012.04.04 08:15:53
@ratsche: Nem működik, majd nyaralás után linkeld be légyszi újra, tényleg jó lenne. Jó pihenést!
Honnan a sok tapasztalat a rengeteg káresettel, amikor szinte minden sofőrszolgálat azzal dicsekszik a honlapján, hogy sosem törtek még össze ügyfélautót? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.04.04 07:01:38
@Dr. ingenium rusticus /Csellók, gordonkák vegyesen: "Az ittasan elkövetett balesetek aránya kb. 10%." Ennek azért nézz utána. Ami fejből biztos, hogy a súlyos és halálos balesetek oka 32%-ban a tudatmódosító szer hatása alatti vezetés.
Teljesítményőrült Forma1-es mérnökök csiszolták a motorjait, hogy a hétköznapok racionális választása lehessen. Szép is lett, jó is lett mindegyik Mégane, de azért az RS Az Egy, Ami Mindent Visz. Renault menetpróbán jártunk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.29 09:24:02
@pantomimes: Megválaszoltad magadnak, minden márkának sőt minden modellnek van fóruma, illetve az azonos márkát birtokló, régebb óta környéken élő ember, kolléga stb. már biztos megkereste a megfelelő szerelőt. Azért kommersz márkák nem vadi új,nem nagyon speciális vagy nem veterán korú autóinál nem kell ezt a kérdést túlmisztifikálni, nyilván akiről rosszat hallani, oda nem viszed és kész.
MilleMiglia 2012.03.29 09:40:37
@Aldo Moro: Pacsirta biztos fizet Tb-t, ad számlát, van nála garancia, fizeti az összes közterhet illetve legalább egy márka minden típusához van eszköze és információja, a legújabbakhoz is, igaz? Sokaknak nem alternatíva Pacsirta, sokaknak megfelel illetve rákényszerül.
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.28 12:18:56
@Viktus: Fogadd el, Nyugaton a lakhatás és a sok emberi munkát igénylő szolgáltatások sokkal-sokkal drágábbak. Iparcikkek lehetnek olcsóbbak, pl.: akár a kisebb áfa miatt. És igen lehet takarékoskodni, minimalizálni az igénybe vett szolgáltatásokat, de van amit egyszerűen nem is tudsz elkerülni. Ettől még nem vitás, hogy sok szempontból élhetőbb.
MilleMiglia 2012.03.28 13:23:12
@Viktus: Igen? "A megélhetési költségek nagyjából ugyanott vannak sőt ... "
MilleMiglia 2012.03.28 17:09:04
@Viktus: Ez így van, ettől még az előzményben linkelt állításod hibás és az új autó ott sem mindenki számára elérhető, még a teljes munkaidőben dolgozók közül sem.
Soha rosszabb autója ne legyen a csajomnak. Hogy nekem kellene-e? Persze, de azért lennének kifogásaim. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.26 08:10:10
@ratsche: Akkor pedig a motor kerregése vagy az újabb négyhengeresek hangja kifejezés szerintem helytálóbb(már n43 is DI), mert szerintem így azt az érzést kelti, és nem csak itt, hogy nagyobb BMW-khez hasonlítja. Mondom ő így látta, nem tudod felmérni, hogy milyen tapasztalatok, emlékek, élmények alapján írja, amit, csak bennem meg ezt az érzést kelti.
MilleMiglia 2012.03.27 10:35:21
@Plumper_: Tegnap pont figyeltem erre. 2 db 1est láttam, egy férfi és egy középkorú nő sofőrrel. (M0). Ma a belvárosban lesz dolgom, hátha jobban igazolódik ez a "statisztika".
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.20 08:12:15
@protézisesh: vagy a MAC vagy a MAK rendszámok az Autóklub autóin vannak, a többit passzolom.
MilleMiglia 2012.03.20 09:17:13
@PMLN, @tsc666: : Pedig sokkal fontosabb, mint az autómániás heterogén kisebbség (tc: autóbuzi, de nem szeretem ezt a kifejezést) véleménye, ugyanis a tesztelő a célcsoport egy abszolút tipikus képviselője. Örüljünk neki, hogy tisztában vagyunk az autónk minél több porcikájával, de biztos vagyok benne, hogy sokunk nem tudja kapásból a processzora, kazánja stb. pontos paramétereit. A tesztelő szintjén ez a cafeteriában kapott ingyenbérlet kategória.
TComment Astra plusz, Manta mínusz 2012.03.12 06:15:00
Ez valami egész más, mint aminek látszik. Csodás, áramvonalas kupé, elöl, az orrban, bőséges mennyiségben lóerők… Mégis, ez igazából egy tisztességes családi autó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.12 14:29:31
@Shadowbull: Azért azt hozzátenném a csoportkényszeres fejtegetéseidhez, hogy szvsz az érvényesülésének mértékében nem mindegy a szociokulturális környezet illetve az intelligencia. (z.B. "művelődésnemoptimista")
TComment Átlép Sparkon, Pandán 2012.03.06 10:05:45
Olcsó miniautó, tehát szükséges rossz. Egy frászt. Városban közlekedni jobb vele, mint egy naggyal. És tud még egy csomó mást is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.06 22:58:02
@Ciri: Mondom Eu-s határozat 661/2009/EK:
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:200:0001:0024:HU:PDF
itt keresd 13. cikk, az M1 kategória a személyautók az N1 a max. 3,5 tonnás teherautók.
MilleMiglia 2012.03.07 06:12:24
@Ciri: EU tagjai vagyunk? Igen. Akkor kötelező az új típusokon az esp? Igen. 100ezer helyen le van írva, hogy az egész EUban kötelező az új típusokra, te ezt tagadod. Egy dolog lehetséges, hogy az up!-ra 2011. november 1. előtt kapták meg a típusjóváhagyást.
MilleMiglia 2012.03.08 12:47:14
@Ciri: A Panda, meg az Alto nem 2011. november 1. után típusjóváhagyott - azaz ebben a kontextusban új - típus. Ha az up! vagy citigo is az adott dátum előtt kapta meg a jóváhagyást akkor, nem kötelező az esp. Amúgy meg szerinted a magyar nepper-gyakorlat vagy az EUs jog a mérvadó? Tisztellek, becsüllek, az alapján, amit itt olvastam tőled, de ebben a kérdésben nincs igazad. Belinkeltem a jogszabályt, belinkeltem külföldi híreket, itt egy magyar is: www.observer.hu/news/3070.
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.03.05 08:24:43
@Gomulka Béla: "Ha tudnak ilyet, két tonnás autót ami tíz literrel megy és a tobbi, akkor egy tonnásat is tudnának, ot literrel, és hasonlóan impresszív menettulajdonságokkal." Két(-három) kerékkel, két személlyel az igazságosság kedvéért: simán. Ja, hogy autókról beszélünk, na ott nem működik ez a szép kis lineáris világ.
MilleMiglia 2012.03.05 09:45:44
@Rocko-: Ahogy le van írva a cikkben: a BMW N57D30T1 motorja tudja az Audi 313 LE-s 3.0 TDI számait, azaz 1, ez meg a 2.
A gyepmániás (vagy nyersebb nevén a gyepbuzi) a családi házas ember egyik nagyon durva és elfajzott kategóriája. Nem mindenki születik gyepmániásnak, de nagyon sokuk válik észrevétlenül azzá. Ez sokszor teljes hátraarcot is jelenthet. Vigyázat! A teljes tagadásból a…..
MilleMiglia 2012.03.03 18:49:37
@nadivereb: Ja-ja ezért az újépítésű agglomerációs ház a kert telek legalább 80%-át elfoglalja, gyakorlatilag elhagyják az építésügyi rendelet által megszabott távolságot a határtól (cca. 3m). Egy kocsimosáshoz ki kell nyitni a kertkaput, mert másképp nem fér el.
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MilleMiglia 2012.02.29 16:06:39
@5perc: Na ez egy másik szép mese, agglomerációban lakom, és tényleg valami botrány, zsebkendőnyi telkeken 80%-os beépítettséggel (tehát valójában se igénye, se pénze a kertre) olyan területekre építve, amit 300 évig kihagytak a "parasztok" (mikor kövi évben levágták a 3 méteres nádat elgondolkodtak miért), az önkormányzatokat is persze semmi más, nem érdekelte, csak minél több kicsi telket eladni, mert az hozta összességében a legnagyobb pénzt, ovi-isi nincsen, körzeti orvoshoz úgy tudtam bejelentkezni, h anyám is ott van különben nyista, bizonyos helyekről autózhatsz 10-15 percet (gyalogolhatsz 25-30 percet), a helyi közlekedésig! melóhely nincsen.
MilleMiglia 2012.02.29 18:13:31
@africans: Megbeszeltük, hogy nem tudjuk ezt pontosan megszámolni. Mi az aggloerációban lakunk, gázszámlánkat Hajdúszoboszlón, a vízszámlákat Vácott, a telekommunikációt jelenleg Budapesten, a kiskereskedelmet meg az agglomerációban.
MilleMiglia 2012.03.02 10:00:41
@Perillustris: ""Egész régiók indulnak fejlődésnek, ha autópálya épül a környékükre."

Kérnék egy pár itthoni példát erre. Merthogy százmilliárdokat öltünk közpénzből (igen, a gyalogosok, tömegközlekedők, kerékpárosok adóforintjaiból is) autópályákra, a kamatterheket, a PPP-költségeit még évtizedekig nyögjük. Mi van a mérleg másik oldalán? S hogy áll?" Egyrészt tipikusan nem 2x2-es matekkal rövid idő alatt lehet kimutatni ezeknek a beruházásoknak a hasznosságát. De például ami látványos : M30- miskolci Bosch 3 db gyáregység, ózdi GE, M3: hatvani Bosch, egri ZF, debreceni napelemgyár, stb.