caby77

Aktivitások

Belsőség Elrontottam Karotta autóját 2012.12.15 08:06:35

Amikor a hétfői értekezleten Papp Tibi felsorolta a héten várható tesztautókat, azonnal berikkantottam a zsivajba, hogy eszeveszettül vinném a Toyota Prius Plug-Int. A konnektorról is tölthető hibridautó tesztjét a jövő héten olvashatják a Totalcaron. Kiderült, hogy az új.....

caby77 2012.12.15 12:59:24
Ez az alkatrész ezt ki kellett volna,hogy bírja....Nem műanyagból van.Erőátviteli egység.Trabant feeligem lett.Abban szakadoztak ki csakúgy.Mondjuk ki,alul lett tervezve.Ennyit bírt.
Amúgy is hibrid mizéria semmire sem jók és még szarul is néznek ki.Tiszta szívből kinek tetszik ez vagy kiben kelt olyan érzéseket amitől érzi,hogy ez igen és azonnal akarom.Ez olyan se hús se hal.
Van.Az Ac-Dc frontembere Brian Johnson nyilatkozta azt,ha az 50 években épített Chevy-t használná élete végéig kevesebbet szenyezné a környezetet mint az úgynevezett zöld autók.Jeremy Clarkson a Top Gearben egyetértett vele.Én is.
Belsőség Vakul, aki látja 2012.06.10 06:44:00

El se hiszem. Hát eljutottunk ide is. Mindene tökéletes Dezső testének eddig glazúrmentes, utolsó szegletén is festék van, csillogó, gyári szürke, pont olyan, amilyen előtűnt, amikor 1962-ben a bábaasszony lemosta róla a magzatvizet Untertürkheimben. Ez a karosszéria ezzel a.....

caby77 2012.06.10 13:28:15
Gyönyörű, csak igy egyszerűen...
Karotta Közlöny Hangyász Hétfő 18 – Cső-csökevény csöcsökkel 2012.04.23 21:46:00

A múlt hét feladata az első tornyokat tartó csőváz kialakítása volt. Nos, a munkahét három darab helyére hegesztett csövet és egy hatalmas, kivágott vasdarabot hozott. De hosszú még a Szuperintenzív Április , ne csüggedjünk. A nagy, kivágott vasdarab az A-oszlop.....

caby77 2012.04.24 14:56:05
@fogash: Akkor válaszolva mindenre,a trabant "hattyúnyak" egyrészt iszonyatosan hamar szétrohadt másrészt összesen a 600 ccm esetében---Teljesítménye (4200 fordulat/perc): 26 LE
Nyomatéka (3000 fordulat/perc): 54 Nm az 1,1 esetében---Teljesítménye (5300 fordulat/perc): 40 LE
Nyomatéka (2700 fordulat/perc): 74 Nm volt.

Az egész vázgeometriának nevezett ló...szt egy járdára felállva is lehettett hallani mivel hallható érezhető volt,hogy a konstrukció instabil lábakon állt.Ott az volt az elképzelés,hogy munkából hazavigye a népet,itt mivel pálya autó épül az a koncepció,hogy iszonyat gyors legyen.Erre ráengednek nem kevés nyomatékot és lóerőt is.
Tehát ez nem csavarodhat nem deformálódhat állni kell neki mint a F..nak.Ott ahová szánták és tervezték.És holnap és 10 év múlva is.Aztán meg jön a csattanás senki sem szeretné de ha jön akkor mi védi meg a bent ülőt,hogy a vázgeometria nem úgy omoljon össze mint kártyavár.
Bár ezt @ratsche-nak irtad.
Na most ha ezek a meg nem erősitett hegesztések,egyébként jól irtad a
"Ezzel együtt abból az 5-ös lemezből (ami a torony tetejét is adja) én bizony vágnék ki 8-10cm élhosszúságú háromszögeket, amivel a csőcsomópontokat ilyesformán meg lehet támogatni a véglegesítéskor."

Amire én is gondoltam ezért nem akarok beleszólni hiszen akik készitik az autót ezt valószinüleg mind jól tudják.A hegesztések szerintem jók a kimerevitettség viszont nem.Karottának ezt tudnia kell hiszen nem egy kabriót tesztelt anno halaskonzerv szimulációval...
A heggggesztések 1 G vel pont jók. :-) köszi.
caby77 2012.04.24 17:26:35
@offroad: vitatkozzunk hegesztés témakörben vagy csak okoskodni akarsz olyan dologgal kapcsolatban amihez nem értesz?helló
caby77 2012.04.25 21:18:57
@offroad: Abból ahogy irsz arra következtetek,hogy max 30 éves vagy.Az irásaid gyerekesek és hozzászolni a témához nem tudtál érdemben de szét trollkodni azt igen.Az,hogy a te életed a faszcibálásról szól az a te bajod.Sem nekik sem nekem nincsen szükségünk viagrára, veled ellentétben.Azon felül,hogy a kommentelők 80%-át elitéled azért amiért megirja a véleményét arról amihez lehet,hogy ért de az is lehet,hogy nem.Ki igy ki úgy fejezi ki a véleményét ebben a tárgykörben.Az ,hogy sem a hegesztéshez sem az autókhoz nem értesz az nem baj olvass sokat az segit.Legalább elméletben képben leszel.A Honda Bold'or mond valamit?Igazán egyértelmű leszek itt csak pusztán arról volt szó,hogy mindenki jobbitó szándékkal elmondta a véleményét erről a karosszéria épitésről.Évek óta megy ez a projekt és sokakat érdekel milyen lesz a végeredmény.A lehető legnehezebb része a kasztni.Kritikus pont a karosszéria merevsége és a hegesztés minősége is.Nem várom el,hogy elgondolkozz ezen és azt sem,hogy megértsd.Fogtad?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz