Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mahoo

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Füstleves Étteremben 2014.12.26 06:39:00
Ti szerettek éttermekbe meg kávézókba járni? Én nagyon. Nem kell öregnek lenni ahhoz, hogy valaki emlékezzen: milyen volt, mikor még lehetett dohányozni ezeken a helyeken.  Mikor még én is dohányoztam, természetes volt, hogy étteremben evés előtt, és evés után cigarettáztam.…..
Fekete hajú lányok NADINA 2014.01.24 06:45:00
..
mahoo 2014.01.25 10:35:46
TComment Hol trafizzunk? 2013.12.11 06:01:05
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mahoo 2013.12.11 08:10:59
A sebességmérésnek akkor lenne téljogosultsága, ha a határokat újraértelmeznék és nem 20-30 éves trabantok és wartburgok szintjén tartanák. Ma már minden jármű képes sokkal nagyobb hatásfokkal gyorsítani és lassítani, fölösleges 2km-re kitenni lassító táblákat például egy autópálya végén. Azt sem nagyon értem, hogy miért vitték le a sebességhatárokat olyan szakaszokon, ahol eddig 70-el lehetett menni 30 évig. Azoknak a járőroknek pedig, akik elbújva, a felsorolt helyeken mérnek, azt kívánom, hogy magánemberként szaladjanak bele a saját kollégáik csapdájába. Külföldön azért, akárki, akármit mond, sokkal szofisztikáltabb a helyzet. Az autósok is körültekintőbben közlekednek. Magyarországon van még egy kis probléma, az embereknek semmi sem jó és a magyar ember mindig hajlamos panaszkodni. Azzal viszont egyetértek, hogy ha a bűnt üldöznék a gyorshajtók helyett, lehet, hogy még a külföldiek is szívesebben jönnének hozzánk. De elég csak elmenni Hegyeshalomig és a határon megvenni a bódéból a kötelező autópálymatricát a 3 köbméter szemét mellett és látni a tengelytörő lyukakat az utakon. Sokmindent át kellene itthon gondolni, többek között a sebességmérést és a sebességhatárokat is. Sajnos, nekünk, magánembereknek ehhez nincs elég befolyásunk, maximum a szánkat jártathatjuk naphosszat. Akik dönteni, illetve lépni tudnak ezügyben, csak a saját zsebükkel vannak elfoglalva. Szerintem állítsuk vissza a halálbüntetést, vágjuk le a kezét azoknak, akik lopnak és kobozzuk el az autóját a gyorshajtóknak, akik balesetet, halált okoznak. Gyorsan helyreállna a rend. Természetesen ez magánvélemény.
A  torontói CN Tower a város egyik szimbóluma, 2007-ig 553 méteres magasságával a világ legmagasabb épületének számított. Miután elveszítette világelsőségét a torony üzemeltetői egy nem mindennapi ötlettel rukkoltak elő. Az EdgeWalk nevű extrém attrakció kifejezetten…..
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mahoo 2013.07.17 12:42:23
Nemrég felmérést készítettek a németországi Freiburg városában, ahol este 10 és reggel 6 között 30-as korlázotzás van érvényben, mert egy csajszi feljelentésekkel bombázta a városvezetést, hogy az ő lakásában milyen nagy a zaj. Jó volt látni, amikor feltörölték az arcával a padlót, amikor a bevizsgálás során kiderült, hogy 50-es tempónál az autók zajsszintje alacsonyabb volt a 30-as tempóhoz képest. A mai járművek nem 50km/h-ás haladásra lettek tervezve. Az utakról és az autópályákról nem is beszélve. Beláthatná már valaki, hogy sokkal több bevételre lehet szert tenni benzinből, ha hagyjuk menni az embereket, mint a csigalassúságra kárhoztatott, agyontraffipaxozott forgalomból. Sajnos Németországban is sok olyan ember hoz döntéseket, akit maximum az autó hátsó ülésén lehet látni, természetesen nem bekötve. Ide tartozik viszont az is, hogy a magyar ember más. Ha nekünk valamit megengednek, biztos, hogy nem tartjuk be, vagy keresünk további kiskapukat. Szerintem a megoldás az lenne, ha építenénk abból a sok adóforintból a város alatt áthaladó alagútrendszert, autópályával, 80-as, 100-as korlátozással, mint például Grazban, vagy Baselben, a városban legyen 50km/h ahogy eddig is, de a 2x2 sávos utakon emeljék fel a határt 60-ra, vagy 80-ra, mert úgyis mindenki annyival megy rajtuk, amíg nem lát rendőrautót. Az autópályákon pedig, ha nem is korlátlanul, de legalább 160-al engedném a haladást olyan szakaszokon, mint Győr-Mosonmagyaróvár, ahol még a madár sem jár. A közlekedésbiztonsági jelzésrendszer nem csak Magyaroszágon elavult, hanem mindenhol a világban, de vannak országok, akik ezt úgy ellensúlyozzák, hogy modern, rugalmas szabályokat vezetnek be és néhol felülbírálják döntéseiket. Magyarországon, ha kint van valahol egy 50-es tábla, azt maximum traffipaxozás idejére lehet és csakis lefelé módosítani. A másik irány nem nagyon fordul elő. Végezetül még annyit, hogy a polgároktól ellopott pénzekből nemhogy mindenhová autópályát, de akár parkolókat és P+R rendszereket is ki lehetne építeni, ha éppen nem kellene újabb villa, nyaraló, vagy egyéb luxuscikk. Ja, és dobhatnának egy klímát minden tömegközlekedési eszközre... köszi.
A Siemensnél szó szerint vették a Homár szlogenjét, ezért a nikotinaddikt alkalmaztottakat berakták üvegkalitkákba, hogy ott füstöljenek. Igen ám, de a kalitkák a szabadban találhatók. Télen még nem volt tetejük, amikor beesett a hó, aztán nyárra lett tető, meg 60 C. Ez a…..
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ma reggel érdekes e-mailt kaptam a Getty Images stockfotós ügynökségtől, ahova néha feltöltögetek képeket eladási, licenc céllal. A cég szóvivője tájékoztatta a fotósokat, hogy nemrégiben egy francia bíróság 130 ezer eurós kártérítést ítélt Le Corbusier építész és…..