Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gobbihilda

0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
150 millió forintért vásárolta meg a zalaegerszegi jégcsarnokot az MKB Bank, tájékoztatta blogunkat Horváth Szilárd felszámolóbiztos. Mint korábban hírül adtuk, a létesítmény megvásárlására az építést is hitellel segítő pénzintézet, valamint egy fővárosi gazdasági…..
Gobbihilda 2009.01.14 18:35:40
A bank sohasem azzal törődik mi a jó az embereknek. Remélem, a döntéshozóinak gyermekeivel is hasonló módon fognak kib@szni.
Sajnálom a gyerekeket, akik a csapatban játszottak, ők a legnagyobb vesztesei ennek az egésznek.
Igaz, Kercsó ismét megmutatta, hogyan kell egy ütőképes csapatot építeni.
Új MÁV blog Kultúremberek 2007.12.11 07:21:00
Már nem a kuki, meg a szeretlek rozi a menő. Fikázzatok eszdéeszt!Szia!Ma reggel (2007.12.09.) lőttem a képeket ahogy felszálltam a 8510-es vonatra (első vonat Székesfehérvár felé tőlünk). Utolsó előttinek volt besorozva a kocsi. Nem a firka politikai töltetéről van szó, hanem…..
Elővárosi helyzetjelentés Ashi-tól. Na, lássuk, újabb apróságok gyűltek most össze, ozitívumok is, bár sajnos egy-két rossz dolog még mindig becsúszott. Kezdjük ezekkel. Negatívumok 1.) A fagy, úgy tűnik, eléggé árt az új vonatoknak. Tegnap (2007.11.12.) a Tatabányáról…..
ÁPDÉTMost elmesélek valamit. Az asszony már régóta szerette volna meglepni az anyukáját valami különleges ajándékkal karácsonyra. Anyósom Zorán rajongó és még életében nem volt Zorán koncerten. Már hónapokkal ezelőtt megvette Párom a jegyeket. Mindent leszerveztünk és…..
Gobbihilda 2007.11.17 21:17:08
Efi!
Nem értelek. A korábban bezárt vonalakon - bizonyára valami véletlennek köszönhetően - valakik (megélhetési bűnözők) (Kuncze után szabadon) felszedték a sineket. Azt hiszem, ez elég a hatások bizonyításához, és nem szorul további magyarázatra az, mi várható a további vonalbezárások után.
Az egészségügyi reform már bizonyított a Felvidéken. Olyan jól sikeredett, hogy fél év múlva vissza kellett vonni. Felhívom a figyelmedet arra, hogy ugyanaz a személy volt a kidolgozója, mint aki ide is eljött "tanácsokat" adni.
Nyugdíjreform: neked jó lenne, ha kevesebb fizetést kapnál? Szerintem nem. Ugyanígy a nyugdíjasok és azok, akik a közeljövőben mennek nyugdíjba, sem örülnek annak, hogy kevesebbet hoz a postás.
A korkedvezménnyel kapcsolatban meg annyit, hogy próbáld ki milyen a gépen egy szolgálati nap. Utána beszélgessünk.
A fakabátok, és egyéb "léhűtők" korkedvezményével kapcsolatban egyetértünk. Nem hinném, hogy annyira megterhelő lenne az, hogy grasszálok a városban.
Georgejr!
Nos, hogy tisztáztuk a 2000-es évvel kapcsolatos kérdésemet, saját magad ütötted agyon azt az állítást, hogy a szakszervezetek Fidesz-közeliek lennének. E témában nincs több kérdésem.
Konfuciusz azt mondotta, mindent kezeljünk a maga helyén és idejében érvényes elvek szerint. Az emberi élet - remélem - MINDENKOR értékesebb bármi világi dolognál.
Azt hiszem a fenti úriember okosabb volt mindannyiunknál együttvéve, mint akik itt irkálunk mindenfélét.
Száz szónak is egy a vége: továbbra is fenntartom azt, hogy egy emberéletet többre becsülök egy koncertnél. Legyen az bárki élete, és bármilyen koncert.
Gobbihilda 2007.11.18 00:19:01
Nyilván nem fogják, illetve sokkal nehezebben ellopni a sineket akkor, ha azon RENDSZERESEN jár a vonat. A három utast honnan veszed? Ha NORMÁLIS menetrendet alkalmaznának, akkor lehet, hogy még az vakációk ideje alatti, ünnepnapi utasszámlálás eredménye is több lenne.
Legutóbb a térségünkben az utsszámlálás a sztrájk ideje alatt volt. Mert úgy nekik jobban tetsző adatokat kaptak. Így jó?
Színesfémtolvajok elleni megordás: saria. Levágni a kezét, aztán legközelebb nem lesz mivel lopni. Ennyi.
Egészségügy: az általad felsorolt országokban, ha fizeted a TB-t, vagy biztosításod van, NEM kell fizess egy árva kanyit sem az orvosnál, meg a kórházban sem. Sőt, ahhoz az orvoshoz mész a nyavalyáddal, ahová akarsz. Mindezt néhány km-n belül, és nem fél nap utazással. Személyes tapasztalat.
Nyugdíj: ha nem csak az etnikum szaporodna jobban, mint amennyi meghal, akkor lenne ki fizesse a nyugdíjjárulékot, ergo lenne nyugdíj.
A korengedménnyel kapcsolatban meg csak annyit, hogy a szerzett jogokat ne csorbítsuk.
De játsszunk el a gondolattal! Akkor majd ha ülsz a buszon/vonaton és a vezető netán infarktust kap pl., aminek az esélye stresszes munkahelyen az élekor előrehaladtával hatványozottan növekszik, akkor már nem így látod a kérdést. Tudom, van a vonaton éberségi, de a baleset veszélye még így is fennáll. Szintén tapasztalat.
Azért a képviselőknek legyen korkedvezmény, igaz?
A rokkantnyugdíjasokról nem tudok véleményt mondani, de nyilván van olyan szakember, aki ennek tényét megállapítsa. Ha van olyan is, aki mindezt színes papírokért teszi, lelke rajta.
Amúgy te mit tennél a rokkantnyugdíjasokkal?
Hát még messze vagyunk európától, de a cél megvan...Hello!Nem MAV-os eset, de talan erdemes lenne a magyar vasuti dolgozoknak is olvasnia. Jelenleg Daniaban Koppenhagatol mintegy 60 km-re tanulok, es a csoportommal meg akartunk latogatni egy kiallitast. Sajnos az en figyelemetlensegembol csak…..
Bődebb infó hamarosan.Georgejr..
Ma ezt a közleményt kaptam: A MÁV-START Zrt. tájékoztatást ad a személyszállító vasúttársaságot a múlt heti két órás figyelmeztető sztrájk után ért, a menetjegyek visszaváltásából adódó bevétel kiesés káráról.   A MÁV-START Zrt. a munkabeszüntetés miatt…..
Logisztika, logisztika, logisztika. Üdv, Minden pécsi tudja, hogy milyen jó dolog a Keletibe járó Intercity: az amúgy is röhejesen hosszú, 2 óra 50 perc körüli menetidőhöz most még kb 20-25 perc járul. Sajnos, így az sem megoldott, ha véletlenül valaki elkési a vonatot, akkor…..
Gobbihilda 2007.10.21 10:22:32
Ha jól emlékszem, annak idején volt egy kósza próbálkozás arra, hogy - konkrétan a Sopronba induló valamennyi vonat - a Déliből induljon, és oda is érkezzen. Utána az icákat a Keletibe sorolták, csakúgy, mint a Debrecen felé közlekedőket, amik meg a Nyugatihoz kötődtek.
Lett is nagy kavarodás!
Igaz, hogy az egésznek annyi értelme volt, mint a vonatra kormányt szerelni - hogy stilszerű legyek - de néhány, a Keletiért lobbizó MÁV-fejes f...kalap elmondhatta, hogy "logikussá" tette az IC-közlekedést.
A hangyányi agyával arra nem gondolt, hogy nem minden utazás oldható meg, és nem minden utazó választja-választhatja az IC-t a célállomásig.
Mostanra, elérkezett a pillanat arra, hogy mostanra minden icát a Keletihez rendeltek. Igaz, hogy semmi logika nincs benne, de páran megint felvették érte a nagy pénzeket, hogy mekkorát "újítottak".
Az utas meg magasról... Halkan megjegyzem, lehet, még a BKV is érdekelt a dolgban.
Kutyák: hogy képzeled, hogy egy kutyát(!) vinnél az IC utasterébe. Oda csak a p...nyaló vakarcsokat (csivava, yorkshire terrier, stb.) lehet vinni. Bár ezek - szerintem - nem ütik meg a kutya kategóriáját. Legfeljebb annak látszanak.
Hogy meddig balfékeskednek a Keletiben? Ez egy jó kérdés, de valószínűleg gyorsan megoldódna a helyzet, ha néhány okost, onnan fentről (nem a váltókezelőt!) páros lábbal kirúgnának, mert nem áttekinthető a rendszer, amit fenntartanak.
Ebből is látszik, hogy a kitalálók csak felvették a pénzt a "nagy újításért", utána meg belesz...nak, mert mit érdekli őket, hogy hová és miként érkezik/indul a vonat. A lé a zsebben, a többi nem számít.
Figyeljétek meg, pár év múlva megint lesz pár "újító", aki visszaalakít mindent úgy, ahogy volt.
G csipkelődik. Mostanában, hogy sokat lehet olvasni a tisztelt magyar kormány grandiózus elképzeléseiről (értsd: kormánynegyed - így csupa kisbetűvel), meg a Nyugati pu. Rákosrendezőre költöztetéséről (agyrém!), gondoltam, hát csak megnézem, mi újság van arrafelé, mert ugye…..
Gobbihilda 2007.10.17 20:04:13
Első, és legfontosabb kérdésem: mi a p...ának a kormányzati negyed? Kik, és mit kormányoznának onnan? Már mindent eladtak. Kormányzásról meg ne is beszéljünk. Akkor?
Ennyit a politikáról, de azt hiszem e kérdés körüljárásakor ennyire mindenképp kell erről az oldalról is megvilágítani a dolgot.
Szerintem tökéletesen jó helyen vannak a minisztériumok, ott ahol most vannak. Nem hiszem, hogy annak idején véletlenül kerültek oda, ahová kerültek. Néhány minisztérium átköltöztetése meg kifejezetten drágább, mint az épületért remélt összeg.
Ez az egész kormányzatinegyed-beruházás arra jó, hogy néhány f...kalap, aki a tűz közelében van, nagyot szakítson az ingatlanokon. Amit persze mi fogunk megfizetni, legalább háromszor, mint Ludas Matyi.
Ha netán mégis oda kerülne a fejpályaudvar Rákosrendezőre, akkor demszkáj (szándékosan kisbetűvel) oda is fúrna metrót? Mikorra? 5000-re?
A Nyugati-pu. meg maradjon meg annak, aminek épült: PÁLYAUDVARNAK!
Az a gyanúm, az ingatlanpanamázók nincsenek tisztában azzal, hogy egy ipartörténeti műemlék az épület. A vasszerkezetet annak idején Gustave Eiffel tervezte, és az ő cégénél is készültek el az elemek.
Bár itt Bantusztánban már semmin nem csodálkozom. Szegény Podmaniczki biztosan forog a sírjában.
Igaz, ők már egy n+1-ik plázát biztosan terveztek a helyére.
A Mc-fost azért biztosan meghagyják, legyen hol megenni az egyenkaját az egyenhülyítetteknek.
Az nem terrorveszélyes.
A végső kérdésem az lenne: hová kerülne Rákosrendező?
No comment:) Szia! Újabb rövid történetek az 1-es vonal aktájához. 1.) MÁV-mutyi mindenfelé: a) 10:25-ös vonattal jöttem (Déli pu. 10:25 - Oroszlány) haza, és több rendellenes dologgal is találkoztam. Kezdjük szép sorban. A motorvonat második szerelvényében (kettő volt…..
Erre csak ennyit: Mezőberényben számológép és telefon van. Mégis meg tudják oldani az IC helyjegy problémát. Tipikus nemtörődömség volt szerintem. Hali, szerintem ezt másnak is hallania kell, mert tipikus vevőt magasról lesz..ó mávos sztori, bár a vége, egyetlen ember miatt,…..
Új MÁV blog Peronzár a Déliben 2007.10.04 07:17:00
Balázs fejlesztési javaslatai... Szia, nem tudom mennyire közismert az a csoda bürokratikus folyamat amíg a MÁV eljutott a mai állapotig a peronzár-kapuknál. Mivel elég gyakran járok arra (Fehérvárról ingázom) ezért volt "szerencsém" megfigyelni, ahogyan a felelősök a…..
Gobbihilda 2007.10.05 18:44:02
Andzsinnak igazat adok. Ha a vonat pontos, a kalauz normális, stb. akkor nem számol be róla a média, és itt sem jelenik meg írás az inkriminált utazásról. Ellentétben azzal, amikor nem így történik.
A kalauzok - legalábbis velem - eddig mindig kulturáltan viselkedtek, nem voltak toplákok. EGY SEM! Pedig vonatozom rendesen. Szerintem a legtöbb esetben az "utas" magatartása az, ami előhozza belőle az "állatot".
Ők, ahogy a legtöbb ember, csak tükröt tartatnak eléd: lám, így viselkedsz.
Peronzár: nem tudom, milyen pecsétről beszélsz, ugyanis tegnap este ahogy mentem a vonathoz, annak, aki állt a kapuban, elég volt az is, hogy a jegyemet megmutattam úgy, hogy a tárcámból ki sem vettem, de teljes egészében látható volt. Az egész legfeljebb 1, azaz egy másodpercet vett igénybe. Nem értem tehát, hogy mi a baja egyeseknek a "karámmal". Én a MÁV egész területén bevezetném. Ha másképp nem megy, hát peronjegy is lenne.
Igaza van annak, aki az elektronikus jegyet - és a hasonló ellenőrzési rendszert - hiányolja. Igen, szükség van arra, remélhetőleg rövid időn belül megoldódik.
Egyébként csak az érzi magát állatnak benne, aki maga is az.
Sajna, az erkölcsi színvonala a mai magyar társadalomnak olyan, hogy erre van szükség. Lásd: stadionok Nagy-Britanniában. Mindannyian emlékszünk, mi volt a szigetországi szurkolókra leggyakrabban használt jelző. A nyolcvanas éveket követően viszont folyamatosan lekerültek a rácsok. Már úgy nézheted a meccset, hogy gyakorlatilag érinted a játékosokat.
Szóval, itt is eljöhet egyszer az az idő, amikor lebontják a "karámot".
A Békéscsabára tartó személyvonat mozdonya a szajoli állomáson kezdett el füstölni. Személyi sérüólés nem történt, a vonat 80 perces késéssel mehetett tovább már egy új mozdonnyal.…..
Gobbihilda 2007.09.25 21:17:52
A jó öreg Szili...
Mit tegyünk, ha a technika - amelyiknek legifjabb változata is több, mint harminc nyarat látott már - megadja magát?
A V43-as kétezres sorozatáról meg ne is beszéljünk. A sz...t befújtuk egy kis francia parfümmel. Attól még sz.r maradt nem?
Tudom, ezek a Magyar Királyi Államvasutak igavonói, de amikor a Csótányokat (Siemens mozdonyok) rendeltük, akkor a MÁV - a GySEV-vel ellentétben - már nem is kérte a 200 km/h-ás korlátozásút, helyette 160-ast vett. Talán tudtak valamit. Minek ide, amikor rengeteg vonalon több a lassújel, mint a korlátozás nélküli szakasz. Az Európán keresztülhaladó vonatokról ne beszéljünk, mert minek?
A Szilik vezetői között nincs nagyon veseköves, mert a lassújelek fő okán, az alámosódáson akkorát ugrik, hogy gyakorlatlan ember azt képzeli, magasugró rekordot készül dönteni.
A nyolvan percről csak egy kérdés: Szajol és Szolnok - ahonnét legfeljebb fél órán belül új gép küldhető - nem vasúti központok, megfelelő gépészeti tartalékkal?
A régi időkben még a kis gépészeti főnökségek is adtak, illetve tartottak fenn tartalék gépet vezérrel.
Jelenleg csak az irodai dolgozók száma - és fizetése - emelkedik, mivel a MÁV vezetősége egyszerűen olyan sötét a vasúthoz, mint az éjszaka Szibériában. Mit is várnánk azoktól, akik a büdös életükben vonaton nem ültek (szolgálati autó, telefon, stb.) és még nemhogy felmenőjük, de még ismerősük sem volt vasutas?