Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Képzelt Riporter

23 bejegyzést írt és 62 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem az a lényeg, egy óra alatt hány autó jut át egy útszakaszon. Hanem hogy hány ember. Vélemények az azonos című írásunkról...
Képzelt Riporter 2011.01.11 14:08:33
@Roltii: Erről beszélek. Van egy csomó szempont, amit az ember mérlegel, mikor közlekedési eszközt választ. Akár preferáltat, akár csak alkalmit. Én általában bringázok, mert főleg a belvárosban mozgok, ott az a leggyorsabb és a legdinamikusabb. Általában nem cipelek sok cuccot. Szél olyan durva ritkán van, hogy különösebben zavaró lenne. Eső és hó dettó. Ha nagyon szar az idő, vagy sok a csomag, akkor bkv vagy taxi. Lakatolás nem para, kb fél perc, annyit simán megér, a dugóban ücsörögve a sokszorosát veszteném. Meg egyébként is szeretek bringázni, reggel jobb, mint a kávé, engem személy szerint tök jól ki is kapcsol.

De mondom: mindenki mérlegel magának aztán dönt. Csak nem kéne bizonyos opciókat élből és hülye előítéletektől vezetve elutasítani.
Képzelt Riporter 2011.01.11 14:25:42
@Roltii: Nem sport, csak megfelelően kell sebességet választani. De győzködni tényleg senkit nem szabad (leginkább semmiről sem, szerintem). Beszélgetni viszont érdemes róla, a szabad választás előfeltétele a megfelelő információk megszerzése.
Képzelt Riporter 2011.01.11 14:56:26
@Roltii: Persze. Távolságot, utazási időt is mérlegel az ember. Ha bringával túl sok, akkor mást kell választani.
Mielőtt megérkezne az általam különösen várt, a novemberi baleseti adatokat tartalmazó statisztika, még néhány érdekes tényadatot szeretnék megosztani a KSH első 3 negyedévet összegző statisztikájából szemezgetve, mindenféle rendszer nélkül. 1. A halálos baleseteken belül…..
Képzelt Riporter 2010.12.14 12:00:07
@subtotal: Értelek. Igazad is lehet.

Én is, mikor alsóbbrendű úton megyek kocsival, és EAK táblás kereszteződéshez érek, akkor elvárom a főútvonalon haladó autóstól, hogy felvegye a szemkontaktust és ha már nagyon közel vagyok mikor a kereszteződéshez ér, akkor ne hajtson be elém, főleg ha mögöttem nincs senki. Ez valóban lemondás az elsőbbségről, de a gyakorlatban jól működik.

Vagy nem? Hmm... Mi lehet az oka, hogy a legtöbb autós macisajtnál képes minden további nélkül megadni az elsőbbséget, zebránál viszont nem? Ja, 1.5 tonna vas, igen, az fáj, ha eltalál. A puhatestű meg vigyázzon magára.
Képzelt Riporter 2010.12.14 13:56:46
@subtotal: Általában azért a gyalogosok nem szokták magukat váratlanul a zebrára vetni. Ha bizonytalanul ácsorog, az azért van, mert nem mer elindulni (fél). A zebra és a főútvonal csak a gyakorlatban különböznek, elvileg a kresz szerint pontosan ugyanúgy kellene őket keresztezni.

Szerintem gyalog is frusztráló néha, hogy 10 méterenként meg kell állni a zebránál, körbesasolni, elenged/nemenged?, átsiet, sétál tovább. De ez valóban kevésbé lényeges.

Abban természetesen egyetértünk, hogy a gyalogosnak meg kell róla győződnie, hogy megkapja-e az elsőbbségét. Sajnos. Ha minden jól menne, akkor nem kéne, mondom, ahogy a főútvonalon haladó autósnak sem kell azon stresszelnie minden kereszteződésben, hogy vajon beleszáll-e valaki oldalról. Az óvatosság természetesen nem árt és ajánlott (minden közlekedési helyzetben), de azért ne az legyen már az alapbeállítás.
Képzelt Riporter 2010.12.14 15:00:27
@subtotal: A fékút függ a jármű sebességétől és az útviszonyoktól, no meg a jármű tömegétől, fékberendezésétől, szóval szerintem ilyen felfestés elég értelmetlen lenne.

Azt én sem vitatom, hogy vannak hülye gyalogosok (a hülyeség ugye járműfüggetlen), de zebrán elég ritkák.

Tényleg csak magamat tudom ismételni: elsőbbségi viszonyokat tekintve a zebra pontosan olyan, mint a főútvonal. Főútvonalon sem nézegeted a mellékutcákta, hogy jön-e valami (nem is tudod sokszor, mert beláthatatlanok a kereszteződések, pláne egy haladós sebességnél. Mégis mész nyugodtan, mert tudod, hogy elsőbbséged van, és a másiknak kell elsősorban figyelnie, nem neked.

Amúgy a kölcsönös odafigyeléssel és előzékenységgel abszolút egyetértek, nem akarok itt szélsőséges képet festeni, hogy a gyalogos menjen csak ahogy akar. De legyen az az alapbeállítás, hogy gyalogosnak zebrán pont úgy van elsőbbsége, mint autónak főútvonalon, aztán ebből kiindulva lehet a gyakorlatban figyelni egymásra meg előzékenynek lenni.
Tisztelt Nyugdíjas!   Ezúton szeretném tájékoztatni Önt, hogy a magyar nyugdíjasok minden várakozást felülmúló aktivitással vettek részt a Nemzeti Konzultációban, hiszen több mint egymillió időskorú tisztelt meg a bizalmával és válaszolt a levelemre.   Mindenkit…..
Nemrég pályázatot hirdettünk. A pályázat célja olyan rövid lírai művek létrehozása volt, melyek témája a magánnyugdíj-pénztári vagyon államosítása. A pályaművek elbírálását egy költőkből és irodalmárokból álló titkos kuratórium végezte előre meghatározott…..
  Friss sajtóközleményt kaptunk, még szinte forró. Autós Critical Mass?! Jó vicc. Eltekintve attól, hogy már a név sem túl eredeti, nem ártana, ha valaki végre betöltené azt a szerepet, amire a Magyar Autóklub orvosilag alkalmatlan. A sajtóközlemény nyelvezete nem…..
Tiszta Beszéd A nyugdíjsztori 2010.11.26 10:00:00
A magánnyugdíjpénztári megtakarítások államosítása kapcsán már több elemzés és vélemény napvilágot látott. Ezek elsősorban félelmekről, becsapottságról, kiszolgáltatottságról, érdeksérelemről, elutasításról szólnak. Érdemes azonban higgadtan körüljárni miről is…..
Képzelt Riporter 2010.11.26 22:30:54
@Rókakígyó: Simán rablás szerintem.

"A rablás a vagyon elleni bűncselekmény csoportjába tartozó bűncselekmény. A rablásnak három elkövetési formája van:

* Személy elleni erőszak, vagy élet és testi épség elleni fenyegetés alkalmazása a lopás folyamán.
* Lopás közben, tettenéréskor erőszak, vagy élet és testi épség elleni fenyegetés alkalmazása a lopott érték megtartása érdekében.
* Másnak erőszakkal védekezésre képtelen állapotba való hozása vagyonszerzés céljából."
by Wikipédia

Amit csinálnak, azt az első és a második pont is fedi.
Képzelt Riporter 2010.11.26 23:11:08
@Goompah: Nyilvánvaló-e? Külföldi elemzők, közgazdászok, meg Barack Obama (stábja) szerint egyáltalán nem álltunk olyan rosszul. Sőt, mivel mi megszorítottunk, mikor mások kiadásnöveléssel próbálták csökkenteni a válság hatásait (ami nálunk már rég dübörgött, hála Megyónak és Fletónak) még jól is kijöhettünk volna belőle. Strukturális reformok kellettek volna, amit a Viktorék a 2/3-al simán megcsinálhattak volna. Ehelyett harácsolnak és lerombolják a jogállamot. Taps hozzá:
Stúdiónk mai vendége Matt Kirby, akit hallgatóink a Bűnvadászok című filmből ismerhetnek.   KR: Mr. Kirby, mi a véleménye arról, hogy a magyar kormány a magánnyugdíj-pénztárak tagjait vissza akarja kényszeríteni az állami rendszerbe, ezáltal megszerezve…..
Képzelt Riporter 2010.11.25 21:39:02
@bogancs: A fikció ebben az esetben is szebb a valóságnál. Kirby és Walsh végül nem rabolták ki a szupermarketet; Orbán és Matolcsy a jelek szerint sikerrel kirabolják a választóikat (legalábbis azt, aki hagyja nekik).
Képzelt Riport Pályázat 2010.11.24 23:56:00
A Képzelt Riport blog ezennel pályázatot hirdet. A pályázat célja olyan rövid, legfeljebb 100 soros lírai művek létrehozása (a műfaj szabadon választott), melyek témája a magánnyugdíj-pénztári vagyon államosítása. A pályaműveket kommentben kérjük beküldeni. A pályázaton…..
Képzelt Riport Rablás 2010.11.24 21:06:00
(Forrás: Wikipédia) A rablás a vagyon elleni bűncselekmény csoportjába tartozó bűncselekmény. A rablásnak három elkövetési formája van:    * Személy elleni erőszak, vagy élet és testi épség elleni fenyegetés alkalmazása a lopás folyamán.   …..
 A néhai SzDSz-t a jobboldali véleményformálók hosszú éveken keresztül azzal vádolták, hogy csekély támogatottságuk ellenére a kormányzati tevékenységet és kommunikációt nagyban meghatározták. Pepitában ugyanez történik ma, amikor a KDNP politikusai köszönnek vissza…..
Képzelt Riporter 2010.11.16 20:36:40
@yetee 69: Hát ez régebben így volt talán. Ma úgy tűnik, a neveket fel kellene cserélni: KDNP-Fidesz, ahol a KDNP mutatja az irányt meg a nagynemzeti összeműködést, a nemselejt kisebbség, ami valaha Fidesz volt, meg mutatóba van tartva, hogy "vannak itt azért értelmes emberek".

Amúgy tényleg érdekes, hogy a polgári szárny teljesen háttérbe szorult, és a KDNPs kurzus meg ideológia uralkodik. Ja, kivétel azok az arcok, akik hajlandóak voltak elkurvulni (Navracsics például; megnézném, hogy az egyetemen mit mond a hallgatóinak az AB szétveréséről).
Képzelt Riport Jogbiztonság 2010.11.10 08:20:00
Olvasói levelet közlünk.     Kedves Képzelt Riporter!   A minap egy hihetetlenül felháborító eset történt meg velem, szeretném megosztani. Ha gondolod, nyugodtan közöld le a levelemet. Szóval bementem egy kocsmába sörözni (a kocsma nevét most nem írom ide, ha…..
Vendégünk egy neve elhallgatását kérő római szenátor, akivel a kormány politikájáról fogunk beszélgetni.   KR: Tisztelt Szenátor Úr, mi a véleménye az új magyar kormány eddigi politikájáról? Római: Abszolút elégedett vagyok vele, legalábbis hatalomtechnikai…..
Kettős Mérce Szavazati jog 2010.10.24 05:21:00
 Tisztelet, szeretet, szavazati jog nélkül 2006-ban Mikola István vetette fel, tavasszal Semjén Zsolt utalt rá, a múlt héten pedig majdnem bizonyossá vált, hogy a Fidesz el akarja törölni a szavazati jog lakcímhez való kötését, és így lehetőséget biztosítana a határon…..
Képzelt Riporter 2010.10.24 12:03:28
@Krujs: Nem, nem különb magyar. De különb magyar állampolgár, tekintve, hogy a magyar állam területén él. Ebből a szempontból tökéletesen mindegy, hogy a határontúliak jelentős része trianon miatt került az államon kívülre. Nem itt élnek, ergo ne is szóljanak bele, hogy mi történjen a magyar államban. Pl.: mi most megszavaztuk magunknak Orbánt, aki épp teszi rá a mancsát a magánnyugdíjunkra, amit magunknak és örököseinknek spóroltunk hosszú éveken át. Ez a lépés a felvidéki vagy az ausztráliai magyarokat a legcsekélyebb mértékben sem érinti, mert nem itt fizetnek nyugdíjjárulékot és nem itt kapnak nyugdíjat.
2050-ben járunk. Vendégünk egy Nyugdíjas.   KR: Üdvözlöm stúdiónkban. Kissé zaklatottnak tűnik. És izzad is. Minden rendben? Nyugdíjas: Igen, köszönöm, minden oké. Csak futottam, azért melegedtem ki. KR: Igazán nem kellett volna rohannia. A tavaly átadott 4-es metróval…..
Képzelt Riporter 2010.10.19 14:38:18
@gmower: Hát egyelőre ott tartunk, hogy állambácsi durván eladósította magát, hogy nyugdíjakat fizessen. És a demográfiai tendenciákból nem látszik, hogy a jövőben majd tudná másképp csinálni. Esetleg ideje megpróbálkozni valami mással. Az állam sajnos nem jó gazda. Különösen addig, amíg ilyen dilettánsok kezében van, és sajnos legalább 2-3 generáció, mire a dilettantizmust legalább részben kinövi a politikai elit (meg az őket habzó szájjal és lengő zászlóval támogató "köz").
Stúdiónk vendége John Venn, a híres brit filozófus, akinek a Venn-diagram kidolgozását köszönhetjük.   KR: Venn úr, a magyar miniszterelnök, Orbán Viktor mai parlamenti felszólalásában azt mondta, hogy kormányának nem kell egyeztetnie a kormányprogram elemeiről, mivel…..
A Nemzeti Konzervatív Történetkutató Alapítvány a fővárosi Szabó Ervin Könyvtár nevének megváltoztatását vetette fel a napokban, a kulturális államtitkár támogatja az ötletet. Mai vendégünk Szabó Ervin.   KR: Szabó úr, hogyan érintik önt ezek az események? Szabó:…..
Képzelt Riporter 2010.09.20 19:14:41
@tombadillo: Köszi.
A Montand-idézetet én forradalmárral és konzervatívval ismertem; mindenesetre nem kevés igazság van benne.
Akkoriban (19. sz utolsó, 20. sz. 1. negyede) tényleg kb. mindenki kommunista volt (vagy valamelyik irányzata, mozgalma) aki nem szimpatizált a regnáló ideológiákkal és rendszerekkel, márpedig azokkal csak azon kevesek szimpatizáltak, akik jól éltek belőlük. Akik meg nem tetszettek a rendszernek, azokra ráfogták, hogy kommunisták.
A Jobbik meglepő választási győzelme után nekilátott megvalósítani a közrendvédelmi telepek létrehozását célzó kampányígéretét. Mai interjúnk vendége Kolompár Sándor, a miskolci közrendvédelmi telep lakója.   KR: Kedves hallgatóink, itt állunk a miskolci…..
Képzelt Riporter 2010.09.14 21:28:35
@turcsány karcsi elvtárs: Az én sztorim nem valóságos, ez tény. Ez egy fikciós blog, benne van a címében, eszerint kell olvasni, nem árulok zsákbamacskát.

Azzal is tisztában vagyok, hogy amit leírtam, ahhoz hasonló sem következhet be nagy valószínűséggel. Tekintsd ezt az írást worst case scenario-nak, ha nagyon akarod. De azt látni kell, hogy a javaslatba már sok minden be van kódolva. Pl., mivel a javaslat szerint sima rendőrségi jegyzőkönyv is elegendő a teleprekerüléshez, nyilván nem csak bűnözők fognak oda kerülni; a bűnözőket a bíróság ítéli el, túlbiztosított rendszerben (elsőfokú, másodfokú ítélet, legfelsőbb bíróság stb). Ha egy sima feljelentés és rendőrségi jegyzőkönyv elég, akkor ezzel rosszindulatú emberek vissza fognak élni, és telepre küldik a szomszédjukat (ahogy anno simán följelentgették egymást az emberek puszta rosszindulatból).
Igazából egyébként csak a javaslat abszurditására kívántam felhívni a figyelmet, illetve ki akartam írni magamból az abszurditását. Nem az a lényeg, hogy mi lenne, ha, hanem, hogy már a javaslat is vérlázító.

Mondom, a megoldást nem tudom. Erőfeszítés kellene, és én (ellentétben másokkal) "mindannyiunk" alatt tényleg mindannyiunkat értem, a kisebbséget is.

Egyébként nem hiszem, hogy itt bárkiket integrálni kellene vagy lehetne, hiszen hova integráljuk őket (bárkik is ők)? Az, hogy lenne a társadalomnak egy "normális", "átlagos", "megfelelő", "jó" része, amibe a deviánsokat integrálni kell nonszensz, mert senki nem tudja megmondani, hogy mi is volna az a norma, amihez integrálódni lehetne.

Egyébként ezt sem hiszem, hogy itt egyetlen problémáról lenne szó. Ahogy látom van egy társadalmi réteg, mely képzetlen, lényegében bűnözésből és segélyből él, esetleg feketemunkából, az állam perifériáján és azon túl. Ebben a rétegben vannak cigányok és fehérek is (kész vagyok elfogadni, hogy a cigányok felülreprezentáltak ebben a rétegben). Ezt a réteget kellen visszavezetni az államba, perspektívát mutatni nekik, lehetőségeket biztosítani, és természetesen arra is szükség lenne, hogy ennek a rétegnek legalább egy jelentős része törekedjen arra, hogy bejusson a jogállam kereteibe.
Ettől eltér az a probléma, hogy a fehér bőrszínű többség egy jelentős része negatívan diszkriminálja a barna bőrszínű kisebbséget általában, amire reagálva ez a kisebbség összezár, amire reagálva a többség még inkább elutasítja őket, és így tovább.

Szóval komolyan nem tudom, mi lenne a megoldás. De az biztos, hogy egyszerű válaszok nincsenek. A probléma összetett, először elemezni kellene, nem elég csak cigánybűnözést kiáltani. A megoldás még összetettebb és sokkal nehezebb, egészen biztosan nem úgy néz ki, hogy a lakosság egy részét közrendvédelmi telepre internáljuk azért, mert kisebb szabálysértéseket követett el, vagy mert barna a bőre, vagy csak nem szimpatikus a szomszédjának aki ezért feljelentette (a bíróság által elítélt bűnözők börtönben vannak, nekik nem kell közrendvédelmi telep, tehát maradnak azok a kategóriák, amiket felsoroltam).
Képzelt Riporter 2010.09.17 16:30:42
@levőlétező: Nem tudok róla, hogy bármelyik kisebbség saját államot akarna létrehozni.
Képzelt Riporter 2010.09.20 11:39:56
@Conv:
1. Nincsen moderálás, remélem nem is lesz rá szükség.
2. Az elmúlt 20 évben nem volt liberális kormányzás. Volt konzervatív meg polgári meg nemzeti meg baloldali. A liberális párt, aminek egyébként már kb 94 óta köze nem volt a liberalizmushoz, csak koalícióban kormányzott.
3. "Aki nincs velünk, az ellenünk van." És mind libbancs, természetesen. És mindenről a libbancsok tehetnek, ugye. Ilyen egybites szemléletmóddal nem lehet problémákat megoldani.
4. Lehet, hogy elmeháborodott libbancs vagyok, de az elmúlt 20 év kormányzásához és törvénykezéséhez vajmi kevés közöm volt, értékelném, ha nem engem tennél felelőssé.
5. Fejtsd már ki, hogy miért kellene tudni, hogy mi a jó megoldás ahhoz, hogy tudjuk valamiről, hogy az rossz? Matekórán is csak akkor sikerült rosszul megoldanod egy feladatot, ha már tisztában voltál a helyes megoldással? Egyébként azért vázoltam irányvonalakat arra nézve, hogy sztem merre kellene a megoldást keresni ebben a kérdésben, csak veled ellentétben én nem képzelem magam minden igazság kútfőjének, nem hiszek az egyszerű megoldásokban, és nem próbálom folyton megmondani a tutit.
6. Összekeversz három olyan fogalmat, amik egyáltalán nem fedik egymást: állam, társadalom, nemzet. Az állam jogi képződmény, törvényei mindenkire egyformán vonatkoznak, és intézményein keresztül a törvényeket be nem tartókat akár büntetheti is. Ebben igazad van. A társadalom viszont valami egészen más, a nemzetről nem is beszélve. A társadalomban nincsenek olyan egyértelmű szabályok, mint az államban, és senkit, de senkit nem lehet belőle kivetni, ahogy a nemzetből sem, még akkor sem, ha megszegték a törvényt, vagy neked nem szimpatikusak.
Mai mottónk, a minapi eseményekre reagálva: „Hajléktalan, tetszik érteni? Hajlék-talan.”   Rendőr: Jónapot kívánok, kérem az igazolványát és a lakcímkártyáját. Hajléktalan1: Á, elnézést, kicsit elbóbiskoltam. Tessék, a személyim. Rendőr: Köszönöm.…..
Képzelt Riport Személyi kultusz 2010.07.02 21:20:00
A Kormány 1140/2010. (VII. 2.) Korm. Határozata Orbán Viktor bronz mellszobrának egyes középületekben való kihelyezéséről.   1. A Kormány – Orbán Viktor (a továbbiakban: Orbán) jelentõségére és az Alkotmány 35.   § (2) bekezdésére figyelemmel –…..
Képzelt Riporter 2010.07.05 14:43:26
@Nick_: Igazából arra gondoltam, hogy bronz mellszobrokat fogok gyártani és árusítani. Eddig nem mertem vállalkozni, mert a piaci viszonyok eléggé kiszámíthatatlanok voltak, de most már végre látszik, hogy az elkövetkező időszakban mire lesz kereslet.
Képzelt Riporter 2010.07.05 14:51:18
@Avatar: Ezdemekkora! És külön dicséret a hekkernek, aki a parlament.hu-ra feltöltötte. Majd arra leszek kíváncsi, hogy vajon leszedik-e, vagy ratifikálják. ;)
Képzelt Riporter 2010.07.05 17:10:14
@brela: Áhá. Már azt hittem, afféle polgári engedetlenség. Ezek szerint GyF-éknek mégis van humoruk. Az előző 8 év alapján ezt sem hittem volna. Úgy látszik ellenzékben sokkal jobban nyomják, mint kormányon.
Vendégünk Schmitt Pál, Magyarország újonnan megválasztott köztársasági elnöke.   KR: Elnök úr, ön azt mondta a Parlamentben tartott kortesbeszédében, hogy, idézem: „Amikor az országgyűlés az alkotmányt kívánja módosítani, akkor a köztársaság elnökének…..
Képzelt Riporter 2010.06.30 17:14:25
@Várúr: A népnek a mónikasó is tetszett, amíg volt. Legyen ez a nép baja.
Képzelt Riporter 2010.07.01 00:55:42
@1.szolo - 2014;): Nahát pontosan erről van itt szó. Az a nagy helyzet, hogy amikor a politikusok képviseleti demokráciában hatalomról, legitim hatalomról, népakaratról, alkotmányozó felhatalmazásról meg hasonlókról beszélnek, az mind vegytiszta demagógia, tekintve, hogy Platón óta a kérdésnek több csillió oldalnyi szakirodalma van, és még mindig nem sikerült senkinek megmondania a tutit, három szóban kinyilatkoztatni valamit ezért a pofátlanság netovábbja. De majd lesz riport erről is.
Képzelt Riporter 2010.07.05 15:09:39
@Avatar: Én úgy vagyok vele, hogy Isten a Tóta-levél miatt még nem kért helyreigazítást. Mivel Isten a legfőbb hatalom, és őt a jelek szerint nem zavarja az ilyesmi, a kormánynak meg Schmittnek egy szava sem lehet.
Az alábbiakban a 250.000 kommünikéjét közöljük. Előzmény itt.     „Nem azt üzenjük, hogy baromira aggódunk az árvízkárosultakért. Ha baromira aggódnánk az árvízkárosultakért, akkor mennénk homokzsákot pakolni és segíteni az újjáépítést. Vagy…..
Képzelt Riporter 2010.07.01 20:41:33
@fotofika: Ezeket a dolgokat ünnepeljük aug. 20-án. A tűzijáték ezeket a dolgokat jelképezi, vagy legalábbis az ezekről való megemlékezést. Az, hogy a 250.000 szemrebbenés nélkül lemondana a tűzijátékról jelzi, hogy azok a dolgok sem állnak közel a szívéhez, amiket jelképez.
Képzelt Riporter 2010.07.02 02:15:59
@Kremyyy: Miből gondolod, hogy kötekszem? Miből gondolod, hogy meg akarok emlékezni aug. 20-ról? Egyébként tartok tőle, hogy a legtöbb embernek a tűzijátékon kívül semmit sem jelent ez a mi legnagyobb nemzeti ünnepünk. Meg attól is tartok, hogy annó leginkább csak az Új Kenyeret ünnepelték, az államalapítósdi meg a szentistvánosdi nem érdekelte őket, azt a részét pont annyira leszarták, mint mi most. Csak mi most már az Új Kenyeret is leszarjuk, mert már nem kell aratnunk érte.
Képzelt Riport Találós kérdés 2010.06.24 21:46:00
Schmitt Pál lesz Magyarország következő köztársasági elnöke, viszont nem gátja, hanem motorja lesz a törvényalkotásnak.A hírhez kapcsolódó találós kérdés:"Mi történik azzal a járművel, amelynek fékje nincs, motorja viszont van?"A válasz:..
KR: Kádár úr, mi a véleménye a Fidesz épülő társadalmi és politikai konstrukciójáról, a Nemzeti Együttműködés Rendszeréről? Kádár: Nagyon örülök neki. Tudja, sok rosszat mondanak manapság a szocializmusról és rólam, jó látni, hogy az örökségem, ha más köntösben…..
w Úgy lobog fel nékem 2010.06.09 05:30:00
Részletek az őszödi beszédből Ha őszinte vagyok hozzátok, akkor azt tudom mondani, hogy tele vagyunk kétségekkel, hogy a magabiztosság mögött ott van az őrlődés és a gyötrődés. Egészen pontosan tudom, hogy mindaz, amit csinálunk, az nem lesz tökéletes. Hogy egy sor ügyben…..
Képzelt Riporter 2010.06.09 14:52:05
KR: Kedves Sültgalamb, üdvözlöm stúdiónkban. Hogy érzi magát? Sültgalamb: Pocsékul, köszönöm kérdését. KR: Megkérdezhetem, hogy miért érzi magát pocsékul? Sültgalamb: A pszichiáterem szerint üldözési mániám van. Szerintem is üldözési mániám van. KR: De ha ön…..