Regisztráció Blogot indítok
Adatok
antib68

0 bejegyzést írt és 70 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
antib68 2012.05.14 13:10:05
Az csak nekem fáj, hogy mind gazdaságilag mind környezetvédelmileg az elektromosságot tartják mára az üdvözítő megoldásnak az autók meghajtásában? (Jó tudom, elérhető szinten, jobb nincs még kitalálva, papiron)
Szerintem egy irtó nagy zsákutca és parasztvakítás. Nem vagyok szagértő, csak a józan paraszti ész vezérel meg némi gépész végzettség, szóval elfogadom, ha én vagyok a hüle.
Hatásfokra egyértelműen nincs jobb az elektromosságnál, meg nyomaték, meg.... Innentől viszont szerintem értelmes érv hát, hogy is mondjam....
Környezetvédelmileg a jelenlegi megoldások szvsz. egyértelmű bukták, nagyon cukormázas marketinggel megspékelve.
Eleve mindenki úgy kezeli, hogy a konnektorba az áram, az csak úgy van. Ottan termelődik ugye. (Jó tudom, gazdaságosabb "nagytételben" előállítani)
Jelenleg hány otto és diesel üzemű autó van forgalomban? Az Ázsiában levő igencsak számottevő két és háromkerekűekről nem beszélve? Tudom, nem 2 év alatt kell lecserélni ezeket, de akkor is. Plusz marad egy rakás - igaz részben újrahasznosítható - kacat.
Szupperbrutál akkumulátorok amik még mindig konvergálnak a nulla használhatósághoz, hát finoman szólva sem olcsók. Az előállításuk messze nem környezetbarát technológiák, főleg ha figyelembe vesszük, az alapanyag+energiafelhasználási igényeket is.
Az autókban felhasznált műanyagok mennyisége csak nő. Jó tudom, van cellulóz alapú, meg újrahasznosítható de.... Acél, vas, alu, azért fényévekkel egyszerűbben újrahasznosítható.
Valamint az összkörnyezetkárosításhuderosszmindenmeghalaföldelfogyazolajjaj 80%-t az erőművek, tengeri, légi, szárazföldi fuvarozás teszi ki. Az autók....
Ez csak egy bazi nagy maszlag szerintem, egy mobilteló előállítása károsabb a környezetre mint 100l benzin-gázolaj. Akku, fémek, műanyag, azok szállítása, csomagolás... Mondjuk ez minden mai cuccra igaz. De ez már nagyon off.
Lényeg a lényeg engem ezzel az eletron mizériával csak felbosszantani tudnak, adóelkerülésre, tinik fúú de zöld vagyok amúgy buta mint a tök szájak befogására rohadt jól marketingelve tökéletes. De globálisan semmit nem old meg, csak még több szemetet termel.
Mondom, hüle vagyok, de adva van millió autó, minek új? Mindbe ott a motor. Ott a hidrogén, égetni, nem cellába. Ja, veszélyes... A benzingőz is, bár az nem hideg meg nem akkora macera tárolni. Gáz, növényi olaj és nem etanol mert az még nagyobb kamu. Mindez helyben előállítva ezzel is csökkentve a globális terhelést. Egyéb eltitkolt, vélt, valós, kamu technológiákról nem is beszélve.
Bocs, de ez úgy kikívánkozott még ha sok helyen tévedek akkor is.
OFF:
Kicsit olyan ez mint a B125 szép tervek, szarul megvalósítva, mert onnantól, hogy regadó, rencám, műszaki, már rohadtul nem gazdaságos, és a valódi célközönség inkább marad az 50ccm 2-3l/100km gyöszön melóba járni. Mert neki nem megoldás beruházni 3-400e-t. Azt tessenek elérni hogy egy rendszám legyen 5000, regadó ne legyen, magyarán ne az adminisztrációra, sarcra mennyen el egy jármű árának a fele, akkor megkövetem a dolgot..:o)
Pista fantasztikus új kifejezéssel gazdagítja az ornitológus-harcművészet szótárát: a kárvályfogásból szállóige lesz, az fix. Akármilyen is az új B-Klasse, vásárolni és népszerűsíteni nemzeti kötelességünk, ha ugyanis ki szeretnénk növekedni magunkat az unortodox gödör…..
Izgalmas percek, rengeteg érdekes vendég, sok kínos kérdés és Dömsödi Gábor, akit nem engedtek be a sajtóbeszélgetésre.Kapcsolódó cikkünk blogposztja...
antib68 2011.11.12 13:33:40
Van itt vaj mind2 fél füle mögött. Bár hozzáteszem, szerintem annyira nem "be-nyalós" a DG féle levél, bár árnyalja a képet. Nekem is az fáj legjobban, hogy a TC ennyire belefolyt és láthatóan melyik oldalon. Valami még tuti van a háttérben. Lehet 2-3 hónap aztán jönnek a bannerek a TC-n az új assistance cégről.... vagy valami.
Mindazonáltal teljesen jogosak a felvetések DG levelében, meg a TC és az AK tagok részéről.
Bár NEM kérdezett a TC semmit sem a sajttájon... Én mondjuk pont lesz.rom az A8-at, inkább a DG féle levélben felvetett érdekvédelemre mentem volna rá, aminek tényleg semmi jele.
Ténylegesen csak a szenzációhajhász kérdések lettek feltéve az sem a TC-s kolléga által. Mert erre gerjed a nép, A8, repjegy..... Ezek az ilyen vezetőknél csak a cseresznye a habon ami alatt még maga a torta van emberek. Itt az AK ingatlanai és egyéb vagyona a "biznisz". Régi székház helye etc.... Az új székház építési(tetésti) költségébe szerintetek mennyi A8-nak megfelelő susmus lehet belekalkulálva?!?!Mert nem prezentálják a számokat ugye...... Ez idehaza így szokás sajnos. Mindenhol ez megy, nem csak itt. Ez meg az ŐSI magyar SZOKÁS.... És a valódi lényeg az AUTÓS ÉRDEKVÉDELEM az meg sehol, meg nem is lesz soha. ADAC szint mikor lesz itthon, fél világ ad a szavukra, lásd gumitesztek, szolgáltatások színvonala, ÉRDEKVÉDELEM etc. Ezeket amúgy szépen leírja és "számon kéri" levelében DG, de az a politikai kapcsolat említése meg a levél utolsó része "csúnya" kicsit. Amire rátesz azzal, hogy átmegyünk számla stb közlésbe, majd sajtón keresztüli adok kapokba. Ahelyett, hogy a begyűjtött infókkal elfárad és megteszi a feljelentést az adott helyeken, és utána prezentálja a sajtónak, majd egy hasonló levélben felsorolja az esetleges lehetőségeket alternatívákat, vagy bemutat, alapít egyet maga. Itt szépen láthatjuk 2 ellenérdekelt tőkés csoport sz.rdobálását, aztán megint minden marad a régiben. Benzinár, adó, illeték, regadó, biztosítás és egyéb ügyekben meg semmi szervezet nem marad akiben lenne annyi erő, lobbi képesség, hogy valamit elérjen nekünk autósoknak..... Na ez a legnagyobb baj. Mindenki csak a maga pecsenyéjét sütögeti a "köz meg az érdek" az le van tojva!
1461 nap alatt sok minden változott. A színes dobozok mára javarészt színes képkeretek lettek, öregebbek lettünk négy évvel, egy-két gyerekből tini lett, tinédzserekből felnőttek, tovább olvadtak a jéghegyek és Kiszel Tündét kárpótolta Fluor Tomi. Eljött az idő, hogy…..
Zsibbadt lábbal álltam fel a vécéről, ahová cigizni járok esténként, amikor hideg van a teraszon. Kezemben a notebookkal, letolt tréningben csoszogtam ki a nappaliba a feleségemhez: - Nézd, ezt most megvesszük neked! Rita ölni tudott volna a szemével. Aztán megnézte a képeket. - De…..
antib68 2011.07.24 10:31:56
Na, igen ez az amikor már egy régi olvasótok (én) is kezd elbizonytalanodni....
Ugye nekem is jó lenne, már valami válság autó (vagy hobby?), nézegetem oda-vissza őket (plafon max. 4-500) Swifttől a mindenig. Már-már rákattanok a Mergákra is az állandó itteni cikkek alapján (Mégse Swift, mégse koreai, megvan 500 környékén, elmegy csillió km-t, bagóért van alkatrész, nem japán....) Elolvasom a már említett cikket használtautóvételes tippeset meg ilyenek. Erre elmegy egy fél hadsereg a világ másik végére az én lehetőségeimhez képest egy komplett autódiagnosztikai laborral, szakértőkkel, "autós"újságíróval, azt belefut egy ilyenbe..... Na itt megy el mindig a kedvem, mert nekem nincs Boschtechnikus, nincs "OKOSBA" alkatrész, marad a bót meg a bontó, meg egy olyan infobank-om mint pl Csikós merciügyileg egymagába. Nincs esténként haveri alapon kinyitó műhelyes ismerős, meg olyan szerelőm aki ad pörit ebédre meg el is hozza az alkatrészt nekem okosáron valahonnan, nem semmi kapcsolati és tapasztalati tőkével.
Innentől őszintén bennem is felmerül már, hogy munkaköri kötelesség sz&rt és lehetőleg Mercit venni, valami apróbetűs záradék lehet ez a munkaszerződésben... Tuti...
Összefoglalva: mérnök végzettségű, és egyéb "Autós" újságírók hadával, eszement nagy Merci mániással (Csikós), okosáras kerekedői kapcsolatokkal, segítőkész fórumozókkal, meg nem semmi kapcsolati tőkével nem az első eset, hogy légy van a levesbe vételkor :o)

Eddig talán még Ommm a ritka kivétel a Volvoval....
Egy versenyautó sokféle módon semmisülhet meg. Ha pürére törhetik egy versenyen, azt legtöbben úgy érezzük, hogy harcban, csatában esett el, és bár sajnáljuk, nem igazán marad meg. Ha viszont kigyullad, mindannyian megjegyezzük. Olyan értelmetlen dolognak tűnik, hogy valami…..
Robogó Káromkodni támadt kedvem 2011.07.05 10:24:00
Miért jó a Fülöp-szigeteken lakni? Az átlaghőmérséklet 26,6 fok, igaz, gyakran szarrá ázhatsz monszunidőszakban. A csajokon túl azonban még egy jó érvet azonban biztosan tudok: a motoros-robogós kultúra olyan mértékben fejlettebb a mienknél, és annyira a közlekedés részei a…..
Robogó Ötvenes papírokkal 2011.06.24 15:01:00
Érdekes ez a magyar használtmotor-piac. Néha böngészem a hirdetéseket, és csodálkozok, mennyien meg vannak kettyósodva. Próbálj csak egy endurót venni: őskövületekért kérnek 3 kilót, és még mindig elvétve akad csak olyan, ami rendszámmal is rendelkezik. Ennyien laknak…..
antib68 2011.06.26 13:35:34
Morál, erkölcs, szabályok, stb.
Egyetértek én mindenkivel, de itt nem ezen van a hangsúly. Illetve de, mert értem én, hogy a poszt lényege az akart lenni, hogy jelen törvényi keretek között, orbitálisat szívhatsz 50-es papírossal. Mármint, hogy erre kívánta felhívni a figyelmet. Igaz, aláírom, egyetértek.
Nem is merek venni ilyet, holott kellene valami, amint azt fentebb írtam.
És lehet itt morálisan, meg jogkövető elvek mentén magyarázni a dolgokat, de amíg a "tisztelt" törvényhozók és hű szolgáik szarnak minderre, (ahogy Hofi mondta, "Kinyitod az újságot. Na, ma ki lopott?!") addig elég kétarcú elvárni, hogy a "polgár" ne próbáljon meg ott ügyeskedni ahol tud, meg szürkezónázni stb. Példamutatás, élhető törvényi keretek, felsőbb szinten sem "mutyizunk" lopunk, csalunk stb....és a sarc (illeték, papír, rendszám) mértéke legyen reális a bérhez, a kategóriához, és jármű életkorához mérve. Ne az EU-s bérekhez mert az itt nincs...
Tudom ez nem magyarázat, de elvárni is elég nehéz ilyen keretek között dolgokat, és akkor a nyúzásról meg a sarcokról nem beszéltem.
Viszont kellene egy poszt sorozat tisztelt bloggazda! Nem a B125-ről, stb, hanem elmenni és csinálni egy hasonló cikket (cikkeket), a jelen magyar piacról, ezek buktatóiról, esetleges megoldásokról, felhívni a T. politikusok, szakemberek figyelmét, hogy ez máshol, hogy megy, meg hogy lépni kellene, mert ez senkinek sem jó stb. Gondolok itt olyanra, mint amit nemrég csináltak Csikósék az alja kategóriát végignézni. Ugyanis lehet itt ülni a magas lovon, hogy akinek nem telik az járjon gyalog, meg akinek sok a jogsi ára az is, vagy mennyen 50-essel. Hát ja, mást nem tehet, ha jogkövető. De akár honnan nézed itt az egyetlen buktató a PÉNZ. Azzal is kár példálózni, hogy kis ország-kis foci... akinek nem telik üljön a seggén és kuss. Nekem mint írtam tellene, rá is áldoznék 350-400e Ft-ot. Ebből indulj ki (de elmondom, hogy az átlag magyarnak ennyije se lenne egy motorra, kismotorra). Ha elmegyek nagymotor jogsira helye válogatja (nem csak Bp-st van ám, ahol minden olcsóbb) 80-130e Ft. Vennél egy kisebb tanuló motort, akár véglegesnek is (ergó nem akarsz később sem 600 Gixert) ott az elbaszott szabályozás miatt ismert a téma, ha rendszámos akkor hulla öreg szakad szar, ha külföld-regadó, stbstb. Nem megy papa, hidd el. Fél éve ezen bénázok. Maradna az 50-es, itt megint lehet vitázni, hogy tényleg kevés a legtöbb ereje, NEKEM, mert 190cm 110kg. Kávédaráló hang, stb. de ezek már csak egyéni elvárások tudom. Viszont szintén nem kell leírni, milyen a piac. 14-18 évesek által másodszor lelakott agyon sufnituningolt robeszok netovábbja. Kösz, de nem én nem vagyok boyracer nem vagyok 16éves. Nekem egy élhető használható, robogó, vagy "kis" motor kellene, nem széttuningolva, melóba járni olykor messzebbre is pl. másik városba elugrani. Erre alkalmatlan a 90% a piacnak. Újakat meg hagyjuk. És ilyenkor jön elő a hozzászólásom elején leírt dolog, mármint hogy a Jóístenbe ne kezdjek el agyalni, hogy mi lenne a megoldás, és igen látva a piaci viszonyokat, a nagymotorhoz jutás költségeit, jogsi, regadó, illeték, rendszám, stb megfordul az emberek fejébe a jelen megoldás, 125 4T robesz 50-esként.
Elmondom azt is, hogy ahol lakom és melózom, rettenetesen sokan járnak smkp-al bringával dolgozni, nekik is jobb lenne nagyobb kényelmesebb jobb cucc, de nem bírnak beáldozni 300-600e Ft jogsira, regadóra stb, vagy egy zsír új nem kínai 50-esre, ami nem is releváns mert eleve azt váltanák le. Szvsz. olyan 200-250e az ami reális lenne, és ennyiért sokan meg is lépnék.
Ha, meg majd alkotnak valamit törvényileg lesz majd 50-80-100e egy forgalombahelyeztetés, robogóra 25-30e egy rendszám stbstb. Meg fog maradni ez esetben minden a régi szisztéma szerint. Ehhez képest kimegyek a szomszédba, (EU) és még a sz@r jelenlegi magyar fizetésemből is megúszom mindezt szépen, legálisan, élhetően. Na, itt baj! Banánisztán...
Bocs, hogy marha hosszú lett! De kikívánkozott.

Ui.: Én sem használok 50-esként nagymotor, nem merem bevállalni, igyekszem jogkövetően viselkedni, törvényeket betartani, és fel is fogtam mi van, ha egy hülye belém jön ilyennel, el is ítélem, stbstb!
antib68 2011.06.26 17:35:40
@kőbájker: Nem azt, mondtam, hogy rotchild vagy. Le is írtam, hogy gyűjtöttem meg, hogy mennyit. Többre nem telik. Illetve, hogy pontosabban fogalmazzak nincs szándékomban "igazi" nagymotor vásárlása, egy általam vázolt verzió pedig bele is férne az én keretemben, csak nem itthon, ami megint csak röhej. Többit kifejtettem.

Ez viszont nagyon nem tetszik és kb akkora ma divatos "demagóg" duma mint az, hogy ha ők csalnak akkor én is: "te is abból indulsz ki, hogy bizonyos dolgok JÁRNAK"
Már hogyafenébenemárhee?!:o) Járnának papa, megfizetem a díját mindennek ugyan úgy mint Te vagy bárki. Mit akartam én ingyen?! Járni pedig járna nagyon sok minden, pl normális ügyintézés, kevesebb bürokrácia, érték és átlagkereset arányos illetékek undzoweiter. Ha innen nézed, nálunk béka ülepe alatt van a dolog. Hányan beírták milyen illetékek vannak EU-ban, (belsőség tele van, adott posztoknál) hogy zajlik egy átíratás, stb. Pl Vályi Pista cikke szlovákoknál autó ügyben.
Kb ugyan annyiba kerül, de kvázi ki is...szolgálnak, hogy finom legyek. Igen Angliába drágább, de flottul megy, több helyen neten is, nem ülnek 30 napon is túl egy papíron stbstb. De jellemzően olcsóbb is. És ott nem úgy keresnek. És a mumus egészvilágröhögrajtunk regadót nem is említem.
Ide lehet ezt keverni, hogy bele kell tanulni, hogy nincs ingyen a suli, az egészségügy. Nem is kell, becsengeti mindenki aki dolgozik, csak valami mégsem jó mert elfolyik. De ez már nem ide tartozik és OFF.

Mint bloggazda és témában illetékest kérdeznélek, melóba járni 190cm/110Kg embernek, bukó beleférjen, viszi az 50-60Km/h 50ccm-es robogóba mint ajánlasz? Csak mondom, hogy jelenlegi Honda Dio-n kb mint majom a köszörűkövön úgy nézek ki:o)
Ja, jogsim 20+éve van, 8-ikas (huh, na jó 6-7ikes)korom óta nyomom a smkp-ral, igen 14-éves korom óta jogsival smkp, 17-től B jogsi + kocsi. Itt valóban hibáztam, akkor kellett volna A-t csinálni, de mivel még bőven otthon laktam, suli stb, erre a szülők nem csengettek, meg nem is voltak jó emlékek nagymotorról a családban. Sodort az élet, közben nem éreztem szükségét. Szerintem én még benne voltam az aranykorba, szimók, rometek,MZ-k. Gépparkba megmarad a sokmindenből, Komár (kéziváltós) garantáltan 200Km futott, szürke forgalmis valaha rendszámos turbós Schwalbe, meg a Dio idestova 10 éve.
Körülöttem felgyorsult minden, pedig csak egy 20e-es vidéki kisvárosban élek. Váltani kellene...de nem csak nekem, EU jogharmonizációs címszóval néha a törvényeknek, előírásoknak is, nem csak a polgár anyagias nyúzása árán. Ez viszont JÁRNA! :o)
antib68 2011.06.26 18:22:20
@kőbájker: Budget, ha már 50-es meg van rá jogsim is, akkor max 200-250e szvsz.
hogyvolt VV4 - 4X65 2011.02.18 13:00:00
Ha újra kezdhetném, újra kezdeném. Meteorológus lennék. Jobban mondva időjós béka, mert őstehetség vagyok. Elég lenne egy rohadt nagy befőttesüveg meg egy létra, én meg a front előtt két nappal már ügyesen másznék fel-alá, keresnék egy csomó pénzt és röhögnék a…..
Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
antib68 2011.02.16 12:15:17
Jómagam 4 hónapja nézegetem a használtautó piacot, 90%-át neten.
Most hogy ebbe belekényszerültem, hogy nézegessek használt kocsikat, nem egyszerű. Nem tartom magam technikai analfabétának, nem is tartom magam könnyen megvezethetőnek, szeretem a kocsikat, szeretek vezetni stb, de egy átlag ember aki mondjuk 5-6 vagy inkább 8-10 évente akar kocsit cserélni nem minden ilyen egyértelmű mint egy autób.inak.
Apáméknak kellene valami 1,3-1,5 között. Ja és Ford, mert ez ilyen "mánia". Öreg ember rögeszméje. Na lecke feladva. Az öregemnek nem sok köze van hozzá, - ahogy nekem sem - , illetve nincs vásárlási rutin. Inkább így mondanám. (Jól megvolt a szolgálati autóval, most meg kell egy saját. Utoljára autót Merkurtól vett....)
"Ne vegyél kocsit neppertől!", "Aki kereskedőtől vesz az lúzer!", "Dízelt, ne!", "Cégautót ne", " Vigyél magaddal valami hozzáértőt". Csak úgy repkednek a jótanácsok neten, fórumokon, barátoktól. Mire mindet figyelembe veszed, kihullik az amúgy sem sok "hihető" hirdetés 99%-a. Így még a vigyél valakit sem ér sokat.
Akinek ez évi, kétévenkénti rutin annak valamivel könnyebb, meg annak is akinek van több autóra szánt lovéja, illetve nem kötik "rögeszmék" típushoz, márkához.
Ez a km tekergetés sajnos alap. Nekem kb fél óra alatt gyanús lett, hogy ugyanazon kocsik 3 év korkülönbséggel szinte megegyeznek km-re. Olvasás okosodás, újabb keresgetés.....
Típus és évjárat azonos kocsik, a kevesebbet futott olcsóbb....
Marha ritka a magánszemélyes hirdetés is. A másik meg a fénykép. Sok olyan autó van ami családi ház udvarán, előtt stb van lekapva, a hirdetés szövegében meg ott áll, hogy "hitel megoldható, akár egy 1 év garival, használtautó beszámítás stb-stb lehetséges" szal az is nepperes......
Banki visszavetteket lehetne még kifogni, de azokra is megvan ki adja le melyik neppernek az infót, még mielőtt netre kerülne.
Én csak egy banki visszavetthez hasonló állapotfelmérős cuccal engednék autót eladni. (tudom, abba is benne van, hogy elgyengül a szakértő némi lóvé fejében), de már ezzel is egy csomót meg lehetne spórolni, mert zömében a valós sérülések le is vannak fényképezve, rétegvastagságok stb.
Eleddig 3-4 olyan "neppert" találtam, amely honlapján állítja, hogy elviheted saját szerelőhöz felmérésre. De nagyon nem komálják. Ha alkudni próbálsz, sz..ik a fejedre, mert jön egy olyan aki nem akadékoskodik és még át is lehet ejteni. Vagy cserélgetik egymás közt. Ugyan azon autó 2 helyen 2 hét különbséggel, megváltozott km-állásal, első neppernél 2-ik tulajtól második neppernél 1 tulajdonostól. Ezt mondjuk nem vágom, hogy hogyan, mikor benne van a forgalmiban. (Betudtam elírásnak.)
A szervizkönyv egy külön történet. Lefényképezett szervizkönyvek. Csak épp egy Ford Suzukis pecsétekkel, meg a fent már említett az autó kora és a szervizkönyv nyomtatása közti difi meg hasonlók. Vagy éppppen elkallódott.
A km-óra "mutyizás" csak egy tényleg bénának nem tűnik fel. De mennyi mást is ki lehetne "szűrni".....
Nem egyszerű, mennyi idő, pénz (telefon) idegbaj mire talál valamit az ember, de még az sem "biztos". Ezen azért nagyot könnyítene egy ilyen rendszer. De ismerve abszurdisztánt nálunk egy ilyenre is meg lenne a módszer hamar.....
Kedves barátaim! Mindannyian tudjuk, hogy egy konteós üldözési mániájánál már csak az egója fejlettebb, ezért nézzétek el nekem, hogy egy féligmeddig magánjellegű probléma taglalásával veszek el pár percet abból az értékes időtökből, amelyet ufókutatással, gyíkemberek…..
antib68 2011.01.25 15:41:23
Üdv tiboru! Gartula a bloghoz!
Szintúgy régi olvasó vagyok, de ritkán szólok hozzá.
Tegnap hál isten olvastam az egészet "élőben".
Az már eddig is lejött nekem, az évek alatt, hogy több mint hozzáértő vagy
ilyen témákban, mint a lemil meg a konteo etc.
Szóval nem nagyon értem, mi a meglepő neked az adott szituációban.
Ez előbb utóbb borítékolható volt. Hogy is szokták mondani, ha ennek csak a fele (10-5%-a) igaz már akkor is....
Az vicces számomra, hogy éppen egy ilyen poszt témánál jött elő. Itt arra akarok utalni, hogy "aktuálisabb" téma (konteo) is van itt.
Minden aktuálpolitikai dolgot próbálok elkerülni, de itt szvsz. az éppen "porondon" lévő "média törvény" miatt jött elő a "Cenzor". Nem is annyira a téma, illetve az ezt övező konteók miatt. Bár...:o)
Nem merik bevállalni, az adott új törvényi keretek közt, hogy ne töröljék. Pont a törvény rugalmassága miatt (szankciók, gyakorlati kivitelezése stb). Az elmúlt hetekben kismillió helyen meg lett ez énekelve pro-kontra. Nem mennék bele.
Hogy konkrétani ki? Hát első körben a blog.hu.
Ha paranoid fejjel nézem (illetve onnan, hogy nem kaptál róla semmi hivatalos "figyelmeztetést") akkor meg bárki. Templomosok, templomosok gumitalpú (vagy hacker) haverjai, mindenki belefér, még az ufókat sem vetném el:o)
Igen sajnálatos minden esetre. Főleg, hogy semmi magyarázatot nem kaptál. Jogállam he?
Balkán sajnos.
Felháborodásod ilyen szempontból teljesen érthető.
Lesz ez még így se....
Egyenes, fákkal szegélyezett városi útszakasz. A kamera a végéig lát, nézők mindenütt, messziről pedig egyre erősödő zúgás, valami jön. Aztán minden előjel nélkül berobban A hang. A hang, melyet csak lódarazsakkal halálra maratott elefántcsorda képes kiadni kínjában,…..
Kezdeményezésünk - úgy látszik - mgmozgatta az országot, autóst, motorost egyaránt. Innentől kezdve nincs megállás, ezt végig kell és végig is fogjuk csinálni. Ha kell vért szívunk, ha kell intézünk, de nem adjuk fel. Most, hogy az X-edik nagyhatalom, a média is felkapta az…..
antib68 2011.01.08 23:20:18
Jó is ez a dolog meg nem is, konkrétan én nagyon jól ki tudnám használni a dolgot.
Mindig is motoszkált bennem a A1-A kat, de annyiért amibe kerül egy tanf+moci, inkább kimaradt. De egy erősebb vas ami jobban elviszi a 100+kilómat az jól esne. Csóró ember lévén igen is alternatíva egy 125-ös, (25-ezres városban lakom), bevásárlásra, ide-oda furikázni intézkedni,melóba járni, horgászni járni, hétvégi házhoz kiugrani stb...
A realitásoknál maradva, ez ebben a formában itthon nem fog átmenni. Illetve, ha átmegy behoznak olyan dolgokat ami magyarisztánban szokás, és innentől nem lesz kecsegtető alternatíva. Mert állítom, kell majd rendszám X ezer Ft, műszaki X ezer, ha lesz különbözeti vizsga X ezer (ez mondjuk egyszeri), 50-es nél azért drágább nagyságrendekkel egy 125 stb. Szóval kell ehhez is majd anyagiakban annyi, mint most az A1-hez..... Innentől hol alternatíva? Igen, teccsógazdaságos nemzet vagyunk. Ha már műszakis, rendszámos, nagyobb kötelező, onnantól sápálás lesz belőle.
Ha marad smkp 125ccm, 11Kw, a mai dolgokkal akkor zsír, amúgy meg inkább A1 vagy A szvsz. Vagy a már ma is smkp-al melóba járóknak a 80-90-es hengerrel szerelt .....
És nekem sem tiszta, hogy robogó vagy 125ccm bármi?!?!? Nagyon nem mind1.
Mert itt azok vennék ennek hasznát akik tényleg eszköznek használnák napi szinten melóba mint egy smkp, de akkor nem alternatíva a mai smkp-al szemben, ha fenti dolgokat pengetni kellene ezt simán állítom, a ma smkp-al melóba járó ismerősök nevében is, onnantól oda a legfőbb előnye az olcsósága az smkp-val való "bejárásnak"!
Kisautó blog A Lada hétvége 2010.12.12 18:02:00
Eredetileg ez a poszt pénteken, legkésőbb szombaton jelent volna meg. De sajnos a Magyar posta kissé keresztül húzta a számításainkat. Az alapötlet szerint mi is becsatlakozunk a Totalcar megkerülhetetlen, kihagyhatatlan Zsiguli/Lada hetébe, méghozzá Ladás modellekkel. Kézenfekvő,…..
antib68 2010.12.15 13:42:27
Mindig olvasgatom a blogot, de ez most betett nekem nagyon Sipos úr!
Hát még ez a videó:
www.youtube.com/watch?feature=related&hl=en&v=6RPC8EHabS8
Eme VFTS-ek láttán 30 évesen rám jött, hogy kell nekem egy ilyen.....
2 napja túrom a netet, mi hogy merre 1/10 Rc ügyileg, meg minden. Aztán mindig oda jutok ahová 10-12 évvel ezelőtt is, hogy úgysem használnám ki, max ha belelkesednék valami rally videóra évi 2x, a festés mindig a gyengém volt, hát még a matricázás.... 1 nap szünet, videó nézés, ááá csak kellene egy RC 30 évesen,,,,,,,
Olvasgatás, nézelődés, Tamiya TT-01, HPI E10, meg Himoto..... Persze én hülye odáig merülök a témában, hogy már Brushless Motor, alu "tuning" lengőkarok, kerékagyak, LiPo stb, osztok szorzok, hasonlítok, nademondom, minek? Év 2 szer az utcán meg a szobába...... csak-csak birizgál a dolog.... újra. Alu cuccokkal jobban bírja majd, mekkora jó szerelgetni, "tuningolni"..... Félek ez is betegség lenne, amiből nehéz kiszállni,mindig kellene újabb kasztni, ez az amaz......
Jelenleg nem tudom még mi lesz, mi nem lesz:o)
Minden esetre nagyon bejön, hogy RC meg VFTS meg ezer más rally kocsi és még megy is, dirftel is......mégse makett.

Ha évi 1-5x használnám kedvtelésből, akkor mit ajánlanak az urak, 1/10-be mert azokhoz van sok kasztni....Új RTR Himoto alap, RTR TT-01, vagy valami RTR szett használtan TT-01, E10 stb.
Azért próbálgatnám a driftet ugye, még ha itthon is. TT-01-re mindenki azt írja minimum csapágyak meg alu kardán ehhez kell. Innentől megint sok lenne.... 50-60 amit szánnék rá, ha....
Bocs, hogy hosszú lett!

Nekem fém kombi Volgám volt okker sárgában, borsót beletéve az volt a dinnyés autó kiskoromban:o))
Emlékeznek még tán, midőn Csikós elindult a fagyos északra, hogy elhozza az Álmot, nem volt minden kézenfekvő és könnyű. Bár a vállalkozásban látszólag sok cég meglátta a lehetőséget, mikor kenyértörésre került sor, sokan szépen, lassan kitolattak. Hiba volt, ezt…..
Szerintem minden ember megnézte legalább egyszer a Vissza a jövőbe (Back to the Future) filmtrilógiát, így mindenki látott már e jeges semmiben kerengő sárgolyón DeLorean DMC-12-t, még ha erősen átépített, időutazásra kusztomizált állapotban is. A filmek képesek az agyunkra…..
antib68 2010.11.06 20:57:31
@AtoszMester: Általában a film miatt, a gyerekkori élmény, emlék miatt, stbstb. Nekem is mániám volt egy darabig.
Mér a sok SW-os meg lézerkardot építget, Darth Vader gúnyát tákol stb. Én meg attól függetlenül, hogy autób..zi vagyok filmplakátokat is gyűjtök.
De lehet, hogy semmi köze a filmhez, pusztán a gyár sztorija, a forma, vagy maga az autó tetszett meg neki. Nem mind1?! Nem vagyunk egyformák. De maga a DeLorean népszerűsége, felkapottsága az 99%-ban a filmnek köszönhető szvsz.

Én tisztelem az ilyen embereket, és hajrá!
antib68 2010.11.07 14:18:56
A "csúcs" bttf mániákus Delorean-je se semmi:o)
www.youtube.com/user/BTTFParts#g/u A poroltós cucc az már nagyon kész. De az is amilyen részletességgel elszöszmötöl a filmben látható kapcsolók stb beszerzésén. Ez mondjuk csak akkor érdekes ha valaki nem eredetire restaurálja, hanem direkt replika építésre megy rá.
A mostani mezőny legalább fele, de lehet, hogy a kétharmada nevetve lenne világbajnok a nyolcvanas vagy a kilencvenes években? Vélemények az azonos című írásunkról...
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII. sz. közepéről. Nem, nem a Mercikről lesz szó, nem is a motorjaimról. A Panda most a sztár, ezennel utoljára talán. Öreg kicsi Fiatom egy…..
Belsőség Antonió hellószia! 2010.10.23 17:06:00
A múlt héten írt nekünk (illetve Tomnak, a Photoshop Vincent Vegájának) egy kicsit fura levelet Antonió:Kedves Tamás!Nem tudom jó helyen kopogtatok-e kérésemmel, de úgy gondolom, hogy a weboldal szerkesztője lehet a legmegfelelőbb ember számomra.Rögtön a tárgyra is térek:…..
antib68 2010.10.23 21:16:38
@esef:
Na, ez sem egy elhanyagolandó felvetés:o)

De akkor már Kérünk TC Naptárt - belevéve a régi garázsos dekor dolgot is - karácsonyra:o) Téma ötlet lenne vagy száz:o) Korhű ruha, oldtimerekkel, by Csikós, Elborult TC-s, TC flottával meg Angélával amolyan ommm stílusban.
Meg egy kiélt német pronósztáros V8-as Winkler style, Avensises by papptibi:o)

Ezek közül házon belül simán meg lehetne csinálni TC flottásat, úgy mint az évfordulós videjóban, de ide naptár lévén kellenek a LÁNYOK.
Esélye nulla, ommm-nak se mentek szélvédőt mosni ezekazindexes jányok a múltkor.... Mondjuk tornamutatványt már láttunk ugye:)
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
antib68 2010.06.27 12:58:28
@Peti33: Azt a sznob hudemindenit neki...
Olvass a nyelvtudásoddal és iskolázottságoddal külföldi szaksajtót nyakkendős urakkal illusztrálva.
Érdekes jólmegaszonta neked, osztom:o)))

Nekem tetszett a videó hát még a gép, még több ilyet. Mi több, egyre jobban bejön a Csikós&Ommm páros videón. Nem kell itt kifogásokat keresni a videós kollégák elfoglaltságával, jó ez így is, még életszagúbb még közelebbi szvsz.

Ommm: Le Mans anyaga? A beígért bővebb F1-vezetés videó?....