Regisztráció Blogot indítok
Adatok
eprompixel

0 bejegyzést írt és 61 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kicsit bűntudatunk is van azért, mert mindig csak az érdekes, valamilyen szempontból kiemelkedő dolgokkal foglalkozunk mindig. Gyarlók vagyunk, számunkra is vonzóbb egy Ferrari mint egy Skoda. Pedig a hétköznapi autók mögött legalább akkora tudomány - ha nem több - áll, mint a…..
Nászer el-Attija hatalmasat mentett az Akropolisz Rali utolsó napjának, első szakaszán! A 18. szakaszon egy balos kanyarból igen komoly tempóval érkezett DS3 WRC-jével egy vízátfolyásba (talán egy kisebb patak lehetett az), amit rögtön egy hupli követett, mely rendesen el is…..
eprompixel 2012.05.29 19:54:01
Egy kép többet mond száz szónál, megjelent az idei Le Mans-i 24 órás hivatalos plakátja. Az idén 80 éves legendás futam több szempontból is érdekes lesz. Először is - nagy meglepetésre - a Peugeot hivatalosan kivonult a sorozatból, helyette azonban jön a Toyota. A japán gyártó…..
A Rallye Mad csapata hátulhajtós best of 2010-es videója friss meleg. Az ember csapágyasra hegyezi a ceruzáját, ha nézi. Ráadásul nem rondították el zenével, így a régi és új vasak hörögnek, szuszognak. A pilótákat nem lehetne azzal megsérteni, hogy "ívkirályok".…..
A stúdióban Zách Dani, Csikós, Winkler és Karotta. A téma: milyen az a Suzuki Swift Sport, ami épp nálunk van, milyen vetélytársak ellenében nyerte meg az EVO magazin csoporttesztjét, ki szabotálja el, hogy lehessen végre B kategóriás jogosítvánnyal 125 köbcentis robogót vezetni,…..
Könnyed kis műsorunk Winkler és Pista mellett ezúttal Nínó Karottával, Dr.Göbölyössel és a Büszke Roncsautósok szellemi vezetőjével, Csikós Zsolttal jelentkezik.Mai műsorunk kommentposztja...
eprompixel 2012.02.24 19:00:37
var swfVersionStr = "10.2.0"; var xiSwfUrlStr = "playerProductInstall.swf"; var flashvars = { file: "http://dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod02.mp3", title: "Nürnbergi csodák, egy kis fogyasztás és Lada fűtés", length: "47:15" }; var params = {}; params.quality = "high"; params.bgcolor =…..
Jajj,de csúnya! Dáddzs vid méh 2012.02.06 15:45:40
Egy finom, méhecske-színű Dodge Neon a mai áldozat.Űrdongó vagy sem?Hirtelen nem is tudom, mit emeljek ki rajta.Teljes tuning kit.Ennyi cápauszony antennával műholdakat foghat.A beltér harmonizál a külvilággal, természetesen. Viszont.....mit keresnek gyerekkorom építőjátékai a…..
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
eprompixel 2012.02.03 21:42:43
@dekás dezső: Én csak félig értem, de a sofőr ezt mondta: The is one is the full recording of the BRM running around the track, but with *slightly* less audio 'detail' to keep the size down. It has the car being push started (they have no on-board starter) then doing two laps before returning to the pits. The same thing is then played from a microphone inside the cockpit. Note that while the car is running around the track, as soon as it starts to warm up, the engine begins to miss, unfortunately ... Here's a quote from the driver - "Once the needle reaches six, it is as if you have just pulled away from the start like any other car, because six is where the BRM begins to work,. From there until 12,000rpm, the power almost doubles with every 2,000 revs. Or at least it did. I could get to about nine by gently coaxing and tickling the accelerator. Then the engine would cut dead as if someone had switched it off. Pull my foot gently from the pedal and the 16 cylinders come back to life one by two, by four by twelve. Accelerate again and they cut. Too much pedal too soon and they cut. Various theories abounded. Perhaps the methanol from the big carburetor that feeds the supercharger, designed and made by Rolls-Royce, was freezing somehwere between the blower and engine. Maybe the vegetable oil that burns with that unique, savoury tang was oiling the plugs. Maybe one or two or three of the four magnetos were shorting inside themselves once the sparks grew too frequent with rising revs. Maybe ..." And later this - "We would try just one last time. The engineers removed and soaked the rows of spark plugs in petrol to remove traces of oil, replaced them and gave me an immediate push start. I was to drive off with the engine under load in the hope that this would make the fires burn hotter and keep the plugs clean. It worked for just half a lap before the stalls started again, but it was enough to see how fast this car could be. So powerful was the engine even in this hesitant half-throttled state that the rear tyres would light up every time the engine passed 6,000, whatever the gear. Every time they smoked and spun, the rear end would dip on those oleo struts and the car would snake and slither. The engine is vastly, ludicrously powerful for a pair of tyres just ten inches wide."
eprompixel 2012.02.03 21:45:08
@dekás dezső: gpl.krej.cz/mp3.html itt leírják hogy mit mondott a sofőr, én csak félig értem de kb: nagy fordulaton kihagyott a motor, aztán kipróbálták új tiszta gyertyákkal, és akkor fél körig működött, és eszement erős volt, 6000 felett akármilyen fokozatban elpörgette a kerekeket :D
Nicky Grist felelte egy újságírói kérdésre: Colin csak a pedálokat kezeli, a tempót én diktálom! A net tele olyan videókkal, ahol a navigátor hibázik, de nem gyakran találkozunk olyan mozikkal, ahol a versenyzőtárs egyértelműen kézben tartja a helyzetet, és rendet tesz a…..
Bő fél év telt az utolsó hangyászposzt óta. Mivel akkor már egy késznek tűnő Datsun 260Z versenyautó villogott az Oldtimer Expo standján, joggal merül fel a kérdés, hogy mi az ördögöt kellett még reszelni a héj alatt. Fel is merült. Gyakran. Ha minden alkalommal, amikor élőben…..
eprompixel 2011.12.20 18:03:10
@Nínó Karotta: Ah, igy már értem. És mi lett spéci extrém ritka magnézium felnikkel ?
Végy két zsenit, és nézd meg, hogy szteppelnek a pedálokon. Igaz, hogy közöttük van másfél-két évtized különbség. Egy biztos Jean Ragnotti és Petter Solberg teljesítménye olyan, hogy akár cirkuszban is lehetne őket mutogatni.Ragnotti lábmunkája (ja, és a cipője sem…..
Wolfgang Ziegler neve jó eséllyel nem mond sokat nekünk, ellenben ha megnézik az alábbi kis videót, akkor sok sört nyerhetnek, hiszen ki fogadna egy kéthengeres, hatszáz köbcentis Trabantra egy E30 M3 ellenében a széles, hosszú Hockenheimringen? Senki.   Kivéve, aki tudja, hogy…..
eprompixel 2011.09.16 20:30:30
@Javító Zoli:[OFF]tudom, azért írtam csak hogy technikailag megoldható hogy ne legyen baja motorféktől a 2T nek, de ez itt tényleg nem lényeges[/OFF]

Tisztára LFS XF GTI vs XR GT csatákat juttatja eszembe a vidi, egyenesben GT elhúz, kanyarban meg féktávon GTI a jobb.
Köridőkben hasonlóakat mennek, viszont ketten feltartják egymást.
Belsőség Hajódízel reloaded 2010.12.21 06:17:00
Egy magyar tengerész elmeséli, hogyan is megy a motorindítás a gyakorlatban, hogyan kell turbót cserélni, és mi a teendő, ha felrobban a kazán Vélemények az azonos című írásunkról...
eprompixel 2010.12.21 12:03:39
@mcmoha[Moha]: 33tonna ?! Uhh, durva. És tényleg feltöltik a tankot tengervízzel ? A turbóba folyt hűtővíz miért emeli a kipufgáz hőfokot ?
eprompixel 2010.12.21 14:30:31
@szabopsz: az SOHC a vezérmű tengelyek számát jelenti nem ?
Motorkerékpáros hagyja maga mögött a Michel Martelly elnökjelölt hívei átal felgyújtott, autógumikból emelt útakadályokat Port-au-Prince-ben 2010. december 9-én. Haiti több városában zavargások zajlanak azóta, hogy az országos választási tanács kihirdette az elnökválasztás…..
Egy rácsos vasajtón és hosszú lépcsősoron át jutottunk le - nem kérdés, hogy sötét üzelmek folynak odalent. Órákkal később kiszáradt szemekkel, de új élményekkel telve küzdöttük fel magunkat ismét a felszínre. Hogy mi történt odalent? A videóból…..
Lassan lábra áll a masina ismét. Az eleje képes rá, bár ott még sok tisztázni való van. Nemsokára a hátulja is összeáll, legalábbis szerkezetileg. Sok macera volt vele, de olyan még nem volt, hogy sehogyan se legyen, így ez is meglett.A bölcső ott van, ahol kell. A tornyok…..
Lehet szeretni, vagy nem szeretni a japánokat, de tény, hogy bő kétmillió hibridautót eladtak addig, amíg a legtöbb gyártó a szériabevezetés gondolatán töprengett. A meglevő technológia óvatos reszelgetése és a rizikóminimalizálásra törekvő apró lépések helyett…..
Kritikus pont volt, hogy amikor jön a kőműves felmérni, mindkét autó legyen a garázsban, mert ha meglátja a Porschét meg a Volvót, a magyar iparos már csak úgy megnyomja az ácsirónt, hogy kitörik a hegye. Vélemények az azonos című írásunkról...
 Szállítás az életem,Hívjon mert kell az élelem!A Lackó Tomi, a világ legviccesebb mottójú trélerese elhozta a Hangyászt a homokfúvóktól. Tapasztalatok:1: Soha ne hagyj ott sehol melót konkrét vállalási ár nélkül, mert gátlástalanul a dupláját kérik el.…..
Múlt csütörtökön mutatták be Esztergomban az új Swiftet, és bár az autóval kapcsolatos adatokat remekül titkolta a gyár, azt tudni lehetett, hogy dög meleg, vagyis pompás motoros idő lesz. Felvettem a szép, püspöklila ingemet, hiszen Esztergom érseki székhely, aztán lementem a…..
Odamentünk, kipróbáltuk. A pályaversenyzés egyik abszolút csúcsa, a világ leggyorsabb és legveszélyesebb négykerekű szerszáma: a Forma-1-es versenyautó. Pista, Csikós és Wéber úr, a vendégművész. Vélemények az azonos című írásunkról...