Regisztráció Blogot indítok
Adatok
droid_

1 bejegyzést írt és 6077 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Óriási pofont kaptak a kormányváltásban reménykedők tegnap, az újabb kétharmad még a kormányközeli kutatóknál sem volt benne a pakliban. Kommunikációs szinten is előkészítették a sima győzelmet, nagyon úgy tűnik, hogy még a fideszesek is meglepődtek az arányon. Előre tehát nem látta szinte senki,…..
droid_ 2024.04.16 20:29:42
@élhetetlen: persze, lehet azon morfondirozni hogy miert fordul el kozel egymillio szavazo egy jakab-gyurcsany osszeborulas utan, de szerintem sokkal praktikusabb lenne ha nem csinalnak. gyurcsannyal nem lesz kormanyvaltas legkozelebb sem. mi maradna a fidesz kampanybol ha nem lehetne a ferire mutogatni?
Másfél, külföldön töltött évtized után az elmúlt két év (és elsősorban az a nyomorult Covid) úgy hozta Péternek, hogy hosszabb időt volt kénytelen Magyarországon tölteni. Tapasztalatai csak megerősítették abban, amit eddig is sejtett, de nem mert vagy tudott meglépni...
droid_ 2022.04.07 15:42:25
@P.Elliot: az hogy oroszbarat maximum annyit jelent, hogy nem szall be a nemzetkozi fujjogokorusba, ami amugy is mindenhol a sajat szavazoknak szol. itt jobban mukodott a fujjogas helyett hogy a miniszterelnok tobbszor egyertelmuen megerositette hogy ukrajna szuveren allam serthetetlen hatarokkal es hogy oroszorszag agressziv haborut folytat ellene. ez a magyar kormany allaspontja. nem a baratkozas, barmit is akarjon az jelenteni.
  "Az Orbán-kormány nem húzza ki az elkövetkező négy évet. Rájuk fog omlani az a válság, amit Orbán Viktor maga idézett elő." - jövendölte Facebook-bejelentkezésében Jakab Péter a választás éjszakáján, majd arról beszélt, hogy az ellenzéknek kell átvennie az ország vezetését, amint a népharag…..
droid_ 2022.04.06 01:46:16
@birkamenet: te, 20.000 civil volt a szavazokorokben, nem? 20k22 vagy mi, guglizzal. es az ellenzeki partok is fogadkoztak hogy most aztan kuldenek mindenhova delegaltat. meg az ebesz. meg a tok tudja meg ki. es mi lett a nagy szigorbol? 900.000 minusz az ellenzeknel. de azert mondogasd csak magadnak, hogy elcsaltak :) te amugy melyik szavazokorben voltal reggeltol estig vasarnap?
droid_ 2022.04.06 18:05:28
@Vrancisco: "Ha csak azok ..., akkor ..., ez a lényeg."

na ez ami nem lenyeg. a lenyeg az, hogy az ilyen szanalmas onaltatas nem vezet sehova. ezzel a hozzaallassal marad a fidesz amig orban ki nem dol. ebreszto.
Eltelt négy év, vasárnap a magyar választójoggal rendelkezők ismét dönthetnek arról, milyen irányba menjen tovább az ország. Akad, aki már leszavazott levélben, a legtöbben azonban majd csak vasárnap mennek el, ha elmennek. A magunk részéről mindenkit biztatunk a részvételre, arra, hogy éljen a…..
droid_ 2022.04.05 15:40:06
@B u b u l e: ja, a partok delegaltjai mellett allitolag 20.000 civil figyelte argus szemekkel a szavazast, plusz a kulfoldi megfigyelok. eredmeny? fidesz szavazat kb ugyanannyi, ellenzeknel 900.000 minusz :)
Zord idők Veni, vidi, Viki 2022.04.04 11:39:31
Két fontos közlemény. Ez a rövid poszt szigorúan 18 éven felülieknek szól. Teljesen nyugodt vagyok, hideg, megfontolt és cinikus: engem semmiféle politikai meglepetés nem ért tegnap este. Megmondtam előre. Minden szavamat átgondoltan fogalmaztam meg, indulat nincs bennem. ♦ Ebben az…..
droid_ 2022.04.05 05:46:33
@Hakapeszi Miki: nem figyeltel, azt irta, nincs benne indulat. mondjuk milyen lenne ha lenne? :D
droid_ 2022.04.05 11:54:05
@zord íjász: borzaszto. pedig ugy volt hogy ezek mind a baloldalra szavaznak? vagy mi?
droid_ 2022.04.05 13:32:22
@Glokta: hogyan szerzett? hat nezd, sokkal tobb volt az civil vigyazo szem a szavazokorokben es itt volt egy hadseregnyi kulfoldi megfigyelo is ;)
Ellenzékcsere? Ugyan már! Időre van szükség. Eltelik pár nap és győztesek és vesztesek szépen megemésztik, mi is történt 2022. április 3-án. Tarolt a Fidesz és tarolt Orbán Viktor. Ismét, talán sohasem akkorát, mint ezúttal. Úgy illik, hogy ezt mindenki elismerje és gratuláljon. Nyilván most…..
droid_ 2022.04.04 15:44:11
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: rendesen tanuztatott lakasberleti szerzodeshez nem kell semmifele hozzajarulas, ti. a szerzodes pont arrol szol hogy ott laksz (ha akarsz). tanuk nelkulihez kell a plusz nyilatkozat.
droid_ 2022.04.04 16:18:55
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hat azt nem csodalom mivel a haszonelvezet meg pont arrol szo, hogy o jogosult hasznositani, tehat az lakik ott akinek o megengedi. es azert kellett az engedelye a gyakorlatban is, mert a lakcim letesitesenel hivatalnok ellenorzi a nyilvantartast es latja a bejegyzett haszonelvezeti jogot.
droid_ 2022.04.04 21:26:45
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezt rosszul tudod, nem kell. budapesten legalabbis ismerik a jogszabalyokat es a ket tanus berleti szerzodes es az ingatlannyilvantartas alapjan ugy allitottak ki a lakcimkartyat mint a kisangyal. megis mi alapjan allitod hogy kell ilyesmi?
MagyarTarka Erkélybalhék 2022.03.17 10:41:11
A negyediken lakó idős néni ősz hajcsomója undorító volt, mikor a balkonládában a virágok közt landolt... Nekem sajnos (szerencsére?) nincs erkélyem, de Fokhagymás Rózsi mindig tud mesélni, mi mindent talált már az erkélyén. Régen az udvari szőnyegporolóknál verték ki a szőnyegekből a port az…..
droid_ 2022.03.20 14:54:20
@MagyarTarka: az szep lesz ha mindenki kenytelen lesz bluntot tekerni
Akkor most féljünk vagy ne?..
droid_ 2022.03.19 20:38:21
@Boar.: tehat ha a civil mast gondol mint amit kell, akkor le lehet gyilkolni. persze csak a sajat civilt. ha az ellenseg csinalja az haborus bun. asszem ertem :)
droid_ 2022.03.19 20:44:40
@Boar.: megerkeztel a szokasos szinvonalra. en oda nem megyek veled, nyilvan megerted :)
droid_ 2022.03.19 20:48:52
@Boar.: te amugy a brendel vagy?
FRISSÍTVE: 2022. március 20. - friss képgaléria a poszt végén (köszönet a képekért!) Szeméthalmok fölött ordibáló újrahasznosítók, törött lábú fotelekben terpeszkedő területőrzők, füstokádó furgonok. Elérkezett a várva-várt (?) lomtalanítás ideje. Van ismerősöm, aki ilyenkor inkább elutazik egy…..
droid_ 2022.03.19 19:05:09
nem lenne ezzel semmi baj. csak sok a troger, azabaj. az elso mondatot se olvassak el a tajekoztatoban, vagy le se szarjak.

"...háztartásban feleslegessé vált nagydarabos hulladékokat (amelyek méretük miatt nem rakhatók a hulladékgyűjtő tartályokba)"
www.fkf.hu/tajekoztato-2022-evi-lomtalanitasrol

tehat nem kommunalis szemet, ami eppen otthon a kezebe akad, nem szelektiv hulladek, kartondoboz, muanyagpalack, elektronikai hulladek, elromlott mikro, porszivo, veszelyes hulladek, autogumi, festek, akkumulator, epitesi tormelek. semmi ilyesmi. ha ezeket betartanak a tisztelt trogerek, akkor meg takaritani se kellene kulon a lomok utan mint ahogy jelenleg megteszi az fkf.
droid_ 2022.03.19 20:11:57
@MagyarTarka: miket ezeket? lomtalanitaskor van lehetoseg kitenni veszelyes hulladekot is, elromlott gepet, regi szamitogep alkatreszt, egoket, vegyszert, ilyesmit, de csak a kijelolt helyre ami altalaban max 1-2 sarokra van mindenkinek a lomtalanitas teruleten. ki van hirdetve hogy hol van a gyujtopont (de amugy altalaban ugyanott mint tavaly, nem talalnak ki mindig masikat). elhasznalt elemeket folyamatosan be lehet dobalni a kijelolt gyujtokbe. gyogyszert az osszes gyogyszertarban kezelik. haztartasi nagygepeket kotelesek elvinni ha ujat veszel. szelektiv szemet gyujtese megoldott (azert az uvegre gyurhatnanak). zoldhulladek szinten, mondjuk fkf-es zsakot arulhatnanak tobb helyen. sittet el kell vitetni azzal aki a felujitast / epitest vegzi, stb. semmi elvi oka nincs az embereknek hogy a hazuk melle vagy akarhova szemeteljenek, csak gyakorlati: a trogerseg.
A Zaporizzsjai Atomerőmű hivatalos YouTube csatornáján megtalálható egy videó felvétel az orosz csapatok erőmű elleni támadásáról, ami jelen sorok írásakor 4,2 millió megtekintésnél tart. A több, mint 4 órás felvételt egy biztonsági megfigyelő kamera rögzítette, amin – bár rossz fényviszonyok…..
droid_ 2022.03.19 02:22:40
@ToBoZ: aki "able to steer the organization towards the future", ez jobb mint az irtam a miniszter urnak :) sosincs tul koran elkezdeni.
Legalább hét érv szól amellett, hogy a városokban lakók közül minél többen elmenjenek szavazni április 3-án. Mért fontos ez számukra? 1.Tájékozottabbak Nem véletlen, hogy a „polgár” szavunkat eredetileg városlakókra használtuk, hiszen a városi ember számára fontos, hogy különböző forrásokból is…..
                        De kiderült, hogy ez sem igaz. (?) Sorra dőlnek meg hitek a nyugati világrend, egyértelműen felsőbbrendűnek tartott liberális demokráciájáról, jogállamiságáról, állandóan szajkózott (és talán ezért is kiüresedett szavakká váló) értékeiről. Egyre világosabb, hogy…..
droid_ 2022.03.09 15:44:33
@arthurthedent: teged tenyleg nem zavar hogy ennyire fekete-feher a kep amit eledraknak?
droid_ 2022.03.09 16:02:42
@arthurthedent: igen, pontosan erre gondoltam. kritika es cseppnyi ketely nelkul ismetelgeted amit olvasol a neten, mar persze "ezen az oldalon". amit a masik oldalon irnak, az mero propaganda. mert csak. az a "masik oldal".
droid_ 2022.03.09 19:59:58
@arthurthedent: na elolvastam miket irkaltal eddig a haborurol, hatha tevedtem. igazad van, a vilag csak annak bonyolult, aki bonyolitja! :) tovabbi jo szurkolast.
Határátkelő 56, 68, 22 2022.03.08 06:30:00
Szinte egy emberként mozdultak meg a csehek, hogy segítsék az Oroszország által megtámadott Ukrajnából menekülőket. Hatalmas összeget gyűjtöttek már eddig is össze a menekültek megsegítésére, de a pénzen túl is próbálják őket segíteni – derül ki Karel (előző posztját itt olvashatjátok) írásából. A…..
droid_ 2022.03.09 16:34:01
@SzZoole: "Zelensky már majdnem olyan jó színész"

na ezt meg el se akartam hinni elsore, eljatssza egy tevesorozatban hogy o a josagos elnok, ukrajna megmentoje, es ezt annyira elhiszik neki, hogy tenyleg megvalasztjak. r reagen se semmi, meg a terminator, de ez...
Pár nappal ezelőtt a fővárosi Városháza bejelentette, hogy lehívják a trolibuszokra még érvényben lévő opciót, ezáltal számítanak arra, hogy a lengyel Solaris cég leszállítsa a még a szerződés szerint lehívható maradék trolibuszt is Budapest számára. Várjunk csak, azt mondták, hogy nincs rá pénz!…..
droid_ 2021.10.26 18:39:06
@Motorogre: trivi, az, persze. egyreszt tobbet fogyaszt, megpedig aranyosan az ossztomeggel, es egy modern autobusz megengedett ossztomege kozel duplaja is lehet a sajat tomegenek. masreszt itt budapesten nem csak az a ket helyijaratu autobusz kozlekedik, orankenti indulassal mint a kisvarosokban, hanem a jarmuvek kovetesi tavolsaga a vonalon akar nehany perces is lehet, mikozben a jarat menetideje mondjuk ora nagysagrandu. akkor szamold ki hany jarmu van egyszerre a forgalomban ugyanazon az egy vonalon. ha feleannyi utas van, akkor pont feleannyi jarmuvet kell kozlekedtetni, ami ha nem is fele koltseg, de messze nem ugyanannyi.
droid_ 2021.10.26 20:48:41
@Motorogre: ez mire valasz? nagyobb tomeg mozgatasa nagyobb munkaval lehetseges, azt nagyobb fogyasztassal lehet elerni, tokmindegy milyen jarmuvel. ennek az ellenkezojet allitani, raadasul trivialitasnak nevezni oltari ostobasag. a masik fele sem jelent semmit, a bkk folyamatosan igazgatja a menetrendeket, mindenfele korulmenyeket de leginkabb az utasforgalmat figyelembe veve, te sose jartal budapesten? gondolod minden esetben megbeszelik a parlamentben es az europai tanacsban hogy akkor most hogy is menjen a 47-es villamos? nesze pelda, gugli elso talalat:
"A mostani menetrendi módosítással a BKK felelős gazdálkodóként a valós utasforgalomhoz igazítja késő esti menetrendi kínálatát és csökkenti az esti időszak környezeti terhelését. " bkk.hu/hirek/2021/02/a-jaratok-alacsony-kihasznaltsagahoz-igazodo-esti-menetrend-lep-eletbe-februar-6-atol.6171/
Mindig lenyűgözött az agarak kecsessége, de még ha fel is merült volna egy kutya örökbefogadása, az agár biztosan nem lett volna az első választás között. Aztán érkezett Muscari posztja (a képekkel együtt - külön hálás köszönet!) és most már nem biztos, hogy ugyanígy vélekednénk… és ti?..
Egészen csodálatos világba kalauzol P Eliott írása. Egy templom által működtetett közösségi kertbe, ahol egészen nagyszerű figurákkal ismerkedhetünk meg. Igazi élmény a poszt, nem is beszélve a fényképekről!..
droid_ 2021.09.28 07:32:12
@P.Elliot: magyarorszagon is ez a nagysagrend. amit leirtal abbol szerintem a "tavolba is lehet vele nezni meg olvasni egy szemuveggel" resz lenyeges, bifokalis lencse draga, multifokalis meg dragabb, akkor is ha nincs rajta sok extra.
droid_ 2021.09.29 18:26:54
@P.Elliot: persze persze, az usaban azert magasabb az atlagos eletszinvonal mert nem adjak ki az emberek hulyesegekre a penzuket. meg nyugat-europaban. nem koltik el, oszt kesz. ne rohogtess mar. "szeme fenye". remlik ez meg magyarul? gondolom azert fejezik ki igy a legnagyobb erteket, mert a latas csak egy marhasag.

ha ugyse kell a szemuveg, akkor mondjuk tenyleg kar barmennyit rakolteni. allandoan hasznalatban levo szemuveg eseten viszont igencsak szamit, hogy mibol van a lencse, nem mindegy hogy ketszer-haromszor annyi ido alatt lesz tele karcokkal, nem mindegy hogy mennyire turemkedik ki a keretbol, nem mindegy hogyan viselkedik esoben, ha akkor is kenytelen vagy viselni stb. a keret meg annyi amennyit adsz erte, divatozol vagy nem, villogni akarsz vele vagy nem.
Noha sokáig kérdéses volt (és még így sem lett egyszerű), de azért idén nyáron csak sikerült Susanéknak ellátogatni Magyarországra. És megérte, mert nagyon kellemes emlékekkel gazdagodtak és még az is kiderült, hogy (mint írja), „amikor már nem „lebegünk” két világ között, amikor már el tudjuk…..
droid_ 2021.09.19 07:12:49
@SzZoole: "egy spanyol szó, többszáz millió ember beszéli a földön es ez nem rasszista szó.

Miatta több ezer termeket kellet levenni kb. 2200 üzletből."

akkor ki is itt a hulye?
droid_ 2021.09.19 16:08:44
@Zsuzsi65: nem te papoltal itt par napja arrol hogy mindig meg kell nezni, kitol szarmazik a cikk? de. adjal mar magadra. en megneztem, es kapott egy nullas szorzot.
droid_ 2021.09.20 00:06:44
@Zsuzsi65: a laposfoldesek is azt mondjak hogy az erveik szilardak, ezert probaljak inkabb nevetsegesse tenni oket. toltse az idot veluk akinek tul sok van.
Sokszor jelent problémát külföldön dolgozva (pláne, ha az ember nem ott él, csak idénymunkát végez), hogy nem vagyunk tisztában a jogainkkal. Mi több, sokszor azzal sem, hogy például Ausztriában mennyi a minimális órabér, így fordulhat elő, hogy a munkaadó 3 eurót fizet, ami alig több, mint a 8,60…..
droid_ 2021.08.10 19:13:28
@vándor madár: hat ez eleg vegyes lista lett szerintem. egy reszuket egyaltalan nem gondolom kozszferasnak vagy akar kozvetetten kozpenzbol elonek, pl gazdasasi, jogi es agrar vonal, masik reszeben nehezen tudom elkepzelni hogy tomeges tulkepzes lenne, pl vallasi, muvesz vonal, a hasznossagukat meg nem akarnam megitelni, elvileg pont erre vannak az ismerosodhoz hasonlo figurak, akik a behelyettesitik a mert adatokat a modellbe es alkalmazzak az eredmenyt.
droid_ 2021.08.11 00:07:54
@vándor madár: " Véleményem szerint nem is a versenyszférás helyekkel van nagy baj, hanem pont azokkal, amelyek nem azok, ugyanis ott van az oltári túlképzés"

en ezt ugy ertettem hogy a kozszferaban van oltari tulkepzes, vagy minimum attetelesen kozpenzbol elo teruleteken, ezert nem ertettem a kesobb felsoroltakat.

amugy erdekes lenne megnezni mondjuk egy nemet vagy egy francia esetben hogy kb milyen aranyok vannak a tamogatasi strukturajukban. ugye a felsofoku kepzeseket osszessegeben biztosan jobban eroltetik, errol nem nehez adatokat talalni. ha nem az latszik hogy pl az altalad emlitetteket kevesbe tamogatjak, akkor kerdes hogy azt indokolja-e valami azon kivul hogy nekik van ra penzuk es megtehetik.
droid_ 2021.08.11 06:23:42
@vándor madár: amugy ez a link, pontosabban a hivatkozott uj szabaly eleg sulyos ha jol ertem a leirtakat. eszerint ha valakit mondjuk ludtalp miatt lerokkantottak es kapott havi x-et 2011-ig, akkor meg kell kapnia ujra a havi x-et plusz az emeleseket, plusz egyosszegben amit nem kapott meg az elmult kb evekben, hacsak be nem bizonyitjak hogy elmult a ludtalpa. azt nem lehet megtenni hogy most (vagy korabban) azt mondjak hogy a ludtalp nem er havi x-et vagy ludtalppal nyugodtan lehet dolgozni. ertem en hogy az erdekkepviselet azt jelenti hogy annyi penzt szereznek amennyit csak lehetseges hiszen ez az erdekuk, de azert ez eleg meredek. remelem nem jol ertem.
„Minden annyira gyorsan változik, én is, meg a világ is, nem tudhatom, hogy hova visz az utam.” Ismerős? Alighanem sokan vagyunk így, mint Csilla interjúalanya, Sándor, aki szoftverfejlesztőként dolgozik Svájcban. Lássuk, milyen tapasztalatokkal!..
droid_ 2021.08.05 16:29:02
@arthurthedent: jaja, nem ertunk valamiben egyet akkor engem tutira lefizettek mert nalad van a bolcsek kove. szoval business nevu de lakossagi szinvonalu neted van.
droid_ 2021.08.05 21:34:57
@arthurthedent: en ugy olvasom hogy a premium kategorias berelt vonali szolgaltatasban, ami ezek neked tavolrol sincs, is csak 8 oras hibaelharitast vallalnak, szoval nem tudom mire mondtak neked hogy 4 oran belul "intezkednek", de biztos nem arra hogy max 4 ora mulva netezhetsz.

4.2.6 itt:
multimedia.vodafone.hu/pdf/aszf/20210630Utan/kiemeltUzleti/2021/2021-08-01/ASZF_0_torzs_kiemelt_uzleti_hatalyos_20210801.pdf

nyilvan nem okes, hogy hetekig nem csinaljak meg, de ha abbol elsz hogy van interneted akkor nem letolt gatyaval varod hogy valami elromoljon.
droid_ 2021.08.06 15:18:53
@arthurthedent: no, hat akkor megsem szerzodest szegnek? ha az van odairva, hogy megkezdik es tenyleg megkezdtek, es ha az van odairva hogy majd fizetnek es majd tenyleg fizetnek. mit tehettel volna? azt amit most igyekszel, utolag: garantalt szolgaltatasra szerzodni, de meg inkabb: oda rakni a kritikus infrastrukturat ahova valo. de ezt irtam az elso kommentemben is hozzad.
de az is lehet hogy mindent jol csinaltal, es nincs mas hatra mint a blog.hu-n szitkozodni.
Vajon miért található meg csupán nyomokban a klasszikus értelmiségi középréteg Magyarországon? Az okok nyilván sokrétűek, a jelenség azonban a tapasztalat szerint nem keveseket zavar azok között, akik végül a külföldi életet választják. A kassai dóm..
droid_ 2021.08.03 06:20:57
@dikusz.: minden poszt az.
droid_ 2021.08.03 06:21:03
@Hari Seldon 2: akkor nalatok is van buta es kepzetlen tomeg ha jol ertelek.
droid_ 2021.08.03 10:02:10
@Hari Seldon 2: de, akkor jol ertettem, franciaorszagban is van buta es kepzetlen tomeg.
Egy kis pluszpénz mindenkinek jól jön és erre az elmúlt másfél évben egyre több lehetőség nyílt. Amerikában például egyre többen dolgoznak különböző cégeknek, melyek applikációkon keresztül ajánlják fel a vásárlás lehetőségét. Ilyen kiegészítő pénzkeresettel foglalkozik Modern Wander is, aki…..
droid_ 2021.08.03 06:20:54
@fhdgy: ne hagyd magad, osszad neki! :D
Mióta határátkelés van (de legalábbis mióta a blog működik) rendszeresen visszatérő téma, hogy Nyugat-Európában magasabbak ugyan a fizetések, de a drágább ingatlanok miatt nem jobb a lakhatási helyzet sem. Vajon mennyire igaz ez a megállapítás?..
droid_ 2021.07.30 16:54:56
@Mdeve: na es? mit akarsz ezzel mondani? ez a bizonyitek hogy nem annyi az atlag? a te csupa gepeszmernok ismerosod valahol keleten?
droid_ 2021.07.30 23:47:18
@Opi87: mi az a magyar allami IT infrastruktura ami fos? es mit jelent neked a roman IT szektor? ha ezeket veted ossze.
droid_ 2021.08.02 19:41:20
@Opi87: nem fogom ezeket az allitasokat egytol egyig ellenorizni, de nekem egyaltalan nem ez a tapasztalatom. rogton az elejen megallva pl a romaniai idegennyelv ismeret hiresen nulla, ketlem hogy a fiatalok viszont folyekonyan beszelnek angolul, meg 3 nyelven. a kiragadott szubjektiv elmenyekre lehetne ellenpeldakat hozni, pl e-recept, az elavult "mindenre jo" loszarokra meg ezeregy pelda van pl nagy "nyugati" cegek adminisztraciojaban is.
A téma több okból is kimeríthetetlen vitaforrás. Nem mindegy ugyanis, hogy mit nézünk, a lakhatást, az élelmiszereket vagy mondjuk a ruházkodást, miközben tovább árnyalja a képet, ha nem csak az árakat, hanem a béreket is figyelembe vesszük...
droid_ 2021.07.30 23:47:21
@Opi87: a nemet rugalmassag messze foldon hires :D meg a humor
droid_ 2021.08.01 14:02:27
@Vibi: hehe, most mar biztos a hivatalban all sorban a szakacs. mivel annyi van beloluk hogy rogton ketto terem a helyere. ja nem.

az uzletnek van egy szolgaltatasa, kell vagy nem. ha 9-kor zarnak, akkor legfeljebb 9-ig lehet ott lenni. ha 8 utan valamikor meg etelt rendelsz, akkor jo esely van ra hogy nem mesz el onnan 9-kor, tehat nem rendelhetsz, teljesen ertheto. a masik oldalrol az persze idegesito hogy kis helyeken este mar nem tudsz enni, neha meg valami hideg vacsoranak valot sem lehet szerezni, tobbek kozt ezert is szoktam le a kocsi nelkul kirandulasokrol.

amugy a fejlett nyugaton zaras elott mennyivel lehet meg etlaprol rendelni? en sosem probalgatom direkt az ilyesmit, nem szeretnek duhos szakacs foztjebol enni, de hat mindenki maga donti el mit hajlando megenni ha esetleg ugy esik.
Nem akármilyen történet következik ma, ha Ed és Dóri sztoriját kalandosnak nevezzük, akkor még nem mondtunk semmit. Már eleve az ötlet (lakókocsival költözni Nagy-Britanniából Magyarországra) nem szokványos, az út Franciaországon, Olaszországon és Szlovénián keresztül pedig pláne nem lett az...
droid_ 2021.07.28 06:11:18
@fhdgy: kozeledik a valasztas, ugy hallottam most van kereslet az ilyen tehetseges otletgyarosokra mint te.