Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jt

440 bejegyzést írt és 460 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mindenki, aki a Szentendre-Dunakanyar régióban lakik, vagy szokott arra közlekedni, látja a környékbeli közlekedés tarthatatlanságát. Gigadugók mindenütt, lassú és lepukkant HÉV szerelvények. Mindenki várja már (tulajdonképpen több, mint egy évtizede) a HÉV szerelvénycserét és pályafelújítást, régi…..
jt 2021.02.18 12:32:32
@cinke56: Nnnnna, ez éppen a következő rész egyik fókusza lesz :)
jt 2021.02.18 12:33:37
@lutria: a jegyrendszerben már nagyon régen lépni kellett volna. Csakhogy a fidesznek sem volt fontos 10-11 évig. Talán majd most, ha már megígérték. De ha persze megint felteszik azt a lemezt, hogy fizesse meg a főváros a különbséget, akkor most sem lesz belőle semmi.
jt 2021.02.18 13:29:21
@szekertabor: az agglomeráció kiparcellázása ezen a részen megállt. A budakalászi önkormányzat például tavaly csak egy telket adott el, az is 41m2, és egy régebbi ügy folyománya. Persze a már eladott telkek épülnek be, de parcellázás nincs már.
Az pedig hogy ez a HÉV fejlődésének egyenes következménye volna, óriási csacsiság, hisz egyrészt a HÉV az előző 40 évben nem fejlődött kábé semmit, másrészt nagyon tisztán látszik, hogy az újonnan beépült területekről több autó jön, mint a régiekről. Családonként két autóval járnak már sajnos főszabály szerint.
Az öngerjesztő fejlesztési kényszerről írtak viszont inkább helytállóak, egyetértek.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy az agglomerációban élőknek a sugárirány helyett a körirány bármennyire érdeke lenne. Mert hogy az az érdeke, hogy helyben legyen munkahely, heyben legyen alközpont. Az, hogy egy porfészekből egy másik porfészekbe körirányban el lehet jutni, az épp a semmivel egyenlő. Az egyoldalú függés Budapesttől az meg azért értelmezhetetlen, mert sokan Békásmegyerre járnak, sokan a Váci úti irodafolyosóhoz, sokan meg a bevárosba, szóval a legkevésbé sem egy helyre.
Az utóbbi napokban egymást érik a hírek, hogy melyik ország vakcinája érte el aktuálisan a hatásossági rekordot. lassan már akkor sem kapjuk fel a fejünket, amikor az lesz a következő, hogy egy vakcina 101%-os, azaz a beoltottakon kívül még a környezetre is kisugározzák a védettséget. Pedig jó lesz…..
Jakabfy Tamás Fáj? Trianon? 2020.06.02 22:56:54
 „Magyar az, akinek fáj Trianon” tartja a néplélekbe mélyen beleivódott mondás. Nincs olyan magyar ember, aki ne találkozott volna vele. Pedig egy nagy hazugságról van szó. Hogy miért is? Mert ti, aki ezt használjátok, ítéletet mondtok olyanok magyarságáról is, akik magyarságához semmi közötök…..
jt 2020.06.08 15:25:52
@civisvaros___: mélyen nem ásom bele magamat a zsidó és cigány "kérdésbe". De a cigányság például tipikusan a fideszre szavaz, a zsidóság mondjuk tényleg nem.
Szerintem mondjuk meg lehet érteni ép ésszel, hogy a magyarországi születésű magyarul beszélő zsidóság, még ha nem is tud lóhátról hátrafelé nyilazni, akkor is nemzetalkotó kisebbség. Mert ha nem tekintjük annak, akkor miért várjuk el a románoktól, hogy emberszámba nézzék a magyarul beszélő székelyeket?
Az ellenzéki pártokról leírt vélemény jó részét osztom amúgy. De hogy a fidesz tönkreteszi a jövőnket, hogy a jelenben osztogathasson, így tovább uralkodhasson, az szerintem több, mint különvélemény.
jt 2020.06.09 17:19:43
@Kampfer:
1. Én nem nácizok senkit. A fideszeseket se. Tök kontraproduktív. Hogy mások, más pártok megteszik, az nem kedvemre való (mert kontraproduktív). De azt is látni kell, hogy ez az ő politikai termékük, amellyel sokat buktak már, mégsem adták fel, mert azt gondolják, hogy egyszer működni fog. Szerintem nem, de semmi közöm hozzá.
2. Magyarországi kisebbségek "a pokolba kívánják a 'zellenzék' döntő részét (veletek együtt), mert az általatok képviselt mocsokban még ők is csak a romlást és a pusztulást látják." Nem tudom, de tegyük fel, hogy így van! Csakhogy én arra utaltam, hogy a kisebbségeknek legyen már joga eldönteni, hogy magyarnak vallják magukat vagy sem. Politikai preferenciájukhoz ennek semmi köze.
3. Szerintem Trianon nem a nemzet büntetése háborús bűneiért. Csak annyit írtam, hogy ez is egy ép ésszel felfogható álláspont. Konkrétumokat ne tőlem várj!
4. Magyar zsidók és magyar cigányok kérdésköre: ha azt mondod, hogy ők nem nemzetalkotók, akkor deportálnád őket, mint Szálasi? Mert ha igen, akkor az 1-es pontot szem előtt tartva ki kell mondjam, hogy te tényszerűen náci vagy. És ez nem politikai értékítélet, hanem az állításaidból logikai levezetéssel következő tény.
Ha pedig nem deportálnád őket, miközben nem tekinted őket a nemzet részének, akkor pedig nemzetellenes vagy.
Nem lesz ebből más kiút, mint hogy elismerjük őket a nemzet részének.
5. Menekültek öt éve: rosszul emlékszel. Azt nem írtam le egy szóval sem, hogy beengedném őket (ez a menekültügyi eljárásban minden esetben egyéni mérlegelés kérdése, sosem kollektív), hanem hogy átengedném őket.
6. Politikai szövetségeseim a pártomon kívül nekem nem nagyon vannak. Még soha nem indultam más logó alatt, közös frakcióba nem léptem be, jelenleg pedig közhatalmi funkcióm nincs. Az utolsó parlamenti és EP választáson nem nyertem mandátumot, az önkormányzatin pedig nem is indultam. Ilyen módon nem tudok és pláne nem is akarok felelősséget vállalni mások dolgaiért, még a határkerítés meg a régebbi cigánypolitika ügyében sem.
7. "Esetleg azáltal, hogy ismét előidéznéd az azt kiváltó körülményeket...?" Nyilván. Még Belgiumnak is hadat üzennék. És megölném a trónörököst. Ha lehet, kétszer is.
Az utóbbi időben komoly vita bontakozott ki Szentendre új vezetése és az állami beruházó között az új Eurovelo híd helyéről. A város a délebbi, Postás strandra érkező hidat favorizálta, az állam pedig a városközpontba érkezőt. A vitába a városközpontba érkező verzió mellett a teljesség igénye…..
jt 2020.03.12 11:41:56
@invalid user name: ezzel vitázom.
Egyrészt: feltéve, de nem megengedve, hogy tényleg szekértábor logika dolgozik: ha valaki ezt elkezdte, akkor megint a kormányoldal, és nem én. Én csak próbálom bizonyítani, hogy a város és polgármestere nem hülye.
Másrészt: ez szerintem egy szekértáborokon részben átívelő történet. Fülöp Zsolt biztosan nem balliberális, és öndefinícióm szerint én sem. Ezen felül arról sincs tudomásom, hogy a köztudottan balliberális pártok nagyon aktívak volnának. Szerintem ez egy egyszerű közemberek vs hatalom probléma, amikor az utóbbi lenyomja a dolgot az előbbi torkán, mert megteheti, és mert úgy intézte, hogy másképp lehetetlen legyen. Súlyosbítva azzal, hogy az ő verziójuknak sincs környezetvédelmi engedélye.
Szerintem lenne előrelépés, ha megfontolnák, amit írok, bár az előző 10 év után illúzióm az persze nincs.
A napokban nyilvánosságra kerültek részinformációk Kocsis Máté új tisztviselőtelepi házáról. Ezeket most továbbiakkal egészítem ki. A Citromdíj Józsefváros Önkormányzata 2018 nyarán egy műemléki környezetben álló ház lebontásáért citromdíjat kapott az ICOMOS nemzetközi műemlékvédelmi szervezettől.…..
Már csak pár nap van hátra a mandátumomból, és a mostani választáson nem indulok. Sok indokom volt erre, most közlök egy rövid értékelést, mi maradt el az utóbbi időben Józsefvárosban. A legfontosabb indokom, hogy elköltöztünk. Sajnos Józsefváros közel sem ideális a gyermekneveléshez. A zöldterület…..
jt 2019.10.14 21:53:24
@alonezacsikolat: elször is szeretném megnyugtatni, hogy nem tűntünk el a politikából. Másodszor is ezt a legesélyesebb dolgot már többször kitárgyaltuk, és pont nem úgy van, ahogy mondja. Harmadszor pedig már megérte megírni ezt a cikket, hogy ez a gyönyörű komment megszülethessen.
Épp ma volt tíz éve, hogy tüntettünk zebrát követelve a Blaha Lujza térre. A villamosmegállónál azóta megvalósult, ezen a kis területen magunk mögött hagytuk a hetvenes éveket, de a többi oldalon még nem. Jó hírnek tűnik, hogy nemrég végre megtervezték Budapest eme központi terének a felújítását, és…..
Hosszú töprengés után teszem közzé a javaslatomat az amúgy fölösleges és elbaltázott Galvani híd forgalmának elvezetésére a Ferencváros és Wekerle közötti Kiserdő letarolása nélkül. Ha engem is megkérdeznének, ez a híd valószínűleg sosem épülne meg, helyette a sokkal jobb városszerkezeti helyen…..
jt 2019.03.28 11:21:11
@MLAci: én Józsefvárosban lakom, de szerintem nem ez a lényeg. _Szerintem_ a villamosvonallal a lakótelep nyerne, hiszen ma már a középső részről is elég sokat kell gyalogolni a metróig. Persze ennek van ára, elismerem. Mérlegre kell tenni ezeket.
Azt is írja, hogy a Galvani híd megépítése meg fontos. Viszont az a rossz hírem, hogy ha megépül, akkor igenis legitim, hogy a csatlakozó úthálózatot fejleszteni kell, és plusz forgalmat pont nem szeretn se Wekerle, se a lakótelep. Érthető módon.
jt 2019.03.28 11:23:04
@winterrain: én is kerékpározom, amikor tehetem. És igen, erre a városra nem új utak, hanem az autóforgalom jelentős megvágása férne rá. Kéne végre valami kompetens vezetés.
jt 2019.03.28 11:25:16
@visz: Így van. De aranyáron nem akarnak alagutat/felüljárót építeni a Kén utcától. Ez nem olyan nagy baj amúgy, mert azt is mi fizetnénk...
A MÁV a gödöllői vonal felújítása miatt buszokkal pótolja a Hatvan és Miskolc felé menő vonatait. Amolyan káeurópai módon a társadalmi igényekre magasról téve nem is mérlegelte, hogy a vonatokat esetleg vonattal pótolja, meg azt sem, hogy a gyorsvonatok utasai ne bokorugró pótlóbusszal…..
jt 2019.03.20 15:31:26
@Sir Gombóc: Nem lettek alkalmasak? Nem bírják el a buszt, vagy mi a búbánat a probléma? Asszem nem pont az én hibám, hogy úgy újult meg a pályaudvar környéki terület, hogy egy vonatpótlást nem lehet megoldani rajta. De ha mégis, én kérek elnézést.
jt 2019.03.20 16:31:45
@szamaritánus: igen, dagadék. Viszont elég ritkán járok Miskolcra vagy Hatvanba, így a vonatpótlót eddig nem használtam. Önt azért kérem, tegye meg (de lépcsőstől!) egy nehéz bőrönddel!
Azért javaslom azt is, hogy kérdezze meg az ott lakókat, hogy szerintük is jó ötlet-e az ablakaik alatt túráztatni a motor, miközben van ott egy szép nagy tér is.
jt 2019.03.21 12:04:22
@Sir Gombóc: egyrészt sokkal több lehetőség volt, mint ez a kettő, lásd a rajzomat. Másrészt azt írtam, hogy legalább a felszállást kellett volna emberközelbe telepíteni, a felszállás és a járműtárolás szétválasztható/szétválasztandó, a tárolás messzebb is vihető, ki a lakóövezetből, pl az épülő Puskás stadion közelébe, ott széles az út, és nem is zavar senkit. Harmadrészt a mi önkormányzatunknál senki sem bólogatott, hogy egyeztettek vele, pedig felvetettem a bizottsági ülésen.
Ahogy többen is jósolták, jókora helyi botrány lett a MÁV-HÉV legfrissebb húzásából, hogy tegnaptól a városhatáron kívül már csak előreváltott jeggyel lehet felszállni a vonatokra. A kevés jegyautomata miatt utasok százai maradtak le az elérni kívánt vonatokról, és kényszerültek kígyózó sorok…..
jt 2018.10.09 12:13:07
@Válasszunk: no lássuk, hogy is kell ezt érteni: az ellenőrzés és a jegyeladás alapból nem BKK feladat. A minisztérium a BKK-t a ezekkel a feladatokkal csak MEGBÍZTA. Azaz normál helyzetben a MÁV-HÉVnek kéne ellátnia, de nem volt célszerű még egy infrastruktúrát erre kiépíteni, így volt logikus az átadáskor. Viszont tudomásom szerint semmi sem tiltja például azt, hogy a MÁV-HÉV _IS_ értékesítsen jegyet a saját járataira, nota bene akár online.

No de egy kérdésre válaszolj, mielőtt édesanyámmal együtt elküldesz még melegebb éghajlatra, ilyen-olyan okból: szerinted az normális, hogy elővételben meg kell venni a jegyeket, miközben a szolgáltató (vagy annak megbízottja, akárkije) annak feltételeit nem biztosítja, hogy ezt ésszerű idő alatt megtehessék az utasok?
jt 2018.10.09 12:23:48
@jános515: a MÁV-HÉV háza elejét ezekből a szempontokból szó nem érheti. A járművek pontosan közlekednek, a késések ritkák. A hozzászólás nem idevaló.

@vanek ur: <3

Viszont a HÉV szerelvényt is normálisan végig lehetne ellenőrizni, még a jelenlegi állománnyal, jegykiadással is. A városhatáron felszáll 3 ellenőr, két megállót megy, megállónként egy-egy kocsit leellenőrizve, majd közülük kettő megfordul, csak a harmadik megy végig a vonalon, és figyeli a maradék (igen kevés) felszállót. Ez sem egy rocket science, csak logikus munkaszervezés. Így eszükbe nyilván nem jut, mert automatánál sorba állítani a népet, majd fotelből nézni nekik kényelmesebb.
jt 2018.10.10 11:03:28
@Válasszunk: Tekintettel arra, hogy a minisztérium meg a BKK közötti szerződést egyikünk sem ismeri, fölösleges a részleteit találgatni.

Én azzal a gyanúperrel élek, hogy a BKK ezt úgy vállalta, hogy fixen meghatározták, hol hány automatát üzemeltetnek. te meg azzal a gyanúperrel élsz, hogy mindenki hülye, főleg én.

No de akkor járjunk csak rendesen a dolog végére: kimittud.atlatszo.hu/request/mav_hev_vonalak_jegyertekesitese
Ezen a nyáron több helyen pótlóbuszokal utazhatunk különböző felújítások miatt. A BKK a pótlásokat teljes szigetüzemként oldotta meg. Lássuk, szerintem hogy tette volna ugyanezt a régi, utasbarát szemléletű BKK a 3-as metró északi szakasza és a Nagykörút vonatkozásában! Jelenlegi állapot   A 3-as…..
jt 2018.07.18 11:30:32
@Dezsike: őszintén válaszolok:

1. Ez rétegigény. A rendszernek a nagy tömeg számára kell a legjobbnak lenni, és ezt feltételezve a többiek számára kicsit rossznak.
2. A metró a Corvin negyednél nem tud fordulni, a Nagyvárad téren lenne erre lehetőség. Viszont a hétvégén tudtommal alagút- és vágányrekonstrukció zajlik, ami sokkal jobb, hogy hétvégén történik, mintha hosszú teljes zárás volna miatta. Meg a hétköznapot nem is bírná a BKV pótlóbusszal.
3. A megoldás az volna, hogy a metrópótlók ne legyenek zsúfoltak hétvégén sem, a belvárosi forgalmat esetleg egy betétjárattal lehetne csökkenteni. Hasraütés szerűen Lehel tér - Határ út vagy Népliget működhetne. Sajnos forgalmi adataim nincsenek. Ha lennének, lehet, hogy ez a javaslat is még jobban sikerült volna.
4. A hétvégi teljes hosszon történő metrópótlásra is ki lehet dolgozni egy olyan rendszert, ami például tartalmaz gyorsjáratot is. De ugye ez sokkal kevesebb utast érint.
jt 2018.07.18 12:16:13
@Dezsike:
Én azt mondanám, hogy Kelenföldről M4+troli a Keletitől, illetve Borárosról végig a 2-essel.
A rétegigény pedig értelemszerűen nem a Boráros térre és Kelenföldre vonatkozott, hanem inkább a Nyugatira, de még inkább a párra. Aki pont onnan pont oda (arra a környékre) akar menni.
Persze ha az én javaslatom vált volna valóra, akkor ez is gyorsabban, és egy átszállással menne.
jt 2018.07.26 15:45:42
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
A 196-osokról befelé kb kompletten mindenki leszáll Újpesten, és felpréselődik a következő metrópótlóra. Tehát ha befelé egy részüket (javaslatomban az A-kat) a Lehelig közlekedtetjük, akkor biztosan csökken a zsúfoltság. Visszafelé rossz szervezés esetén igaz csak, amit írsz: a Lehel téren felszállnának rá sokan, ha ugyanonnan indul, mint a metrópótló. De ha másik megállóból indítjuk azokat, mint most a 34-106-ost, akkor csak a célforgalom fog arrafelé menni!

És szerintem a 91-es buszt is be lehetne forgatni. A metrópótló buszsávon elfér óránként 60+ busz, a villamospótlón most csak 40 egynéhány megy csúcsórában. Lámpaciklusonként csak egynek kéne átmenni, de nem tartom megvalósíthatatlannak, hogy akár kettő is menjen... A 91-es családdal inkább az a megfontolandó, hogy hogy lehet úgy szervezni, hogy ne rohanja meg és rombolja szét a tömeg!

Hidd el, sokat agyaltam, és jó is, ami kijött :)
Mi az: nyár végéig tart, megkeseríti egész Pest életét, összekuszálja a villamoshálózat megszokott rendszerét, bosszankodnak tőle a hazai és külföldi utasok egyaránt? A megfejtés: Villamospótlás a Nagykörúton (immár sokadjára). Mi 3 héttel ezelőtt (2018. 07. 08-án) végigjártuk, pontosabban végig…..
jt 2018.07.25 13:33:17
@Dezsike: az éjszakai forgalom van olyan nagy, hogy villamost járatni akár gazdaságosabb is, mint helyette 3-4 buszt (3-4 sofőrrel). És ezt a mélységű felújítást, mint a mostani, csak kb 15-20 évente kell megcsinálni. Pár éve a fővárosi közbeszerzési cég bénázása miatt nem sikerült.
Habony Árpád Lokál című újsága egyedül csak beleöntött állami pénzek miatt életképes. Sok tízezer emberhez juttatják el a Fidesz-propagandát, a mi pénzünkből. Józsefvárosnak hiába van saját újságja heti 20 oldalon, (na az is olyan „pártatlan”, hogy Tarlós is díjazza), fontosnak tartott 2015-ben…..
jt 2018.07.05 13:23:10
@Netuddki.: no igen. Az MSZP indította, de nem ám azért, hogy ne legyen kormányzati propaganda, hanem azért, hogy olvasottság arányában osszák el. Pedig itt generális tiltás kéne, amit mi már többször be is terjesztettünk (nyilván hiába):
vs.hu/kozelet/osszes/betiltana-a-kormanypropagandat-az-lmp-0626
A legtöbb önkormányzatunk már rég pénzzé tette a kommunizmusból örökölt lakásállományát, jó esetben fejlesztésre költve, rossz esetben felélve/ellopva az érte kapott pénzt. Józsefváros viszont a kerület nagyságához viszonyítva még jelentős bérlakásállománnyal rendelkezik. Mondjuk már nem túl sokáig,…..
Dúró Dóra parlamenti képviselő, így az adott keretből irodát bérelhet. Józsefváros Önkormányzata szíves örömest adta neki bérbe a József körúti 155 m2-es irodáját. Sokkal szívélyesebben, mint bármely más bérlőnek, ugyanis egy sor feltételt teljesített, amire sem azelőtt, sem azóta nem volt példa:…..
jt 2018.04.03 23:23:00
@SzAdam: a képek alá is benézett, vagy csak a címet olvasta el? Minden alátámasztó jegyzőkönyv be van linkelve.
Mellár Tamás az LMP számára évek óta elfogadott (és szimpatikus) közéleti szereplő volt. Elfogadta többször is az LMP meghívását, például itt: (fotó innen) Többször én is érdeklődéssel hallgattam. Viszont meggyőződésem szerint az utóbbi hónapokat figyelve nagyon jól dönt az LMP, amikor indulása…..
jt 2018.01.22 12:01:26
@1ghost: Hát a MoMa nagyon bejelentgette, hogy ő lesz a jelöltjük, és nem emlékszem azonnali és határozott cáfolatra.

Ha ezt a rutintalanság számlájára is írjuk, a szoci rendezvényen fellépésra meg hadd ne mondjak már mást!

Nem véletlenül idéztem ide, kérem, nézze meg Bolba Márta kampányát! Soha nem állt semmilyen párt mögé. Egy helyben hiteles ember úgy lesz független, mint ő, nem úgy, mint Mellár.
2015. őszén kezdett el a Kocsis Máté vezette józsefvárosi önkormányzat pénzeket csorgatni Habony Árpád lapjának, a Lokálnak. Az elbújtatni kívánt személyre szabott kiírást ebben a cikkben lepleztem le. Pár hónap múlva még jobban megpróbálták eltüntetni a kíváncsi szemek elől a költést, kiszervezték…..
jt 2017.12.22 14:38:34
@dunántúli gyerek: az 50 millió igenis fontos helyekről hiányzik. Lehetne bérlakásokat karbantartani, felújítani, közterületet tisztán tartani, mehetne ennyivel több kultúrára, játszótérre, egészségügyre, parkápolásra. Nem kell ám túl sokáig gondolkodni, míg az ember rájön ezekre, csak egy kicsit leszakadni a kormánypropagandáról...
Országszerte elterjedt gyakorlat, hogy a kormányzati helyzetben levő politikusok viszik el a közpénzből megvett ajándékokat az oktatási intézményekbe, majd az ott készült fotókkal, videókkal kampányolnak (maguk mellett) a szintén közpénzből megjelentetett újságokban, honlapokon. "A gyermek nem…..
jt 2017.12.06 20:40:01
@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Na ne, nem vagy te ennyire birka!
Sokszor kapjuk az ívet mindenféle fórumon, hogy miért nem fog össze az LMP boldog-boldogtalannal, hogy elzavarjuk már a Fideszt. Ezt kíserlem meg sokadszorra, a lehető legtömörebben elmagyarázni. Először: az LMP 2009-ban a Gyurcsány-Bajnai kormányok ellenzékeként alakult meg. És ez egy fontos…..
jt 2017.11.28 13:07:46
@bögöbö: Azzal a makacs ténnyel nem tudsz mit kezdeni, hogy komoly létszám utálja mind Orbánt, mind Gyurcsányt meg Vonát is. LMP-s összefogás esetén a legtöbben otthon maradnának. És nemsokára ez a tömeg lesz a többség, mert az emberek egymás után jönnek rá, hogy a fenti 3 közül egyik sem méltó a bizalmukra.
jt 2017.11.28 13:11:24
@Lavinia Pinkerton: Igen, el kell menni "Posványfürdőre", igenis be kell menni az oroszlán barlangjába. A jelenleg fideszt támogatók nélkül uganis nincs rendszerváltás. Nekik is látniuk kell, hogy Gyurcsányon kívül van alternatíva!!!
jt 2017.11.28 13:17:12
@Jazo: Azért az az éppen bejutás azután volt, hogy egyesek egy évvel a választás előtt szúrták hátba a pártot, vittek, amit tudtak, pénzt, paripát, frakciót. Aztán meg jönnek ugyanazok, hogy fogjunk össze velük. Hát egy lóf@szt!
Rég írtam már, főleg rég írtam az ellenfelekről, de a mögöttünk hagyott hét hírei újra bizonyították, hogy az MSZP épp olyan, mint egy elefánt: nehezen tanul és könnyen felejt. Bár mára mindent elhomályosít Botka lemondása, ezt a cikket már előtte elkezdtem írni, de ma délelőtt kihúztam azokat a…..
Most örömködnöm kellene, hogy az önkormányzatunk játszóteret épít egy olyan helyre, ahol igen kevés a zöld (meg is szavaztam anno). Végül is a nagy városrehabilitációs két évtizedben sem nagyon sikerült új zöldterületeket létrehozni. Erre hogy kezdik? Kicsapják a fákat. Új korszakot kezdtünk: eddig…..
jt 2017.10.28 22:54:02
@Spermahajder: Többek között ezért fogjuk elzavarni őket!
 Mivel Erőss doktor hálistennek elég tökös volt, hogy nyílt színen vonjon kérdőre előző posztom egy provokatív része miatt, rákészültem válaszként egy jókora ledorongolásra, amihez segítségül hívtam a Béke sose volt című opuszt. Biztos voltam benne, hogy annyi hazugsággal és nemtelen váddal fogok…..
jt 2017.10.02 19:07:55
Az utóbbi hetekben Józsefváros két iskoláját is vitte volna két kisegyház. Na nem ám a legrosszabb sorsú iskoláinkat, hanem rögtön kettőt a lista elejéről. A Deák-Diák iskola a görögkatolikus egyház visszalépése miatt marad a KLIK-nél Akkor még úgy gondoltam, nekem ciki, hogy a…..