Regisztráció Blogot indítok
Adatok
CSÖRR-CSI££

0 bejegyzést írt és 641 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sander Parn az Észt Rali időmérőjén esett egy embereset. Szerintetek hogy jött össze neki? Csak sok volt? Valamit elrontott az ellenkormányzásnál? Pár tizedmásodperc alatt lassultak nullára úgy százról. ..
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
Belsőség Megbűnhődtem 2015.06.29 17:25:09
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
Ezt tényleg nem vettem volna észre, ha nincs rajta az a bazi nagy EV-matricázás. Á, valaki csak hülyéskedett, ez egy legkorábbi fajta Toyota RAV-4, ilyenből sose volt elektromos. Aztán leszálltam a bicikliről és alaposabban körbejártam. Oppá, hol is van a kipufogó? Mi ez a…..
CSÖRR-CSI££ 2015.05.30 00:38:39
@sechskant: A lokális túlfeszültség még lehet ok, bár akkor is furcsa, hogy a váratlan helyzet miatt a sufniból előbányászott "békebeli" Tungsram, ami még talán öreganyám éjjelilámpájából lett kimentve anno, évek óta működik ugyanazon a körön, ahol az újak rendre behalnak.

A tintasugaras nyomtatónak nem a patronja beszáradásáról van szó az említett kérdéskörben, hanem arról, hogy szoftveresen letilt egy bizonyos számú nyomtatás után, amit a szakszervizben olyan áron "javítanak", hogy érdemesebb újat venni.
A szoftveres letiltás hivatalos indoklása az, hogy a fejtisztító egység szivacsdarabkája, ami egy kis tálkában van, megtelik a fej automatikus tisztogatása során, mert teletüsszögi fesékkel, és a gyártó nem akarja, hogy szétfolyjon, mert az elés snassz lenne. (dolgoztam fax- és nyomtató szervizben, láttam ilyet) Ezért írja ki a felugró ablakban, hogy a márkaszervizbe kell bevinni.
Ott sem az a baj, hogy a szivacsot nehéz kicsrélni, vagy a számlálót lenullázni, hanem éppen az, hogy nagyjából öt perces munka, az anyagköltsége egy kis mosogatószivacs árának megfelelő, tehát nem keresnének rajta semmit, ha becsületesek lennének.
De mivel a csipet a felhasználó nem tudja lenullázni, mert ahhoz egy spec szoftvert kell rajta lefuttatni, sőt, általában fogalma sincs, hogy mi a hiba, ezért kénytelen elfogadni a szerviz ajánlatát, a "drága" javítást vagy az új nyomtató vásárlását.

Tehát, úgy tűnik, te is egy kicsit elhamarkodottan hülyéztél le, bocs
CSÖRR-CSI££ 2015.05.30 00:44:28
@ColT:

Általában az új, "körtében" halogének döglenek, de az is esete válogatja, valaelyik megy már vagy egy éve, viszont a spájzos az az állítólag már kihalófélben levő hagyományos volt, éspedig Tungi.
A kompakt fénycsövek bírják, de olyant wc-be, spájzba, tehát ahol sok kapcsolgatás, kevés használat az arány, az általad említett okból nem teszek
Ötszáz lóerő, szárazkarter, szívómotor, 8800-at forgó négyliteres boxer hatos, mászóka, kagylóülés, PDK, kerámiafék. Amióta próbáltam az előző GT3 RS-t, azóta rend van a fejemben. Második a 458 Italia. Nincs turbó, sem hangbödön, csak a jóság és a tökéletesség, ahogy…..
Hét év után visszatért a ralibajnokság Szombathelyre. A ralisok mellett ezúttal a terepesek mezőnyét is szemügyre vehettük. Négy percből Neked mi jön be? ..
CSÖRR-CSI££ 2015.05.20 19:12:18
@V12 Power:

Az még hagyján, hogy bután mozognak, de milyen buta hangjuk van
Ha nem a saját fülemmel hallom, el se hiszem, amit még Bende Tibby mondott anno, valami versenyről hazatérve, hogy létezik "trombitatív" kipufogó! :D
Sosem gondoltam volna, hogy létezett ilyen, közel háromnegyed órás videó. Tökéletes korlenyomat: félprivát videostúdió egész profi munkája, alatta korhű zenékkel. Parasztmerciktől Samarán át Niváig minden akkor, a Merkurnál forgalmazott típust tárgyal. Van benne Martinelli…..
CSÖRR-CSI££ 2015.05.17 22:21:52
@csakazértistotalcar:

A TELJES tűreszelőkészlet az akkori idők atyáskodó állami PR -gépezetének egy tipikus megnyilvánulása.
A szocialista társadalom minden állampolgárát az öntudatos és felelősségteljes magatartásra, életvezetésre (autóvezetésre) akarták kinevelni, ezért mindent túlzóan, és az életszerűségtől messze elrugaszkodottan propagáltak.

A lapos tűreszelő a kráteresre beégett megszakítóhoz kellett, de a kapitalista társadalmak ösztönlényeihez képest egy evolúciós szinttel feljebb álló szocialista ember semmit nem bíz a véletlenre.
Ő tudja (mint ahogy Stirlitz is mindig "TUDTA"...), hogy az egyszál tűreszelő könnyen elkallódik, ezért bölcs előrelátással a teljes készletet nagy gondossággal a szerszámkészletbe helyezi.

Ha ez valakinek nem magától értetődő, akkor máris beigazolódott a propaganda szükségessége!

:)))
1995, Katalán Rali. Kankkunen kiesett, Sainz vette át a vezetést, mögötte 8 másodperccel Colin. Akinek ez a két név nem mond semmit, az ne olvasson tovább.A csapatutasítás az volt, hogy minden maradjon így, ez garantálta a maximális pontszámot a csapatnak, viszont tökéletesen…..
CSÖRR-CSI££ 2015.04.29 20:36:07
@dr.oid:
tudod, hogy nagyon komázzák a verseidet, de ezzel a hsz-eddel most vitatkozni fognak (ha lesznek még egyáltalán hozzászólások), pedig eléggé igazad van

ps: gonosz csapatutasításokra azért akad példa
CSÖRR-CSI££ 2015.04.30 12:34:43
Olvasónk, Kiss Krisztián hívta fel a figyelmünket erre a nagyon érdekes sportágra. Az Association of Classic Trial Clubs szervezésében kerülnek megrendezésre ezek a futamok, amik a régmúlt trial/raliversenyek szabályai szerint kerülnek megrendezésre. Alapvető különbség nincs a…..
Krisztián Sándor videóján hatalmasat mentett valaki a pétervásárai ralin. Tökéletes kontroll, abszolút lényeglátás, villámgyors reflexek (a piros Lada elhaladása után figyeljék!). Ilyet Loeb sem tudna. Maximális tisztelet! // Sikerült ma elkapnom egy nagy tetőt a…..
CSÖRR-CSI££ 2015.04.20 17:55:31
Emlékszem, annak idején, amikor a tavalyi Golf-napok egyik válogató zsűritagjaként egy éjszaka alatt kellett kiválasztanom kb. 1900 autó közül azt a - ha jól emlékszem - százat, amelyek bekerülhetnek a szűkebb, kiállított keretbe, na azon az éjjelen kaptam életem legtöményebb…..
CSÖRR-CSI££ 2015.04.15 20:40:36
@Csabby:

Azt már a '70-es években is mondták :)
Ez a dolog nem játék, nem olcsó, fillérekből beszerezhető vacak, küszöb alá csavarozható neon, hanem tisztességes minőségű, 73 ezer forintos termék. Nappali menetfény és kanyarfényszóró egyben. A tesztjét elolvashatod itt. Nem kell kendácsolni, nem kell blankolni vagy…..
Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
CSÖRR-CSI££ 2015.03.12 00:22:39
@conmorientes:

A Dzsesssszzika és a Leonszió még hagyján (pedig már ezek is egypálcás céllövöldés szint), de anyakönyveztek gyereket már Dömper és Zakó névvel is. Ezek után már a Lavór egy gyereknek, vagy Levorg egy Subarunak secko jedno.

Valami tényleg rossz irányba megy
Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek,…..
CSÖRR-CSI££ 2015.02.19 22:15:48
@ommm: Tavaly a Golf, idén a Passat?

Imádom a rántott húst, (szinte) nem lehet megunatni velem, de a jómagyar falusi vasárnapi ebéd az emaradhatatlan "husleves-kirántotthus"-kombó is fáj egy idő után.
Még ha nem is annyira jó, de legyen már valami más, persze azért lehetőleg ne tök- vagy ződbabfőzelék (Twingo, Cactus:)
CSÖRR-CSI££ 2015.02.20 00:30:19
@mi legyen a nick?:

Ja, de...
két éve volt a Golf n+1-edszer
nem baj, minden második vasárnap se kell kirántotthus :)
A KTM évekkel ezelőtt állt elő egy villanyhajtású krosszmotor ötletével. Viszonylag hamar el is készültek a Freeride E névre keresztelt géppel, azonban annak tesztelése elhúzódott, a forgalmazás megkezdését pedig évről évre tologatták. Idén ősszel végre megvolt a hivatalos…..
CSÖRR-CSI££ 2014.10.18 16:08:43
Végleg lelepleződött az idei Festival of Speeden. Mert ennyire ember nem lehet ott gyors, semmivel, soha. Oké, hogy azt az autót neki építették, rendben, hogy erős és könnyű. De hogy ennyire megverjen mindenkit, gyorsabb-erősebb autókat is, legalább olyan legendás pilótákkal... na…..
Belsőség Ahol nem lopnak 2014.05.27 10:16:03
Üdvözlök mindenkit Indiából. Kicsit megkésve ugyan, de jelentkezem e rövid, második résszel. Kérem, mielőtt még elhamarkodottan kommentelni kezdene, olvassa el ezt a pár sort és/vagy nézze meg sorozatunk első részét. Ők a kétkezi munkások egy építkezésen. Falusi, egyszerű…..
Nem hinném, hogy a „cipőboltos” Ken Block tisztában van a magyar sport, különösen a motorsport helyzetével, illetve azzal, hogy nálunk a futball mennyire kiemelt fontosságú, államilag támogatott dolog. De lehet, hogy tegnap többet tett a magyar motorsportért, mint eddig…..
Aki szereti az autóversenyeket, az jól ismeri a Nissan DeltaWing-projektjét. A fura kinézetű versenygépet (talán nem véletlenül kapta a Száguldó Péló nevet) 2012-ben be is nevezték a Le Mans-i 24 órásra (versenyen kívül) és nem is teljesített rosszul, a 29. helyen kvalifikálta…..
  ..
CSÖRR-CSI££ 2014.03.28 21:33:24
Belsőség Egy 75%-os kör Stiggel 2014.03.27 07:15:56
Az új Audi S1 bemutatóján jó kis betétprogramokat találtak ki az unatkozó újságírók ébren tartására. A legjobban természetesen mindenki Stig Blomqvistot várta. Már csak az a kérdés, ilyenkor utólag mit ír az Audinak leadott számlájára? 200 újságíró beszaratása,…..
CSÖRR-CSI££ 2014.03.27 21:45:28
@Doze:
Ez teccett, köszi ;)

Amúgy meg tényleg igaz, hogy Stig 75% -a kevesebbnek tűnik 75% -nál, mert sem nem látványra, sem nem időre ment (+a 78 év + nem sérülhet az autó), de ha az utcai autózás öreguras szintje a 0%, ahogy én vezetek, amikor jókedvem van az a 20%, a rali versenytempó 100% -ából mínusz 25% azaz 75 már olyan, mint amikor valaki három keréken viszi be az autót, amivel csigalassú és utolsó azon a szakaszon, de az utcai autózáshoz képest mégis egy másik dimenzió.
Szóval, ralitempóban a 75- és a 100% között több van, mint a kalapos skodás nyugger és a boyracer között, mert exponenciálisan emelkednek a dógok -amennyire én tapasztaltam,
de lehet, hogy valaki szerint tévedek, pedig nem :D
CSÖRR-CSI££ 2014.03.28 16:33:52
Benyomások az idénynyitóról  „Mondhatta volna szebben kis lovag, / Más-más hangnemből…Így ni, hallja csak: / Kihívón: „Én nem járnék ám vele! / Sebészt hívatnék, hogy metélje le!” / Barátilag: Hisz findzsájába ér! / Igyék vederből, abba belefér! / Leírón:…..
Belsőség AMTS nyereményjegyek 2014.03.21 00:00:00
A feladat egyszerű. Az elsők nyernek. Hajrá! ..
CSÖRR-CSI££ 2014.03.21 00:00:59