Regisztráció Blogot indítok
Adatok
atiz

0 bejegyzést írt és 132 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nagyon bátor az a reklámcég, amely kitalálta, hogy a halálfélelemmel próbál népszerűvé tenni egy alapvetően nyugalmat árasztó autót. Pedig pontosan ez történt a Lexus esetében. Úgy látszik, a japánok is megelégelték, hogy potenciális vásárlóik minden eddigi…..
Olvasom, hogy a kormány már megint vissza akarja szorítani a diplomások kivándorlását…  Persze adminisztratív eszközökkel, nem ám jobb feltételeket teremtve otthon. És kikiáltva gonosz ingyenélőknek az eltávozókat. Azok a politikusok, szociológusok, akik ilyeneket…..
atiz 2012.07.20 09:01:12
@O.D. N.SZ.B.: ebben a diplomas visszateresben szerintem ne remenykedj: a kivandorlassal jaro nehezsegek egy atmeneti idoszak utan elhalvanyulnak.

Magyarorszag kizart, hogy rovid idon belul tudna egy olyan elheto kornyezetet biztositani, amivel visszacsabithatja az elvandorolt munkaerot.

Amikor meg mar megszoktad a kornyezeted - esetleg csaladot alapitottal - mi a francnak cihelnel megint ossze? A rossz emlekek visszatarto erejerol nem is beszelve...

Szoval ne altasd magad, ez a folyamat csak lassulni tud, visszafordulni aligha.

Illetve egy esetben: ha ven hulye leszek, a gyerekek mar a maguk utjat jarjak, es nekiallok szentimentalis barom lenni. Bar ahogy az egeszsegugyet nezem, majdnem kizart, hogy a nyugdijasgeneracio visszavandoroljon a szulofoldjere.
Fideszes képviselők egy része bevallotta, hibáztak. No nem olyan ügyben, mint a költségvetés, csak  a közlekedési szabálysértésekkel kapcsolatos törvény ügyében - a bírságok túlságosan magasra sikerültek. Igaz, a kormánypárti képviselők valóság-ismerete és szociális…..
atiz 2012.07.18 09:05:28
@Subika: a birsagokkal valo tervezes nem magyar sajatossag... nagyjabol mindenhol ez megy, kiveve Nemetorszagot.
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
atiz 2012.07.17 11:57:55
@◄ ►: pontosan. ezt a cikk harmadik oldalan azert nem artott volna osszefoglalni. mondjuk szerelok tapasztalatai alapjan egy szaralkatresz-lista osszeallitasaval.
atiz 2012.07.17 14:41:45
@rekspeiler: hadd szogezzem le, hogy nem volt ilyen autom, csak amikor a csalad kezdett elburjanzani, en is nezegettem.

ez alapjan a muszaki szinvonalhoz nem tudok/akarok hozzaszolni, a hely az, amin nalam elbukott: abba a csomagtartoba ha beteszel egy csukott babakocsit, mar nem sok helyed marad. tehat vagy bevallalsz egy tetokoporsot - bocsanat: tetocsomagtartot :-) - vagy muszaly vagy mas kocsit nezni.

en voltam olyan hulye, hogy egy E39-est valasztottam, mert ugye az ember ne kopkodjon a bajor fosra, amig nem volt neki. nade ez mar egy masik tortenet...
atiz 2012.07.17 14:55:43
@CorollaVVTI: volt ebbol IS300 SportCross is, az ertelemszeruen valoban tobbet kajal.

az biztos, hogy abban az idoben a formaja miatt nekem nagyon bejott (de csak ezustben... hogy ne legyen feltuno az a gagyi hatsolampa). A fogyasztas meg igen szubjektiv, ha azt vesszuk hogy nem kell "pihentetned" allandoan a szervizben.
A sebesség oltára Nirvána túra 2012.07.06 10:34:00
Olasz motort jellemzően érzelmi okokból vásárolunk, sokszor mellőzve a racionalitást. Erről több birtoklása után már hosszan tudnék mesélni, de a lényeg, a tézis egyik következménye, hogy amikor a Ducati kétévente megrendezi a saját ünnepléséről szóló hétvégéjét a…..
A Totalcar stábjának két tagja Dani és Hal Bandi. Nem nőttek fel együtt, csak most sodorta össze őket az élet. Mindketten fotóznak és operatőrködnek, de a szakmai érdeklődésen kívül a napszemüveg-preferencia is összeköti őket: mindketten oakleysok. És mindketten…..
atiz 2012.07.03 13:09:06
@bestpixel: en eddig ugy tudtam az O-ra lifetime warranty van (anyaghibabol eredo esetekre)
Motiváltak, jól képzettek, tehetségesek – valami mégsem stimmel. Az úgynevezett Y generáció nehezen találja meg a számításait a munkaerőpiacon, és igencsak elégedetlen saját helyzetével.  Magasak az elvárásaik. Sőt! A cégvezetők szerint túlságosan is magasak. Legalábbis…..
atiz 2012.06.19 21:26:22
@-- dr kotász --: de. fenekig tejfel.

kicsit kell erte dolgozni, de azt a plusz stresszt egy rovid atmeneti idoszakra, amig az ember belerazodik, boven megeri.

-----

mondjuk a cikk bevezetojeben emlitett "jol kepzettek" kitetelt azert szeretnem megkerdojelezni :-)
Schmitt három hónapig égett a plágiumüggyel. Mindenki látta, hogy akkor csalt, és most füllentget.De sokáig még reménykedett, hogy hivatalosan nem lépnek. Valóban, a Testnevelési Kar vizsgáló bizottsága csak mismásolt az ügyben. (Igazából ez nem is volt meglepő: a TF-et sosem…..
atiz 2012.06.15 21:12:46
@Ez is csak egy nick_: nem jo, olcson meguszna. az ilyet utni kell, amig mozog. mondjuk ahogy a parlamenti felhozatalt nezem, lenne meg nehany, akit helyre kellene rakni ugy istenigazabol.
Tavaly májusban a többi európai ország után, a hagyományos migrációs célországok (Németország és Ausztria) is végleg megnyitották munkaerőpiacukat a kelet-közép-európai munkavállalók előtt. Az eddig esetleg feketén foglalkoztatottakat most már bejelentve dolgoztatják.…..
atiz 2012.06.06 12:13:19
@kifordított nagyanyó: pontosan 1989 ota.

akkoriban kezdodott az allami javak bagoert arusitasa a spanoknak, aztan olajszokites, es utana mar annyi minden tortent, hogy nemelyik kiesik az ember emlekezetebol.

ha mindezt vegiggondolja az ember, akkor latszik igazan, hogy a jellemtelen politikai elit nem egyetlen parthoz kotheto.

na nemsokara kormanyozgathatjak magukat, meg a mutyuzos haverjaikat, azt' joccakat.
Az idióta törvény még a használtautó-piacot is agyonverné. Szerencsére van megoldás, ráadásul pofonegyszerű: írjon ön is igazolást, saját magának. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
atiz 2012.05.10 11:30:57
@sascha: volna ket kerdesem, ami eddig szerintem meg nem volt...

ha kijelentkezel, milyen hivatalos iratokat vonnak be, es miket tartassz/tarthatsz meg?

+1: olyat is lehet csinalni, hogy a szulok kijelentkeznek, de a gyereket bejelentve hagyjak?
atiz 2012.05.10 13:11:50
@hopptarisznya: +1

nem is igazan ertem a sok gyokeret, akik itt frocsognek a kulfoldi rendszamosok ellen. es itt most pont tokmindegy, hogy melyik orszag rendszamarol van szo.

mind1 - ugy latszik nekik jo ez a politikai garnitura is (amibe boven beletartozik az egesz foskupac, partzaszlotol fuggetlenul)
Vezessük rá őket arra, hogy autóst csak akkor állítsanak meg, ha annak valódi oka van. A fennmaradó időben eredjenek a tulajdon elleni szabálysértések elkövetői után. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Itt szurkolj velünk Norbiéknak! Update! Új képek, és Kapócs Zsóka kalandja videón. (Csak annyit mondok: húúúúúúúvazzzzz.) Szóljanak a fanfárok, zúgjanak a harangok, Mogyoródon a WTCC mezőnye! Ez mégis csak valami, világbajnokságot rendezhetünk. Emellett még másféltucat…..
atiz 2012.05.05 20:44:55
@McBlade: mar akkor is senki volt, mikor meg valaki volt (Hofi... ha jol emlekszek)
A norvég Saunders Architecture tervezte, 2006-ban átadott Aurland kilátó Norvégia legnagyobb fjordja fölött helyezkedik el, Aurland városa közelében. A táj igazi adrenalinlöket.   A kilátóra kiírt pályázat mottója a "640 méterrel Aurland fölött és 20.120 km-re…..
TComment Az őse egy légyfing volt 2012.04.14 08:26:57
Az amerikai izomautók feltámadása nem egy retrókamu: nem csak a formavilág stimmel, de a teljesítmény is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
atiz 2012.04.14 21:25:31
@Stomi: "Már hogy fingatná meg egy sti? Ez nagy butaság"

ehhez eleg egy kis letaposott ho a piros lampanal. vagy vizes macskako (hogy magyar viszonyokat emlitsek). szerintem csak neznel.

A subaruban az a jo, hogy akinek sosem volt, el se tudja kepzelni, hogy a futomuve mennyire kepes a fizika torvenyeit semmibevenni.

Az a kis pöcs gyar ezelott vagy 40 evvel kepes volt raallni valamire, amit a nagy gyartok igazabol csak az utobbi evtizedben kezdenek el istenigazabol alkalmazni.

Bonusz: minden kocsijukba belerakjak ezt a technikat. Na jo - a BRZ most epp kivetel.
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
atiz 2012.04.12 12:12:49
@sutpet: ebbe szerintem ne eld bele magad, hogy a 130 mindenhol elterjedt.

hivatalosan, talan.

vasarnap delutan az ingazo tomeg minimum fele a 150-160-at tartja Ausztriaban. Kiveve Oed utan, ahol beraktak egy dobozt, meg Wels utan a 38km kornyeken, ahol a ket irany kozott ide-oda pakolgatjak az arva egyszem radarjukat.

marha nehez am ugy torvenytisztelo allampolgarnak lenni, hogy kozben tenykent kezelhetjuk azt, hogy ennek az egesz hisztinek koze sincs a kozlekedesbiztonsag javitasahoz.

innentol meg minden ertelmes (ertsd: nem birka) ember tudja, hogy mi a dolga, ha az erdeke mast kivan, mint a "jogalkoto"
TComment Adócsalókat fogtunk 2012.03.29 10:15:00
Azt mondták, negyvenezren vannak a külföldi rendszámmal közlekedő magyarok és milliárdos a bevételkiesés. A valóság sokkal szórakoztatóbb. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
atiz 2012.03.30 07:53:09
@szgy: az elgondolkodtato az egesz ugymenetben csak az, hogy az az illetekes elftars, aki jo dolgaban a cerkaja helyett a mi idonkkel jatszadozik, egy karterites eseten tippelj honnan fogja elovarazsolni a zsetont.

merthogy *en* be fogom rajtuk vasalni, az holtbiztos!

pontosan - az allamkasszabol. tehat nem eleg, hogy barom, fingja nincs az eletrol, hanem meg raadasul a te f*szoddal (meg tovabbi 9M adofizetoevel) veri a csalant.

na ez a nem mindegy.
atiz 2012.03.30 07:57:10
@Kegyetlen: sejtheted, ha a sajat borukre menne a dolog, atgondoltabban bonyolitottak volna a dolgot!

dehat erted - amig XY s*ggarcu a Z hivatalban otletelget, anelkul hogy tovabbdelegalnak neki a karteritesi penzeket (mert lesznek, efelol ne legyen ketseged), addig perszehogy raernek "tesztelgetni" meg "probalkozni"
atiz 2012.03.30 22:43:02
@fmorpheus: ugy erted szervizeltetni :-)
elkepzelheto - en is ott csinaltattatom az autot nem egyszer. mi ezzel a problema?

ami viszont elgondolkodtato: az orszag adohivatala, ahol elek, futott km igazolaskent elfogadja esszeru aranyban a szervizszamlakat, amiket magyarorszagon allitanak ki.

es meg egy: nem kernek hozza hitelesitett forditast se. jo, mi?

szoval lehet igy is... meg ugy is, hogy szellel szembe h*gyozunk, aztan rohog rajtunk a fel vilag. meg "varunk a targyaloasztalnal, csak nem jon az IMF"

ha nem lennenek rokonaim magyarorszagon, igen jol tudnek szorakozni a napi hireken!
TComment Odafent nem számolnak 2012.03.23 06:15:00
Amerikából vagy Svájcból autót venni sokkal olcsóbb lehet, mint idehaza. Hogy mégis miért nem csinálja ezt mindenki? Mert idehaza olyan ember mondja meg az árát, aki soha nem is látta. Pocsék módszerek, irreális számok. Üdvözöljük a valóságban. Kapcsolódó cikkünk…..
atiz 2012.03.23 21:35:18
@Hó apó: az a baj, hogy nem csak a vezetok sotetek... nezd csak meg a sok b*rmot aki a szlovakrendszam teman nem birta felfogni, hogy mi is a tulajdonkeppeni problema.
mind azon rugozott, hogy akinek kulfoldi rendszama van, az default adocsalo, akit le kell loni.
Az Égéstér nyolcadik adásának kommentposztja. Tetszett?..
atiz 2012.03.23 20:29:55
@navan: ugy hallottam, ezzel a valasztassal mostanaban (uccso 20 ev) egy baj van csak: sz*rt vagy meg sz*rabbat.

te melyiket valasztanad?
Az évfordulóra a wikipédián találtam rá, aztán rákattintottam a vonósnégyesről szóló cikkelyre, ott találtam az alábbiakat: "A premier 1910. március 19-én volt a Waldbauer-Kerpely Quartet közreműködésével, akikkel pár nappal azelőtt Bartók Kodály Zoltán műveket…..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
atiz 2012.03.14 11:12:54
@btomi1980a: :-)

ez igen, jol nyomod haver, ne hagyd abba! :-D
atiz 2012.03.14 12:21:36
@btomi1980a: "Szerintem itt megint valami tutyi-mutyi van a dologban!"

szerintem meg kerek abbol a cuccbol, amit te mar igy a het kozepen tolsz, mert eleg jo anyagnak tunik :-)

figyi ma', olyan van, hogy hozol nekem a rendororsre belole, amig en az adminisztrativ resszel bibelodok, hogy visszakapjam a kocsim?

megall az esz, hogy ilyen emberek egyaltalan szabadon maszkalnak...
atiz 2012.03.14 12:22:28
@Shadowbull: nalam a gyerehaza.org nyilik default, ha inditom a bongeszot :-D
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal segítőkész, de a napszemüvegekhez nem sokat konyítanak. Az első állítás arra vonatkozik, hogy amikor felhívtam Suller őrnagyot, a kommunikációs igazgatót, megnézhetném-e a leletet, annyira flottul ment minden, hogy egészen elképedtem. A kettes…..
atiz 2012.03.08 20:29:45
@halaloszto: korabbi munkaadom eppen akkoriban kezdett feltorni, mikor odakerultem, ugyhogy nekialltak nyomni a corporate branding-et. A logo nagyon tavolrol, sotetben, es kb. 4 guszti utan valoban hasonlitott egy picit a gukki logojara.

tippelj, mennyi ido volt, mig kapott a CEO egy telefont a cegjogaszoktol, hogy leszunkszivesek valtoztatni a jelvenyen...

ami a lenyeg: nagyobb cegeknel jogaszok hada foglalkozik a markavedelemmel, oket ezert fizetik, hogy barmit megtamadjanak, ami egy kicsit is gyanus. A logika abszolut semmit nem szamit (a munkaltatomnak meg erintolegesen sem volt koze a divatiparhoz)
A viharos XX. század szörnyű kataklizmái ráébresztették az európai embert az addig történtek tarthatatlanságára, arra, hogy paradigma-váltásra van szükség. A kapitalizmus kegyetlenül kizsákmányoló kezdeti formáját Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban lassan…..
atiz 2012.02.19 23:44:16
@Dövan: probald egy kicsit nagyobb spektrumban szemlelni a dolgot.

olvasatlan/muveletlen ember kisebb gyakorisaggal kerdez vissza (es ezzel kevesbe kenyelmetlen embertars), mikor ala kell irnia egy svajci frank alapu hitelt, ertelmeznie kell egy politikus nyilatkozatat, esetleg meg kell itelnie, hogy egy paradicsompure konzervbe miajoedesanyucikajuknak tesznek 14 fajta E... taplalekkiegeszitot.

a sort lehet folytatni.

sajnos en is egyet kell ertsek a cikkel, es azokkal is, akik mar a korai 90-es evekre teszik ennek a folyamatnak a kezdetet.