Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Pic

0 bejegyzést írt és 878 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nemigen hiszem, hogy bármi újdonságot tudnék mondani Hofi Gézával kapcsolatban, úgyhogy meg se próbálom. Egy biztos: nincs még egy olyan humorista, aki ekkora hatással lett volna nemzetünkre. Poénjai és gondolatisága generációkat nevettetett meg és gondolkodtatott el, szállóigéi…..
Pic 2022.04.12 11:51:01
@artifex:

Félreértesz. Nem az elvtársakról beszéltem és nem a NER lovagokról, hanem azokról az egyszerű emberekről akik ebben a környezetben próbáltak, próbálnak megélni.
Pic 2022.04.19 09:51:45
@eßemfaßom meg áll: Na mesélj!
Pic 2022.04.25 12:09:12
A világon nem egy, nem két és nem három olyan híd van, amelynek fotóját megnézve nagy bizonyossággal meg tudnánk mondani nem csak a nevét, de azt is, hogy pontosan hol fekszik. Ez köszönhető a panorámának, a híd színének, kialakításának vagy éppen funkciójának. Elágazás a parton: vajon hova…..
Pic 2022.03.29 11:49:18
@wrstjnethn: Egyetértek veled több pontban is az építészeket és a pazarlást illetően, meg ugye a funkcióból adódó feladatot (rövid, gyors átjutás) is igen művészien teljesíti, de szerintem értelmetlensége ellenére legalább szép, nem úgy mint a jelenleg hazánkban dühöngő látszóbeton láz, ami személy szerint kiba irritál.

A látszóbetonnál nagyobb bunkóságot elképzelni nem tudok. A sok kis hühye faf, rózsadombi villában nevelkedett építészcsemete aki életében nem látott még lakótelepet közelről, nem járt még vidéki kisfaluban, ahol egymás hegyén hátán állnak a funkcionálisan kész, de teljességében soha be nem fejezett családi házak, nem lefestve csak bekőporozva, a messziről látszó pénhiány miatt burkolatlan, de rendkívül trendi látszóbeton alapokkal...... mivel fa zsaluzatot használtak mindenütt, így természetesen mindegyikben látszik a nagyon fontos "fa erezetet megmutató lenyomat a betonban", hogy Makovecz lépne a tökükre és lökné őket hanyatt..

Egy normális magyar számára a látszóbeton spórolást, szegénységet jelent, némi igénytelenséggel párosítva.
Barangolás a világban Metro-2 2021.10.04 09:58:59
Az orosz főváros, Moszkva a Föld egyik legnagyobb metróhálózatának büszke tulajdonosa. A rendszer állomásai és alagútjai nem titkoltan egy nukleáris háború esetén a civil lakosság óvóhelyeként funkcionálnának, hogy biztosítsák több százezer ember túlélését a nagy piros gombok megnyomása…..
Pic 2022.03.29 11:35:36
@horex: Nem láttad a cikket a székház bontásáról? Ha jól emlékszem a történetre akkor a bontáskor ott maradt egy függőleges hengeres betontömb ami mélyen lemegy a föld alá. Ha jól emlékszem lépcsőházra tippeltek a szakik, hogy valamikor az lehetett, de valami okból valakik úgy zárták le, hogy kiöntötték betonból az egészet.

Mivel az építtető egy kapitalista cég akinek nincs annyi elpazarolni való pénze mint a magyar államnak, hogy eltapsoljanak 2 milliárd forintot bontásra, mint a magyar állam tette pár éve a millenárison, mikor szétszedette a Ganz generátor tesztelő 2 méter vastag, erősen vasalt betonfalait, emlékeim szerint az építtető benne hagyta az új épületben ezt a betontömböt.
1897. Villamos a Néva jegén, Szentpéterváron. A téli időszakban számos vonalat létesítettek a befagyott folyón..
Pic 2022.02.07 21:56:22
@fareszjó:

"@Pic: Ami nem jött össze nekik, mert 47-ben volt az egyetlen felszállás. "

Ez tényleg izgalmas.
Én a legendát ismertem, mint sztorit, hogy muszáj volt és a gép épp csak elemelkedett a vízről.

Mikor írtad az 1947-et rákerestem és kiderült, hogy egyrészt tényleg, másrészt az az elemelkedés tényleg minimális volt: Kb 20 méter magasra repült, kb 1 mérföld hosszan és összesen 26 másodpercet töltött a levegőben.

Tehát:
- egyrészt van az egyszer repült repülő, tény
- a másik amit én írtam a legenda, miszerint muszáj volt reptetni 1x, hogy kifizesse az amerikai hadsereg a háború vége miatt, mert a fejlesztés sokba volt
- a harmadik dolog a tény amit te írtál, hogy végül csak 47-ben volt az a felszállás.

Nos én annyit találtam még, hogy a wikipédia szerint az 1947-ben szált fel és a fejlesztési költség bár nem volt kevés, azért nem vitte volna csődbe: 23 millió dollár.

Mai árakon Hughes-nak 1976-os halálakor 11 milliárd dolláros vagyona volt és az a 23 milliós fejlesztés mai árakon 211 millió dollárt jelentene.

Tehát amit én írtam az legenda is meg nem is.

A történet legendás, a körülmények a múlt ködébe vesznek.

A végső szerződés tényleg csak 1 db repülni képes prototípusra szólt. Az is érdekes háttérinfó, hogy 1947-ben költségvetési csalás gyanújával szenátusi meghallgatásra idézték be Hughes-t a repülő miatt. :)))
Pic 2022.02.08 08:24:27
@horrorpornó bábszínház:

Kedves barátom!
Ez itt egy csodálatos, régi idők szellemét megidéző, kellemes, elmélkedős, régi dolgokon elmerengős, beszélgetős fórum. A többség így szereti és ilyennek szeretnénk megtartani.
Személyeskedés, beszólogatás az máshol van, inkább ott folytasd, itt ha szabad kérni moderáld magad.

1. A Sencsen az a helyes kiejtése a város nevének, leírva/átírva latin karakterekre meg bizony Shenzhen, a másik meg biza Hong Kong.
Lehet, hogy itthon nálunk némely kultúrlény kitalálta, hogy a kínai neveket fonetikusan kellene magyarosítani és Sencsennek meg Hongkongnak írja, de ez ugyanaz a baleset, mint az Isztambul. Még az is lehet, hogy a helyesírás ellenőrző is elfogadja ezt förmedvényt, de hát történtek már nagyobb galádságok is ebben az országban ezer év alatt!
Az Üzleti életben viszont mindegyik Shenzhen, Hong Kong és Istanbul.
Evvan.

2. Egy 150 centiméteres ember kb az államig ér, tehát ha az a pár ezer kínai akivel találkoztam jártamban keltemben a városban kb ebben a magasságban mozgott és lazán elláttam a tömeg feje fölött, akkor bizony jól becsültem. Egy 165 cm-es ember feje felett ugyanis nem látok el.
Pic 2022.02.08 18:18:50
@CSOKKI MÁLNA: Igazad van, a jócsaj gruppikat el is kapkodták a nagymenők.

Mick Jagger is szemezgetett rendesen.
A múltkor nosztalgiáztam és feldobta a youtube a Kajagoogoo Too Shy című számát, ami az első nagy sikerük volt.
Mint a háttérsztoriból kiderült a videoklipben szereplő bombázó pincér csaj Limahl "barátja" volt és szívességből szerepelt a klipben.
Nem sokkal ezután elvette egy nagymenő lemezkiadós ürge és a mai napig élnek boldogan...
Az első nukleáris repülőgép-hordozó, a USS Enterprise (CVN 65), 1961. november 25-én állt az USA haditengerészetének szolgálatába, nyolcadikként ezen a néven. A virginiai Newport News gyárban készült USS Enterprise 8 atomreaktorral és 4 gőzturbinával rendelkezett, így több mint 30 csomó (56 km/h)…..
A nyugat-balkáni állam, amellyel az összes szomszédjának kisebb-nagyobb problémája van, amelynek társadalma etnikailag, kulturálisan, politikailag és demográfiailag egyaránt szélsőségesen megosztott, amely a korábbi Jugoszlávia legszegényebb része volt, amelyet súlyos kivándorlás sújt, amelyben…..
Pic 2021.12.13 22:38:27
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ez nem volt kérdés, igazad van. Pláne, hogy miközben mi viszonylag hamar, 150 év alatt :))) kivertük a törököket, addig Koszovo az bizony 1912-ig része volt a Török birodalomnak.

A probléma az ott van, hogy az első feljegyzések szerint, ahogy valamelyik Szerb uralkodó krónikása megírta az 1330-as években Koszovó nyugati részén két nagyobb területen voltak albán törzsek. Az egyik helyen 7 a másikon 9 falu. Ennyi volt az albán népesség. Kb 1%. Emellett volt 99% Szerb.

Albánok még az 1600-as években is csak a nyugati részen voltak sokan, ekkor kezdtek agresszíven az egyes törzsek keletre és északra vándorolni.

Az ezt követő 300 évben a török uralom alatt volt több "visszaélés" is, mikor erőszakosan nekimentek a szerb lakosságnak, így fogadott be anno az osztrák magyar monarchia is 100-150 ezer Szerb menekültet a mai Magyarországra, a magyar szerb nemzetiség gyökerei ide vezethetők vissza ha jól értelmeztem a dolgokat.

Ennek eredményeképpen az arány 1921-re 61% Albán 33% Szerb lett.

Ami gáz a történetben, hogy 1991-ben ez az arány 81% / 13% volt, ezzel szemben

Jelenleg ugyanez 88% vagy más források szerint 93% szemben a szerbek 1,5%-ával.

MINDEZT úgy, hogy az Albánok összlétszáma csökkent!
A megfejtés egyszerű: Elüldözték a szerbeket.

Az Albánoktól lehet félni, de tanulni is, bárhogyan is nézzük, figyelemre méltó amit csináltak.

Egy összetartó nép, tudatos szervezkedéssel, egy következetesen megvalósított hosszútávú tervvel óriási sikereket tud elérni.

Mi magyarok igazán példát vehetnénk róluk. Ha csak feleennyire lennénk összetartóak és kitartóak, itt nagyon másképp néznének ki a dolgok.....

@'it's cool to know nothing':
Van igazság abban amit mondasz, de magánvéleményem szerint bár a Román szervezettség vitathatatlanul jobb, int a magyar, az albánokhoz képest gyenge kezdő rollerbajnokok.
A második világháború folyamán a japánok, a vadászgépeik tervezésénél fő szempontnak tekintették a rendkívüli manőverező képességet, akár a többi tulajdonság, mint pl. a védelem rovására. Ennek a koncepciónak a legismertebb példája a híres Mitsubishi A6M Zero, vagy a Nakajima Ki.43 Hayabusa volt.…..
Ahogyan a legjobb fikciós és a legjobb dokumentumfilmeket, s a leginkább alulértékelt alkotásokat is megemlítettük, úgy itt az ideje beszélni 2020 legpocsékabb filmjeiről. Ezek a darabok mind fabatkát sem érő borzadályok, melyek többnyire egy-egy gondolatot, témát, alanyt és brandet alávaló módon…..
Szintező félméteres hibával, motorblokkok az almaraktárból és öntvény 16-ik próbára. A hazai gyáripar sötét középkora...
Pic 2020.12.21 09:21:32
@midnight coder: Hát elég érdekesen éled meg a dolgokat öregem. A fejedben egy csomó dolog elsikkadt menet közben.

"Persze nyugaton is gyártottak akkoriban selejtet, lásd Pl. Sinclair számítógépek"

A Sinclair nem volt szar. Forradalmi volt. Csakúgy mint az azóta szintén eltűnt ATARI és Commodore. Egy halom újítást tartalmazott. Rájöttek, hogyan lehet a nagyon drága és szekrény méretű hardvert olcsóbban legyártani és arra, hogy ez kisebb méretben is megvalósítható.

Nekik a tragédiájuk abban volt, hogy volt pár olyan újításuk, mint például a fóliamembrános billentyűzet aminek utódját a mai napig használ MINDEN kommersz billentyűzet, csak a lényeg most "odalent" van biztonságban és mi "fent" a műanyag klaviatúrát püföljük, míg pl a ZX81-nél mi még direktben a kapcsolást végző fóliamembránt püföltük direktben ami nem szerencsés..... mert bizony ha egy igénytelen, körmöt vágni nem tudó programozó csemete beszakította a fóliát akkor megvolt a baj... Ezért lett pl az utód Spectrumnak "rendes" billentyűzete.

Egyébként a Sinclair azért ment tönkre, mert túl korán voltak picik a gépei, kb mint egy mai noti és senki nem hitte el, hogy abban egy rendes számítógép van. A kicsinyítés később lett trendi és sok elem a mai napig berögzült. Pl Ha belenézel egy mai "normál" (mini, midi) PC házba, ami a klasszikus 30 egynéhány évvel ezelőtti IBM PC gyermeke, akkor láthatod, hogy belül a légtér 90%-a levegő és csak a maradék az alaplap, kártya, vinyó.

Második probléma a hozzászólásoddal:
"Trabantnál meg az volt, hogy 6 voltos helyett 12 voltos lett az elektromos rendszer. Csak a legvégén került bele négyütemű motor, de akkor is valami nyugati kocsi motorját szerelték bele."

A Trabant tervezője egy zseni volt. Olvass utána. Megalkotásakor a kor szintjén a Trabant teljesen oké volt. Ő persze tudta, hogy fejlődni kellene és továbblépni és megtervezett valami totál újat, előremutatót, szupert. A politika lesöpörte, a terveit berakták a fiókba, majd az általad ismert modellt gyártatták a gyárral még kb 30 évig.

Amit a Trabant tervezője megálmodott, azt érdekes módon pár évvel később szinte egy az egyben kihozta a VW és csodájára járt a világ. Úgy hívták: GOLF (az első széria)

A Trabantnál pedig közben tényleg semmi modernizáció nem történt. Amiről te beszélsz az az, hogy a Trabant gyárat a német egyesítéskor átvette a VW és az utolsó darabokat "modernizálva" gyártották le és egy csomó vw alkatrész épült a kasztniba, pl 12 voltos aksi, VW motor, stb.

Aztán befejeződött a modernizációs és átállt a gyár Trabant helyett VW gyártásra...
Az An-26-osokról írott posztomat azzal fejeztem be, hogy az utolsó példány kivonása nagy űrt hagyott maga után. Azóta ugyanis nincs harcászati rámpás szállító repülőgépünk. Időközben viszont megérkezett a régóta várt hír, aláírták a szerződést a váltótípusról. A Magyar Honvédség 2 darab KC-390-es…..
Már megszokhattátok, hogy időről-időre olyan nosztalgikus témákkal is igyekszem foglalkozni a blogon, ami nem feltétlenül a játékokkal kapcsolatos, viszont a gyerekkorunkat mindenképpen meghatározta.Ilyen téma volt a televíziós műsorokkal foglalkozó sorozat, a zenékkel, reklámokkal, újságokkal…..
Pic 2020.11.14 14:28:18
@yerico1: Nem értem a cikkírót. Szerintem ma is alap, hogy egyszerű matematikai műveleteket fejben el tudjunk végezni.

1000-ből 720 az biza még alapművelet.
1909. Skijoring Norvégiában. A három korai téli olimpián is szerepelt bemutatószám a skandináv országokban még ma is kedvelt népi sport..
  Rákosrendező pályaudvar egy igen különleges, nagy múltú és éppen átalakuló szeglete Budapestnek. Az egykor jelentős forgalommal bíró rendezőpályaudvar, a szállítási igények és a gazdasági helyzet változásával elvesztette jelentőségét. Épületei, környezete elhanyagolt lett, sajátos miliőt…..
Annyira sokkoló napokon mentünk keresztül, hogy akár egy kitalált történet is lehetne. Bár az lenne.....
Pic 2020.09.25 17:58:41
@desw: Ezekkel a szerencsétlenekkel "gyártják" a kis aranyos kutyakölyköket amit te megveszel a hivatalos fajtatiszta lepapírozotthoz képest féláron, de még így is sok pénzért.
Létezik egy elképzelés, mégpedig az Egészséges utcák, amelynek célja, hogy az utcák, közterek kialakításánál az elsődleges szempont az emberek életminőségének és egészségének maximalizálása legyen. A Járókelő oldal 8 éve segít a városlakóknak abban, hogy jelezhessék a kátyúkat, letört szemeteseket,…..
Pic 2020.09.17 21:20:19
Well....
Hogy képbe helyezzem magamat, hogy miért pofázom bele a történetbe és milyen alapokon nyilvánítok véleményt:

- 9 hónapig a Ferenc körúton laktam, ismerem a környéket (Tűzoltó utca Aldi bevásárlás, Ferenc körúti kukkoldában pénzváltás parkoláshoz, mert náluk ugye 100Ft-ossal ment a műsor. :D, bakáts téren gyros és templom, nyáron kulturprogram. )
- 6 évig jártam hivatalból a Ferenc térre napi szinten egy partnerhez vásárolni
- jópár éve az ezredes utca és a Lövőház utca szomszédságában lakom

Nos:

- A Tompa utca és környéke autós embernek eléggé élhetetlen környék. Mindenfelé egyirányú utcák. Autóval közlekedni muszáj, de hála az egyirányú utcáknak és a Tompa utca átalakításának, zavaros, nehézkes és parkolni mission impossible. A környezetvédelemnek biztosan sokat odaba*z, hogy az ember 15-20 percig köröz mire parkolóhelyet talál. Utáltam azon a környéken lakni. Ez a közlekedési/parkolási anomália egyébként áll a Lövőház utcára is. A Tompa utca tekintetében nincs aktuális információm, de valószínűleg ugyanaz lehet, mint nálunk, azaz az az érdekes helyzet van, hogy a környéken szinte csak a helybeliek nem tudnak parkolni. Igen sokat mond, hogy este 10 után mikor bezárnak a szórakozóhelyek, akkor a parkolók harmada felszabadul.

- A tompa utca szép, a sok barom fel is kapja, ugyanúgy ahogy az Ezredes szomszédságában a Lövőház utcát. AZ IS nagyon szép! Mindkettő élhetetlen. Tele étteremmel kiülős helyekkel, ami a vendégeknek és a vendéglátóhelyeknek jó, de aki ott lakik annak folyamatos zaj, cigifüst, nyáron aludni nyitott ablak mellett lehetetlen, mert zaj van este 10-ig, utána a részeg fiatalok elindulnak hazafelé és kb éjfélre sikerül is elhagyniuk a környéket. Addig persze 2 méterenként megállva üvöltve megbeszélik az aktuális témákat. Bónusznak vizelnek egyet a sarkon.

A Tompa utca környéke szenved az odaterelt forgalomtól, keskeny kutyaszaros járdák, stb. Összességében nagyon guszta. A Lövőház utca és környéke ugyanaz, bár valamilyen okból kifolyólag a kutyaszar egy nagyságrenddel kisebb. Talán azért mert a közelben van a városmajor és odajárnak a kutyatulajdonosok kutyát sétáltatni.

A régi Tompa utcát sajnos nem ismertem. Amikro én ott laktam, akkor már sétáló utca volt. Az Ezredes utca viszont egy nagyon fontos átkötő utca azoknak akik jönnek le a hegyről és nem a Moszkva térre igyekeznek, hanem mondjuk a Krisztinára és/vagy BAH csomópont irányába. Azokank muszáj kijutniuk a Szilágyi Erzsébet fasorra. Ez csak a Nyúl utcán és az Ezredesen lehetséges. Ez sajnos reggel és délután csúcsidőszakban látszik is. Ilyenkor azt utca közepéig feltorlódik az autósor mintegy 100 méter hosszan. Általában a 3. lámpára már át is lehet jutni...
Sajnos emiatt az Ezredes ilyenkor elég forgalmas és zajos 2-2 óra időtartamban, utána viszont a helyiekekn kívül még egy árva zombi sem vetődik a környékre.

Összességében csatlakozom azokhoz akik szerint a cikkíró egy oltári nagy faf.
Több évnyi hű szolgálat után itt az ideje lecserélni a porszívót? Most választási tanácsokkal segítünk, hogy a számodra legjobb porszívót vidd haza!..
Pic 2020.09.15 14:57:41
Az álló porszívók szívóereje olyan szinte nulla, hogy a hétköznapi takarításhoz sem jók.

A fekvő porszívóknál is komoly probléma, hogy egyre több a "szupercsendes" porszívó, amelyek halkak, aranyosak és szívóerő itt is nulla.

A legjobb viszont, hogy vannak gyártók amelyeknek a porszívója üvölt, mint a fába szorult féreg, DE a szívóereje nulla.

méret:
nagyon sok az utóbbi pár évben a kicsi, aranyos porszívó.

A probléma, hogy nagyon melegednek, sok a meghibásodás ÉS a legfőbb gond, hogy manapság a gyártók egyen porzsákokat árulnak, így a kicsi porszívók, kicsi portartályába berakjuk a sokkal nagyobb porzsákot, aminek felét-harmadát használjuk ki. Mindeközben a porzsák kezd aranyárban mérődni...

A porzsák nélküli porszívókkal sem jobb. Ezer meg egy szűrőbetét, amit tisztítani kell és nagyon dzsuvás tud lenni a tartály azt is takarítani kell. Mikor üríteni akarod és kinyitod a fedelet akkor száll a por amit addig összegyűjtöttél. Persze ez is csak a jobban megtervezett darabokra igaz, mert a vacakabbak esetében az ürités az azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel nem akkor nem ott és nem úgy nyílik a tartály ahogy te gondolod és az egész kiömlik, száll a por a lakásban és szedheted össze megint a dzsuvát.

A robotporszívó egy istenáldás lesz... majd egyszer a jövőben. Ehhez már csak pár apró nehézségen kell átküzdenie magát: küszöbök kezelése/áthidalása, szőnyegekben nem elakadás és ha felmenne a lépcsőn az milyen szuper lenne.

Emellett szinte elhanyagolható probléma, hogy a sarkokba, szűk helyekre nem megy be, tehát időnként a hagyományos porszívóval utána kell takarítani, a necces határeset felületeket el kell barrikádozni indítás előtt (nálunk pl pont a radiátorok vannak rossz magasságban), mert ha be is fér a laposabbik végével a tereptárgy alá, menet közben a kisaranyos forog, így könnyen előfordulhat, hogy addig mozgolódik, amíg megszorul. A legnagyobb gond viszont továbbra is az, hogy mielőtt elindul a robot előtte a lakásban EL KELL PAKOLNI a terepakadályokat, hogy szépen takarítson ki.

A végkövetkeztetés, hogy akármivel is takarítasz a végén sz***ni fogsz, de ha nem takarítasz akkor is, szóval...
A mai napon ismét hoztam nektek néhány pazar fotót a 60-as, 70-es és 80-as évekből. Egészen biztosan nagyon sokra Ti is emlékeztek, de elképzelhető hogy találkoztok a fotók között olyanokkal is amikkel eddig még nem találkoztatok.Igyekeztem úgy választani a képeket, hogy a mai 40-es, 50-es…..
A magyar bűvös kocka elhozta a logikai játékok forradalmát, amiből jóformán mindenki meggazdagodott, bennünket kivéve...
Pic 2020.06.29 10:49:48
@UtazóTódi: Hát az asszonynál rezgett a léc.... :D

Csak fogtam a fejem csendben, amíg be nem szólt, hogy "DE ez csak egy kocka, mit vagy úgy oda?"

Erre fogtam magam felmentem Ebayre és megmutattam neki, hogy egy első generációs, sértetlen csomagolású Rubik kockát sok tízzer forintért lehet megvenni.... és azt hiszem kicsit kiabáltam is, hogy "Nesze neked a kocka, veszel nekem egy újat???"
Kicsit megszeppent...
Pic 2020.07.01 11:27:14
@mzprx01: A botrány az, hogy a Rubik kockát az egész világon ismerik, a nevét is. Ha kicsit nagyvonalúan kezeljük az életművét és azt feltételezzük, ez akkor is az un. "One Time Hit" kategória. Akik ilyet csináltak a nyugati féltekén azok mind mind durván milliomosok dollárban és életük végéig kényelemben élnek.

Rubik annyit keresett a történeten, hogy tudott venni magának egy új Golfot.
Geraldyn – becenevén Jerrie Cobb lehetett volna a világon az első női űrhajós, ha egy szenátusi meghallgatás ettől 1963-ban el nem üti. Pár hónappal később repült a világűrbe az orosz textilgyári munkásnőből gyorstalpalón kiképzett Valentyina Tyereskova.   ..
A kövérségnek vannak szintjei, de ha Karl Lagerfeld szerint "túl dagadt" vagy az túlnyúlik a legtöbb ember komfortzónáján. Adele-nek az elmúlt tizenegynéhány évben sikerült egész hihetően eladnia, hogy ő márpedig büszke arra, hogy kövéren is boldog (lol). Ahogy Churchill mondta: amit nem tudsz…..