Regisztráció Blogot indítok
Adatok
TóthDiána

16 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A  januári márkaismertségi kutatás eredményei szerint változatlanul a Nők Lapja Café és a Femina.hu a legismertebb nőknek szóló oldalak a magyar online piacon. Az NRC Kutató Intézet női portálok spontán ismertségéről készült márkakutatásából kiderül, hogy a 18-75 év közötti nők 33%-a a Femina.hu…..
Immár hagyományosan a Femina.hu képviseli a CEMP médiacsoportot a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub Adni jó! jótékonysági sütivásárán, az Önkéntesek Világnapján. A szerkesztőség és a CEMP Sales House munkatársainak saját készítésű süteményeiért a becsületkasszában összegyűlt összeget az…..
Ma egy online webáruház sok esetben blogot indít és tartalmat gyárt, hogy hozzáadott értéket létrehozva erősítse márkáját.  Mi 4 éve megfordítottuk ezt, és a már meglévő erős branddel és stabil olvasói bázissal rendelkező tartalmunkhoz hoztunk létre hozzáadott értékként egy kifejezetten nőknek szóló…..
Forgattunk egy szuper image videót a szállodáról, ami olyan jól sikerült, hogy feltöltöttük a Femina.hu Facebook oldalára. Feltettünk egy kérdést a videó alapján, a hozzászólók között pedig sorsoltunk egy családi hosszú hétvégét. Az eredmények minket is megleptek. Mutatjuk a részleteket. A Park…..
A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi program keretében idén ismét díjazták a nemzetközi színvonalú fogyasztói és üzleti márkákat. A Superbrands Díj odaítéléséről egy többlépcsős folyamat végén a több, mint 40 tagot számláló, független szakemberekből álló bizottság dönt. Nemrégiben megújult…..
Fantasztikus hangulat, különleges látványelemek és hajnalig tartó tánc - ezek jellemezték a Femina.hu márkánk 10 éves fennállása alkalmából szervezett estünket, mely Budapest egyik legimpozánsabb bulihelyszínén, a TEREM Budapestben került megrendezésre.  Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztőjének…..
Április elsején immár ötödik alkalommal került megrendezésre a Femina Klub nagysikerű rendezvénysorozata, melynek vendége ezúttal Dr. Almási Kitti klinikai szakpszichológus volt, aki Szily Nórával, az estek állandó háziasszonyával hűségről és hűtlenségről, megbocsátásról és továbblépésről…..
Az idén 10 éves Femina.hu több hónapos tervezést és fejlesztést követően, a hazai és nemzetközi trendek figyelembe vételével, 7 év után formabontó arculattal jelentkezett. Célunk a magazinokra jellemző látványos, mégis jól áttekinthető design kialakítása mellett a tartalom megújítása volt,…..
A Marketing&Média magazin novemberi számában megjelent Digitális amazonok című cikkben a hazai online piac 8 meghatározó női szereplőjét, köztük a Femina Média lapigazgatóját, Rácz Brigittát kérdezték arról, hogyan érvényesülhetnek a nők az elférfiasodott szakmákban, milyen képességek…..
Rendkívül büszkék vagyunk, hogy Femina.hu márkánk 2016-ban immár negyedik alkalommal nyerte el a nívós MagyarBrands-díjat a program független Szakmai Bizottsága által, ezúttal „Kiváló Fogyasztói Márka" kategóriában. A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron…..
Az idén húsz éves Marketing&Média kommunikációs szaklap immár hetedik alkalommal állította össze a legmeghatározóbb hazai digitális szakemberekből álló toplistáját. Rendkívül büszkék vagyunk, hogy Rácz Brigittát, a Femina Média portfólió igazgatóját ismét a top 25 szakember között…..
A Femina Média (a Femina.hu, a Retikül.hu női portálok, valamint a FeminaShop.hu női webáruház kiadója) októberben 6 részes előadássorozatot indít útjára, Femina Klub névvel. A beszélgetések során hónapról-hónapra olyan témák kerülnek terítékre, melyek a Femina.hu oldalon kimagasló olvasottságot…..
A MOM 20/20 konferencián Fehér Ági, a Femina.hu vezető szerkesztője is megosztotta gondolatait a szakma képviselőivel. Május 28-án, a Design Terminálban került megrendezésre a MOM 20/20 - A magyar online média első 20 éve elnevezésű konferencia. Az egynapos bemutató rendezvényen a magyar…..
A Femina.hu idén ötödik alkalommal lett Superbrands-díjas, és harmadik alkalommal MagyarBrands-díjazott. Az elismerés kapcsán Rácz Brigittát, a Femina Média portfólió igazgatóját kérdeztük. - Miért bír különös jelentőséggel ez a kitüntetés a márka életében? - Az idei elismerés azért kiemelten…..
A Budapesti Operettszínház Csillártermében 2016. április 21-én hatodik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A program független szakértőkből álló bizottsága a…..
Geszti Péter dalszövegíró, énekes, reklámszakember kereste meg a női site-ot legújabb zenei produkciója kapcsán. A projekt keretében megjelenő album címe Létvágy – nem túl meglepő módon Geszti szóalkotása –, ami már önmagában elárulja, hogy az elgondolkodtató szövegek mellett az életigenlés hatja át…..