Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HireWiser

14 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A XXI. század első negyedét kétség kívül a kommunikációs csatornák fejlődése határozta meg. A kétezres évek elején még az email is nagy szónak számított, az pedig tényleg csak az akkori geekek kiváltsága volt, hogy egy korabeli „okos telefonra” emailek érkezzenek. Nem kellett hozzá húsz év, hogy ez…..
Ahogyan a motoroknak, a munkáltatói márkának is megvan a maga ciklikussága, a kérdés az, hogy tudjuk-e, a mi szervezetünk éppen melyik ciklusban tart, s annak melyek a jellemző tünetei? Nézzük csak! A kezdetek Minden szervezetnél van munkáltatói márka, legfeljebb nem építik, hanem hagyják, hogy…..
Munkáltatói márkaépítés során sokféle üzenetet, érvrendszert láttunk már, de kedvenc visszatérő elvünk (?): a tulajdonosi szemlélet. Létezik ilyen, létezhet egyáltalán, vagy mást értünk alatta? Kell-e, hogy egy munkavállalónak legyen tulajdonosi szemlélete? Fontos, hogy tisztázzuk először is a…..
A munkáltatói márkaépítéssel együtt fejlődtek a szükséges információk begyűjtésére alkalmas eszközök. Belső elégedettségmérő módszerek, fókuszcsoportos megkérdezések, kerekasztal beszélgetések, exit interjúk stb. De vajon kezdenek is a cégek valamit ezekkel az információkkal?  Különösen…..
Töretlen népszerűségnek örvendenek a home office napok a cégeknél, s bizonyos szakmákban, már a remote work sem ismeretlen fogalom. A fehér galléros munkavállalók természetesen örömmel fogadják ezt a kedvezményt, juttatást, de vajon van-e mellékhatása és ha igen, mit tehetünk ellene? Sokat…..
A Hive Creative rövid online felmérést készített, melyből kiderül, hogy ki dolgozik és ki nem a két ünnep között. Néhol meglepő, néhol pedig a várakozásnak megfelelő válaszok érkeztek, érdemes azonban kielemezni, hogy kik és mennyit dolgoznak az ünnepek alatt! Adjunk is választ rögvest a legégetőbb…..
A blogunk csupán néhány hónapja látott napvilágot, mégis rengeteg employer branding témában hallattuk a hangunkat. Mértünk, kutattunk, előadtunk és értekeztünk a munkáltatói márkáról. Az év végének közeledtével, pedig csokorba gyűjtöttük a legolvasottabb, legátfogóbb és legtöbb kommentet generáló…..
Az elmúlt időszakban többször is hangsúly terelődött a hazai bérviszonyokra: a téma általánosan negatív megítélését jól tükrözik a közéleti események, sztrájkot sürgető hangok is. Sokan mindennek alfája és omegájaként tartják számon, hogy mennyit viszünk haza a hó elején, és abból mennyi marad a…..
A 2016 és 2017 októbere között megjelenő magyar nyelvű álláshirdetéseket vette górcső alá a Hive Creative a Neticle segítségével a social médiában és az ehhez köthető online felületeken. A legtöbb állás a Facebookon jelenik meg A mérési eredményekből egyértelműen kiderül, hogy a legtöbb állás…..
A Google cég élenjárt mindig is a dolgok mérésében. Nehéz tudomány mérni bármit is. Számtalan nehézséggel néztek ők is szembe, de addig ötleteltek, míg találtak érvényes és megbízható (valid és reliábilis) módszert arra, hogy mérhessék, akár a viselkedés, akár bármilyen más „soft” jelenséget. A…..
Folyamatosan mérni egy cég munkáltatói márkáját ma már nem igazán jelent előnyszerzési lehetőséget a piacon. A social data felhasználása és az insightok alkalmazása a munkáltatói márkaépítési stratégiánk (igen, nem árt, ha van ilyenünk 2017-ben) tervezésekor nem egy különleges kiképzésben…..
A Hive Creative ügyvezetői, Dr. Kékkői Zoltán és Tóth Nagy Péter adott interjút a Trend Fm adásában. A munkáltatói márkaépítésről beszélgettek Érczfalvi Andrással, a Monitor Délután c. műsorban.  ..
Mi is az employer branding, hogy jelenik meg a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével. A munkáltatói márka egyre jelentősebbé válik a KKV szektorban Az elmúlt negyedévben (2016.november-2017.március) 143…..
Az Employer Branding (EB) - magyar nevén a munkáltatói márkaépítés - jelenleg az egyik leginkább felkapott, s minden érintett cég által használt kifejezés Magyarországon. Ennek egyik oka, hogy napjainkban a munkaerőpiacon a keresleti oldal sokkal erősebb, ezért a cégek szinte élet-halál harcot…..