Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gyulimali

0 bejegyzést írt és 647 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Próbáltam, de egész egyszerűen nem bírtam szó nélkül hagyni Bódi Ábel és Vona Gábor vitáját, ami a külföldön élő magyarok levélszavazásáról szólt: https://www.youtube.com/watch?v=X-wd_RsUXJ8 A helyzet ugyanaz, mint Berki "Büntetőfékező" Krisztián feleségének magyarázó videója esetében. Van egy…..
Gyulimali 2021.03.26 21:14:17
@Etniez:
Igen, 2018-ban akkkora Covid volt, hogy csak na!
Ez majd akkor lesz szempont, ha 13 hónap múlva még mindig le lesz zárva minden.
Gyulimali 2021.03.26 21:16:03
@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Nem érted!
Az a bajuk, hogy ők, mind a két szavazatukat szeretnék levélben leadni...
A pártlistásat most is leadhatná, de akkor csak egy szavazata lenne, pont úgy, mint a határon túli magyaroknak.
Gyulimali 2021.03.27 22:36:17
@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Nem tudom...
Talán azt hiszik, hogy a két szavazatukkal könnyebben leváltják orbánt?
Nem tudom...
Szerintem komolyan elhiszik, hogy azok a szegény, (orbán által elüldözött) külföldi magyarok tömegesen nem szavaznak a leváltásukra, csak azért, mert csak akkor szavazhatnak levélben, ha lemondják a magyar lakcímüket...
Nekem az a bajom, hogy alapvetően én úgy látom, hogy egyáltalán nincs fogalmuk róla, hogy most hogy egy ez a dolog...
Amivel alapvetően nincs baj, mert én sem követem az otthoni eseményeket.
A baj azzal van (amúgy a rugalmas munkaidő körüli cirkusszal teljesen analóg módon), hogy fogják a félinformációjukat, és megtalálják az "armageddon scenario"-t és utána arra hivatkoznak, mint általános kimenetel.
Nem mellesleg ezek az Armageddon scenario-k egyértelműen utalnak rá, hoyg a kitalálóik nem értik a rendszer működésénak még az alapajait sem, csak valami propagandát szopnak be.
Geo 1/3 - 1/3 - 1/3 2021.03.22 16:17:41
Az ellenzéki előválasztás – és néhány kérdés hozzá Az országnak harmada érte, harmada ellene gebed – s akikért szól, azok mit sem tudnak róla… A korábbi évekhez képest nagyot lépett a 6 ellenzéki párt, amikor eldöntötték, hogy mind a 106 egyéni körzetben csak egy közös jelölt indul, közös lesz a…..
Gyulimali 2021.03.26 21:20:33
@Geo_:
Ez ugyanúgy mobilizálhatja az ellenzék elleneseket is...
Szóval, én ezt nagyon nem nevezném lefutott ügynek, és csúnya meglepetéseket okozhat az ellenzék számára, mint eddig a 2014-es, és 2018-as választásokon is.
Szerintem amúgy el vannak késve.
A közös jelölteket maximum 2019 elején kellett volna bemutatniuk az ígéreteikkel együtt, és akkor azonnal elkezdeni építeni a kapcsolatokat a vidékiek felé.
Nem tudom, hogy érzed, de szerintem az az ellenzék, amelyik nem képes mindegyik vidéki szavazókörletbe ellenőröket delegáélni, az mennyire képes ugyanott megszólítani az ott élőket?
Sőt, tovább megyek, van-e egyáltalán fogalmuk Budapestről az adott körzet problémáiról?
Gyulimali 2021.03.27 19:00:32
@Geo_:

"igen, a kutatásokból kiderül, hogy aktivizálja a Fidesz szavazóit is."
Akkor jól gondoltam.

"Nem, egyáltalán nem lefutott - ugyanakkor nagyon valószínűtlen, hogy valakinek is 2/3-a legyen (Erről egy elemzői anyag kozvelemeny.wordpress.com/2021/01/14/nem-lesz-ketharmad/ )"
Őszintén, a fidesznek már nincs szüksége a 2/3-ra...
Amit akartak, és 2/3-hoz volt kötve, azt már mind elintézték.

Az én ehhez kapcsolódó kérdésem az lenne, hogy neked mi a véleményed arról, hogy az ellenzék egyszerű többséggel akar alkotmányozni és a szintén 2/3-os választási törvényeket megváltoztatni?

"2019 elején - még nem álltak készen, lényegében a Borsod 06-os választásra álltak össze - ugyanakkor persze, hogy (az ellenzék szempontjából) késésben van az egész, de ezen most már nem lehet gyorsítani."
Az a baj, hogy ezt 2014-18 között kellett volna kidolgozniuk...

"De, az ellenzék gyengeségének a mutatúja, hogy nem tudtak még szavazatszámlálókat sem delegálni - ugyanakkor éppen az előválasztás lehetne az, ami meg tudná mozgatni a vidéket is. "
Én nagyon szkeptikus vagyok ezzel az egész előválasztással kapcsolatban. Még az USA-ban is egy korrupt-szar az egész, ami pont vagy nem a választók akaratát tükrözi, vagy a demokrata párt csúnyán el van szakadva a választói valóságától...
  A helyzet az, hogy Gajdics Ottó nem tartozik a nagy kedvenceim közé. Néha azonban megfogalmaz lényeges gondolatokat, ahogyan azt a múlt hétfői Sajtóklubban is tette: "Miközben a magyar társadalom jelentős része, majdhogynem száz százaléka teljesen egyetért abban, hogy annak, ami a második…..
Gyulimali 2021.03.17 13:04:30
@ulpius66:
Ma a "náci" szót használják a regresszív balosok mindenkire, akik tőlük jobbra áll.
Beleértve ebbe még a középbalosokat és a liberálisokat is.
Ez történik, amikor nemcsak kettős mérce van de a beszéd is át lesz formálva...
Bocsánat, hogy nem voltam teljesen egyértelmű!
Gyulimali 2021.03.17 13:08:23
@kartoffel:
Mondjuk a BLM már a nevében is rasszista, ha engem kérdezel.
Megvan az a kép, amikor a "független USA sajtó" képviselője a lángoló főutcán állva "mostly peaceful" jelzővel illeti a tüntetéseket??

a57.foxnews.com/static.foxnews.com/foxnews.com/content/uploads/2020/08/1862/1048/CNN-Headline-Fiery-2.jpg?ve=1&tl=1
Persze, tudom, a ez is csak a náci fox news...
NemGogol Száz vasútat, vegyenek! 2017.12.02 10:36:17
„Varga Mihály ... a konténereket illetően dicsérte a magyar vámhivatal szolgáltatásait, mondván, azok «ma már átlagosan 23 perc alatt végzik el a vámkezelést», szemben más uniós országokkal, ahol az átlagos idő órákban mérhető, de egyes régiós versenytársainknál napokig is nyúlhat.” (Varga Mihály…..
Gyulimali 2017.12.04 18:43:20
@Stenonis:
.. igazán megkérdezhettük volna az amerikaiakat...
A Westinghouse éppen csődben van
...franciákat,...
Az Areva éppen nem, de a 2003-as üzemzavart nekik köszönhetjük, amit végül az oroszok tudtak feltakarítani.
... japánokat...
A Toshiba a Westinghouse tulajdonosa.
Lásd 1. pont.
...hogy ők mennyiért építenének egy atomerőművet...
Ennyi erővel megkérdezhetjük a télapót is.
Gyulimali 2017.12.06 19:33:10
@EU zászlót mindenhova!:
... A Gyula-Hegyeshalom távolság kb. annyi, mint a Hegyeshalom- München. ..
Meghát, azt se' feledjük már el, hogy a Gyula-Budapest viszonylat az nem egy nemzetközi fővonal.
Egyáltalán, van ezen a viszonylaton közvetlen - átszállás nélküli - vonat?
(Arrafelé vonattal sose jártam, szóval nem tudom.)
Gyulimali 2017.12.08 13:36:32
Ha minden igaz, a Fox éppen azon dolgozik, hogy tekerjen egy alaposat a 24 formátumán és női főszereplővel, a terrorfenyegetésvonatról leszállva pittyeghessen tovább a digitális óra a tévében. Az ötlet egyelőre annyi, hogy van egy ügyésznő, aki egy faszit a siralomházba juttat, de a kivégzés előtt…..
Gyulimali 2017.11.04 17:28:16
@carp3tm0nster:
Szerintem is, plusz vele akár meg is tarthatnák az akció-vonalat...
  Egy televíziós műsorban jelentette ki Gyurcsány Ferenc, hogy sem közös miniszterelnök-jelöltet, sem közös listát nem szeretne a DK az MSZP-vel. Ez a Botka-lemondást követően elkezdett tárgyalások és közös tervek kudarcát jelenti. Gyurcsány Ferenc az ATV kérdésere felidézte a még a 2014-es…..
Gyulimali 2017.10.26 21:40:56
@BiG74 Bodri:
...Botka csak megszívta, hogy a saját pártját nem ismeri. ..
Ami, lássuk be eléggé alapvetően megkérdőjelezi az ő alkalmasságát is a posztra.
És, mint láttuk, TÉNYLEG nem volt rá alkalmas.
Gyulimali 2017.10.26 21:42:17
@Gyulimali:
Mármint, '94 óta azért illet volna kiismerni a pártot.
Hogy, ez nem sikerült neki, az bizony róla is rosszat mutat.
Gyulimali 2017.10.26 21:44:25
@Ad Dio:
...Én stratégiailag tartom óriási baklövésnek a dolgot...
Szerintem azzal, hogy úgy állt neki, hogy bedarálja a teljes baloldalt az mszp alá, azzal egy igencsak kockázatos stratégiát választott, és szépen bele is bukott.
A Jobbik elleni leplezetlen támadással immár biztosak lehetünk abban, hogy Orbán nem elégszik meg valami gyenge parlamenti többséggel: kétharmadra, vagy azon túli többségre hajt, ami nyilván nem sok jót jelent a demokráciára nézve. A szemlélet könyörtelensége az, ami főképp érdekes ebben: a…..
Gyulimali 2017.10.09 18:15:45
@abdul hackeem:
SZerintem tiszteld meg legalább ezt a blogot azzal, hogy abbahagyod az offolást.
Hannibal Lecter, Patrick Bateman, a Joker és számos további filmes karakteren túl nem vitás, a pszichopaták köztünk élnek. Mögöttünk állnak a közeli boltban, mellettünk ülnek a metrón, velünk szemben az irodában, rutinszerűen köszönnek, ha reggel összefutunk a lépcsőházban. De mit is jelent az, hogy…..
Gyulimali 2017.10.06 10:31:40
@haXXor:
Jól írod: tudja, de nem érzi!
Megtanulják idővel, hogy egyes helyzetekben mit kellene "érezniük" és szépen eljátsszák az érzelmet.
Baloldaliak, centristák és gyurcsányisták: ez az a felállás, amiben a demokratikus pártok legyőzhetik a Fideszt - persze csak akkor, ha sikerül kölcsönösen támogatott jelölteket állítani a 106 egyéni választókerületben. Megírtuk már, mit kellene tennie az MSZP-nek, hogy miért kell beállnia a…..
Gyulimali 2017.10.05 21:28:46
Gyulimali 2017.10.05 22:43:28
@theGentlemanus:
A Jobbik sokkal jobb, mert, ha ők kerülnek hatalomra, akkor a "progresszív baloldal" sokkal könnyebben mehet rinyálni az EU-hoz, hogy Magyarországon "náci hatalomátvétel volt", és, akkor sokkal könnyebb aktivizálni a "demokratikus védelmi mechanizmusokat", és lemondásr kényszeríteni Vonát!
(Lásd Jörg Haider)
Gyulimali 2017.10.05 22:45:05
@theGentlemanus:
Óh, te is naív!
A jobbik, még nem lopta magát gennyesre, szóval velük sikerülne újabb, kreatívabbb módokat találni a lopásra!
Mondják, a Fidesz azért legyőzhetetlen, mert van egy egységes, stabil, mintegy másfél millió embert számláló tábora. Ami pedig a jelenlegi választási rendszerben elég is az újabb kétharmadra. Ez azonban nem igaz! A másfél milliós tábor se nem egységes, se nem stabil. A cél persze az utóbbi…..
Gyulimali 2017.10.04 13:23:54
@-JzK-:
Addig jó nekünk, amíg ezek mind nincsenek az országban...
A teljesítményértékelés a munkáltatói (vezetői) visszajelzések egyik legfontosabb és egyben hivatalos, írásbeli eszköze. Ezzel egyidejűleg a munkaköri leírás mellett a munkavállaló teljesítményét és hatékonyságát biztosítani hivatott rendszer másik meghatározó eleme. Jelentősége ellenére a…..
Gyulimali 2017.09.26 19:21:02
@Kopasz Szuzukis:
...Végre kell hajtania minden olyan feladatot, amit a munkahelyi vezetője kioszt számára...
Nem tudom, mi ezzel a baj?
Minden egyes alkalommal fel kell írni, amikor ilyen történt, és a kiértékeléskor szépen letenni a listát a főnök elé:
- Nézd, főnök, ezek azok a feladatok, amik nem tartoznak a munkakörömhöz, de ennek ellenére sikeresen megoldottam őket.
Aztán, akkor nem mondhatja, hogy "csak a legszükségesebb minimumot teljesítetted".
Ha meg tényleg heti rendszerességgel vannak ilyen tennivalók, akkor a 2 gépelt oldalas lista elég ok lesz rá, hogy ne kapjon az illető rossz jegyet.
Sőt, szerintem ennek van még egy olyan hatása is, hogy legközelebb majd nem fogják ezeket a melókat az illetőre lőcsölni, mert az ugye visszaüt.
Amúgy, alapvetően egyetértek a cikkel. Ezek az értékelések nem érnek túl sokat.
Gyulimali 2017.09.26 19:35:05
@Peetee:
Ilyenkor szépen le kell írni a véleményedet egy emailban, amibe szépen cc-zni kel a HR-t meg a főnököd főnökét.
Kifejezetten higgadt, udvarias stílusban, tényszerűen felsorolni az összes pozitív dolgot, amit az időszakban megtettél. Beleértve minden olyat is, hogy te locsolod az irodai fikuszokat, meg hogy elsősegély/tűzvédelmi felelős vagy, vagy hogy te intézed az egész osztály írószer beszerzését.
Gyulimali 2017.09.26 19:49:26
@Torz:
...Lehetne építő jellegű teljesítmény értékelést csinálni, de nincs rá erőforrás általában...
Szerintem inkább igény nincsen rá.
Az ilyen rendszereket egyszer kell(ene) alaposan megtervezni, és bevezetni, utána már minimális változtatásokkal lehetne használni, ha lenne igény a folyamat kimentére.
De nincs rá igény!
Mert, mire is használják a rendszert?
- Meghatározni a fizetésemelés mértékét
- Meghatározni a prémium mértékét
- Kiválasztani a tehetséges embereket, és tovább fejleszteni a tudásunkat/képességeiket.
Ezzel szemben:
- A munkaadónak a célja a profitmaximalizálás, tehát, minden évben be kell vállalnia egy minimális veszteséget, hoyg egyáltalán megtartsa a munkaerőt. Ez az éves béremelés. Ha ügyes, akkor felállít egy skálát 1-től 5-ig, és a közepére beteszi ezt a vállalt veszteséget, mint éves béremelést.
Ezt ugye meg fogja mindenki kapni, aki vagy átlagosan teljesít, vagy átlag felett, de hagyja, hogy lenyomják a torkán a 3-ast.
A 4-es fenn van tartva a dörzsöltebb szakiknak, akik kinyitják a szájukat, ha valóban teljesítettek.
Az 5-ös pedig csak dísznek van ott, mert valószínűleg csak minden 5. szökőévben kerül valaki ebbe a kategóriába.
3 alatt meg ugye vanna a nyilvánvalóan lógósok, akik kompenzálják a 3 feletti "veszteséget".
- A prémium meg adható, szóval, arra nem érdemes komolyan számítani, mert jó eséllyel, vagy egy jelképes összegről van, szó, ha érdemben elérhető, hoyg megkapja az ember, vagy olyan célokhoz van kötve, amit a tudáson és a bél kidolgozáson felül még óriási adag szerencsével lehet csak elérni.
- A tehetségeket meg minek szelektálni? A multi környezetben 3-4 éves munkaviszony már igen hosszúnak számít, íyg nincs értelme ezzel foglalkozni, mert mire felismerik a tehetséget, az 2 éve, mire eldöntik, hoyg fejleszteni kellene az jabb 1 év, és mire kitalálják a fejlesztési tervet, addigra a melós fel is mondott.
...A manager nem jó hr-es, a hr-es nem lát bele jól minden folyamatba...
Külsős tanácsadó?
A műszaki vizsgán sokat lehetne vitázni. Sokaknak csak fölösleges stressz, rohangálás és kiadás, így biztosan eltörölnék ha tehetnék. A járművek kétévenkénti műszaki vizsgájának elméleti célja a közlekedők védelme a nem megfelelően karbantartott autók okozta baleseti kockázattól. Beláthatjuk, hogy a…..
Gyulimali 2017.09.26 11:04:36
@Bermuda:
... A brit MoT kb. a legszigorúbb vizsga - talán nem csak Európában, hanem az egész világon - reálisan azt másolva lenne érdemes szigorítani a hazai rendszert...
Hát, igen, ennek ellenére, ha teszel egy motort a fészeredbe, meg 4 kereket alá, és átmegy a MoT-on, akkor azt egyszerűen forgalomba lehet helyezni.
Magyarországon az angliából rendelt Caterham Super Seven Kit-autót is képtelenség levizsgáztatni.
(Bár, az utóbbi időben, mintha ebből a szempontból is javult volna a helyzet)
A mesterséges intelligencia a világsajtó által gerjesztett hype szerint és jó eséllyel a valós fejlesztéseknek köszönhetően is ütemesen fejlődik. Anno tátott szájjal néztük a szomszédból származó hústorony által megformált "élő szövetet a fémvázon", a robotot akit a tudatára ébredt, ellenünk fordult…..
Gyulimali 2017.09.23 13:05:39
@midnight coder:
Meg az is jó kérdés, hogy az önvezető postásautó hogyan csönget be a címzetthez, és hogy teszi be a levelet az alőtérben lévő postaládákba.
:-)
Tovább nem is olvastam, mert látom, hogy ez egy tipikus rettegő poszt...
Gyulimali 2017.09.23 13:16:28
@DaveEr:
...Magyarul nem megy, biztos ez lehet a gond, hmm?! ..
Azért a skót akcentussal is akadnak gondjai, pedig ők ugye angolul beszélnek.
Keress rá csa a YT-n.
Szerző: Németh Ákos Ezúton is köszönjük, az utókor nyilván nem felejti, el nem évülő érdemeit. Azért nézzük csak meg mi történt azokkal, akik maradtak a magánnyugdíjrendszerben: Annak idején, nem tűnt racionális választásnak a rendszerben maradni, hiszen gyakorlatilag azzal fenyegettek, hogy aki…..
Gyulimali 2017.08.21 23:42:52
@morpho:
Ja, és akkor azért nevezik úgy, mert nem az, ugye?
Gyulimali 2017.08.21 23:47:18
@ProsTata:
...Sőt Svájcban meg hárompilléres nyugdíjrendszer, benne a jól működő manyuppal! Évtizedek óta! ..
Ja, csak Svájcot nem gyalulta le két világháború, egy kommunista forradalom, nem államosították a kommunisták az emberek magánvagyonát, majd nem volt "privatizáció", amikor a kommunisták ismét ellopták az addigra elkobzott vagyont...
Ott az elmúlt évszázadok alatt alakult ki - háborítatlanul - ez a rendszer. (most nem konkrétan a nyugdíjrendszerre gondolok, mert az ugye nincs 100 éves, hanem az igazi, kapitalista rendszerre, a magántulajdon tiszteletével, meg ilyenek).
Gyulimali 2017.08.21 23:53:39
@ostvan1:
...Igen, az lett volna a matematikailag helyes megoldás. A 8 % -ot az állami rendszerben levők nyugdíjemelésének a fékezésével 10-15 év alatt kellett volna kiegyensúlyozni. De - mint írtam - ez a matematikailag elvárt lépés. Viszont '97 óta MINDEGYIK miniszterelnök gyáva volt ahhoz, hogy ezt a nyugdíjemelés-visszafogást meglépjék, mert ezzel csökkenne a szavazótábor...
Akkor ez azt jelenti, hogy egyetértünk abban, hogy bár az ötlet kiváló lett volna, de a megvalósítás az gyalázatosra sikeredett, és addigra már egyértelműen látszott, hogy a rendszer abban a formában fenntarthatatlan volt?
Ujhelyi István érdekes ember. A szőregi rózsatermesztő fiatalember az MSZP egyik üdvöskéje volt. S mert a pártelnökségben gyakorta a legfiatalabb tag felelt a médiáért, hogy ne szólhasson bele a nagy öregek egyéni kommunikációjába, évekig ő jegyezte a médiapolitikát. Most, negyven körül megosztja…..
Gyulimali 2017.08.04 14:11:48
@fillérbaszó vadász:
Mondjuk, ezzel az a baj, hogy ezzel a stratégiával az mszp a saját sírját is megássa.
Szerintem komolyan elhiszik azt, hogyha nem fognak össze senkivel, akkor majd a kispártok szavazói - jobb híjján - rájuk fognak szavazni.
SZerintem ez egy nagyon kétesélyes, de mindenképpen veszélyes elgondolás.
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy tartja ez esetben az ország sorsát szem előtt az mszp, mert ez nekem vegytiszta önzésnek tűnik csak. Ami zéró-közeli eséllyel fog kormányváltást eredményezni.
Gyulimali 2017.08.04 14:13:38
@Zsoltbacsi:
...Márpedig szerintem 18 után ő akarja átvenni a "kisebbik rossz" szerepet...
Ehhez viszont legelőször is valami olyan kellene - legalább - ígérni, ami nem teljesen merőleges az ország lakosságának a nagy részének az elvárásaira...
A Fidesz-Kdnp által kialakított puha diktatúra elkezdett konkrét, kemény diktatúrává szilárdulni. Orbán Viktor miniszterelnökként kimondott egy olyan gondolatot, (széles közönség, nyilvánosság előtt) hogy szerencse, hogy már a média nagy része az ő kezükben van, ami pedig még nincs, az ellen…..
Gyulimali 2017.08.03 14:36:28
@Bikkfanfutyulo:
...Én pedig arra utaltam, hogy túl nagy az analógia Orbán hatalomra kerülése és a jelenlegi struktúra tekintetében. Bárkire nyilván nem alkalmazható, de itt - szerintem - megállja a helyét. ..
Szerintem ezt most következtetésként eléggé elhamarkodott lenne.
És, a "náci-kártya" érveléstechinkai hiba miatt még ráadásul teljesen kontraproduktív is. Ugyanis, most emiatt a legtöbben nem fogják a véleményedet komolyan venni.
Kérlek, ne feledd el pl. Jörg Haider esetét sem!
Igenis megvannak az eszközök EU szinten arra, hogy egy ország belügyeibe érdemben beavatkozzon az EU.
Gyulimali 2017.08.03 14:38:09
@bluebear:
..Már nem sokáig...
Azt ugye tudod, hogy ez is csak egy spekuláció?
Szóval nem kellene már megtörtént eseményként kezelni...
Gyulimali 2017.08.03 17:30:47
@Peetee:
... A hiteles és valóságokon alapuló tömegtájékoztatásnak sajnos vége, alapjában ez a többség bánata. A rengeteg befolyásolható ember meg oda kapcsol, ahol az ő véleményének/szájízének megfelelő a köpködés meg a fröcsögés....sajnos...
Na, pont ezért nem nézek én TV-t semennyit sem.
Mészáros Lőrinc ásványvizét isszuk, Csányi Sándor sertéshúsát esszük, Matolcsy Ádám újságját olvassuk, Garancsi István építi a középületeinket, útjainkat, Andy Vajna tévéjét nézzük, vagy az ő kaszinóiban játsszuk el a pénzünket. Már most is ez a helyzet, ám – ahogy az ősi dakota bölcsesség tartja –…..
Gyulimali 2017.08.03 14:06:13
@rasztaszív:
..hát ez nem is megbeszélés:)ne gondold,hogy majd minden reakció nélkül foshatod a hazugságaidat...
Csak, hogy tisztázzuk:
Te leírtál valamit.
Én megkérdeztem, hogy jól értem-e, mert ha igen, akkor nincs beszélni valónk.
Egy kisebb közjáték után kiderült, hogy valóban úgy gondolod, ahogy kérdezem.
Erre én hivatkoztam az eredeti hozzászólásomra, ahol leírtam, hogy akkor nincs megbeszélni valónk.
Tudod, annyira másképpen látjuk a dolgokat, hogy nem hiszem, hogy érdemi vita lehetne közöttünk.
Szóval, én tiszteletben tartom a véleményedet!
Gyulimali 2017.08.03 14:18:23
@rasztaszív:
...ha tiszteletben tartanád...
Pedig tiszteletben tartom. Elmondtad, hogy jól értettem, így nem kívánok erről tovább beszélni.
...,most sem akartad volna belemagyarázni,hogy a tereléseidre válaszoltam igennel...:) ...
Istenem, ne legyél már ekkora idióta...
Feltettem egy kérdést, amire nem válaszoltál, csak sokadjára.
Ott volt a végén, hogyha a válaszod igen, akkor nincs megbeszélni valónk.
Nem tudom, minek ezt túlbonyolítani.
Egyáltalán elolvastad, amit írtam?
Gyulimali 2017.08.03 14:31:14
@rasztaszív:
...ez első komment neked sokadjára?hazudj már okosabban...:)....
Na, visszaolvastam, és igazad van, tényleg az első kommentben válaszoltál.
Elnézést kérek!
OK, akkor lezárhatjuk végre ezt az értelmetlen szócséplést?
Tálos Lőrinc írása Néhány gondolat a Momentum és ezen belül a Nyitás Fesztivál finanszírozásáról szóló vitához. A Momentum nevében először Fekete-Győr András nem tudott válaszolni a hvg.hu-s Tóta W. Árpádnak a Nyitás Fesztivál költségeit firtató kérdésre, aztán Hajnal Miklós szóvivő gabalyodott…..
Gyulimali 2017.08.02 11:26:15
@Peetee:
...Ilyen környezetben várjuk, hogy valaki korszakalkotó legyen?...
Hát, de!
Ugyanis, ha csak ülsz ölbetett kézzel, akkor nem fog semmi változni.
Most minden erről szól: hogy munkaerőhiány van. És közben látom a sok munkanélkülit, akik ezt nagyon nem így látják – megértem őket. Mert a munkaerőhiány is relatív, sőt, néha a munkáltatók által tudattalanul, mégis mesterségesen gerjesztett dolog (ezzel persze nem cáfolom, hogy a probléma valós is…..
Gyulimali 2017.07.20 19:06:50
@John Doe3:
...Élő példa, hogy még ma is 8085-öt tanítanak a BME VIK-en...
Azt az alapozó tantárgyak között tanítják. (ha jól emlékszem, Info I volt az?)
AZért szakirányon már mindenki hozzáférhet igencsak naprakész technológiákhoz, ha akar. Sőt, mindenféle nemzetközi ösztöndíjakkal külföldre is mehet tanulni, tapasztalatot szerezni, ha akar.
Természetesen a BME-n is lehet úgy diplomát szerezni, hogy az ember a lehető legevesebb energiát teszi bele, és "csak meglegyen a papír", de ez azért nem jellemző.
Gyulimali 2017.07.20 19:09:15
@RHalacska:
Nem lehetne ezt a politikai mocskolódást hanyagolni?
Nagyon unom már, és egyáltalán nem tartozik ehhez a témához.
Előre is köszönöm!
Gyulimali 2017.07.20 19:26:46
@Bambano:
...az nagyon durva félreértelmezése a dolgoknak, csapatmunkának, hogy az ájtís tanulja meg a te melódat is. az ájtísnak van saját szakmája, neki azt kell megtanulnia, nem a tiedet. ..
Ezert tud nagyon jó lenni, ha mindkét fél profi, és azzal kezdik, hogy elemzik az adott problémát, és összeraknak egy specifikációt, ami alapján egyáltalán el lehet kezdeni bármiféle fejlesztést.
Nyilván el lehet kezdeni ezek nélkül is, de akkor rohadtul nem kell csodálkozni rajta, ha nem halad a projekt, és nem az jön ki belőle a végén, amit szerettek volna.
Képzeljük el, hogy ülünk a Balaton partján egy finom hekk mellett, isszuk a fröccsöt, és megcsörren a telefonunk. A munkáltató hív, hogy munkába kell állnunk, meg kell szakítanunk a nyaralást. Eleget kell tennünk ennek? Vagy jogszerűtlenül járt el a munkáltató? Elsőre biztosan azt mondaná mindenki,…..
Gyulimali 2017.07.20 17:19:55
@Almandin:
...Tehát a jogok érvényesítésének a gyakorlatban ilyen akadályai vannak...
Igen, vannak, de a jogaink érvényesítésének egyetlen útja az, hogy annyian kiálljanak értük, hogy az elgondolkoztassa a munkaadókat, hogy kérnek-e ilyet.
Ha nem tesz senki semmit, akkor semmi nem is fog változni.
Gyulimali 2017.07.20 17:24:48
@Irbisz:
...Ilyen esetekben a peldastatualas sajnos sokkal fontosabb szempont is lehet, mint a kirugas anyagi következmenye a vallalatra nezve...
És, pontosan ezért kell mindenkinek tisztában lennie a jogaival, hogy igenis jobban fájjon a cégnek kirúgni, mint hagyni, hogy nyugodtan nyaraljak.
Én alapesetben vagyok annyira loyalis a cégemhez, hogy ezt igen ritkán, de megtegyem.
Nyilván, ha visszaélnek vele, akkor hamar beintek, de időnként belefér. Nagy pénz,nagy felelősség...
Gyulimali 2017.07.20 17:28:21
@Bambano:
Igen egyet értünk!
Én csak a felvázolt, és a kérdező által nem megoldhatónak gondolt kérdésre adtam EGY megoldást.
Az is lehet, hogy végig taxival menni a leggyorsabb megoldás.
Ezt mondig az adott probléma határozza meg.
Volt pl. egy kollégam, aki Stuttgartban volt, amikor az Izlandi vulkén kitört.
Ő pl. nem tojt be. Bérelt egy autót a repülőtéren, elment vele Münchenbe.
Ott felült a vonatra, és visszajött Bp.-re.
Aztán egy fél napon belül otthon is volt, és nem ült napokat a repülőtéren...
Hiába érezzük úgy, hogy tulajdonképpen 2010 óta egyfolytában kampány folyik az országban, az idén ősztől fogva érzékelhető lesz a hangnemváltás a közéletben. A Fidesz ugyanis magasra emelte a tétet, hiszen a létéért küzd majd 2018-ban. Ha nem nyer a kormánypárt, akár komoly elszámoltatási hullám is…..
Gyulimali 2017.07.17 19:19:45
@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
...Minden üzenet eljut, hiszen sajtószabadság van. Azaz nincs diktatúra...
A múltkor volt alkalmam egy Magyarországon élő Török párral hosszabban elbeszélgetni.
Igen tanulságos volt!
Akinek van még erre lehetősége, annak javaslom, hogy éljen vele, és kérdezze meg pl. hogy szerintük mekkora diktatúra van ma Magyarországon?
Gyulimali 2017.07.17 19:31:34
@jolka40:
...Miért jó neked, ha az ország többsége szopórolleren lesz? ...
Nem az ország többsége lesz ott, csak a baloldali ellenzék.
Amíg nem képesek legalább hazudni valamit, amire vevő pl. az a kb 5 millio ember, akik nem mennek el szavazni, addig marad a szopóroller.
Mi nem érthető ezen?
Gyulimali 2017.07.17 19:42:25
@maxval a mélyelemző birca:
Értem, én!
Csak ettől a tények tények maradnak...
Amíg a baloldalnek programja sincs, addig nem tudom, hogy mire számítanak?
AZ már bebizonyosodott, hogy "kormányváltást, mert...izé...csak!"
Nos, arra nem vevő az ország népe.
Jodie Whittaker, a Broadchurch című sorozat főszereplője lesz az új doki a nálunk a Ki vagy, doki? címen futó Doctor Who című, legendás sorozatban. A Doctor Who történetének 50+ évében (oké, 2005-ben kis kihagyás után futottak neki megint, de az eredeti '63-ban indult) ő lesz a tizenharmadik Doki.…..
Gyulimali 2017.07.16 23:38:01
@otgorbebogre:
...Figyelj nem akarlak megbantani mert olyan a vilagnezeted amilyen...
Óóóó, remek ez az erkölcsi magas ló! Te is végig akarsz menni ezen az úton?
Csak mert éppen most bizonyítottad, hogy neked nem erősséged az elfogadás.
...De sztem a Doctor Who soha nem volt a te sorozatod...
De igen 2005-től idáig az én sorozatom volt, mert izgalmas volt, és szórakoztató.
De mostanra csak egy progresszív balos propaganda sorozat lett belőle.
... Az uzenete mar az elejerol a toleranciarol szolt, a massag elfogadasarol, az idegen kulturak elfogadasarol stb. ..
Igen, értem én ezt, és én is híve vagyok az alapvető emberi értékeknek.
...Szoval ertem en hogy ez nem mindenkinek jon be de akkor kar volt eddig is nezni es kar itt ilyen komemnteket irni...
Nekem eddig bejött, de mostanra hányingerem lett a propaganda tartalomtól.
Ja, és úgy gondolom, hogy azt kommentelek, amit csak akarok.
Nem volt sértő, sem személyeskedő.
Ellenben a te kommented olyanra sikerült.
...Biztos van neked valo sorozat is ami abszolut nem biztat ilyen szornyusegekre mint masok elfogadasa es tarsai...
Mondom, le lehet szállni az erkölcsi magas lóról, mert semmi alapod nincs ítélkezni felettem.
Gyulimali 2017.07.17 13:27:14
@otgorbebogre:
..oke beszelhetunk igy is ha azt akarod....
Nem én kezdtem, és nem is megyek le erre a szintre.
... ****meg soha nem ertetted meg a Doctor Who-t ami a valtozasrol es az elfogadasrol szolt...
2005 óta néztem, és mindig is tetszett. Csak sajnos dokiról-dokira egyre rosszabb lett a játékuk.
És, e Capaldival érték el a mélypontot.
A Matt srác, kicsit ugyan gyengén kezdett, de neki azért sikerült a végére felnőnie a szerephez.
Capaldinka sajnos nem.
...Orulok hogy lassan leesik a penny....
Nem esett le lassan semmi, a sorozat csúszott le.
... Sajnallak hogy ez faj de ez SOHA nem volt a sorozatod ha ilyen beszukult az agyad....
MOndom, nagyon jól indult, de mostanra nagyot csalódtam benne.
Örülök, hogy ilyen jó meglátásaid vannak, anélkül, hogy lényegében bármit is tudnál rólam!
... Nu. most remelem erthetobben fogalmaztam leszalva a magas orol...
Nem, teljesen érthetően fogalmaztál már az elsőalkalommal, gyanítom, hogy e nem érted, hogy én miről beszéltem.
...Kicsit lassu vagy de talan ideje mas sorozat utan nezned...
Megtörtént. Mást nézek, de nem azért mert te azt mondtad. Értem?
...Megjegyzem en igazan toleransan viselkedem a nezeteiddel szemeben is:...
Úgy látom, hogy a nagy elfogadásdba csak az nem fér bele, hogy elfgadd azt, ha valakinek más a véleménye.
... biztosan van neked valo sorozat eleg (sot a ferfi/noi szerepek alapjan tobb mint eleg) DE az az kiborito ha azt akarod hogy egy alapvetoen PC sorozat valtozzon meg mert "csak" es legyen mostantol konzervativ es anti PC...
Mit nem értettél meg abból, ammit az elejétől fogva leírtam, hogy TÚL PC lett?
De, tudod, elárulok egy titkot neked:
NEM a sorozat maga lett túl PC, hanem a BBC, úgy egészében!
A - khm... megújult Top gear-t is pontosan ezért hagytam abba nézni, pedig ott senki nem volt leszbikus. Én a sorozatokon SZÓRAKOZNI akarok, és nem feminista buzzword-öket hallgatni.
...nem mintha nem lett volna biszexualis, fekete, leszbikus stb tars az elmult tiz evben...
Volt?
Hát, nem tudom, nekem eddig nem tűnt fel.
Érted, nem az volt a szereplőnek a FŐ TULAJDONSÁGA, hogy leszbikus, nem fehér nő volt.
Az előző útitársaknak volt egyénisége, és nem volt az arcunkba tolva pl. a nemi identitásuk, mert nem az volt a fontos.
... , nem mintha az idegenek befogadasarol szolt volna rengeteg epizod (migrans asszociacio, valaki?), rasszok, nemek, fajok egyutt eleserol (mit gondolsz a gyiknep mire analogia??). ha te ebben nem lattad a PC-t nezd meg megegyszer az egesz sorozatot...
Nem érted, hogy nem volt bajom az EDDIGI PC-szinttel, de mostanra már egyszerűen túl sok lett belőle.
...meg perse lehet az is hogy titokban PC szereto liberalis vagy csak nem mered magadnak bevallani...
Hát, igen. Van egy kicsi félreértés Magyarországon a Liberális-besorolás körül. Nem éppen ugyanazt jelenti, mint Nyugat Európában...
Gyulimali 2017.07.17 13:35:42
@Bambano:
Pont ez a baj, hogy nem is értik a dolgot, és emiatt fullba tolják a kretént.
Mostanában az újságírók és elemzők is inkább csak kérdéseket tesznek fel írásaik címeként, ugyanis van egy csomó jelenség Magyarországon, melyek ép ésszel (és nyugati gondolkodásmóddal) szinte megmagyarázhatatlanok. Ezért lett egy feltörekvő közép-kelet európai kis országból Abszurdisztán, ezért…..
Gyulimali 2017.06.30 21:27:21
@Pop40:
...Aha. Szóval habzik a szád egy 20 millás nokiás-doboztól,...
Nekem ugyan nem. Nem tudom mi a fenéről hablatyolsz itt.
...de ha mondjuk a MAGYAR TŐKÉS (kicsit sem tolvaj) ..
Na, figyejjé' Pubi:
Ha tudomásodra jut, hogy akárki akármit ellop, akkor KÖTELESSÉGED jelenteni a rendőrségen, mivel az illető bűncselekményt követ el!
Tehát, ha tuddsz valamiről, akkor irány a rendőrség, és tessék feljelentést tenni.
...Mészáros, meg a többi fideszes maffiózó ellop 400 milliárdot ÉVENTE, ...
Mondom, ha tudsz valamiről, akkor tegyél feljelentést!
...annak csápolsz, mert az nem lopás, az a magyar (pardon: a MAGYAR) tőkésréteg megerősítése...
Nézd meg még egyszer, mit írtam le PONTOSAN:
"- Belefogott egy MAGYAR tokes reteg kiepitesebe. (Tudod, amelyiket a kommunistak vegeztek ki a haboru utan) A modszerekkel en sem ertek egyet, de ha a hagyomanyos modon szeretnenk kiepiteni (kialakulni hagyni) ezt a reteget, akkor az nalunk is evszazadokig tartana.
Es, minel elobb kialakul ez a reteg, annal elobb lehetunk ismet onallo, szabad allam"
Na, ha megvolt az újbóli (az első) végigolvasás, akkor kérdezz nyugodtan!
Általában nehéz szeretni azt, amikor színészek dalra fakadnak, mert ilyen esetekben nagyon sokszor valami meglehetősen kínos produkció születik. A posztban bemutatott előadók esetében nem szeretnénk ítélkezni, van köztük ilyen is, meg olyan is, a közös viszont az, hogy (talán egy…..