Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cur non

13 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
MIÉRT NE? Ünnepi fejtörő 2015.12.20 19:02:22
Közeleg az év vége, és lassan belopódzik az ünnepi hangulat még a legnyüzsgőbb irodákba is. Ez alkalommal nem fogok mélyen szántó gondolatokat megosztani a bejegyzésemben. A célom csupán annyi, hogy segítsek az ünnepi ráhangolódásban. Mivel mi az online szolgáltatásokban…..
MIÉRT NE? Egyszerűsítés 2015.12.03 16:13:26
„A japánok úgy tartják, hogy az egyszerűség csak kemény munkával érhető el. Bonyolultnak lenni sokkal könnyebb.” Carlos Ghosn, a Renault–Nissan vezérigazgatója A vállalkozások egy része úgy próbálja a piaci tortát újra osztani, hogy termékeihez, szolgáltatásaihoz…..
MIÉRT NE? Üzleti ajándékozás 2015.11.25 11:19:36
November vége van, itt az ideje elkezdeni azon gondolkodni, hogy milyen év végi ajándékkal lepjük meg cégünk ügyfeleit, partnereit és persze a munkatársakat. Egy korábbi felmérés szerint a KKV-k nagy része százezer forint alatti összeget költ el ilyen célra. E szűkös…..
Előfordult-e már veled is, hogy egy email-t késve, vagy egyáltalán nem válaszoltál meg? Hogy megígérted valakinek, hogy majd utána nézel és visszahívod, de elfelejtetted? Lehet, hogy ezzel egy ügyfelet el is veszítettél? Tedd a szívedre a kezed és úgy válaszolj! Az ügyfelek…..
Ez a blog arra bátorít, hogy a fejlődés érdekében merjük a régit újra cserélni. Néha azonban éppen az jelenti a szemléletváltást, hogy felismerjük az előttünk járók alkotásainak nagyszerűségét és fontossá váljon számunkra az értékek átmentése. Évtizedeken keresztül…..
MIÉRT NE? Az adat, mint érték 2015.11.10 07:11:12
Mikor, mire érdemes akciót hirdetni? Mi mellé mit érdemes ajánlani? Választ az adatbányászoktól kaphatunk. A vásárlásokhoz kapcsolódó online szolgáltatásokkal különböző helyeken egyre több és több adat keletkezik, amit ha okosan használunk fel, jelentős versenyelőnyre…..
MIÉRT NE? Üzletelj a neten! 2015.10.21 12:50:27
Napjainkban jelentős azon hazai kis- és középvállalkozások száma, akik online felületeken értékesítenek. Gondoljunk csak a webshopokra! Az e-kereskedelem volumene csaknem kétszer gyorsabban bővül, mint a hagyományos kiskereskedelemé. Az elektronikus szerződéskötés azonban…..
MIÉRT NE? Fizess barionnal! 2015.10.16 06:46:43
Mi a Barion? Egy digitális fizetőeszköz. Valódi pénz. Ám használata során nincs számlavezetési díj , nincs kártyadíj és nincs tranzakciós díj. A Barionnal való fizetést az okostelefonodról indítod. A barion számládra a tehetsz fel készpénzt, feltöltheted bankkártyával,…..
MIÉRT NE? Zöld számla 2015.10.05 08:18:08
Sokat halljuk napjainkban, de talán még sem eleget, hogy környezettudatosabban kell élnünk, csak így őrizhetjük meg a bolygót unokáinknak. Egy olyan szolgáltatásra szeretném felhívni a figyelmet, mellyel mindenki zöldebbé teheti vállalkozását. Ez a szolgáltatás ma még inkább…..
Az információs technológiák fejlődése radikálisan alakítja át a világunkat. Megváltoztatják a munkakörülményeket, új munkaköröket teremtenek, új szemléletet kényszerítenek ki és új üzleti struktúrák alakulnak ki a hatásukra. Napjainkban az egyetlen állandó dolog az…..
MIÉRT NE? Játék az irodában 2015.09.29 08:02:59
Nem oly rég találkoztam először a gamifikáció kifejezéssel, amikor olyan ügyviteli szoftvert kerestem, mellyel hatékonyan lehet a partnerkapcsolatokat menedzselni. A szó a játék (game) és education (képzés) összevonásából származik. De hogy kerül az…..
Az ügyfelek a céges partnerkapcsolati rendszeren keresztül kerülnek interakcióba a vállalkozással, ennek a szolgáltatásnak a minősége fogja elsősorban meghatározni a cégről kialakított véleményüket.  Három szempont, ami mentén minden vállalkozásnak érdemes végig gondolni…..
Ugyan bátor dolog, de nem hatékony. Ugyan így vállalkozást működtetni is csak a megfelelő eszközökkel és módszerekkel érdemes.   Szervezési-szervezeti innováció   Az innováció jelentése az utóbbi időben megváltozott. A termék- és eljárás-innováción túl, az…..