Leylandi

Aktivitások

GerillaGasztro 8 dolog amire mindenképpen érdemes figyelni, ha túrázol 2017.03.23 21:07:11

Nyakunkon a jó idő, sokan igyekeznek minél több időt a szabadban tölteni. Gyerekkorom óta járom az erdőket, javarészt nem utakon, illetve nem a frekventált turista utakon közlekedve. Mióta gyermekeink vannak, ebből nyilván alább kellett adnom, gyakran találkozom másokkal is az erdőben. Nem…..

Leylandi 2017.03.24 16:32:15
Csatlakozom, a városból kiszabadult főemlőshordák dobhártyaszaggató, t.könrúgott szamárcsődöréhez hasonló hangokat hallató állati üvöltéseit helyben kirótt 50 botütéssel honorálhassa a normális többség. De legjobb lenne a városlakót en bloc az erdőből kitiltani. 20-50 ezres lakosságszámnál még eseti engedéllyel jöhetne 1-2 ugyan, felette viszont feltétlenül.
OnlineÜvegcipő A férfiak és a nők is a földön élnek 2017.02.20 13:54:38

Habár a reggeli köd még jócskán rejtegeti előlünk a napsugarakat, de egyre jobban érezni, hogy jön a tavasz, s lassacskán odébbáll ez e téli fáradtság. Ha csak minimálisan is, de kezdem érezni magamon, hogy megkönnyebbül a lelkem, s szépen lassan kivirul. Valami véget ér, s valami elkezdődik, de az…..

Leylandi 2017.03.18 20:19:20
Mámeg ez miről szól???
Megint egy újabb szakítás? :-( de akkó mértnem azt írod?
The Business Blog A jó főnök 5 ismertetőjele 2017.03.13 19:07:58

Számtalan ember dolgozik vezetői pozícióban, azonban alig akad köztük olyan, akit szívesen követnek a beosztottak, és akire igazán felnéznek a munkatársak. Összegyűjtöttem Nektek a kiváló vezetők 5 olyan tulajdonságát, ami kiemeli őket a tömegből!..

Leylandi 2017.03.15 15:12:16
@Aniiron: "Komolyan, neked mi bajod van?"

Nekem ugyan semmi, mindössze nem értek egyet veled. De neked, látom, komoly problémáid vannak ettől...
Váltogatod itt a szemforgató álságost, hogy jujujjuj ez a stílus, majd rögtön le-egoistázol meg egyéb módon sértegetsz, neked nagyon komoly problémáid vannak azzal, hogy nem te mondhatod meg az egész világnak a tutit, de gyere le erről! Igen komoly lelki sérüléseket fogsz okozni közvetlen szeretteidnek, és persze saját magadnak is. Nem dózerolhatsz le mindenkit, aki nem a te szádról lesi az igét, fogadd el...
Na písz. Ha képes vagy ezt felfogni, tényleg befejezed, ahogy ígérted, és akkor még menthető vagy:-) Ha nem, akkor meg tényleg szakemberhez kell fordulni:-(
Leylandi 2017.03.15 17:39:17
@Vojni: szeletét, igen. Kis közös metszet, igen, kicsit meg tudja csinálni néha, amit a beosztottja, igen. De TÖBBNYIRE, ÁLTALÁBAN nem. Öntsünk tiszta vizet a pohárba: normális helyen a beosztott dolga nem az, hogy felnézzen a főnökre, nem az, hogy megítélje őt, hanem hogy akkor és azt dolgozzon, amit az mond.
Úgy, ahogy a vezető leosztja, megszervezi.
És ehhez nem kell, hogy felnézzen rá, az sem, hogy lenézze, mert egy beosztottnak nem ez a dolga, HANEM A MUNKA. Vegyük már észre, hogy egy munkahelyen nem az az elsődleges, hogy ki kit szeret vagy tisztel, mert ezeket a magánszférában éli ki az ember. Ez nem az óvoda, hogyha nemszeretem az óvónénit, nem rakodom el ebéd előtt a játékokat... A munkahelyen azért vagyunk, hogy DOLGOZZUNK, a vezetőink által megszabott feladatokat elvégezve. Ha szeretjük, ha nem, ha felnézünk rá, ha nem!
Mert egy normális világban a vezetőt NEM A BEOSZTOTTJA, HANEM A FŐNÖKE minősíti, és ez csak ebben a csökött liberalista világban szokott fordítva lenni, de az vadhajtás, tévút, nem vezet sehova! Egy normális világban az a beosztott, aki azért nem végzi a feladatát, mert "nem tud felnézni a főnökére", egyszerűen KI LESZ RÚGVA! Higgyétek el... mert ha nem hiszitek, úgyis meg fogjátok tapasztalni.

Az élet nem egy film, hogy a főnök egy sármos, macsó lovag, aki után ájulnak az emberek, sikítoznak a nők és mintának tekintik a férfiak, nem egy Indiana Jones-trilógia, hanem a TULAJDONOS által felállított gépezetben a hajtó kerék, a központ által kiadott feladat lebontója és kiosztója. Nem tudja megcsinálni 5-6-féle beosztottja 5-6-féle munkáját, mert ehhez 5-6 emberöltő kéne, ami nincs. Meg tud csinálni viszont egy hatodikfélét, az irányítást, amihez viszont a beosztottja nem ért - azért ő a beosztott, és nem fordítva. Oszlassunk el mégegy félreértést: a vezető elsősorban nem azért van, hogy egyfajta minőségellenőrként folyton a sarkában lihegve ellenőrizgesse a beosztott munkáját. Nem is érne rá.

Ahogy látom, itt a blogon (beleértve a bloggazdákat is) idealista, filmeket sokat néző és romantikus regényeket sokat olvasó, de még kevés munkaviszonnyal rendelkező emberek vannak jelen:-) Ami nem baj, van az életnek egy romantikus, vágyálmokkal teli időszaka is. Fontos, kedves és szép szakasza ez az ember életének, főleg fiatal egyetemista koráig, de ezt aztán a realitás majd helyreigazítja. Sajnos.
De ne legyünk ünneprontók, március 15. van, most kell elmondani, hogy kellenek a világnak a fiatal idealisták is! Az ő dolguk álmodozni:-)
Leylandi 2017.03.15 20:58:59
@Vojni: "Ki beszélt szeretetről, vagy hogy nem végezné el a munkáját?"

Most röhögni fogsz, DE ÉPP A BLOGGER. Hiszen azért vagyunk itt, hogy megvitassuk, amit ő írt, nem? Márpedig ő ezt írta, pörgess csak fel:
"azonban alig akad köztük olyan, akit szívesen követnek a beosztottak"
Márpedig ugye te sem azt állítod, hogy a vezető követése alatt nem a munkautasításai követését értjük, hanem a klozettra menési szokásait???

"Leylandi, mosod el a dolgokat és olyan állításokat cáfolsz, amiket senki nem mondott."

Te pedig ahol tudsz, érvelsz, ahol meg nem, ott személyeskedsz. Részemről itt az értelmes vita vége, azzal a megjegyzéssel, hogy ne akarj főnök lenni, nem vagy rátermett. Hiszen, ahogy a blogger is írja, a jó főnök "1. Mindig következetes".

"40 éves fiatal idealista vagyok. Külföldi és multis munkatapasztalattal, 8 éve vállalkoozó, alkalmazottakkal."

Persze. Én meg Mészáros Lőrinc, lánykori nevén: Orbán Viktor.
Meg természetesen a pápa is. De nem a mostani, hanem még az előző...
Nem mintha bármit is számítana, hogy a való életben ki vagy mi vagy. Itt mindenki csak annyi, amit ide tudott firkantani, se több, se kevesebb. Tudod, az internet a létező legdemokratikusabb intézmény a világon! Itt nem érv az, ami az (igazi vagy képzelt, mindegy is) alkalmazottaid előtt igen, hogy "igazam van, mer én vagyok a főnök".
Örülök, ha segíthettem.
Bevezetés a száM(M)isztika világába Kiadná a lakását? Segítünk az adózásban! 2017.02.26 14:02:21

Kiadná a lakását? Azt számolgatja, hogy hosszútávon tegye vagy inkább csak szállást kínálna az Airbnb oldalon?Nem mer belevágni, mert nem tudja milyen adózási, adatszolgáltatási és nyilvántartási kötelezettséggel jár? Most segítünk! Nem csökkennek a lakbérek a fővárosban, sőt tovább nő a kereslet…..

Leylandi 2017.02.28 09:12:20
Bloggerünk ezennel elnyerte a "Hogyan írjunk magyarul úgy, hogy még a Magyar ..tenf...a se tudja megérteni" nevű verseny különdíját"
Különösen ezzel:
"Amennyiben a szálláshelyet kifizető veszi igénybe, magánszemély által számlázott bevételből a kifizető köteles az adóelőleget levonni, mely tételes költségelszámolás esetén nem haladhatja meg a bevétel 50 százalékát. Amennyiben a magánszemély a költségeiről nem nyilatkozik, jövedelemként a bevétel 90 százalékát kell a kifizetőnek figyelembe vennie."
HHE???

Akad esetleg itt az ápoltak közt egy enyhébben retardált, aki le tudná írni egy mondatban, hogy hogyan adózik az, aki alkalmazottként dolgozik, és kiadja két lakása közül az egyiket, az üresen állót albérlőnek? Abban az esetben, ha tényleg segíteni akar, nemcsak bikkfanyelven írt jogszabályokat bemásolgatni, mert azt megtaláljuk mi is.
Köszönöm!
Leylandi 2017.02.28 10:21:24
@Mach Péter: "két airbnb-ező barátom kérésére írtam meg"

Akkor mért ide írtad?:-o
Én értem, hogy te érted, csak te nem érted, hogy én nem értem!
Lásd még: nem elég tudni, el is kell tudni magyarázni. Ha ezt nem tudja valaki, ne akarjon magyarázni, elégedjen meg azzal, hogy ő tudja.
Remélem, ezt érted:-)
Napirend utáni monológ Ha félnek lejárató kampányba kezdenek, bevetik a trollokat 2017.02.26 18:44:37

A hatalomban ülő nyomorult rettegők, cselszövő III. Richárdok minden korban és pártban egyformák. Lehetnek azok országos fideszesek vagy zuglói szocialisták. Kiabáltatnak, lejáratnak, felbérelt trollokkal dolgoztatnak.  A frissen feltűnt és sikereket elérő Momentum tagjait lebudaiúrifiúzzák,…..

Leylandi 2017.02.28 09:17:32
@Aranyi Gábor: "Nos, én is ironizáltam kicsit a tudjukkik rovására"

Nos, az nem ironizálás, hanem terrorizmus!
Ironizálni csak a fehér férfiak, a magyarok (általábanvéve a nem amerikabarát népek) és a keresztények rovására lehet. A többi NEM irónia!!!
Ennyit tudnod kéne. Alap.
Leylandi 2017.02.28 09:23:37
@Sir Galahad: "Ha majd ez az elnevezés terjed el a közbeszédben, én is ezt fogom használni."

A mai jobblibberek álcázásul kezdték magukat baloldalinak nevezni. Ne hagyjuk! Ki felelős érte, mi terjed el a közbeszédben, ha nem maga a KÖZ???
Ne vegyük már fel ezt a libsi "majdénkimegyekazoldalvonalmögé, asztúgydumálokminthanemlennékfelelős"- móccert:-(
Leylandi 2017.02.28 09:24:53
@dunántúli gyerek: "Ebből is látszik, hogy most van egy tisztességes szocialista kormányunk."

Nem, Az jobboldali populista.
Nem ugyanaz, hogy teszi vagy csak mondja.
Média 2.0 Csíki vs. Heineken: mártírmarketing vagy székely huncutság? 2017.02.27 13:10:39

Valóban krízisről beszélhetünk a Heineken kontra Csíki sör esetében? Ha igen, akkor ez mégis kinek volt krízis? Miben lódít, mit használ ki a székely sörgyár tulajdonosa, miben hibázott a Heineken Hungária vezérigazgató asszonya? Egyáltalán, mi az a krízistérkép? Mindenre választ kaphattunk a Magyar…..

Leylandi 2017.02.28 08:45:46
@Hansaplast: ne húzd fel magad, ezek bérencek, azt írnak, amit a gazda mond. Persze, hogy ezek a magyarul író senkik ("uniós állampolgárok", de ezzel ki is írták magukat az Unióból) a román táblabíróságnak adnak igazat a józan ésszel, de ami a legnagyobb baj, az Európai Bizottság Belső Piaci Harmonizációs Hivatallal szemben! Láthatod, még a nevét se meri a cikkíró vállalni.
Miért, mit vártál? A pénz beszél, a kutya meg ugat.
Reflektor Nem csak a fiatalsága múlt el, hanem a demokratasága is 2017.02.21 14:47:39

LMP-s képviselő szólt vissza Deutsch Tamásnak   Deutsch Tamás alaposan kiakadt az olimpiai népszavazás kezdeményezés sikerére. Személy szerint azon nyomban vissza is vonná az olimpiai pályázatot.   Többek között a következőeket írta:   A pályázatot a lehető leghamarabb vissza kell vonni.…..

Leylandi 2017.02.22 09:33:38
@szabadság elvtársak!: "Úgysem kapnánk meg, ami jobb is!"

Ez így van! És azt, hogy az olimpia nekünk nem lenne jó, egyetlen igazi érv támasztja alá (de az nagyon):
a TAPASZTALAT.
Ezidáig az olimpia ugyanis a világon senkinek nem érte meg, csak a nagy és gazdag országokat nem rengette meg a bukás, míg kisebbek, pl. Görögország szépen bele is állt utána a földbe.
Nem hinném, hogy bármelyik kormánynak ez érdeke lenne, itt a Fidesz igencsak elbaxta a rexet. Kár, hogy nem akarták belátni, hogy ez még nekik se jó.
Az olimpia csakis az élősködó sportvezetőknek és hiénakapitalista nagyvállalatoknak éri meg, mindenki más megszívja.
Leylandi 2017.02.22 09:39:45
@lippsi e vagy?: figyu, csak egy tanácsot tudok adni:
NE légy ideges!
A gazdák ugyanis egy okból tartanak bérbloggereket: hogy kedvezőbb színben tüntessék fel az ő oldalukat! És ezt nem tudod úgy elérni, ha hisztizel, mint egy kisgyerek. Úgy csak negatív képet festesz magadról, azért pedig páratlan lóvégtag se jár, nemhogy minimálbér:-(
A jó bérblogger szimpátiát kelt.
Megmondom őszintén, te nemsok kenyeret fogsz itt elpusztítani:-( Se eszed, se türelmed nincs hozzá.
Van már B-terved, mi lesz holnap ebédre? Mert ha nincs, baj van!
Leylandi 2017.02.22 09:42:41
@Ballib cenzúrázók réme 24: "Ez a legnagyobb problémája egyébként a ballib elkúróknak. Hogy 2002-2010 között jó sok tapasztalatot adtak a választóknak."

Ez maradjon is az ő problémájuk, és még jó sokáig kéne emlékezni rá! Addig se sok vizet zavarnak:-)
Eltakarodhatnának az egész Földgolyóról is.
Praxis Diszkriminatív tüdőszűrési törvény Magyarországon 2017.02.20 09:42:27

Ha valaki 38 éves és nincs beutalója tüdőgondozóba, akkor tb mellett fizetve sem látják el, míg 40 éveset beutaló és költség nélkül is, mert a törvényi rendelkezés így szól egy ideje. Tisztelt Hölgyem/Uram!   Ma az egri tüdőgondozóban nem láttak el, csak mert 38 múltam, nem vagyok 40 éves még,…..

Leylandi 2017.02.21 10:35:16
@Kicknick: erőltesd! Ahhoz képest, hogy önmagad diagnosztizálod abból, miként szeded a levegőt, mindenképpen hatékonyabb. Mire sajátmagad észreveszed magadon a TBC-t (pici hőemelkedés, pici fogyás, pici fáradékonyság), már rég megfertőzted az egész családot.
Leylandi 2017.02.21 18:30:07
@Kicknick: "Ha évente megyek szűrésre a köztes 11,5 hónapban ugyanúgy fertőzök."

De csak akkor, ha közvetlen az előző szűrés utáni fél hónapban kaptad el, amire az egész évet tekintve 1/24-ed esélyed van, kivéve szökőév.
Tudom, te már a "D" betűnél elakadtál... akkor segítségül megismétlem:
"Ahhoz képest, hogy önmagad diagnosztizálod... mindenképpen hatékonyabb"
Ha az "A"-betűnél is elakadtál, szólj!
világevő A gonosz multik átverik a kelet-európaiakat! De mivel is? [Vitairat] 2017.02.17 09:59:32

Bejárta az egész sajtót a hír, hogy a NÉBIH vizsgálata szerint gyakran rosszabb, gyakran pedig más minőségű, ízű termékeket forgalmaz néhány multi Kelet-Európában. És? Fotó: Mideats.com képe alapján Világevő..

Leylandi 2017.02.17 21:30:46
@világevő: óh, csak Ön után, my darling... "Világ"evő, csak így szerényen, csaknoriszosan. Vagy csak győzikésen? Mit lehetne ehhez még hozzátenni? Semmit, de még azt se érdemes:-) Ön folytassa, kedves, Ön legalább pénzt kap ezért a... itt ezért a nagy... na mindegy.
Hová tette a kutyáját? Most ő jön.
Leylandi 2017.02.17 21:33:25
@világevő: juj, még ezt hadd... ígérem, vicces lesz! Megkérdezik csaknoriszt, -mondja, uram, ön tényleg mindenhez ért? -Mindenhez IS.
Leylandi 2017.02.21 08:02:19
@ember100: nem volt szó arról sem a szlovákoknál, sem nálunk, hogy egyes termékeket miért kapni, miért nem. Arról volt szó, hogy amit mindenhol kapni, az mért sz.rabb. A terelés a bérkommer sajátja.
A vízkeménység nem befolyásolja sem az illó aromaanyagok mennyiségét, sem a beletett jobb vagy gagyibb édesítőszerekét. A terelés...
Milyen régió az, ami megáll az osztrák határon? A Duna vízgyűjtőjén gyakorlatilag ugyanaz a (meszes) ivóvíz van mindenhol. Bécs, Pozsony, Budapest - ugyanazt a vizet lehet vételezni, nézz már a térképre, csak egyszer, ha óvodában nem tetted meg! A terelés meg a fizetett, tehát minden aljasságra képes bérkommer sajátja.
KMK - KÖZMUNKÁSOK, MUNKANÉLKÜLIEK, KITASZÍTOTTAK Miért szexel a magyar, ha szegény? Minek kell neki a sok gyerek? 2017.02.19 14:43:57

Minek a gyerek? Hogy az is szegény legyen? Ugye milyen hülyeség leírva? Pedig hányan felteszik ezt a kérdést hasonlóan akár csak naponta is? "Ha valaki szegény, minek a sok gyerek. Ha nincs pénze, háza, vagyona, akkor ne vállaljon utódot, majd ha a sorsa jobbra fordul. Vagy akár még akkor sem, hisz…..

Leylandi 2017.02.20 15:20:05
Ne találja már föl minden blogoló a spanyolviaszt! Amióta világ a világ, a gyerekvállalási kedv mindig is annak hozadéka/költségei hányadosától függött! Mindig, ameddig ez egynél magasabb, sok a gyerek, ha alacsonyabb, akkor meg egynél, legfeljebb kettőnél elfogy a lendület.
Ez már biológiailag bele van az emberiségbe kódolva. A szegényeknél a gyerek=ingyenmunkaerő, alárendelt ingyencseléd. Költsége csekély, rongyokban elvan, eszi, amit gyűjtöget, lop, talál, társadalomtól adományként kap, de már kiskorban dolgozik, de legalábbis befér a kamraablakon, ahol a felnőtt nem.
De a középosztálynál óriási költség az épp aktuális társadalmi átlagellátást kigazdálkodni, ezt egynél is nagyon nehéz (pelenka, orvosok, folyton divatos újruha, játékok garmadája, kötelező tábor, kirándulás, bulika, nasisüti, ájfon), háromnál meg képtelenség.
A leggazdagabbaknál megintcsak nincs költsége, mert mérhetetlen vagyonuk mellett a gyerek sportkocsija se számít (miniszterelnökünk se veszi észre, hogy az öt gyerek pénzbe kerül, de ha tíz lenne, se venné észre).
Ez mindenhol így van, ezért kevés Nyugat-Európában a gyerek (széles középosztály), és ezért sok pl. Afrikában (mindenki nyomorog, vagy a felső tízezer meg hipergazdag). Az is egészen biztos, hogy ha a szegényréteg felemelkedne, ugyanúgy egyre kevesebb lenne náluk a gyerek, ahogy ez a többi közül kiemelkedő muzsikus/színesfémes kastélyos romáknál, vagy az amerikai orvos/ügyvéd feketéknél látszik is. Ez abszolút nem bőrszínfüggő, tökre kár is a romákkal példálózni! (Bocs, nem vagyok itt ismerős, ez talán egy libsi bérblog?)
Emiatt ugyan felesleges volt egy egész blogbejegyzésben feltalálni, amit eddig is tudtunk...
Leylandi 2017.02.20 16:02:29
@Bicepsz Elek77: az egyre kevesebb gyerekről nem az új világrend tehet, sokkal inkább a pénz rabjaivá váló, egyre önzőbb széles néprétegek.
Ha szegények közt eggyel kevesebb gyereked van, akkor eggyel (egy párral) kevesebb otthon a segítő kéz. "Eredmény": mínusz 200 ezer Ft/év, vagyis mínusz 5 kiló málna, 2 kiló erdei szamóca, jópár kiló "talált" uborka, tojás és tűzifa, meg kevesebb társadalmi szolidaritás (manapság éppen segély).
Ha viszont a középrétegek közt eggyel kevesebb a gyerek, akkor cserébe minden évben mehetsz nyaralni, jut autóra, jégkrémre és ledtévére. Eredmény: plusz kétmillió Ft.
Egyszerű matek.
Hétköznapi zarándok A mérgező emberek 8 ismertetőjele 2017.02.18 00:15:25

Mentsd a bőröd a toxikus ember szájából érkező maró savtól. Az ember, aki segített neked abban, hogy rosszat mondj másról, segíteni fog másoknak is abban, hogy rosszat mondjanak rólad.  Kit nevezünk mérgező embernek?  Egyben egyszerű és nehéz felismerni őket. Némelyikük egyértelmű jeleit mutatja…..

Leylandi 2017.02.19 17:26:01
@tcshooker: Oké. Szóval ha idegenekről van szó, akkor összeírhatunk minden áltudományos marhaságot, hívhatjuk az almát cseresznyének és körtének, feltalálhatjuk a szamócát és a mogyorót összepárosítva a mogyimóca-féléket, csak ha családtagok, akkor nem.
És ha mostohagyermek? Ha nagynéni? Mostoha-unokatesó? Szomszéd félrokon? Hol húznád meg a vonalat, ahol már lehet egy blogbejegyzésben hadoválni anélkül, hogy kiröhögnének? Vicces fiú volt-e például Ron Hubbard, Jim Jones, meg a többi, hozzá hasonló áltudományos hittérítő? Vagy csak akkor, ha 200-nál több követője van? Ha kétezernél? Itt szerencsére nem vagyunk sokan...
Leylandi 2017.02.19 17:37:48
@tcshooker: hát ja:-( Megértelek. Én sose voltam jó alanya a hittérítőknek:-(
Szoktam gondolkozni.
Leylandi 2017.02.20 15:27:58
Csatlakozom, ahogy arra a kedves Szárazinda kolléga rámutatott, Kvadrillió kartárs mind a mérgező, mind a pszichopata emberek repertoárjának széles skáláján végigfutkorászott, ami legalábbis gyanút ébreszt a két halmaz tág közös metszetének valószínű létezésére...
Stuvi Blog Pár kapcsolat 2017.02.12 11:00:00

Mármint én, nem a többi stuvi. Nem általánosítok. Van itt mindenféle példa. Igazi pasifaló, örök próbálkozó, barátnő, menyasszony feleség, anyuka… Én speciel csak simán szingli. Nyilván rájöttetek már, hogy ennek az elviselhetetlen személyiségem az oka… :D Csak viccelek.…..

Leylandi 2017.02.13 15:03:40
@sztd: "mennyire viseled el a türelmes férfiakat (akik első ránézésre papucsnak is tűnhetnek a türelmük miatt)."

HA elviselné, nyilván már lenne párja...
(Most is szemét általánosító leszek, de) sok nő vakon átengedi magát ősi ösztöneinek, ami genetikailag azt diktálja neki: "szerezz gyereket egy alfahímtől, és neveltesd fel egy bétahímmel!". Csak bár az alfának a legjobb a génállománya, de ösztönösen képtelen megállapodni, így sose lesz nejének hűséges társa!
Csakhogy a mai bétahímek már nem olyan hülyék, mint régen, nem mellékesen feltalálták az apasági tesztet, ami óriási mélyütés volt a női nemnek:-( Az eredmény: szingliség, ami régen ugyancsak nem volt divatban!
Változik a világ, és ennek jó, ha tudatában van mindenki, és megpróbál ösztönein felülkerekedve ésszel is dönteni. Sajnos rengeteg nő hiszi még mindig azt, hogy majd ő megszelídíti azt az alfahímet, akit megkötnie őelőtte még soha senkinek nem sikerült! Aztán persze félreáll a szája, hogy aférfiakmindcsakaztakarják! Persze. De leginkább csak AZOK, akik után ő fut... Dehát sok az eszkimó (a nők 70-80%-a azért még mindig megállapodni szeretne), és kevés (csak 10% az alfahím) a fóka. A nők 60%-a így mindenképp hopponmarad, de emiatt vagy megpróbálja okosan a bétával is beérni, vagy blogol arról, hogy "a férfiak" (így, en bloc) mekkora szemetek...
De konzekvenciákat levonni sosem késő.
Leylandi 2017.02.15 23:18:10
@Balv: "miért állna bárki is a másik felett"

Miért ne állhatna? Merjük kimondani: a kapcsolatkeresés gyakorlatilag egy emberpiac! Tudom, a lélek, a szerelem, hogy nem kilóra megy, stb. stb. De nem is azt mondom, hogy kilóra veszünk embereket, hanem hogy hasonlóan működik! Mindenkinek van egy értéke: a kora, végzettsége, belső jelleme, külseje és státusza szorzata alapján. Az emberek egyszerűen csak törekednek a másik nemből minél nagyobbat meríteni, értékesebbet megszerezni!
Aztán általában azért reálisan be tudják saját értéküket lőni, és "megelégszenek" a hozzájuk hasonló értékkel bíró másik féllel. Vagy ha nárcisztikusak (netán nárcisztikus pszichopaták), akkor elszakadnak a realitástól, és sokkal többet akarnak, mint amit ők tudnak adni. De a másik fél se hülye, ő is többre vágyik. Ebből szokott lenni, hogy a nőt ugyan elviszik egy kósza numerára, de onnantól azt hiszi, neki az a szint jár. Csakhogy nem jár, ezért lesz szingli.

"kit érdekel az olyan jelölt (aki ezáltal máris elveszti a jelölti státuszt), akinek az ajtaja előtt sorban állnak a szeretők péniszkópos vizsgálatra?"

Ez olyan, mint egy filmszerep. A színészek hosszú sorban várakoznak, és az nyer, aki a legtöbb energiát dobja be. Hidd el, ennek a játéknak is megvan a célközönsége! Van, akinek a "szerelmi" beteljesülést egy-egy gyémánt, autó, ház vagy bankbetét jelenti!

"Így máris okafogyott a miniszteres (vagy bármilyen egyéb) eszmefuttatás"

Hát nemtom. Keress rá gugliban arra, hogy "Dobolyi Alexandra". Szerintem meglehetős elégedett fejet tud vágni:-)
Leylandi 2017.02.15 23:18:24
@roli101: "A nő támaszthat elvárásokat, a férfi nem.
Olyan a világon nincs, hogy két ember 100 %-ban megfelel egymásnak."

Jó, akkor bontsuk ki az igazság többi részletét...
A párkapcsolat olyan, mint a malomkő két fele. Nagyjából egyforma kemények és egymáshoz hasonló az alakjuk, és addig csiszolják egymás kisebb eltéréseit, amíg jól egymáshoz nem csiszolódnak.
Nyilván nem jó malomkő pl. két gránitszikla, mert hamarabb törik, minthogy csiszolódna... és nem jó az se, ha az egyik kő, a másik meg fa... mert a kő megeszi a fát, és nem futnak együtt túl sokáig. NAGYJÁBÓL kell összeilleniük, a többit az idő már meg tudja oldani.

A jó kapcsolathoz is az kell, hogy már eleve eléggé egymáshoz illjenek, de a kapcsolat egésze még onnantól is gyakorlatilag kompromisszumok, csiszolódások sorozata. De nyilván nagy eltérések nem lehetségesek, nem lesz kapcsolat egy sztyuvi és egy szorongásos depressziós férfi közt, mert utóbbi halálra aggódná magát a nő minden egyes repülésekor. Szóval nagy vonalakban el kell tudni a másikat fogadni (erre értettem az elfogadást, hogy a másikat alapjaiban azért ne akarjuk megváltoztatni), kisebb dolgokban pedig egymáshoz kell csiszolódni.

"de a valóságban a divatosan öltözött, gazdag, hantázó, nagydumás férfiakkal ismerkednek elsősorban..."
"Mire egy szerényebb, de normális férfi odajutna, hogy megszólítsa..."

Tök ugyanerről beszéltem a 15:03:40-es, alfa- és bétahímekről szóló hsz-omban, csak ugye az előmoderálás miatt minden késik... elég nehéz így bezélgetni, hogy mindennek át kell menni a zord és szigorú Előminősítő Bizottságon:-(
B1 BLOGCSALÁD Hogy kaphattak a „szemkilövetős” rendőri vezetők ilyen enyhe büntetést? 2017.02.13 16:19:33

Gergényinek pénzbüntetés jár, a többiek is vagy enyhe büntetéssel, vagy felmentéssel úszták meg az esetet. ..

Leylandi 2017.02.15 11:17:14
@Scorpion Mecca: "Hogy utolag megallapithasd hova is celzott ahoz egy a rendor szemeben levo kameran kersztul kellt volna nezned."

Na EZ az a típusú okoskodó félremagyarázás, amiről elsőre ordít, hogy bérmosodában találták ki, a rendőrök mentegetésére.
A külső ballisztika egy sörétesből 20 méterre kilőtt gumigolyónál semmit nem játszik, azzal inkább akkor érdemes foglalkozni, ha golyós fegyverből, többszáz méterre, nehézfém lövedékkel lőnek. A könnyű, tömegéhez képest nagy felületű gumigolyó úgy repül, mint a tollaslabda: gyakorlatilag egyenesen megy 60-80 méterig, aztán meredeken beleáll a földbe. Ami tök irreleváns egy 10-20 méterről a tömegbe lőtt golyó esetén! (Arról most ne is beszéljünk, hogy a fegyver ívelt agynyaka okán a tus vállnak támaszkodó része lejjebb van, a csőtengely viszont majdnem szemmagasságban.) Ha az 1,90 magas marha vízszintesen tartja a shotgunt és 10 m-ről vaktában az 1,70 átlagmagasságú tömegbe lő, ott evidens, hogy semmit nem törődött a rendőrség "elsősorban lábra lövünk" elvével, nemcsak hogy tudatában volt annak, hogy BÁRMELY létfontosságú testrészbe belelőhet, de kimondottan törekedett is rá!
A többi csak ótvar duma, annyit se ér a süketelésed, mint a két szelet párizsi, ami jár érte, hitvány bérenc!

KÖVETELEM, hogy hozzáértő hülyéket küldjenek!!! Ne ilyen ostobákat, mint te, mert ez sértés a manipulálni akart tömegek számára! Legyen követelmény a bértrolloknál is az érettségi, és kapjanak legalább minimálbért, hogy el lehessen várni cserébe némi hozzáértést is!!!
Szánalom, ami itt megy, komolyan...:-(
Leylandi 2017.02.15 15:52:56
@6.Lenin: "nyugati tv által közvetített hasonló eseményeket.
Ott nem nagyon láttam "célozni" a tömegbe lövő rendőröket"

Azokkal a fegyverekkel nem is lehet. Ott nem éles fegyverből kilőhető kicsi, 1,8 cm-es (így húsba is behatoló) gumilövedéket, hanem 4,5 centis nagy gumigolyót használnak, ami csak felületi zúzódásokat okoz (mondjuk azt aztán elég látványosat). Az is megérne egy vizsgálatot, hogy itt nálunk miért használnak még éles fegyverből kilőhető ilyen, köztudottan mélyre is behatoló lövedéket, ezeket ki engedélyezte, és kinek az engedélye továbbra is rendszerben tartani. A szemkilövésen kívül mi lenne, ha Balf.sz II. Sándor tizedes véletlenül összekeverné a zsebében lévő gumis és éles lőszereket? Nem hiszem, hogy a rendőröknél éleslőszer egyáltalán nincs ilyenkor...

" rendőrök céloztak, fejmagasságban. Valószínűleg szándékosan. A kérdés lehet az, hogy ezt parancsra, vagy szabad akaratból tették"

Ezt könnyű eldönteni. Ha csakúgy maguktól tették volna, felettes utasítás ellenére, már rég elmeszelték volna őket érte. Ők nem a Szabad Bélyeggyűjtők Köre, hanem egy szigorú, fegyveres testület tagjai!
Több ilyen lődözős személy kiléte ismert videók alapján, úgyhogy nem lett volna akadálya. Csak nem csukhatták le, mert rögtön elköpte volna, kinek a parancsára tette, amit tanúsított volna a másik kétszáz rendőr is.
LelKikötő Elkezdeni elölről 2016.10.07 16:07:26

Nem szeretnélek becsapni, egy szakítást végigcsinálni pokoli nehéz. És aki mást állít, vagy mondjuk két hét után azzal terrorizál, hogy össze kéne már szedned magad, azt jobb, ha egy ideig elkerülöd, mert - bár lehet, hogy szeretne - nem tud segíteni. De kérlek, ne higgy neki, nincs igaza. Sajnos…..

Leylandi 2017.02.06 13:09:52
@Kockásfülű Nyúl: hadd kérdezzem meg, a "Segítség, az exem nárcisztikus!" téma alatt miért van ott a "Szólj hozzá" felirat, ha NEM LEHET hozzászólni? Nyomom, de ott nem történik semmi, pedig itt meg működik.
Ez most egy vicc, ízelítő abból, milyen egy nárcisztikussal "beszélgetni"? Mert ha az, akkor jópofa:-)
De csak ha tényleg az...
Leylandi 2017.02.07 20:13:14
@Kockásfülű Nyúl: ahha. Na ezt nem értettem énse, hogyha valami indokból mondjuk ki van kapcsolva a hsz lehetősége, arra mért nem utal valami felirat, illetve mért utal pont az ellenkezőjére.
Ha már a furcsa ellentmondásoknál tartunk: ugye tudod, hogy a kockásfülű nyúl igazából nem is kockás fülű, hanem négyzetes?!
JogÁsz „Kéztörés oszt cső :-) ” 2017.02.05 19:22:19

Baseballütőkkel, viperákkal, késsel felfegyverkezett nyolc maszkos férfi egy helybéli nyomozó instrukciói szerint vert össze cigány közmunkásokat egy kis falu közelében. Mindezt „megdöglötök büdös cigányok” szavak kíséretében, hogy motívumaik felől senkinek se legyenek kétségei. Csak a bírónak. Neki…..

Leylandi 2017.02.06 12:12:29
Majd ha MINDEN, rasszista jelszavakat kísérő elkövetést rasszista indítékúnak ítélnek meg KIVÉTEL NÉLKÜL, akkor lehet a Jog-"ász"-nőnek is egy szava.
De amíg rengeteg, "halál a magyarokra" kiáltozás közben elkövetett bűncselekményt NEM minősítenek rasszistának, addig nem.
Tetszik tudni: az igazságosság jegyében. Bár tudom, ezt egy jogász nem ismeri. Számára jog- és nem igazságszolgáltatás működik.
Nos, ez csak az ő baja. El lehet menni (Brüsszelbe), ott úgyis minden tejjel-mézzel folyik.
Leylandi 2017.02.06 18:58:18
@jotekony koc: "Hol olvastad azt, hogy csak azt a bizonyost verték, akivel problémájuk volt ?"

Ha ő nem mondja, majd megmondom én: itt.
www.heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/balatoni-romaveres-rossz-viszony-vagy-rasszizmus-az-ok-585793/
"Az eset már csak azért sem etnikai okokból történt, mert bár az áldozatok cigányok, de az eddigi egyetlen gyanúsított felesége is az – bocsátja előre Udzeliné Murányi Enikő polgármester."

Az "ártatlanul megvert" Bódi famíliát aztán felkarolta a TASZ:
"Ezekről az állításokról kérdeztük Bódiékat, amikor úgy döntöttek, fejezzük be a beszélgetést, mert ez már nem az ő bántalmazásukhoz kapcsolódik, más irányba tereli a cikket, amely végképp viszályt szíthat a faluban. A TASZ munkatársával egyeztetve döntöttek úgy, visszavonják az interjút. Így azt már nem tudtuk megkérdezni tőlük, hogy igazak-e azok az állítások, miszerint többeket becsaptak már, a házukat építő embereket fenyegetéssel fizették ki, húst mérnek és dohányt árulnak hitelre, kamatos pénzzel is foglalkoznak."
Jogi témák közérthetően - Dr. Bakonyi Lilla A Csíki sör betiltásáról - a jogász szemével 2017.02.05 10:44:18

Pár óra alatt bejárta a sajtót az a hír, miszerint a román bíróságok a Heineken keresete folytán betiltották a Csíki sör gyártását. Mint minden hírről, erről is bebizonyosodott, hogy nem fedi 100%-ig a valóságot, de több olyan dologra fel kell hívnom a figyelmet jogászként, ami jogilag érdekes,…..

Leylandi 2017.02.05 16:00:00
A kommenteket olvasva az az érzésem, a román titkosszolgálatnak valamiért nagyon fontos az ügy, ha ennyi magyarul tudó ügynöküket uszították rá netszerte a témára :-o Ezzel be is bizonyosodott az utolsó előtti pont, a politikai háttér!
Hát igyatok egy heinekent a gazdátok egészségére, kutyák! Megérdemlitek azt a sz.rt.
Utazások Prolinézián túl Miért nem érdekli a fiatalokat a demokrácia? 2017.01.06 16:36:12

Általános tendencia Európában -és úgy egyáltalában világszerte-, hogy a fiatalokat egyre kevésbé érdekli a világ, amelyben élnek, egyre kevésbé tartják fontosnak például azt, hogy milyen politikai berendezkedésű az állam, amelynek polgáraik. Magyarországon a politikai érdektelenség egy különleges…..

Leylandi 2017.01.10 15:05:40
Nincs semmi látnivaló. A világ, amióta van benne ember, mindig így működött: a lenullázódás (háború) után demokratizálódás jött, fölakasztották a királyokat, a nép hősként őrizte egy darabig a vívmányokat, széles tömegeknek lett jó, majd lassanként előkúszott az emberi alaptermészet, amit kicsiben harácsolásnak, ügyeskedésnek, nagyban pedig korrupciónak hívnak. A gazdasági elit betette lábát a politikába, és egyre több javat a kisemberektől lenyúlt (azok meg egymástól). A politika, a demokrácia kiüresedett, a nép rájött, hogy mindenképpen kihagyják minden döntésből, és létrehozta mindannak a szépnek és jónak, amit háború után létrehozott, a KARIKATÚRÁJÁT. Az első világháború előtt épp ily nihilisták voltak a fiatalok, éppúgy röhögtek a bajokon, mint most, és éljenezték a háborút, ahogy hamarosan tenni fogják. És eljön az újabb háború, MERT MINDIG JÖTT ÉS MINDIG JÖNNI FOG, amíg ember, sőt amíg élőlény lesz benne.
Eddig is így volt. Mitől lenne másképp??? Ugyanmár... Nem mondok sokat, 20 éven belül újabb világháború lesz, és sokkal kegyetlenebb minden eddiginél, ahogy a második is az volt a többinél! Első Vh: 20 millió, második Vh: 50 millió, harmadik Vh: 200 millió áldozat. Minimum.
comment:com Gaál Noémit eléggé meglepte, hogy kirúgták 2017.01.05 11:15:23

A Star magazinnak nyilatkozott a TV2-től decemberben elküldött Gaál Noémi, aki azt mondta, hogy ahhoz képest, hogy 19 évet húzott le a tévénél (előtte a köztévénél volt 1990-1997 között), hidegzuhanyként érte a dolog: A csatornánál az utóbbi időben sok változás ment végbe, én pedig ennek a…..

Leylandi 2017.01.06 11:28:44
@Balt: "Az azért nem túl előrelátó a csatornától"

Az azt megelőző napokban távozott több fontos ember (pl. a gyártási igazgató). Nyilván valahogy kifűrészelődött köztük a Noémit tartó ág is, ennyi. Így megy ez. A legtöbb jólkereső, ám kevés feladattal-felelősséggel megbízott alkalmazott mindig "valakinek az embere", ha az megy, megy ő is, függetlenül attól, mibe válogatták bele. A háttérben ennél fontosabb szempontok vannak, mint egy vetélkedő.
Leylandi 2017.01.06 11:44:17
@szepipiktor: "Egy időjárásfelolvasó még nem a világ megmentéséért felelős magasan képzett tudós"

Ez teljesen így van. Vihar a biliben. Senki se védett, téged is bármikor kirúghatnak, engem is - akkor őt miért ne? Mert felvarratta? Mert ha ezen múlik, én is felvarratom...

"Azért jó látni, ahogy a sok szobarejszoló kritzálja a csajt... Örülnétek, ha a ti nejetek így nézne ki ebben a korban! A sok bradpitt..."

Most nem a szobarejszolók védelmében, de az embernek bírálatot-véleményt mondani nemcsak az önmagánál csúnyább emberekről lehet. Ha ez így lenne, sose mondhatnánk például, hogy ez vagy az a sör, szálloda, autó jó vagy rossz, hiszen mi nem vagyunk (és a férjünk-feleségünk) se elég jó sör, se jó szálloda, mégkevésbé Volvó. De még emberről se csak a nála szebbek mondhatnának véleményt - ha így lenne, be kéne tiltani az összes szépségversenyt, hiszen ott a LEGSZEBB EMBERRŐL döntenek NÁLA CSÚNYÁBBAK - ha nem lennének csúnyábbak a zsűriben, akkor ők kapnák a koronát, nem a győztes hölgy! És természetesen be kéne tiltani az összes, fotómodellről készült fotó véleményezését is, a legutolsó nyikkanásig, hiszen jó eséllyel mindenki csúnyább náluk.
Nos, a véleményrendőrség szerencsére (még) nincs bevezetve.
Leylandi 2017.01.06 11:50:58
@Balt: sajnos nem (bár kétségtelenül el bírnám költeni Noncsika főnijének a fizetését). De azért a Földön élek, Mo-on ma mindenhol így működik: egy vezetővel mindig jelentős holdudvar is távozik, hiszen minden kinevezéskor az illető igyekezett részint saját "megbízható" embereivel körülbástyázni magát, részint pedig behozni magával rokonait/szeretőit. Ma már nem a rátermettség az első szempont sehol, még a multiknál se. Ott is csak magyar vezetők vannak, mind ez a mucsai-balkáni fajta :-(
niche Kunhalmi Ágnes - a leghitelesebb magyar politikus 2017.01.03 19:40:24

A jobboldali média most imádja Kunhalmi Ágnest, és meg kell valljam én is, csak más okokból. Már akkor felfigyeltem különleges képességeire, amikor elröhögte magát egy szoci rendezvényen, mert valami olyasmit mondott, hogy igenis vannak ott fiatalok. A kormánymédia szerint egy tudatmódosító szer áll…..

Leylandi 2017.01.05 09:54:57
@Kelly és a szexi dög: Hogy szülhetne? Az a baj, hogy alaposan még meg se rakták :-(
Az ilyenre régebben volt megoldás, az orvos hivatalból elégítette ki, "ettől elmúlik a hisztéria" címmel.
Jelentkező pedig biztos lenne...
Leylandi 2017.01.05 11:50:13
@átlátó: Te is észrevetted, milyen nagyra tudja nyitni a száját?
hirhatar.com/wp-content/uploads/kunhalmi-%C3%A1gnes.jpg
Fölszabadulnak erre az enzimek, mi?;-)
Leylandi 2017.01.05 16:17:04
@nicheblog: ha már kattintásra mész, mért nem idézel be ilyeneket?
www.eszakhirnok.com/kepek20150404/original.jpg
Szerintem ez hatásosabb lenne...
Silver fox Ageism a munkahelyeken 2017.01.03 15:45:46

Ageism – avagy életkor miatti diszkrimináció. Felmérések szerint a diszkrimináció legelterjedtebb, ugyanakkor leg kevésbé bizonyítható típusa. Bár hivatalos definíció nincs, általában a hatvan, hatvanöt év fölötti korosztályt sorolják a „senior”, vagyis idős kategóriába. A diszkrimináció azonban már…..

Leylandi 2017.01.04 18:56:11
@Tibi !: Nincs Magyarországon szakemberhiány!!!
Átbaszható, kizsigerelhető, palira vehető, zsebből fizethető, megfélemlíthető, fillérekért is dolgozni hajlandó rabszolgából lett hiány, minden magyar munkaadó az unió előtti aranykort sírja vissza, amikor csakúgy odavághatta, hogy százan várnak a helyedre!
Mint a viccben, ahol két ügyvezető igazgató beszélget:
"- Te fizetsz az embereidnek?
- Én nem.
- Én sem. És bejárnak?
- Be.
- Az enyéim is.
- Te, nem kéne ezektől belépődíjat szedni?"
Hát annak vége van. A hülyék a túloldalon vannak.
Színes ötven Miért érdemes középkorú embert foglalkoztatni? 2017.01.02 10:00:00

Méltatlannak találom a helyzetet: az álláskeresés az ötveneseknek (is) hihetetlen nehézséget jelent. Bár a munkanélküliség 2011 óta folyamatosan csökken minden korosztályban, a 45 év feletti munkanélküliek fele tartósan nem talál állást (minimum 1 éve), 50 év felett a…..

Leylandi 2017.01.03 14:22:37
@Void Bunkoid: Aki értelmes, az nem hülyül meg 40-50 éves korára, ez óriási tévedés. Az időskori demencia nem 40, hanem 60-70 után jön. Viszont aki gyárilag hülye, az huszonévesen is az volt, meg negyvenesen is az lesz. Te erről tudnál mesélni...
Leylandi 2017.01.03 14:24:56
@sZulamith: nem hagynak fel, mert tudják: minél kevesebb az élettapasztalat, annál könnyebb valakit kihasználni, jól átb.szni.
IFL Új lakástakarékot akarsz kötni? Erről ritkán beszélnek... 2017.01.02 13:00:32

Leylandi 2017.01.02 22:24:25
"ezért havi 20.000 forintot akarnak félretenni a 100e forintos fizetésből! "

A cikkíró nyilván nem hallott azokról, akik hivatalosan minimálbérre vannak bejelentve, a másik százezret meg zsebbe kapják.
Hogy hallott volna? Alig pármillióan vannak...
Kerepesi Tibor Összeesküszök, elméletileg 2.0 2016.12.26 18:24:32

Aki olvasta a Da Vinci kódot pontosan tudhatja, hogyha bizonyos dolgokat más szemszögből nézzük egy egészen más eseménysor is kirajzolódhat, mint amit addig láttatnak velünk. Mint ahogy az „Összeesküszök, elméletileg” című blogban a nyáron történt török puccskísérletről írtam, mást is lehet…..

Leylandi 2016.12.27 11:25:45
Aha... ahol a libsik vesztettek, ott mindenhol összeesküvés volt. Mert a libsi jó, a libsi szép és okos, sose lehet vesztes. Ha veszít is, rögtön jön a de és a ha...
Na, egy újabb libbant bérblog. Lapozzunk.
B1 BLOGCSALÁD Három mai hír, ami leleplezi a Fideszt migráns-ügyben 2016.12.14 15:20:36

Miközben a fideszesek is elítélik a gyűlöletkeltést a migránsok ellen az Európai Parlamentben, idehaza tovább uszítanak a menekültek ellen. Ez hagyján: 50-60 éves, nyugdíjas tűzoltókkal akarják „megvédeni a határt”, mert sajnálják tőlük a nyugdíjat; ugyanakkor a Fidesz-közeli csókosokhoz ömlik a…..

Leylandi 2016.12.15 12:32:48
@pamut: "tőlünk, magyaroktól lop az orbánmaffia"

Igen, nekem az a bajom, hogy lop, TŐLÜNK, nem pedig tőletek, szutykos kis amerikabérenc trollok. Ilyen a tipikus lelketlen bértollnok: érve semmi, csak ötpercenként befújja, hogy ez vagy az takarodj, attól függ, melyik csapból folyik a lé. Ahogy téged elnézlek, éppeg lehetsz mexikói is, google-fordítóval. A teljesítmény kb. ennyi... Remélem, a ti munkátokat is elveszi az automatizálás, ha drónnal ki lehet már csomagokat szállítani, akkor beböffenteni is lehetne.
Na húzz a homokozóba ebédelni, a felnőttek most beszélgetnek.
Leylandi 2016.12.15 18:56:54
@pamut: "ennyire gyűlöld a magyarokat bazdmeg te rohadék hazaáruló hogy kiállsz a magyarellenes maffia mellé?"

Ne terelj, mocskos libsibérenc, te gyűlölöd a magyarokat, Soros apáddal együtt, csak azt hiszed, a többiek elvesztették a fonalat, és elfelejtik.
A MAGYAR nem felejt! Nektek se, libsi sorosbérenc férgek!

" mi van fideszkomcsi, fáj az igazság, már cenzúrázni akarsz?"

Mocskos hazug kis féreg vagy te, libsiköcsög, pont ti cenzúráztok, jelentetek fel mindenkit, aki nem a ti mantrátokat fújja. Azt hiszed, ezt is elfelejtjük? Anyádpicsája. Csak ennyi, te köcsög:-)
Na ugass még... mást úgyse tehetsz a három karika parizeredért ott az alagsorban:-) Én itt vagyok, megtehetem, hogy szórakozásból írok, bármikor és annyit, amennyihez kedvem van, te meg ott lenn güzülsz éhbérért, és ez így is marad, mert érettségi nélkül mindig csak egy csicska maradsz, hergeled magad, megy fel a vérnyomásod, és rágod a rácsot.
Na pusszantás, kis buzi:-) A mai nap is egy szög volt a koporsódba:-)
Leylandi 2016.12.15 18:58:50
@NBarbieReloaded: " Tehat Sipike svejcbol"

Pontosítsunk! Sipike a 12. ker. Svájci útról.
Ott szedi az üres üvegeket...
Furdancs Blog Hasítsunk! 2016.12.12 05:00:00

Nyakunkon a tél. Persze ez valamelyest várható volt, de hát mégiscsak más tudni, hogy majd egyszer jön a medve, mint hallani hogy már az ajtón dörömböl. Modern, technikailag fejlett, mondhatni hi-tech világunkban a tél sokaknak még mindig fahasogatási tevékenységet is jelent. Az igazi, mondhatni…..

Leylandi 2016.12.12 21:00:16
@igazi hős: " Tavasszal kell megvenni (mert olcsóbb) és nyár végén/ősszel felvágni"

Biztos nem!
A rendes tűzifa ha megszárad, pont 10x akkora munka felhasogatni, mint élőnedvesen. A gyertyán pl. frissen még viszonylag hasad, de megszáradva nincs az a fejsze, ami viszi. A bükköt, akácot (ami vizesen hasad, mint a tök) ha csomómentes, szárazon is még úgy-ahogy el lehet hasítani, de ha csomós, már nem, tölgy szintúgy. Csak a cser hasadásában nincs nagy különbség, meg persze ami nem tűzifa, a fenyőében - még a nyár, meg pláne a hárs is nehezen hasad szárazon, pedig tűzre semmit se érnek.
A másik: a hasogatott fa kiszárad, a hasítatlan meg inkább korhad, ugyanis vastagon nem tud könnyen/hatékonyan száradni. (A gombát, húst se hobbiból szelték föl régen szárítás előtt, hanem azért, hogy ne rothadjon.)
Szóval a vásárolt fát először hasogatni, utána száradni hagyni.
Leylandi 2016.12.13 10:03:59
@Vegha: igaz. Úgyis csak felfelé emeled, lefele jobbára már a fejsze dolgozik, a lendülete meg a gravitáció. Könnyű fejsze hamar megáll a fában anélkül, hogy teljesen elhasította volna. Hasogatásra igazából 2-5 kg közötti fejsze alkalmas (csak a vasról beszélek), termettől függően. Az X27 ezt is csak alulról súrolja. (Ha órabérben hasogatsz/sz.rakodsz, a könnyű fejsze jó, mert nem fáradsz úgy el. Ha azonban magadnak, és a teljesítmény a cél, akkor a nehezet. Jobban elfáradsz, de sokkal hamarabb végzel.)
Leylandi 2016.12.13 11:37:29
@Vegha: egyébként ha már, akkor inkább X37-es... ez is még csak 2,5 kilós fejjel van.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz